DomůFórumKasinaTusk Casino - všeobecná diskuze

Tusk Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od Nemokid
|
10 840 zobrazení 65 odpovědí |
|
1 2...4
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Tusk Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Dotyčné kasino akceptuje italské hráče, ale při registraci neposkytuje roztočení zdarma.

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 3 roky

Dobrý den, podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z Itálie a nenabízí jim žádné bonusy. Můžete potvrdit, že jste byli přijati (možná pomocí VPN)?

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 3 roky

Ahoj.

Radka má pravdu, kasino dokonce ve svých podmínkách jasně uvádí, že hráči z Itálie nejsou způsobilí hrát.

file

Vřele vám doporučuji kontaktovat podporu kasina a konfrontovat je s touto skutečností, protože v budoucnu můžete zaznamenat potíže s výběrem.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Kasino to tvrdí, ale mám řádně zaregistrovaný účet bez jakýchkoli omezení přístupu (NIKDY NEPOUŽÍVÁM VPN).

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Snažil jsem se ověřit svůj účet, ale nedávají mi žádnou správnou odpověď. Několikrát jsem kontaktoval tým podpory a řekli, že někdo zkontroluje moje dokumenty, ale stále žádná aktualizace.


Od doby, kdy jsem připojil všechny potřebné dokumenty, uplynulo více než 48 hodin.


Zkušenost je zatím velmi špatná..

Automaticky přeloženo:
giscabogdan
před 3 roky

Upřímně řečeno, ověření může v některých kasinech trvat týden nebo déle. Je pátek, takže bych nečekal, že se to vyřeší během víkendu, ale pravděpodobně budete muset počkat do příštího týdne.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj


hráči prosím nehrajte v tomto kasinu. Jsou to podvod, pokud vyhrajete větší, řeknou, že máte více účtů. Jasně jsem řekl své závislosti a poslal e-mail, aby můj účet trvale uzavřel, ale Tuskcasino odpovědělo regulátorovi, že můj e-mail nikdy nedostal. Absolutní lež a lupiči. Ani casinoguru bezdůvodně řádně nekontroluje stížnosti a nepodporuje provozovatele. Zkontrolujte prosím mé důkazy zde a neregistrujte se. Cokoli uděláte, pořiďte snímek obrazovky, zejména smluvní podmínky, zkopírujte si při registraci, protože se změní, když jim podáte stížnost. Casinoguru nikdy nic nekontroluje a vždy obviňuje hráče z chyby. Cyberluck regulátor je nejhorší na světě, i když vyhrajete, vytvoří si další účet u svého kasina pod vaší IP adresou a řekne, že máte více účtů. Vyhněte se všem kasinům Curacao, zejména cyberluck, CIL. Tyto dva nepoctivé regulátory.

filefile

file

Automaticky přeloženo:
Anonymized234
před 2 roky

Ahoj,

Snažil jsem se najít vaši stížnost na kasino Tusk, ale žádná taková stížnost neexistuje. No, myslím, že to za pokus stojí. Věříme, že stejná IP není nakonec jediným důvodem pro zrušení výher nebo uzavření účtů.

Udělejte si vlastní rozhodnutí, prosím. Domnívám se, že reklamační tým jedná spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj


zkontrolujte stížnosti Tuskcasino pod jménem Anto1318

Automaticky přeloženo:
Anonymized234
před 2 roky

Ahoj,

Zapomněl jsem, že používáte dva účty. No, věřím, že jsme již diskutovali, že tato stížnost byla uzavřena jako neoprávněná , omlouvám se.

Uvedli jsme, že:

Hráč zjevně nepředložil podpůrné důkazy, které by mu daly za pravdu, proto za to nemůžeme kasino žádným způsobem trestat.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Co tím myslíš, že neposkytl jasný důkaz. Poskytl jsem důkaz o e-mailu o uzavření, který jsem zaslal operátorovi, stejnou e-mailovou zprávu, kterou se mnou komunikovali kvůli problémům s transakcemi vkladů. Nestačí to k potrestání provozovatelů za nedodržování pravidel odpovědného hraní. Myslím, že v casinoguru, který v posledních dnech řádně nekontroluje stížnosti, je něco špatného, zejména v kasinech cyberluck. Důkaz, který jsem dal cyberluck a casinoguru, to ani nezkontrolovali. Protože mi regulátor odpověděl, kdybych odeslal závěrečnou zprávu, obdržel bych potvrzující zprávu. Ale e-mail, který jsem poslal operátorovi, který byl info@tuskcasino.com, není tato možnost k dispozici. Ale nyní licenční pečeť Tuskcasino jasně říká, že e-mail se stížnostmi je Xinfo@tuskcasino.com. Žádný problém, teď mluvím s právníky a neodejdu od této záležitosti snadno a zahrnu i můj dopis s žádostí casinoguru za porušení podpory porušování odpovědných her.

filefile

Automaticky přeloženo:
Anonymized234
před 2 roky

Ahoj,

Věřím, že není důvod k další diskuzi, snažili jsme se Vám pomoci a dopadlo to špatně. Doufám, že vám místo toho pomůže právník.

Neváhejte se podělit o svůj pokrok.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Cyberluck nevěřil mým e-mailům, proč by casinoguru nezkontroloval řádně mé důkazy. Existuje mnoho důkazů, že jsem s nimi nebyl manipulován. Je to z mého mailu na jejich mailovou adresu a oni mi odpověděli. Vidíš ten důkaz a pak mi věříš. Pokud soudní spor vyhraje, změníte svůj verdikt? Chci vědět, jak jste přijal rozhodnutí regulátora a jaký důkazní důvod?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Anonymized234
před 2 roky

Ahoj Antony (Anto 🙂)

Vždy můžete požádat o znovuotevření své stížnosti. Pokud tedy chcete ještě něco přidat, požádejte tým stížností, aby stížnost otevřel. Nemohu mluvit jejich jménem. Stížnosti neřeším.

Každopádně regulátor je zde oficiální orgán, my sloužíme pouze jako zprostředkovatel, nepomohlo by vám, kdybychom se postavili proti rozhodnutí regulátora, protože kasino může říct, že regulátor rozhodl. Abych byl upřímný, podle celkového množství stížností, které jste prostřednictvím svých účtů podal, a podle skutečnosti, že mnoho z nich uzavíráme jako neoprávněné, mám pocit, že byste našemu pohledu nerozuměli.

Omlouvám se, ale možná je čas přestat hrát.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Odeslal jsem svou stížnost na Tuskcasino, aby byla znovu otevřena, mnohokrát žádná odpověď od nikolase. I když jsem dal spoustu důkazů, zatím žádná odpověď. To je důvod, proč zde diskutuji. Pokud se regulátor rozhodl pro špatné rozhodnutí casinoguru, podpoří smluvní podmínky faktem nebo podpoří regulátora?


Automaticky přeloženo:
Anonymized234
před 2 roky

Jsem si zcela jistý, že pokaždé, když hráč požádá o znovuotevření případu a poskytnutí dalších informací, dovolte mi, abych se vás zeptal, můžete na základě tohoto zamítnutí poskytnout něco nového? "Hráč zjevně nepředložil podpůrné důkazy , které by mu daly za pravdu, proto za to nemůžeme kasino žádným způsobem potrestat."

Jak jsem již zmínil, regulátor je zde oficiální autoritou , my sloužíme pouze jako zprostředkovatel, chtěl jsem říci, že nemáme důvod bránit se úřední moci. Nemáme žádný oficiální status , který bychom mohli použít k tomu, abychom kasina dostali pod „oficiální" tlak.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj


děkuji za Vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Anonymized234
před 2 roky

Ahoj,

použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nebude upozorněna. 🙂

Můžete prosím poskytnout nějaký podpůrný důkaz, jak Nikolas požadoval? Myslím, že by to byl nejlepší důvod pro znovuotevření.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj


Zde přikládám důkazy. Tolikrát jsem mluvil s podporou Tuskcasina o svých problémech s transakcemi. Stejný e-mail, který jsem poslal na závěrečný e-mail, jak bych pak mohl říct, že nedostali můj závěrečný e-mail. Lidé se zdravým rozumem snadno získali tyto důkazy poštou, protože cyberluck nemá mozek, protože jsou nepoctiví regulátori, potřebují peníze pořád, hráči nikdy nepomůžou. Všechny nové důkazy jsem poslal nikolasovi emaiovi. Poslal jsem to před týdnem, ale stále neodpověděl. Přečtěte si prosím tyto důkazy i zde. Dávám vám několik návrhů, abyste si otevřeli účet a poslali závěrečný e-mail na Xinfo@tuskcasino.com, a pokud obdržíte potvrzovací e-mail, přijímám. Ale když jsem odeslal, nedostal jsem potvrzovací e-mail, ale byl můj účet uzavřen a poté jsem znovu otevřel. Ale Tuskcasino řeklo regulátorovi, že žádost o sebevyloučení hráče nebyla potvrzena, protože nepřišel potvrzovací mail. Podívejte se, jak lžou, ale casinoguru to nezkontroloval, stále se drží rozhodnutí regulátora. I když regulátor udělá chybu, můžete zkontrolovat případ skutečně podle podmínek.


filefilefilefile


Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky