Ahoj Antony (Anto 🙂)
Vždy můžete požádat o znovuotevření své stížnosti. Pokud tedy chcete ještě něco přidat, požádejte tým stížností, aby stížnost otevřel. Nemohu mluvit jejich jménem. Stížnosti neřeším.
Každopádně regulátor je zde oficiální orgán, my sloužíme pouze jako zprostředkovatel, nepomohlo by vám, kdybychom se postavili proti rozhodnutí regulátora, protože kasino může říct, že regulátor rozhodl. Abych byl upřímný, podle celkového množství stížností, které jste prostřednictvím svých účtů podal, a podle skutečnosti, že mnoho z nich uzavíráme jako neoprávněné, mám pocit, že byste našemu pohledu nerozuměli.
Omlouvám se, ale možná je čas přestat hrát.
Hello Antony (Anto 🙂)
You can always ask for your complaint to be reopened. So if you have anything else you'd like to add, just ask the complaint team to open the complaint. I can't speak on their behalf. I do not deal with complaints.
Anyway, the regulator is an official authority here, we only serve as a mediator, it would not help you if we oppose the regulator's decision, because the casino can say that the regulator has decided. To be honest, according to the total amount of complaints you have submitted via both your accounts and the fact that lots of these we close as unjustified, I feel that you would not understand our point of view.
I'm sorry, but maybe it's time to stop playing.
Automaticky přeloženo: