FórumKasinaTusk Casino - všeobecná diskuze

Tusk Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Nemokid
|
6243 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Anonymized234
před rokem

Ahoj,

znovu: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nebude upozorněna.

Pak to poskytněte Nikolasovi, ne mně, prosím. Jak jsem již zmínil, nejsem ten správný člověk. O tom, zda se jedná o chybějící kus, rozhodne reklamační tým, reklamace neřeším, takže toto rozhodnutí nemohu.

Toto je koneckonců fórum, ne centrum řešení.

Doufám, že chápete, co tím myslím.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Může mi tady někdo říct o TUSK CASINO?


Vidím dobré recenze a pak špatné recenze


CasinoGuru....prosím o pomoc...zda se zde nevyplácí výhry jako v jiných kasinech, kde bych vyhrál..

Automaticky přeloženo:
alleenn1
před rokem

Dobrý den, přesunul jsem váš příspěvek sem, abyste mohli procházet obecnou diskuzi. Pokud se podíváte na hlavní recenzi kasina , uvidíte, že pověst je velmi dobrá a podmínky spravedlivé.

Měli byste tam být v bezpečí. Jen mějte na paměti, že toto kasino nemá licenci v Rakousku, takže byste tam neměli hrát:

file

Zdaleka nerozumím tomu, zda je vaše otázka pouze preventivní, nebo zda máte problém s odstoupením od smlouvy.


Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Výborně...takže nechali hráče z Rakouska vkládat...a hrát...ale nevydělávat peníze? Chápu to správně?? To není v pořádku, že? Pak byste neměli být schopni hrát .. ani vkládat .. to, co jsem udělal .. a něco vyhrál ...(((

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Proč hrát a vkládat peníze z Rakouska?

Automaticky přeloženo:
alleenn1
před rokem

Říkám, že podle našich posledních informací kasino nedovoluje hráčům z vaší země hrát tam.

Ale pokud se můžete zaregistrovat pomocí Rakouska jako země pobytu, v případě, že vyhrajete a splníte všechna pravidla a podmínky, měli byste získat výhru.

Jaká je tedy situace, nenastal prosím nějaký problém s výběrem?


Automaticky přeloženo:
alleenn1
před rokem

Upozorňujeme, že toto kasino nemá licenci v Rakousku, takže byste se měli držet těch, která jsou licencována ve vaší zemi.

Nemám ponětí, jak přesně kasino Tusk prosazuje omezené země.

Dokud není problém s odnětím, myslím, že bys měl být v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefilefilefile mé zisky záhadně zmizely

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Woodselva
před 8 měsíci

Hmm, to se mi nezdá. Zeptali jste se kasina, jaký byl problém, když zmizel celý váš zůstatek? Hráli jste s bonusem nebo skutečnými penězi?

Každopádně jsem si všiml, že se ti podařilo podat stížnost . Přečetli jste si také Podmínky související s bonusem? Ptám se, protože je možné, že bonus měl výherní limit, ale protože vám vzali všechny výhry, je to trochu zvláštní situace.

Můžete nám říci něco více, abychom měli lepší přehled?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hmm, to se mi nezdá. Zeptali jste se kasina, jaký byl problém, když zmizel celý váš zůstatek? Hráli jste s bonusem nebo skutečnými penězi?

Každopádně jsem si všiml, že se ti podařilo podat stížnost . Přečetli jste si také Podmínky související s bonusem? Ptám se, protože je možné, že bonus měl výherní limit, ale protože vám vzali všechny výhry, je to trochu zvláštní situace.

Můžete nám říci něco více, abychom měli lepší přehled?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Všechno to začalo takhle, předpokládejme, že když se zaregistrujete, kasino má ruletu, ve které můžete vyhrát určitý počet bezplatných otočení, vyhrál jsem 10 otočení, se kterými jsem vyhrál 64 pesos, abych je převedl na skutečné peníze, požadavek na sázení bylo 3400, splnil jsem to a po dokončení jsem měl již kolem 700, když jsem to dokončil, nechali mi pouze 350, což měly být skutečné peníze, s těmi 350 jsem pokračoval v různých hrách a jak jsem vám řekl dobře, vyhrál jsem 193 660 ne pouze v jedné hře, ale v několika a další den jsem chtěl pokračovat ve hře a zjistil jsem, že můj účet je na 0 a kontaktoval jsem zákaznický servis a dobře vidíte, co mi odpověděli

Automaticky přeloženo:
Woodselva
před 8 měsíci

Ahoj.

Nepodařilo se mi najít, co vám kasino vlastně řeklo. Domníval bych se, že to bylo proto, že jste měli okamžitě odeslat žádost o výběr, abyste ukončili bonus a všechny související podmínky, abyste se vyhnuli jakýmkoli omezením, která by nadále ovlivňovala váš zůstatek. Mám pravdu?

Dobře, že jsi podal stížnost ! Našel jsem limit výher, toto je velmi sporné téma!



Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Dobrý den, ano, ve skutečnosti jsem požádal o výběr nejen po dokončení bonusu, ale asi 1 000 $ utracených později, ale nedovolilo mi to, protože mě to požádalo o ověření účtu další den nebo sekundu Myslím, že jsem účet znovu otevřel pro ověření a najdu nula pesos

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky