DomůFórumKasinaSvenplay Casino - všeobecná diskuze

Svenplay Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

43 142 zobrazení 137 odpovědí |
před 3 roky
|
1...6 7
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý den, na kasinu SvenPlay je něco divného. Můj výběr byl schválen e-mailem a zpracován 26. června 2024. Peníze jsem ale ještě neobdržel. Máte zkušenost, jak dlouho to trvá?

Automaticky přeloženo:
Markic
před rokem

Dobrý den, podle uživatelských recenzí a také na základě jeho nižšího indexu bezpečnosti 👈 se zdá, že to nebyl nejlepší výběr. Na druhou stranu je třeba říci, že zejména vzhledem k tomu, že uživatelské recenze nejsou příliš čerstvé, navrhoval bych zeptat se přímo kasina.

Jak to vypadá například na vašem kasinovém účtu? Je výběr označen jako dokončený?

Dle mého názoru se vždy vyplatí konzultovat problémy s odvykáním s někým z podpory. Na základě preferované platební možnosti by vám měli být schopni ji zkontrolovat.

Chceš to zkusit?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, ani stránka není příliš přehledná. Ano, neustále jim píšu a říkají, že peníze byly vyplaceny. Nyní je to 5 dní. Jak dlouho si myslíte, že bychom měli čekat?

Automaticky přeloženo:
Markic
před rokem

No, dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráčům poslali peníze. Ale pokud jste jim napsal a řekli, že peníze byly odeslány, doufám, že to bude co nejdříve. Jakou platební metodu jste použili? Je na vašem hráčském účtu a výběrech také váš výběr označen jako úspěšný?

Řekl bych zkus být trpělivý a pokud se nic nehne a peníze nedostaneš, můžeš napsat a zkusíme se na to víc podívat a pomoci ti. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den, tak bankovním převodem, psali 26.6., že se to zpracovává, ale zatím mi nic nepřišlo. Tady je obrázek, jak to u nich vypadá. Dovnitř a ven. Ve skutečnosti by mělo říci, že bylo dokončeno 1 000 eur.


filefile

Automaticky přeloženo:
Markic
před rokem

Podle mého názoru je to delší, než se očekávalo, a to i u bankovního převodu. Mohl byste požádat podporu nebo chat o poskytnutí čísla transakce, ale také bych zkontroloval nevyřízené transakce.

Také nebude na škodu zeptat se svého poskytovatele plateb; přesto by znalost čísla transakce byla velmi užitečná.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, mám peníze

Automaticky přeloženo:
Markic
před rokem

Vidět? Věci nebyly tak tmavé, jak se navrhovalo 🙂. Jsem rád, že potíže skončily!

Ze zvědavosti, jsi dost rád, že tam hraješ dál?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, proč ne? Po výběru jsem jen o den později znovu vyhrál 1 000 eur a dostal jsem e-mail, že bylo vyplaceno. Chtěl jsem se zeptat jak je to s kasinem Lordspin, znáte to kasino?

Automaticky přeloženo:
Markic
před rokem

Takže je skvělé vidět, že máte vítěznou sérii, takže ať se vám i nadále daří.

Co se týče druhého kasina, vidím, že nemá vyšší bezpečnostní index , takže osobně bych byl před vkladem opatrný. Nemáme tam tolik herních zkušeností, takže bych byl ještě opatrnější, pokud tam chcete hrát. Vítězné kasino bych ale asi neměnil.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem e-mailovou zprávu od svenplay: „Všimli jsme si, že jste svůj účet Svenplay nepoužili po přihlášení na stránku po dobu 330 dní.


Pokud po 30 dnech zůstanete neaktivní, bude váš účet považován za nečinný. Nevyužité účty jsou zpoplatněny měsíčním poplatkem ve výši 5 eur (nebo ekvivalentní měnou), který se odečítá z vašeho zůstatku, dokud není váš zůstatek nulový.


Chcete-li se takovým poplatkům vyhnout, přihlaste se prosím ke svému účtu."


Kontaktoval jsem svenplay na jejich e-mailu, který jsem převzal ze stránky svenplay, ale zpráva se vrací na můj e-mail "Nedoručená pošta se vrátila odesílateli". Pak jsem šel na jejich chat, kde jsem dostal stejnou e-mailovou adresu." " ale opakuje se to samé, s těmito nefunguje e-mail, chat je pouze offline.. 9cnt jsou peníze na tom účtu, když jsem se snažil spustit hry, píše to jen "Chyba při spuštění hry"


je toto kasino stále v provozu, ale jejich zákaznický servis nefunguje. jsou tedy jen podvodníci.


Kontaktoval jsem je přes chat a řekli, že pošlou e-mail, na který musíte odpovědět, že účet lze zrušit, odpověděl jsem na tento e-mail a vrátil se jako nesprávný. nemají zákaznický servis.


Právě jsem zjistil, že e-mailový systém svenplay si myslí, že můj e-mail je spam, a proto je e-mail vrácen. ano, jsou opravdu špatní v poskytování služeb zákazníkovi a nyní chat zákaznického servisu okamžitě přešel do režimu offline, když jsem tam vložil svůj e-mail.



Když jim pošlu e-mail, dostávám od nich tuto zprávu:


"Nedoručená pošta vrácena odesílateli"


„Toto je poštovní systém na hostiteli meiliboxi.fi.


Je nám líto, že vám musím oznámit, že vaše zpráva nemohla

být doručena jednomu nebo více příjemcům. Je připojen níže.


Pro další pomoc zašlete e-mail poštovnímu správci.


Pokud tak učiníte, zahrňte prosím tuto zprávu o problému. Můžete

vymažte svůj vlastní text z připojené vrácené zprávy.


poštovní systém"





takže pro zrušení účtu nemůžu nic víc udělat, když sami nechtějí, abych účet zrušil!!!


a chat zákaznického servisu je okamžitě offline, když se přihlásím!!!



Upraveno
Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před rokem

Ahoj, není zrovna nejšťastnější dostat email zpět. Máte normální doménu a ne dočasnou? Také bych očekával, že to vyřešíš chatem, ale vidím, že jsi selhal i tam.

Pokud potřebujete pomoc, můžete nás kontaktovat. Pokud účet nepotřebujete, tak by se v podstatě nemělo nic stát, kromě toho, že těch pár centů, co tam máte, zmizí.

Myslíte si tedy, že potřebujete pomoc nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Nepotřebuji pomoc Chtěl jsem říct ostatním uživatelům o této zákaznické službě svenplay. nestojí za to vkládat peníze do tohoto kasina. Vložil jsem tam 2x a celková částka cca 50e. Před rokem jsem se to také snažil zavřít, ale i tehdy to bylo stejné, že zákaznický servis je opravdu špatný.

Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před rokem

Jistě, je určitě dobře, že ses chtěl podělit o svou situaci. Řekl bych, že ani já bych s takovou podporou nebyl příliš spokojený, ale bohužel ne všude je vynikající a je mnoho kasin, kde byste se setkali se špatným zacházením.

Je proto důležité najít takovou, kde víte, že se na podporu můžete spolehnout, a ne naopak. Alespoň pro mě by to určitě bylo důležité.

Ať se vaše zkušenosti do budoucna jen zlepší.☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zde jsou mé zkušenosti s těmito podvodníky.

Po sérii ověřování dokumentů a zrušení mých výběrů, které vyústilo v 9 různých dokumentů, které byly zkontrolovány a přijaty v měsíčním procesu, jsem se nakonec 4. února 2024 pokusil provést nový výběr (dokonce i ruské sázkové kanceláře měly mírnější ověření a skutečně mi zaplatily ).


Po 5 dnech (9. února 2024) mi poslali e-mail, že mé odstoupení od smlouvy bylo zamítnuto a že jsem porušil podmínky 3.1 a 12.10, které byly zkopírovány přímo z jejich webu. Obě tyto podmínky naznačují, že jsem porušil nejméně 10 různých podmínek (VPN, podvodný software, falšování IP, padělané dokumenty, podvodné aktivity, zneužití bonusů ...), které jsem odmítl prostřednictvím e-mailu i živého chatu, ale řekli mi pro mě bylo rozhodnutí konečné. Ještě jsem ani nepoužil bonus na jejich stránkách, je to součást jejich tvrzení, což je vtip.


Dne 10. února 2024 jsem jim poslal další e-mail s žádostí, aby byli konkrétnější ohledně podmínek, o kterých tvrdí, že jsem je porušil, a uvedli přesný důvod, proč byly mé peníze strženy z mého účtu, ale do dnešního dne nechtějí odpověď.


Vím, že jsem neporušil žádné z jejich T&C a moje peníze byly spravedlivě vyhrány sázením na sport a vyhrál jsem 6868,5 €. Upřímně řečeno, nevidím žádný důvod, proč bych podváděl, a nikdy se mi nestalo, že by mě kasino obvinilo z porušení jejich T&C, dokud jsem se nesetkal s těmito podvodníky.


Také jsem oslovil MADRE, která se rozhodla otevřít případ, a víte, jaké bylo jejich rozhodnutí? Ve skutečnosti případ zastavili, protože žiji mimo EU a je na rozhodnutí provozovatele, zda chtějí v případu pokračovat nebo ne, a samozřejmě odmítli. Myslím, že je to vtip, opravdu vám nepomůže ani jejich ADR.

TLDR: Svenplay zabavil moje výhry na základě neoprávněných T&C.

Automaticky přeloženo:
hamgz
před 10 měsíci

Jak vidím, je to pro vás opravdu dlouhodobý proces, takže doufám, že náš tým bude schopen záležitost ve vaší stížnosti prošetřit.

Musíme počkat, zda kasino bude nejprve komunikovat s naším týmem, a teprve potom budeme moci zasáhnout.

Mohu se jen zeptat, proč jste tak dlouho čekali s podáním stížnosti, pokud vám to nevadí?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Byl to postupný proces pokusit se získat zpět své peníze. MADRE například trvalo 4 měsíce, než odpověděla.

Automaticky přeloženo:
hamgz
před 10 měsíci

Teď pochop. No, doufejme, že to bude trvat mnohem méně, než se to vyřeší.🤞

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.