FórumKasinaSvenplay Casino - všeobecná diskuze

Svenplay Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Geisseli
|
22222 zobrazení 133 odpovědí |
|
1...5 6 7
před rokem

Ne, Casino Guru je příliš slabý. Vždy jsem kontaktoval LCS Ltd přímo kvůli mému sebevyloučení. napsáno, a přesto nejste všude blokováni. Výmluvy za výmluvami….

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mluvím o výplatě, ne o samo-banu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, Casino Guru je příliš slabý. Vždy jsem kontaktoval LCS Ltd přímo kvůli mému sebevyloučení. napsáno, a přesto nejste všude blokováni. Výmluvy za výmluvami….

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Je mi líto, že to říkám, ale nikdy nebylo v našich silách zablokovat hráčský účet. To mohou pouze zaměstnanci kasina. Kromě toho nemáme žádnou pravomoc nad jakýmkoli poskytovatelem licencí nebo místními předpisy.

Říkáte, že jsme slabí, a přesto stále podáváte stížnosti . Je tu něco, s čím bych vám mohl pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mluvím o výplatě, ne o samo-banu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkontroloval jsem bezpečnostní index kasina , který se na můj vkus zdá příliš nízký, a zjistil jsem toto:

"Velmi vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů ve vztahu k velikosti kasina"

Asi chápu nutnost ptát se. I když nemohu s jistotou říci, kolik hráčů bylo dosud zaplaceno, doufám, že vám stížnost nakonec pomůže. Prozatím se soustřeďte na absolvování KYC, řekl bych, že je to pro tuto chvíli zásadní. Dejte mi prosím vědět, jakmile to projdete. 🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Bohužel nebude přijat ani jeden dokument o mém dokladu o adrese.


Nevíte, co jiného bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

V podstatě to znamená, že vám nezaplatí. Myslím, že nejjednodušší způsob, jak mít alespoň šanci, je podat stížnost u MGA nebo MADRE. Pokud jste se skutečně pokusili zaslat platné dokumenty, které z nějakého důvodu nejsou akceptovány, uveďte to v reklamaci. Říkají vám, co je s vašimi dokumenty špatně?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Ano, přijali vše kromě potvrzení adresy.

Bohužel nepřijímají ani jeden dokument. Poslal jsem jim výpis z účtu se svým jménem a adresou!


Nyní jsem vám napsal, že to hlásím na MGA.


Myslíte, že s tím MGA může něco udělat?


S pozdravem a děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Bohužel nebude přijat ani jeden dokument o mém dokladu o adrese.


Nevíte, co jiného bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, vidím, že se vám stále nepodařilo ověřit váš účet. Ptali jste se kasina, jaký je problém s vaší adresou, pokud je to jediný dokument, který nebyl přijat? Určitě tyto skutečnosti uveďte ve své stížnosti a odpovězte na Tomášovy otázky, aby mohl pokračovat.

Však také vidím, že jste psal, že podáte i stížnost na licenční úřad. Už jste tak učinili nebo se k tomu teprve chystáte?

Automaticky přeloženo:
před rokem

V podstatě to znamená, že vám nezaplatí. Myslím, že nejjednodušší způsob, jak mít alespoň šanci, je podat stížnost u MGA nebo MADRE. Pokud jste se skutečně pokusili zaslat platné dokumenty, které z nějakého důvodu nejsou akceptovány, uveďte to v reklamaci. Říkají vám, co je s vašimi dokumenty špatně?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nemyslím si, že je to nutně tím, že kasino nechce platit, i když chápu, že to rozhodně není příjemná situace.

I vy jste se však dostali do situace, kdy jste měli problém s ověřením účtu, pokud si dobře pamatuji. Uvidíme, kam nás reklamační tým dostane a snad se vše podaří vyřešit. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj,


ano, poslal jsem vám několik dokumentů.

Ale vždy dostávám stejnou odpověď.


Již jsem se zaregistroval u MGA.


Odepsal jsem i Tomášovi.

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před rokem

Myslíte si, že od kasina dostáváte stále stejnou odpověď? Co se týče podkladů a odpovědi Tomášovi, děkuji, protože bude moci postoupit a budeme blíže řešení.

Pokud jde o stížnost na MGA, mohl byste nám dát vědět, jak se to bude vyvíjet i tam? Myslím, že pro hráče bude také docela poučné vidět, čím procházíte.

Každopádně pevně věřím, že vše nakonec dobře dopadne. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, vždy mi odepíšou to samé.


Mám obecný dotaz.

Jaký je rozdíl mezi bankovním výpisem a výpisem z banky.

Poslal jsem jim bankovní výpis se svou adresou a jménem nahoře.

Ale chtějí výpis z účtu?


Případ jsem předal MGA.

Stále čeká na odpověď.

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před rokem

Hmm, zdá se mi, jako by to byly dvě stejné věci. Zkusili jste se zeptat, v čem kasino vidí rozdíl mezi těmito dvěma a co byste měli poslat? Myslím, že oni budou nejlépe vědět, co potřebují, protože jsem zmatená, pokud to musím přiznat.

Co se týče MGA, tak počkám, co řeknou a co napíšeš.

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před rokem

Pokusím se zde vnést trochu světla:

Řekl bych, že existuje pouze jeden bankovní výpis, ale způsob, jakým jej získáte, může ovlivnit jeho pravost.

Někteří lidé (netvrdí, že je to tento případ) navíc zaměňují historii transakcí s výpisy z účtu.

Bankovní výpisy obvykle slouží jako doklad o adrese a vedení účtu, zatímco transakční historie obvykle deklaruje vklad.

Abych byl konkrétnější, jak jste, prosím, získal svůj bankovní výpis? Je toto oficiální verze, kterou vám zaslala vaše banka?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, vytiskl jsem výpis z účtu z automatu v bance.

Neudělal jsem screenshot nebo něco podobného.


V Rakousku si můžete nechat vytisknout výpis z účtu přímo v bance.


Napsal jsem do kasina, jaký by měl být rozdíl mezi výpisem z účtu a výpisem z účtu.

Zdá se mi, že si to nechtějí ověřit.


Bohužel už nemám plán, co ještě můžu poslat

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před rokem

Dobře, zatím dobře. Jen dotaz: kde se vzal "výpis z účtu"?

Mluvili jsme čistě o výpisu z účtu, co je tedy tento výpis z účtu? Je to spojeno s vaším bankovním účtem?

Jak to vidím já, vypadáte trochu znepokojeně, že kasino trvá na výpisu z účtu, když tento výpis z účtu poskytuje stejné informace, jsem blízko?

Myslím si, že i z pohledu kasina je důležité ověřit konkrétní informace, které můžete poskytnout. Nebýt tvrdohlavý ohledně zdroje. Jakmile je prohlášení originální, mělo by být považováno za hodné, nebo vám musí být řečeno, co je na něm špatného.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj,


můj účet byl konečně ověřen a mohu provést výběr.


Chtěl jsem se zeptat, jestli už někdo obdržel výplatu z Casino Svenplay?

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před 5 měsíci

Dobrý den, koukám, že jste psal svůj poslední příspěvek, trvalo docela dlouho, před více než půl rokem.

Každopádně jsem rád, že ověření účtu bylo úspěšně vyřešeno a nyní můžete odstoupit.

Abych odpověděl na vaši otázku, podle toho, co jsem viděl ve stížnostech , hráč obdržel peníze naposledy před 3 měsíci.

Kasino má však poměrně nízký bezpečnostní index , takže bych si dvakrát rozmyslel, zda zde hrát nebo pokračovat, pokud se vám podaří vybrat.

Každopádně dej vědět, jak ti to jde a jestli se ti podařilo sehnat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, já vím.


Budu vás informovat, až obdržím platbu.

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před 5 měsíci

Jistě, budu čekat na, věřím, pozitivní zprávy.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky