Moro, uplynuly asi tři týdny.
Moro, about three weeks passed.
Moro, noin kolme viikkoa meni.
Jo, chystám se začít stejný žert, teď jsem poslal dokumenty, adresa
a bankovní údaje nebyly akceptovány. Máme vyhrožovat reklamací, nebo je lepší se každý den poptat, proč dokumenty nepřijímají
Yeah, I'm about to start the same prank, I've sent the documents now, address
and bank details were not accepted. Should we threaten with complaints, or is it better to fume and ask every day why the documents are not accepted
Joo, mulla alkamassa sama pelleily, dokumentteja oon lähettänyt nyt, osoite
ja pankkitietoja ei hyväksynyt. Pitikö uhkailla valituksilla, vai onko vaan parempi höyrytä ja kysellä joka päivä, että miks ei hyväksytä dokumentteja
Ahoj,
pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, věnujte prosím pozornost možnosti podat stížnost.
Některé užitečné informace můžete najít přímo zde . Pokud zjistíte, že stížnost stojí za vyzkoušení, odešlete ji kliknutím/klepnutím na tento odkaz .
Pověst kasina je velmi špatná , takže doufám, že se nám podaří problém vyřešit.
Hello,
if you feel like you need help, kindly mind the possibility of submitting a complaint.
You can find some useful info right here. If you find the complaint worth a try, submit one by clicking/tapping this link.
The casino's reputation is very bad, so I hope we will be able to solve the issue.
Ahoj!
Hrál jsem několik měsíců s svenplay a teď jsou 4 000 eur peněz, které jsem se snažil měsíc vybrat. Dokončil jsem proces kyv a požádali o 3 další dokumenty, které jsem poslal a přijali. Pokusil jsem se vybrat znovu a dostal jsem e-mail, že mi právě strhli 2,5 000 z mého účtu, protože jsem porušil některé jejich bonusové podmínky nebo jiná pravidla. Ano, vzal jsem jejich vkladový bonus asi 5-7krát a přetočil jsem je, jak je uvedeno v pravidlech. Požádal jsem je, aby před podáním stížnosti MGA poskytli vysvětlení, proč se to stalo.
Nějaké zkušenosti s tímto druhem sraček? Vím, že mohou rozhodovat o pravidlech při hraní s bonusovými penězi, ale pro každý bonus jsem přetočil, jak říkala pravidla, a teď přišli a obvinili mě z porušení pravidel.
Dokázal casinoguru pomoci se svenplay? Nebo mám rovnou kontaktovat MGA?
Hi!
I have played few months with svenplay and now there is 4k eur money that i have tried to withdraw for a month. I completed the kyv process and they have asked for 3 extra documents that i have sent and they have accepted. I tried to withdraw once again and i got an email saying that they just took 2,5k from my account because i have breached some of their bonus terms or other rules. Yes, i have taken their deposit bonus about 5-7 times and rolled them over as said in the rules. I asked them to give a explanation why this happened before making complaint to MGA.
Any experience with this kind of shit? I know they can decide the rules when playing with bonus money, but i did rollover for every bonus as rules said and now they just came up and accuse me of breaking the rules.
Has the casinoguru been able to help with svenplay? Or do i contact MGA straight away?
Ahoj,
převrácení je pouze jedno pravidlo aplikované na bonusy, možná jste porušili jiné pravidlo. Bohužel si myslím, že si nejste dobře vědomi podrobností, že?
Bohužel je nyní skóre kasina tak nízké 🙁
Vysvětlilo kasino, které pravidlo jste porušili? Stížnost jsem prověřil, a proto bych řekl, že nebylo poskytnuto žádné výslovné vysvětlení. Vždy můžete zkusit licenční úřad jako poslední možnost, protože pokud někdy dostanete odpověď, je to obvykle běh na dlouhou trať.
Hello,
the rollover is just a single rule applied to bonuses, maybe you violated another rule. Sadly, I guess you are not well aware of the details, are you?
Sadly, the casino's score is so low now 🙁
Has the casino explained which rule you breached? I checked the complaint, hence I'd say no explicit explanation was made. You can always try the licensing authority as the last option because it is usually a long run if you ever receive a response.
Ahoj,
Vždy jsem četl vlastní podmínky bonusů a řídil se jimi. Toto je další ze sekce bonusová pravidla:
a) „Podvodná praktika" znamená jakoukoli podvodnou činnost, do které se zapojíte vy nebo jakákoli osoba jednající vaším jménem nebo ve spolupráci s vámi, a mimo jiné zahrnuje:
podvodná zpětná zúčtování a činnost rake-back;
použití odcizené, klonované nebo jinak neoprávněné kreditní nebo debetní karty jako zdroje finančních prostředků vámi nebo jakoukoli jinou osobou, která se kdykoli účastní stejné hry jako vy;
tajné dohody s ostatními za účelem získání nespravedlivé výhody (včetně prostřednictvím bonusových programů nebo podobných pobídek, které nabízíme);
jakýkoli pokus o registraci nepravdivých nebo zavádějících informací o účtu;
jakýkoli váš skutečný čin nebo váš pokus, o kterém se důvodně domníváme, že je nezákonný v jakékoli příslušné jurisdikci, je proveden v dobré víře nebo má za cíl nás podvést a/nebo obejít jakékoli smluvní nebo zákonné omezení, ať už nám takový čin nebo pokus skutečně způsobí škodu;
b) „Nespravedlivá výhoda" zahrnuje bez omezení:
zneužívání chyby, mezery nebo chyby v našem softwaru nebo softwaru třetích stran, který používáte v souvislosti se službami (včetně jakýchkoli her);
používání automatických přehrávačů ("botů") nebo jiného softwaru nebo analytických systémů třetích stran; nebo
Využití „chyby", jak je definováno v části 18, v každém případě buď k vašemu prospěchu a/nebo k naší škodě nebo škodě jiných.
c) „Zneužití bonusu" zahrnuje:
Provedení vkladu pro získání bonusu bez aktivity vložených prostředků
Výběr pro opětovné vložení
Sázení na obě strany jedné události za účelem nesprávného splnění požadavků na bonusové sázky
Nasměrování nových účtů pro vlastní potřebu
Všechny bonusy podléhají limitu použití bonusu založenému na bonusovém enginu, a pokud není uvedeno jinak, neměly by být použity více než 6krát za kalendářní měsíc, pokud z jakéhokoli důvodu jednotlivý hráč použije bonusový kód nad rámec tohoto limitu. Společnost summa si vyhrazuje právo dále prošetřit zneužití bonusů a snížit bonusové výhry
Neudělal jsem jiné účty, neuzavřel sázky pro oba týmy, nezískal více než 6 bonusů za měsíc, nevybral peníze, nevyužil žádné mezery nebo technické problémy. Prostě jsem pravidla neporušil.
Hi,
I have always read the bonuses own conditions and followed those. This next is from the section bonus rules:
a) "Fraudulent Practice" means any fraudulent activity engaged in by you or any person acting on your behalf or in collusion with you, and includes without limitation:
fraudulent chargebacks and rake-back activity;
the use of a stolen, cloned or otherwise unauthorized credit or debit card as a source of funds by you or any other person participating in the same game as you at any time;
colluding with others to obtain an unfair advantage (including through bonus schemes or similar incentives we offer);
any attempt to register false or misleading account information;
any actual or attempted act by you that we reasonably believe is illegal in any applicable jurisdiction, done in good faith, or intended to defraud us and/or circumvent any contractual or legal restriction, whether or not such act or attempt actually causes us damage;
b) "Unfair advantage" includes without limitation:
exploiting a bug, loophole or error in our or any third party software you use in connection with the Services (including any Games);
use of automated players ("bots") or other third-party software or analysis systems; or
Exploiting a "Flaw" as defined in Section 18, in any event either to your advantage and/or to our or others' detriment.
c) "Bonus abuse" includes:
Making a deposit to get a bonus without the activity of the deposited funds
Withdrawal for redeposit
Betting on either side of one event to meet bonus wagering requirements incorrectly
Directing new accounts to your own use
All bonuses are subject to a bonus use limit based on the bonus engine, and unless otherwise stated, should not be used more than 6 times per calendar month, if for any reason an individual player uses a bonus code beyond that. summa's company reserves the right to further investigate the misuse of bonuses and reduce bonus winnings
I have not done other accounts, placed bets for both teams, taken more than 6 bonuses/month, withdrawn money, not taken advantage of any loopholes or technical issues. I simply haven't broken the rules.
Hi,
I have always read the bonuses own conditions and followed those. This next is from the section bonus rules:
a) "Petollinen käytäntö" tarkoittaa mitä tahansa petollista toimintaa, johon sinä tai kuka tahansa puolestasi tai kanssasi salaisessa yhteistyössä toimiva henkilö harjoittaa, ja se sisältää rajoituksetta:
vilpilliset takaisinperinnät ja rake-back-toiminta;
varastetun, kloonatun tai muuten luvattoman luotto- tai maksukortin käyttö varojen lähteenä sinun tai kenen tahansa muun samaan peliin kuin sinä milloin tahansa osallistuneen henkilön toimesta;
salainen yhteistyö muiden kanssa epäreilun edun saamiseksi (mukaan lukien tarjoamiemme bonusjärjestelmien tai vastaavien kannustimien kautta);
kaikki yritykset rekisteröidä vääriä tai harhaanjohtavia tilitietoja;
mikä tahansa tosiasiallinen tai yrittämäsi toiminta, jonka me kohtuudella pidämme laittomana millä tahansa soveltuvalla lainkäyttöalueella, joka on tehty vilpittömässä mielessä tai jonka tarkoituksena on huijata meitä ja/tai kiertää mitä tahansa sopimus- tai lakirajoitusta, riippumatta siitä, onko tällainen toimi tai yritys aiheuttaa meille todellisuudessa vahinkoa;
b) "Epäreilu etu" sisältää rajoituksetta:
Palveluiden yhteydessä käyttämäsi meidän tai minkä tahansa kolmannen osapuolen ohjelmiston vian, porsaanreiän tai virheen hyödyntäminen (mukaan lukien kaikki pelit);
automaattisten pelaajien ("bottien") tai muiden kolmannen osapuolen ohjelmistojen tai analyysijärjestelmien käyttö; tai
Kohdassa 18 määritellyn "Virheen" käyttäminen hyväksi, joka tapauksessa joko sinun eduksesi ja/tai meidän tai muiden vahingoksi.
c) "Bonuksen väärinkäyttö" sisältää:
Talletuksen tekeminen saadaksesi bonuksen ilman talletettujen varojen toimintaa
Kotiuttaminen uudelleentalletusta varten
Vedonlyönti yhden tapahtuman molemmille puolille bonuksen kierrätysvaatimusten väärän saavuttamiseksi
Uusien tilien ohjaaminen omaan käyttöön
Kaikkiin bonuksiin sovelletaan bonusmoottoriin perustuvaa bonuskäyttörajoitusta, ja ellei toisin mainita, niitä ei tulisi käyttää enempää kuin 6 kertaa kalenterikuukaudessa, jos jostain syystä yksittäinen pelaaja käyttää bonuskoodia sen yli. summan yritys pidättää oikeuden tutkia tarkemmin bonusten väärinkäyttötapaa ja vähentää bonusvoittoja
I have not done other accounts, placed bets for both teams, taken more than 6 bonuses/month, withdrawn money, not taken advantage of any loopholes or technical issues. I simply havent broken the rules.
Podezírá vás kasino ze všech těchto akcí najednou?
Doufal jsem v lepší vysvětlení, ale řekl bych, že to odpovídá hodnocení recenze - 2,2 z 10 🙁.
Zkuste si lépe všímat recenzí, takovým kasinům byste se měli vyhýbat. Hodně štěstí s reklamací 🤞
Does the casino suspect you of all those actions at once?
I was hoping for a better explanation, but I'd say it fits the review score - 2,2 out of 10 🙁.
Try to pay better attention to the reviews, you should avoid such casinos. Good luck with the complaint 🤞
Ano souhlasím s tebou. Začal jsem tam hrát, než jsem viděl hodnocení zde. Většina stránek, které najdete u google, říká pozitivní věci o kasinech, myslím, že kasina za pozitivní recenzi něco platí. Pokud vyhledáváte zkušenosti s kasinem svenplay, většina stránek říká, že je to dobré místo.
Ale ano, poslali mi ten seznam a to nebylo všechno. Nebyli konkrétní, jestli jsem to udělal všechny, ale je divné tam napsat pravidlo, které nebylo porušeno. Tohle je čistá krádež. Všem, co mohu říci lidem, kteří najdou toto psaní, se VE VŠECH PŘÍPADECH VYHNĚTE TOMTO KASINU!
Yes, i agree with you. I started playing there before i saw the rating here. Most of the pages you find with google say positive things about casinos, I think casinos pay something for a positive review. If you google svenplay casino experiences, most pages say it is a good place.
But yes, they sent me that list and this wasnt all. They didnt be specific if I did those all but it is weird to write a rule there that havent been broken. This is a pure theft. All I can say to people who find this writing, AVOID THIS CASINO IN ALL CASES!
To je bohužel problém internetu. Lidé nemohou věřit všemu, co čtou. Každý den dostáváme e-maily, kde se kasina ptají, kolik musí zaplatit, aby získali body navíc za své hodnocení nebo lepší pozici v žebříčku nejlepších online kasin atd.
Mnoho webových stránek se nestará o kvalitu kasina. Jde jim pouze o provizi, kterou od nich dostanou 😕
Unfortunately this is the problem of the internet. People can't trust everything they read. Everyday, we receive emails where casinos ask how much they need to pay to get extra points for their rating or better position in the top online casinos lists etc.
Many websites don't care about the casino quality. They only care about the commission they get from them 😕
Stále to mám, můj e-mail byl zablokován a dokumenty nejsou přijímány
Still got it my email was blocked and documents are not accepted
Onko vieläkään selvinnyt minun sähköposti estettiin ja dokumentteja ei hyväksytä
Na základě všeho, co zde bylo řečeno, se obávám, že se to změní.
Tak hodně štěstí s reklamací. Mohu vědět, co vás přimělo hrát v tomto kasinu? Kde jsi to našel?
Based on all the things said here, I fear it would change.
Well, good luck with the complaint. May I know what made you play in this casino? Where did you find it?
Prosím všechny, vyhněte se tomuto kasinu a všem LCS omezeným kasinům. Jsou tu jen proto, aby vám vzali peníze. Nemají velkou pověst.
Please all, do avoid this casino and all L.C.S. limited casinos. They are only there to take your money. They do not have a great reputatation.
Velmi špatné Nikomu to nedoporučuji, žádáte je o uzavření kvůli přidání do hry a stále vám posílají reklamu ke hraní, nedodržují zodpovědné hraní.
Very bad I do not recommend it to anyone, you ask them to close it due to addition to the game and they keep sending you advertising to play, they do not comply with responsible gambling.
Muy malo no se lo recomiendo a nadie les solicitas el cierre por adición al juego y te siguen mandando publicidad para jugar no cumplen con el juego responsable.
To je hrozná situace. Jsem spíše přesvědčen, že se jedná o problém spojený se skutečností, že mnoho kasin opustilo společnosti třetích stran, které vyřizují své propagační akce a informační bulletiny. Aktualizace seznamu příjemců tedy pravděpodobně nějakou dobu trvá. Další otázkou je, jak probíhá proces odhlášení, když hráč požádá o uzavření účtu. Možná jste se sami odhlásili, než jste požádali o uzavření účtu?
Souhlasím, že je to opravdu nepříjemná situace, ale podle zkušeností sdílených prostřednictvím našeho fóra velmi běžná 🙁
This is a horrible situation. I'm more convinced this is an issue associated with the fact, that many casinos left 3rd party companies handling their promotions and newsletters. Thus it probably takes some time to update the list of recipients. Another question is how the unsubscribe process is handled when a player requests account closure. Had you unsubscribed yourself before you asked for your account to be closed, perhaps?
I agree this is truly an unpleasant situation, yet very common according to experiences shared through our forum 🙁
Kasina LCS Ltd. ode mě vzala více než 4 000 EUR … žádné výhry … a v každém kasinu od společnosti LCS Ltd jsem byl zablokován kvůli problémům s hazardními hrami…. ale o den později jsem si mohl založit nový účet v dalším kasinu LCS Ltd. Nemají žádnou ochranu hráče! A MGA nedělá nic!
takže nikdy nehrajte v kasinech LCS Ltd!
LCS Ltd. Casinos took more than € 4.000,- from me … no winnings … and in every casino from LCS Ltd I’ve been blocked because of gambling problems…. but one day later I could make a new account in the next casino of LCS Ltd. They’ve no player protection! And the MGA doesn’t do anything!
so never play in LCS Ltd casinos!
Ahoj, vidím, že jsi podal stížnost na všechna kasina, o kterých říkáš, že tě vytrhla z této skupiny. Pokud jde o blokování, požádali jste o blokaci kvůli problému s hazardními hrami?
Každopádně jsem si také všiml, že téměř všechna kasina v této skupině mají docela nízký bezpečnostní index, což si myslím, že mluví samo za sebe. Rozhodně bych se takovým kasinům vyhnul a pokud máte problém s hazardem, myslím, že by se vám mohl hodit tento průvodce: https://casino.guru/problem-gambling
Každopádně by mě zajímalo, kam se se všemi těmi stížnostmi dostanete. Doufám, že se vše vyřeší.
Hi, I see that you have filed a complaint against all the casinos that you say ripped you off from this group. As for the blocking, did you ask to be blocked because of the gambling problem ?
Anyway, I also noticed that almost all the casinos in this group have a pretty low safety index, which I think speaks for itself. I would definitely avoid casinos like this and if you have a gambling problem I think this guide might be useful for you: https://casino.guru/problem-gambling
Anyway, I wonder where you will get with all the complaints. I hope everything gets sorted out.
Zajímalo by mě, k čemu je MGA. Ochrana hráčů je prioritou číslo jedna pro všechny regulační orgány. Alespoň by to mělo být podle zákonů a směrnic. Bohužel, jeden je proti LCS Ltd bezmocný. Stížnosti jsem podal v naději, že zde získám nějakou pomoc. Shromáždil jsem všechny důkazy a pokud někdo mluví o závislosti na hazardních hrách, a chce si proto zavřít účet, pak by měl firmám zvonit poplašný signál! Ale právě proto je často ignorována... Protože lidé závislí na hazardních hrách sázejí celý život! Na tom se dají vydělat peníze!
Ale alespoň tyto problémy patří mnohem více do očí veřejnosti!!!
Teď už nesázím ... nic jiného nezbývá 😭
I wonder what the MGA is for. Player protection is the number one priority for all regulatory authorities. At least it should be according to the laws and guidelines. Unfortunately, one is powerless against LCS Ltd. I filed the complaints hoping to get some help here. I have collected all the evidence and if someone talks about gambling addiction and therefore wants to close their account, then alarm bells should be ringing for the companies! But that is exactly why it is often ignored.... Because people addicted to gambling gamble their entire lives away! There's money to be made in that!
But at least these problems belong much more in the public eye!!!
I don't gamble now ... there's nothing left 😭
Ahoj.
Pamatuji si dny, kdy byl MGA považován za nejlepší a nejpečlivější autoritu.
Každopádně, pokud jde o blokování závislých hráčů v kasinech, musí hráč také dodržovat určité kroky. Podle mého názoru to v tuto chvíli neobsahuje MGA.
Netřeba dodávat, že stížnost na Svenplay chybí. Takže, co se stalo? Pokud vám to nevadí vysvětlit, samozřejmě.
Umím si představit, že jste v tom opravdu uvězněni a je mi to líto. Abyste zůstali o něco bezpečnější, mějte na paměti, že pokud se sami vyloučíte z jednoho kasina, nemusí to nutně znamenat, že jste chráněni na všech ostatních přidružených webových stránkách.
Také mějte na paměti, že pokud hrajete v kasinech bez vaší národní licence, taková omezení, jako je platební neschopnost, dluhy, zadržení nebo cokoli podobného vázaného na místní zákony, kasino například nezná.
Souhlasím s tím, že by se o takovém tématu mělo mluvit častěji a veřejně; čísla jsou alarmující. Mohu vás ujistit, že my v Casino Guru jsme si toho dobře vědomi a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom povědomí veřejnosti dále zvýšili.
Vezměte si Šimona jako příklad .
Doufám, že jednoho dne tuto bitvu vyhraješ a získáš svůj život zpět!
Hello.
I remember days when the MGA was considered the best and most caring authority.
Anyway, when it comes to blocking addicted players in casinos, the player also needs to follow certain steps. The way I feel about it at this point, it does not include MGA much.
Needless to say, the complaint against Svenplay is missing. So, what has happened? If you don't mind explaining, of course.
I can imagine you are really trapped in this, and I'm sorry for that. To stay a bit safer, keep in mind that if you self-exclude yourself from one casino, it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites.
Also keep in mind that if you play in casinos without your national license, such limitations as insolvency, debts, detention, or anything similar bound to local laws, for instance, are unknown to the casino.
I agree that such a topic should be discussed more often and more publicly; the numbers are alarming. I can assure you that we at Casino Guru are well aware of that and will do our best to raise public awareness further.
I hope one day you'll win this battle and get your life back!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.