Člověk by si myslel, že repatriace bude úspěšná, ale nemyslím si, že by jim to vadilo. Možná jednodušší vložit 25e a pak vybrat. Jak velkou částku aktuálně čekáte na výběr?
You'd think the repatriation would be successful, but I don't think they'd give a shit. Maybe easier to make a deposit of 25e and then withdraw. How big a sum do you currently have waiting to be withdrawn?
Luulisi onnistuvan kyllä kotiutus, mutta en usko, että he kusettaisivat. Ehkä helpompi tehdä talletus 25e ja sitten kotiuttaa. Kuinka iso summa sulla on tällä hetkellä odottamassa kotiutusta?
Snažím se vybrat 350 $, což je v Jižní Africe hodně peněz. Původně jsem měl na účtu 30 USD a zůstatek se vyšplhal na 350 USD. Můj účet Svenplay je v USD. Problém je, že se to děje ve velmi nevhodnou dobu. 25 dolarů je hodně peněz i tady v Jižní Africe a já je opravdu nemám. To je ten problém. Tento problém mě nikdy nenapadl, jinak bych od začátku při původním vkladu použil elektronickou peněženku jako Astropay nebo Muchbetter.
I'm trying to withdraw $350 which is a lot of money in South Africa. I originally had $30 in the account and the balance got up to $350. My Svenplay account is in USD. Problem is this is happening at a very inconvenient time. $25 is a lot of money here in South Africa as well and I really don't have it. That's the issue. This problem never occurred to me or I would have used an ewallet like Astropay or Muchbetter from the start when I originally deposited.
Podejte stížnost, sem kasinoguru, myslím, že to pomůže! https://casino.guru/fi/valitukset
Make a complaint, here to casinoguru about that, I think it will help! https://casino.guru/fi/valitukset
Tee valitus, tänne casinogurulle tuosta, luulisi siitä olevan apua! https://casino.guru/fi/valitukset
Už nevím, na co se ptají. Odpovídají mi: Poskytněte bankovní výpis, který obsahuje alespoň část 16místného kódu karty, všimněte si, že musí být ve formátu pdf. Poskytl jsem jim všechny dokumenty, ale pokračují v tomto příběhu. Skutečný problém je, že nechtějí platit
I don't know what they are asking anymore. They answer me: Provide a bank statement that contains at least part of the 16-digit code of the card, note that it must be in pdf format.. I have provided them with all the documents but they continue with this story. The real problem is that they don't want to pay
Non so più cosa chiedono. Mi rispondono: Fornisca un estratto conto bancario che contenga almeno una parte del codice a 16 cifre della carta, si noti che deve essere un formato pdf.. Gli ho fornito tutti i documenti ma continuano con questa storia. Il vero problema è che non vogliono pagare
Bohužel, pokud mohu hádat, řekl bych, že poskytovatel plateb kasina nemůže provést tuto transakci kvůli místním problémům. Už jsem takový příběh slyšel. Navrhli tedy alternativu.
Můžete požádat kasino o změnu minimálního limitu vkladu, možná by to fungovalo, také bych se zeptal, zda by se na vklad také vztahovalo nějaké sázení. Je lepší být připraven.
Dejte mi prosím vědět, jak to jde.
Sadly, If I may guess, I would say that the casino's payment provider can't make that transaction because of local issues. I heard such a story before. So they suggested an alternative.
You can ask the casino to change the minimum deposit limit, maybe it would work, I would also ask whether any wagering would be applied to the deposit as well. It's better to be prepared.
Let me know how it goes, please.
Ahoj,
prostě musíte nejprve projít ověřením, takže musíte poslat požadovaný formát .pdf vašeho bankovního výpisu. Zavolejte do své banky a požádejte o to. Nyní je skutečně snazší spolupracovat, protože prostřednictvím stížnosti umožňujeme kasinům 14 celých dní na dokončení KYC a odeslání peněz.
To bych zkusil prvních 14 dní vyřešit sám.
Hello,
you simply have to pass the verification first, so you have to send the requested .pdf format of your bank statement. Call your bank and ask for it. It's truly easier to cooperate now because, through the complaint, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and send the money.
I would try to solve that on my own for the first 14 days.
Bohužel nemohu učinit výpis, protože kartu mám 3 týdny. Poslal jsem jinou kartu (postPay), řekli mi, že ověření bylo úspěšné, ale nedovolí mi vybrat. Pořád po mně žádají první výpis z účtu.
Unfortunately I can't make a statement because I've had the card for 3 weeks. I sent another card ( postPay) they told me the verification was successful but it won't let me withdraw. They keep asking me for my first account statement.
Purtroppo non posso fare l'estratto conto perché ho la carta da 3 settimane. Ho inviato un'altra carta ( postPay) mi hanno detto che la verifica ha avuto esito positivo ma non mi fa prelevare. Continuano a chiedermi l'estratto conto della prima.
Zkusil jsi zavolat do banky? Nechce se mi věřit, že výpis má něco společného s datem vydání karty. 🤔
Co prosím myslíte tím "prvním výpisem z účtu"? Týká se to první karty? Jen si teď chci být jistý.
Bylo by dobré, kdybyste sem mohli vložit vysvětlení kasina, myslím. Pokud možno v angličtině.
Můžeš to udělat?
Did you try to call the bank? I can't believe that the statement has to do anything with the card's issue date. 🤔
What do you mean by the "first account statement", please? Does this refer to the first card? Just want to be sure now.
Would be good if you could paste here the casino's explanation, I think. Preferably in English if possible.
Can you do that?
Tak to je nakonec dobrý konec! gratuluji! 🎉
Myslíte si, že můžete trochu vysvětlit, co problém vyřešilo? Přijali pouze prohlášení, které bylo předtím odmítnuto? Co jsi dělal?
Cítím, že to může komunitě pomoci, takže mě zajímají podrobnosti. 🙂
So it is a good ending after all! Congratulation! 🎉
Do you think you can explain a bit about what solved the issue? Did they just accept the statement that was refused before? What did you do?
I feel it may help the community, so I'm interested in details. 🙂
I když stále tvrdili, že karta není vhodná, zkusil jsem výběr přesto provést. Šel jsem do SEFA, vložil iban a přihlašovací údaje a jako mávnutím kouzelného proutku mi asi po deseti hodinách připsali výhru
Even if they continued to say that the card was not suitable, I tried to make the withdrawal anyway. I went to SEFA, put in the iban and credentials and as if by magic, after about ten hours they credited me the winnings
Anche se continuavano a dire che la carta non era idonea ho provato a fare il prelievo lo stesso.. Sono andato su SEFA ho messo l'iban e le credenziali e come per magia dopo una decina di ore mi hanno accreditato la vincita
Nakonec se mi tedy ozvali a ujistili mě, že nebudu muset vsadit nový minimální vklad. Vložil jsem pomocí peněženky a poslal jsem jim snímky obrazovky z aplikace. Požádal jsem o výběr a nyní musím čekat dalších 72 hodin. Doufám, že tentokrát to udělají.
So they eventually got back to me and assured me that I won't have to wager the new minimum deposit. I deposited using a wallet and sent them screenshots from the app. I requested a withdrawal and now I must wait for yet another 72 hours. I hope that this time they'll do it.
No, dobrá jízda, řekl bych. Někdy tedy stačí vytrvalost. 🙂
Jsem opravdu ohromen, že jste to zvládli kvůli velmi špatné pověsti kasina.
Well, good riddance, I'd say. So sometimes persistence is enough. 🙂
I'm truly amazed you made it because of the casino's very bad reputation.
Takže pondělí by byl šťastný den 🤞🤞🤞. Počká na vaše potvrzení.
So Monday would be the lucky day 🤞🤞🤞. Will wait for your confirmation.
Konečně jsem obdržel můj výběr! Jsem rád, že to konečně pustím za hlavu
Finally received my withdrawal! I'm glad to finally put this behind me
Nemůžu tomu uvěřit - skvělá zpráva na neděli! 🎉🎉👍
Ale stále si myslím, že byste měli zkusit slušnější kasino.
I can't believe it - awesome news for Sunday! 🎉🎉👍
But I still think that you should try more decent casino.
Ano absolutně. Než jsem šel na Svenplay, nevěděl jsem o hodnocení casinoguru, o askgamblerech nebo o něčem takovém. Nicméně používám další spolehlivější kasina jako Wazamba a Betinia a jsou skvělá. Od nynějška se určitě budu držet dál od Svenplay a všech kasin LCS.
Yes absolutely. Before I went to Svenplay I didn't know about casinoguru rankings or askgamblers or anything like that. However I've been using other more reliable casinos like Wazamba and Betinia and they are great. I'm gonna stay away from Svenplay and all the LCS casinos from now on for sure.
Jsem rád, že odteď budete věnovat pozornost reputacím, to je to, co všichni v Casino Guru od hráčů chceme, ne úplně náročné, co? 😀
Je fajn, že máte svá oblíbená, v případě, že potřebujete více možností, vždy se můžete podívat na seznam doporučených kasin - přímo zde . Nastavte filtry podle svých preferencí.
I'm glad that from now on you will pay attention to the reputations, this is what we all in Casino Guru want from players, not quite demanding, eh? 😀
It's nice that you have your favorites, in case you need more options, you can always consult the list of recommended casinos - right here. Set the filters according to your preferences.
Ahoj! Myslel jsem, že by bylo dobré přinést sem trochu zkušeností z tohoto kasina.
Provedl jsem vklad prvního prosince 2022, vklad byl třetí a částka byla 200 eur, takže jsem neměl bonus jen surové peníze. Vyhrál jsem tehdy 4000 eur a v tuto chvíli mám stále stejnou částku.
Když jsem se pokoušel o výběr, psalo, že účet musí být plně ověřen. Dokumenty jsem odeslal prvního prosince a v neděli 4. prosince mi přišla zpráva, že adresa a identita jsou ověřeny, ale výpis z účtu nelze ověřit, protože na něm nebylo logo banky (vše ostatní kasina přijala toto prohlášení)
uvidíme, jestli toto kasino může vyplácet výhry, nebo musím kontaktovat mga.
SUROVÉ PENÍZE
Zde budu aktualizovat, jak to jde!
Hello! I thought it would be good to bring here a little experience of this casino.
I made a deposit on the first of December 2022, the deposit was the third and the amount was 200 euros so i didnt have bonus just raw money. I won 4,000 euros then and I still have the same amount in the balance at the moment.
When I tried to withdraw, it said that the account must be fully verified. I sent the documents on the first of December and on Sunday the 4th of December I got a message that the address and identity have been verified, but the bank statement could not be verified because it did not have the bank logo on it (all other casinos have accepted this statement)
let's see if this casino can pay winnings or do i need to contact to mga.
RAW MONEY
I'll update here how it goes!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.