před rokem
Udělám to. Mohu se zeptat, jak efektivní je proces askgamblera?
I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?
0
Udělám to. Mohu se zeptat, jak efektivní je proces askgamblera?
I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?
Ano, je to lepší než nic..myslel jsem si, že to jednou budu reklamovat, ale pak jsem chtěl zároveň přijít o peníze, tak jsem to nechal nedokončené. Omlouvám se, jestli nerozumíte.. píšu finsky, překladatel si přeloží jak chce😆
Yes, it's better than nothing..I thought I'd make a complaint once, but then I wanted to lose my money at the same time, so I left it unfinished. Sorry if you can't understand.. I'm writing in Finnish, the translator will translate however he wants😆
Kyllähän se on tyhjää parempi..siel ite kerran taisin valituksen silloin tehdä, mutta kerkesin sitten hävitä rahani samaan aikaan, niin jätin sitten sen kesken. Pahoittelut jos et saa selvää..kirjoitan Suomeksi, kääntäjä sitten kääntää miten haluaa😆
K dalšímu výboji zatím nedošlo, přesně za 24 hodin by mělo dojít k dalšímu výboji, protože do té doby uplynulo 72 hodin
There has not yet been another discharge, in exactly 24 hours there should be another discharge, because by then 72 hours have passed
Ei ole tullut vielä toista kotiutusta tasan 24 tunnin päästä pitäisi tulla uusi kotiutus, sillä silloin on kulunut 72 tuntia
Dobře. Doporučil bych vám, abyste svůj účet pravidelně kontrolovali, protože když byl můj výběr zrušen, neobdržel jsem vůbec žádné oznámení. Jen jsem zkontroloval svůj účet a pak jsem viděl, že peníze byly záhadně vráceny.
Okay. I'd advise you to maybe periodically check your account because when my withdrawal was cancelled I received no notification at all. I just checked my account and then I saw that the money had been mysteriously returned.
Představ si to. 50 hodin čekání je pryč! Zkontroloval jsem svůj výpis z účtu a ukázal přesný čas, kdy byly peníze připsány na můj účet. Tak vím, kdy se to přesně stalo a kolik času bylo ztraceno. Stažení trvalo krvavých 50 hodin, kdy k tomuto „nedorozumění" došlo.
Imagine that. 50 hours of waiting gone down the drain! I checked my account statement and it showed the exact time that money was credited to my account. That's how I know when exactly it happened and how much time was wasted. The withdrawal was pending for bloody 50 hours when this "misunderstanding" occured.
Kontroloval jsem každých pár hodin, návrat je stále v režimu "čekání".
I have checked every few hours, the return is still in "waiting" mode
Olen tarkistanut kyllä muutaman tunnin välein, edelleen on kotiutus "odotus" tilassa
Ano, je to lepší než nic..myslel jsem si, že to jednou budu reklamovat, ale pak jsem chtěl zároveň přijít o peníze, tak jsem to nechal nedokončené. Omlouvám se, jestli nerozumíte.. píšu finsky, překladatel si přeloží jak chce😆
Yes, it's better than nothing..I thought I'd make a complaint once, but then I wanted to lose my money at the same time, so I left it unfinished. Sorry if you can't understand.. I'm writing in Finnish, the translator will translate however he wants😆
Kyllähän se on tyhjää parempi..siel ite kerran taisin valituksen silloin tehdä, mutta kerkesin sitten hävitä rahani samaan aikaan, niin jätin sitten sen kesken. Pahoittelut jos et saa selvää..kirjoitan Suomeksi, kääntäjä sitten kääntää miten haluaa😆
Dobrý den, předpokládám, že jste si nevšimli, že pro případ, že byste potřebovali pomoc, máme hráčům k dispozici tým odborníků.
To znamená - můžete podat stížnost zde na webových stránkách Casino Guru . Více se o tom dozvíte zde .
Upozorňujeme, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření účtu a dokončení výběru .
Hello, I guess that you failed to notice that we have a team of experts available to players in case you need help.
This means - you can submit a complaint here on the Casino Guru website. Learn more about it here.
Just note that we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal.
15:26 (UTC+2)
Výběr byl nyní pozastaven po dobu 75 hodin, zeptal jsem se zákaznického servisu, jak dlouho to bude trvat. Řekli, že ve výběrech dochází ke zpožděním.
Zatím přišlo 1000/4000e
15:26 (UTC+2)
The withdrawal has now been on hold for 75 hours, I asked customer service how long it will take. They said that there are delays in withdrawals.
So far, 1000/4000e have come
15.26 (UTC+2)
Kotiutus ollut nyt odotus tilassa 75 tuntia, kysyin asiakaspalvelusta, että mikä kestää. Kertoivat, että on viivästyksiä kotiutuksissa.
Tähän mennessä tullut siis 1000e/4000e
No, to je to, co vždycky tvrdí... jen počkejte, zákazníci nebudou frustrovaní a vsadí své výhry zpět.
Well, that's what they always claim... just wait, the customers don't get frustrated and gamble their winnings back..
Juu niinhän ne aina väittää...odottaa vaan, et asiakkaat turhautuu ja pelaa voittonsa takaisin..
Jo, tak to je, naposledy jsem vkládal v tom či onom sesterském kasinu, je to týden a půl a dostal jsem 1000e/4000e 😀
Yeah, that's how it feels, the last time I deposited at this or that sister casino, it's been a week and a half and I got 1000e/4000e 😀
Joo siltähän se vähän tuntuu, viimeinen kerta ku depoon tälle tai tän sisarkasinoille, puoltoista viikkoa menny ja saanut 1000e/4000e 😀
9.37 (UTC + 2) více než 90 hodin čeká na odhlášení a stále nebylo schváleno a na žádné e-maily se neodpovídá!
9.37 (UTC + 2) more than 90h the check-out has been pending and it still hasn't been approved and no emails are answered!
9.37 (UTC + 2) yli 90h ollut kotiutus odotustilassa eikä vieläkään ole hyväksytty eikä sähköposteihin vastata!
Dostal jsi to nakonec? Pokud jde o mě, stále čekám, ale právě uplynulo 72 hodin
Did you eventually get it? As for me I'm still waiting but 72 hours have just passed
Ano, byl jsem propuštěn asi před hodinou, uplynulo asi 100 hodin.
Teď jsem dostal 2000e/4000e!
Yes, I was discharged about an hour ago, about 100 hours passed.
I have received 2000e/4000e now!
Joo sain noin tunti sitten kotiutuksen, noin 100h meni.
2000e/4000e olen saanut nyt!
Právě mi poslali e-mail. Znovu zrušili výběr a pak řekli, že nemohou zpracovat na mou debetní kartu a chtějí, abych vložil 25 $ prostřednictvím elektronické peněženky. Nemám navíc 25 dolarů!!! Utratil jsem příliš mnoho peněz za získání pasu, abych mohl vybrat! Je pro mě trapné to tady říkat, ale je to tak. Takže moje peníze kvůli nim uvízly. Mluvil jsem se svou bankou a potvrdili, že mohou přijímat peníze odkudkoli. Již dříve jsem bez problémů obdržel mezinárodní výběry a je to stejná bankovní a debetní karta, kterou jsem použil. Jsem za tebe rád, ale je mi mizerně, protože ty peníze opravdu potřebuji.
They just emailed me. They cancelled the withdrawal yet again and then they said they can't process to my debit card and they want me to deposit $25 through an ewallet. I don't have an extra $25!!! I spent too much money getting a passport just to withdraw! It's embarrassing for me to say this here but it's true. So my money is stuck because of them. I spoke to my bank and they confirmed that they can receive money from anywhere. I've received international withdrawals before with no problem and it's the same bank and debit card that I used. I'm happy for you but I'm miserable because I really need that money.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.