FórumKasinaSvenplay Casino - všeobecná diskuze

Svenplay Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Geisseli
|
22186 zobrazení 133 odpovědí |
|
12 3 4...7
Alex1284
před rokem

Udělám to. Mohu se zeptat, jak efektivní je proces askgamblera?

Automaticky přeloženo:
Geisseli
před rokem

Ahoj. Dostal jste někdy svůj druhý výběr?

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Ano, je to lepší než nic..myslel jsem si, že to jednou budu reklamovat, ale pak jsem chtěl zároveň přijít o peníze, tak jsem to nechal nedokončené. Omlouvám se, jestli nerozumíte.. píšu finsky, překladatel si přeloží jak chce😆

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

K dalšímu výboji zatím nedošlo, přesně za 24 hodin by mělo dojít k dalšímu výboji, protože do té doby uplynulo 72 hodin

Automaticky přeloženo:
Geisseli
před rokem

Dobře. Doporučil bych vám, abyste svůj účet pravidelně kontrolovali, protože když byl můj výběr zrušen, neobdržel jsem vůbec žádné oznámení. Jen jsem zkontroloval svůj účet a pak jsem viděl, že peníze byly záhadně vráceny.

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Představ si to. 50 hodin čekání je pryč! Zkontroloval jsem svůj výpis z účtu a ukázal přesný čas, kdy byly peníze připsány na můj účet. Tak vím, kdy se to přesně stalo a kolik času bylo ztraceno. Stažení trvalo krvavých 50 hodin, kdy k tomuto „nedorozumění" došlo.

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Kontroloval jsem každých pár hodin, návrat je stále v režimu "čekání".

Automaticky přeloženo:
před rokem

Řekli, že můj výběr byl omylem zrušen a že bych měl udělat další žádost a počkat dalších 72 hodin!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je v této situaci docela nešťastná náhoda. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Myslíte si, že mluví pravdu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, je to lepší než nic..myslel jsem si, že to jednou budu reklamovat, ale pak jsem chtěl zároveň přijít o peníze, tak jsem to nechal nedokončené. Omlouvám se, jestli nerozumíte.. píšu finsky, překladatel si přeloží jak chce😆

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, předpokládám, že jste si nevšimli, že pro případ, že byste potřebovali pomoc, máme hráčům k dispozici tým odborníků.

To znamená - můžete podat stížnost zde na webových stránkách Casino Guru . Více se o tom dozvíte zde .

Upozorňujeme, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření účtu a dokončení výběru .



Automaticky přeloženo:
před rokem

Udělám to. Mohu se zeptat, jak efektivní je proces askgamblera?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Myslím, že byste měli zvážit naše Centrum řešení. 😉

Poskytujeme více než jen upřímné recenze kasin a úžasné fórum.

Podívejte se, jak to funguje zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

15:26 (UTC+2)

Výběr byl nyní pozastaven po dobu 75 hodin, zeptal jsem se zákaznického servisu, jak dlouho to bude trvat. Řekli, že ve výběrech dochází ke zpožděním.

Zatím přišlo 1000/4000e

Automaticky přeloženo:
Geisseli
před rokem

No, to je to, co vždycky tvrdí... jen počkejte, zákazníci nebudou frustrovaní a vsadí své výhry zpět.

Automaticky přeloženo:
Alex1284
před rokem

Jo, tak to je, naposledy jsem vkládal v tom či onom sesterském kasinu, je to týden a půl a dostal jsem 1000e/4000e 😀

Automaticky přeloženo:
před rokem

9.37 (UTC + 2) více než 90 hodin čeká na odhlášení a stále nebylo schváleno a na žádné e-maily se neodpovídá!

Automaticky přeloženo:
Geisseli
před rokem

Dostal jsi to nakonec? Pokud jde o mě, stále čekám, ale právě uplynulo 72 hodin

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Ano, byl jsem propuštěn asi před hodinou, uplynulo asi 100 hodin.

Teď jsem dostal 2000e/4000e!

Automaticky přeloženo:
Geisseli
před rokem

Právě mi poslali e-mail. Znovu zrušili výběr a pak řekli, že nemohou zpracovat na mou debetní kartu a chtějí, abych vložil 25 $ prostřednictvím elektronické peněženky. Nemám navíc 25 dolarů!!! Utratil jsem příliš mnoho peněz za získání pasu, abych mohl vybrat! Je pro mě trapné to tady říkat, ale je to tak. Takže moje peníze kvůli nim uvízly. Mluvil jsem se svou bankou a potvrdili, že mohou přijímat peníze odkudkoli. Již dříve jsem bez problémů obdržel mezinárodní výběry a je to stejná bankovní a debetní karta, kterou jsem použil. Jsem za tebe rád, ale je mi mizerně, protože ty peníze opravdu potřebuji.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

S čím jsi vložil?

Automaticky přeloženo:
Geisseli
před rokem

Použil jsem svou debetní kartu. Je to Mastercard propojená s mým bankovním účtem.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky