FórumKasinaSvenplay Casino - všeobecná diskuze

Svenplay Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Geisseli
|
22135 zobrazení 133 odpovědí |
|
1 2 3...7
před rokem

Dnes mi na účet dorazilo prvních 1 000 €, uvidíme, jak dlouho bude trvat, než dorazí zbývající 3 000 €

Automaticky přeloženo:
Geisseli
před rokem

Je dobře, že zaplatili tak rychle 😎 jak dlouho to trvalo z hlediska času? Už je to 27 hodin a platba ještě nezačala.

Automaticky přeloženo:
Geisseli
před rokem

To rád slyším! Sledoval jsem toto vlákno. Mám z tohoto kasina strach. Asi před měsícem jsem se pokusil o výběr, předložil občanský průkaz, fotografie debetní karty, výpis z bankovního účtu jako důkaz adresy (s doprovodnými selfie), ale můj výběr byl zamítnut, protože chtěli od mého mobilního operátora dodatečnou formu průkazu totožnosti a oficiální dokument ( což je nemožné, protože jsem předplacený uživatel). Poté řekli, že mohu poskytnout snímek obrazovky z aplikace svého mobilního poskytovatele, ale musím získat pas (jsem v Jižní Africe a to může trvat až šest týdnů). Konečně jsem dostal pas a včera jsem požádal o výběr. Modlím se k nebesům, abych to dostal. Ze zvědavosti, jakou formu průkazu totožnosti jste použili a máme nějaké problémy s doložením adresy a mobilního čísla?

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Nadějný optimista ve mně si myslí, že v říjnu požádali o další doklady totožnosti (pas nebo řidičský průkaz, který jsem neměl), protože jihoafrické občanské průkazy (na rozdíl od některých jiných zemí) nemají dobu platnosti, zatímco na Svenplay uvedli, že obrázky dokumentu by měly obsahovat datum vydání a datum vypršení platnosti. Když požádali o další formy průkazu totožnosti, nikdy neřekli, že to byl problém, takže je to jen můj odhad ve zpětném pohledu. Pasy a řidičské průkazy samozřejmě mají datum vypršení platnosti, ale já neřídím, takže jsem musel strávit týdny čekáním na pas, abych mohl udělat toto stažení. Budu zde všechny aktualizovat, jak výběr probíhá, protože nyní čekám něco málo přes 24 hodin. Zkřížené prsty!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Alex1284
před rokem

No, poprvé se to vrátilo na účet, když jsi měl dát selfie, ale od posledního výběru uběhlo asi 48 hodin

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Ahoj,

docela příběh, kterým jste si prošli, doufám, že vše bude nakonec dobré. Chtěl jsem říci, že úroveň ověření může být ovlivněna zemí, ve které žijete, a to, co jste popsal dříve, mě napadá, že Afrika je pravděpodobně brána jako potenciální riziková zóna, může to způsobit, že ověření bude přesnější řekněme .

Dovedu si představit, že by se do podobné situace dostali například hráči z Bangladéše.

Dejte nám vědět, jak to jde, rád bych brzy slyšel pozitivní zprávu 🤞🤞👍

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

To jo. Možná máš pravdu. Stále čekám, ale jakmile budu něco vědět nebo obdržím svůj výběr, zveřejním aktualizaci. Zkřížené prsty.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Doufám, že vše dopadne dobře a platbu dostanete🙏💪 Od mé žádosti o výběr uběhlo 48 hodin a stále jsem nedostal zaplaceno.. v podstatě by to měli zaplatit dnes, protože je víkend před námi.

Automaticky přeloženo:
Alex1284
před rokem

To jo. Jsme v podstatě na stejné lodi, protože v mém případě to bylo téměř 48 hodin (když to píšu, bylo to téměř 45 hodin). Opravdu doufám, že dnes zaplatí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Před 10 minutami jsem šel na chat, abych se zeptal na zákaznickou podporu, jak dlouho bude trvat výběr, a řekl jsem, že peníze by měly být na mém účtu nejpozději zítra v poledne nebo neplatí vaše pravidlo 72 hodin. rozhovoru, peníze mi přišly na účet za 5 minut..měla jsem štěstí, že otevření stálo za to.

Automaticky přeloženo:
Alex1284
před rokem

To je tak divné. Právě jsem zkontroloval svůj účet Svenplay (před pěti minutami) a peníze jsou zpět na mém účtu Svenplay!!!! Zkontroloval jsem svůj e-mail (od nich nic), pak jsem viděl oznámení o vaší odpovědi a přišel jsem sem, abych zjistil, zda se vám stalo totéž. Teď jdu do živého chatu, abych se zeptal, co se sakra stalo.

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Stále čekám na odpověď v živém chatu, proč byl výběr zrušen, ale tito lidé jsou prostě krutí.

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Ano, vyplatí se je grilovat každý den, jinak jako by nechtěli spolupracovat. Doufám, že vám ostatním to klapne.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace, moje likvidace je 28 000 Euro. kasino požádalo o dokument s číslem mého účtu a swift a iban kódem, moje banka mi to pošle

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
low_balance_1
před rokem

Teď je tam velká pokladna. Doufáme, že všechny dostanete na dvůr. 👍🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Řekli, že můj výběr byl omylem zrušen a že bych měl udělat další žádost a počkat dalších 72 hodin!!!

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

Neuvěřitelný shon.. v budoucnu byste se měli vyhnout i tomuto sesterskému kasinu.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Alex1284
před rokem

Moc tomu nerozumím. Říkáš, že bych měl jít do askgamblera?

Automaticky přeloženo:
tm1025
před rokem

pokud příště bezdůvodně zruší odstoupení od smlouvy, doporučuji pak uplatnit reklamaci u Askgamblers.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky