Dobrý den, dobrý...
Nejedná se o tvrzení o sportovním sázení. JDE O ZAVŘENÍ ÚČTU A ZADRŽENÍ MÝCH PENĚZ.
Hello good...
It is not the claim about sports betting. IT IS ABOUT CLOSING THE ACCOUNT AND WITHHOLDING MY MONEY.
Buenas...
No es el reclamo sobre las apuestas deportivas. ES SOBRE EL CIERRE DE CUENTA Y RETENCION DE MI DINERO.
Chápu váš názor, ale pokud rozumím, důvod přímo souvisí s pravidly týkajícími se sportovních sázek.
Nebo alespoň toto je můj postřeh. No, uvidím stížnost . 🤞🤞
I understand your point, but as far as I understand, the reason is directly bound to sports betting-related rules.
Or at least, this is my observation. Well, shall see through the complaint. 🤞🤞
Ahoj. Je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci s problémem, který máte v tomto kasinu, protože souvisí se sportovním sázením. Zkoušel jsi náhodou stránky, které ti Radka doporučila? Odkazy zveřejním znovu, pro případ:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Přeji vám vše nejlepší při řešení vašeho problému. 🤞
Hello. I am sorry we could not help you with the issue you have at this casino, as it is related to the sports betting. Have you tried the sites Radka had recommended to you, by any chance? I will post the links again, just in case:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Wishing you all the best in solving your issue. 🤞
Nevím, jestli jste četli... Opakuji:
Nejprve mě obviňují, že jsem způsobil 11.5. Žádám vás o vysvětlení a vrácení peněz.
Za druhé mě obviňují z porušení 12.7 (nezákonné aktivity), to druhé jde proti mé osobě a dobrému jménu. Toto je stížnost, i když ji chcete zakrýt jako spor o sportovní sázení (NENI)... Žádám vás, abyste mi vrátili peníze, které mi byly odcizeny. A vy Guru Casino... jste zodpovědní za vysoké hodnocení, které jste dali Suprabets.
I don't know if you read... I repeat:
They first accuse me of inflicting 11.5. I ask that you give me explanations and return the money.
Second, they accuse me of violating 12.7 (illegal activities), the latter goes against my person and good name. This is a grievance, even if you want to cover it up as a sports betting dispute (IT IS NOT)... I ask that you return the money that was stolen from me. And you Guru Casino... are responsible for the high rating you gave to Suprabets.
Nose si leiste... lo reitero:
Me acusan primero de inflingir 11.5. Pido me den explicaciones y devuelvan dinero.
Segundo me acusan de violar 12.7( actividades ilegales) esto ultimo va contra mi persona y buen nombre. Esto es agravio, aunque lo quieran tapar ustedes como disputa de apuestas deportivas( NO LO ES)... Pido me devuelvan el dinero que me robaron. Y ustedes Guru Casino... son responsables de la alta calificacion que le otorgaron a Suprabets.
Ahoj. děkuji za příspěvek. Vidím, že jste se o porušení podmínek 12.7 (nelegální činnost) dříve ve své stížnosti nezmínil. Pokud se domníváte, že tyto nové informace nesouvisejí se sportovním sázením a stojí za zmínku, kontaktujte v této záležitosti náš tým pro stížnosti, aby mohl s těmito novými informacemi od vás pracovat a zjistit, co s tím mohou udělat, aby pomoci vám.
Je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci s vaším případem dříve, Petronela vysvětlila důvod ve vaší stížnosti : „Upřímně se omlouváme za naši neschopnost vyřešit váš případ. Pokud však narazíte na nějaký problém, neváhejte se na nás obrátit. problémy s jinými kasiny v budoucnu. Vzhledem k tomu, že v současné době nemáme oddělení, které by se konkrétně věnovalo sporům v oblasti sportovního sázení, a postrádáme dostatečné zkušenosti s řešením takových případů, nemůžeme bohužel vaši stížnost vyřídit. Upřímně bych si přál, abych byl další pomoc. Rozumím vašemu tvrzení, že sportovní sázení nesouvisí s uzavřením vašeho účtu. Nicméně s úctou, na základě uvedeného pravidla 11.5 tvrdím, že hlavním důvodem pro uzavření vašeho účtu bylo sportovní sázení. Pravidlo 11.5 je komplexní a obsahuje odstavce přímo souvisí s vašimi sázkařskými návyky a hrami, na které sázíte."
Dále bych chtěl upozornit, že se nesnažíme nic zakrývat, vždy nám záleží na tom, aby byly věci transparentní, aby každý viděl všechny informace, které poskytujeme. Peníze vám bohužel nejsme schopni vrátit, pokusíme se vám vyjít vstříc, takže kasino to udělá, ale pouze v případě, že se to nebude týkat sportu.
Index bezpečnosti každého kasina je založen na mnoha faktorech, které bereme v úvahu ohledně kasina, jako kasinových her a ne sportů, protože nemáme žádný tým, který by mohl tyto informace shromáždit a zahrnout je do indexu bezpečnosti.
Zkuste prosím kontaktovat náš tým pro stížnosti s novými informacemi, abychom mohli zjistit, zda by se mohl s tímto vaším problémem posunout dále.
Hello. Thank you for your post. I can see, that you have not mentioned the violating of the terms 12.7 (illegal activities) anywhere in your complaint before. If you feel that this new information is not related to sports betting and is worth mentioning, please contact our complaint team about this matter, so they can work with this new information from you, and see what they can do about it, in order to help you out.
I am sorry we couldn't help you out with your case before, Petronela has explained the reason in your complaint: "We sincerely apologize for our inability to resolve your case. However, please feel free to reach out to us if you encounter any issues with other casinos in the future. Since we currently do not have a department specifically dedicated to sports betting disputes, and lack sufficient expertise in handling such cases, we are regrettably unable to proceed with your complaint. I genuinely wish I could have been of more assistance. I understand your assertion that sports betting is not related to your account closure. However, respectfully, based on the listed rule 11.5, I contend that sports betting was the primary reason for your account closure. Rule 11.5 is comprehensive and contains paragraphs directly related to your betting habits and the games you wager on."
Also, I would like to ad, that we are not trying to cover up anything, we're always keen to keep things transparent, so everyone is able to see all the information we provide. Unfortunately we are not able to return your money to you, we will try to help you out, so casino will do that, but only in case that it will not be sports related.
The safety index of each casino is based on many factors, which we take into consideration regarding casino, as per casino games and not the sports, as we do not have any team, which could gather these information and include those in the safety index.
Please try to contact our complaint team with the new information, so we can see if they could move any further with this issue of yours.
Nechtěl jsem nic víc psát, ale musím reagovat na toto:
S respektem však na základě uvedeného pravidla 11.5 tvrdím, že hlavním důvodem uzavření vašeho účtu bylo sportovní sázení. Pravidlo 11.5 je komplexní a obsahuje odstavce přímo související s vašimi sázkovými návyky a hrami, na které sázíte."
Většinu případů a situací uvedených v tomto pravidle nelze prokázat a nelze ani ověřit.
Je snadné ukázat, že někdo pravděpodobně používal dvojí účty nebo praní špinavých peněz, ale sázkové návyky jsou něco jiného.
V podstatě zde žádají, aby učinili sázkové rozhodnutí založené na radnom tipu, 1 X 2 se zavřenýma očima. Pouze v takovém případě jste považováni za rekreačního hráče, ale také pouze v případě, že nevyhrajete. Zkuste vyhrát nějakou velkou multibet a zkuste vybrat tuto částku, stane se to samé.
Pokud rád hledám nejlepší kurzy a porovnávám kurzy a hledám dnešní sestavy, kdo je zraněný a kdo hraje v týmu, kde nechce být, pokud sleduji příspěvky hráčů na sociálních sítích, pokud sleduji kurzy vývoj a změny v průběhu dne a po tom všem, co pro mě někde najde nějakou hodnotu, mám plné právo přijmout tuto sázku a pokusit se vydělat na své tvrdé práci.
Svůj výzkum považuji za náročnou práci.
Pokud kasino naopak shledá tento proces nespravedlivým, má plné právo prohlásit sázku za neplatnou. A mají právo omezit hráče, které považují za vzor nebo profesionální hráče.
Ale po tisíci a poprvé nemají právo krást vaše peníze jako nějakou bláznivou vymyšlenou náhradu za něco!
Vlastně by na to právo mít mohli, pokud by prokázali, že všechny uvedené činnosti jsou v rozporu s pravidly sázek držitele licence na hazardní hry a sport.
A poté také musí poskytovatel licence potvrdit, že tato praxe zabavování prostředků hráčům za kompenzaci je v souladu s platnými zákony státu, v tomto případě Curaçaa.
Jednoduše to nevidím jako možné, myslím tím, že máte drogové kartely s odsouzenými členy, kde má stát problémy s konfiskací veškerého majetku z právních důvodů.
Zkrátka suprabeti se k nám chovají hůř než k členům drogových kartelů ze strany státu.
I wasn't gonna write anything more, but I have to react to this:
However, respectfully, based on the listed rule 11.5, I contend that sports betting was the primary reason for your account closure. Rule 11.5 is comprehensive and contains paragraphs directly related to your betting habits and the games you wager on."
Most of the cases and situations mentioned in this rule are not possible to prove and not possible to verify.
It's easy to show that someone used double accounts or some money laundering probably, but the betting habits are something else.
Basically they are asking here to make a betting decion based on radnom pick, 1 X 2 with their eyes closed. Only in that case you are considered as recreational player, but also only if you don't win. Try to win some large multibet, and try to withdraw that amount, same thing is going to happen.
If I like to search for best odds and compare the odds, and look for tonight's lineups, who is injured and who plays in a team where he doesn't want to be, if I follow social posts of players, if I follow the odds developments and the change throughout a day, and after all that find some value for me somewhere, I have every right to to take that bet and try to cash in on my hard work.
I consider my research a hard work.
If the Casino on the other hand, finds this process to be unfair, they have every right to declare a bet a voided bet. And they have a right to limit players they see as a pattern or professional players.
But, for a thousand and first time, they don't have the right to steal your money as some crazy imagined compensation for something!
Actually they could have that right If they were to prove that all of the mentioned activities are against the betting rules of the gambling and sports licence holder.
And than also, the licence provider has to confirm that this praxis of confiscating funds of players for compensation is in compliance with current laws of the state, in this case Curaçao.
I simply don't see it as possible, I mean you have drug cartels with convicted members where the state has trouble in confiscating all of the property due to legal reasons.
In short, suprabets treats us worse then the members of drug cartels are treated from the state.
Neříkám, že s tebou nesouhlasím,
přesto to hráč podle mého názoru musí oznámit licenčnímu úřadu.
Jakmile se sportovní sázení přímo zapojí, a jak jste si pravděpodobně všimli, došlo k aktualizaci, která říká: „Obviňují mě z porušení 12.7 (nezákonné aktivity)", což také naznačuje, že tento případ je mimo jednoduše spravedlivou nebo neférovou perspektivu, kterou se snažíme použít, můžeme udělat jen málo.
Tam, kde nám chybí odborné znalosti k dalšímu postupu, v záležitostech kasina, je obvyklým doporučením oslovit úřad, když se sportovní sázení nahromadí, nicméně očekáváme, že odborníci budou tlačit dopředu. Zde je již zmíněný seznam dalších webů zaměřených na sportovní sázení.
I'm not saying I disagree with you,
yet the player has to declare that to the licensing authority, in my opinion.
Once sports betting gets directly involved, and as you probably noted, there has been an update saying, "they accuse me of violating 12.7 (illegal activities)" which also indicates this case is out of the simply fair or not fair perspective we aim to apply, there is little we can do.
Where we lack the expertise to proceed further, in casino matters, the usual recommendation is to reach out to the authority, when sports betting accrues, however, we expect experts to push forward. Here comes the aforementioned list of other websites focusing on sports betting.
Dokonce i všechny důkazy, které jsem jim poslal. Odmítáte reklamaci. Vymlouvají se, že by to bylo omylem sázení, moje tvrzení to tak není. Jde o peníze ukradené suprabety... a i když si to nechcete přiznat, jste přímo zodpovědní za velmi vysoké bezpečnostní skóre. Je jich ostuda.
Even all the evidence I sent them. You reject the claim. They make the excuse that it would mistakenly be betting, my claim is not that. It's about the money stolen by suprabets... and even though you don't want to admit it, you are directly responsible for the very high security score. They are a shame.
Aun todas las pruebas que les envie. Rechazan ustedes el reclamo. Ponen la excusa de que equivocadamente se trataria de apuestas, mi reclamo no es ese. Es sobre el dinero robado por suprabets... y ustedes aunque no lo quieran reconocer, son responsables directos de la altisima puntuacion de seguridad. Son una vergüenza.
Je nám líto, že vaše stížnost byla zamítnuta, nikoli námi, zde na fóru, ale naším týmem pro stížnosti, protože pevně věří, že by ji nebylo možné dále zpracovávat z důvodu vztahu ke sportovnímu sázení.
Nějak chápu vaši frustraci, ale dobrovolně jste vložili peníze do tohoto kasina, že? Pak jste hráli, jak jste řekl svými vlastními slovy: "Hry, které jsem hrál v kasinu, jsou sportovní sázky." Kasino vás obvinilo z porušení jejich podmínek, které se týkají sportovního sázení, a to je důvod, proč vám náš tým pro stížnosti nemůže s tímto problémem pomoci. I když si myslíte, že vám kasino ukradlo peníze, souvisí to s vaší herní aktivitou a šlo o sportovní sázení.
Také když říkáte: „jste přímo odpovědní za velmi vysoké skóre bezpečnosti", máte vlastně pravdu. Safety Index popisuje různé aspekty kasina. Neobsahuje však nic, co by se týkalo sportovního sázení. Nezvažujeme pravidla ani aktivity sportovního sázení, protože se zaměřujeme pouze na kasino část podnikání. Podle mého názoru jde tedy z vaší strany pouze o hluboké nedorozumění.
Bohužel k tomuto rozhovoru není co dodat, jak jsme si řekli a vysvětlili vše, co se týká. Opravdu vám přeji vše nejlepší a doufám, že některé z webů, které jsme vám doporučili, vám pomohou s vaším případem.
Sorry your complaint was rejected, not by us, here on forum, but by our complaint team, as they have a strong believe, that it wouldn't be possible to process it any further due to the relation to sports betting.
I can somehow understand your frustration, but you have voluntarily deposited money to this casino, right? Then you have played, as you said in your own words: "The games I played in the casino are sports bets." The casino has accused you of violating their terms, which are related to sports betting, and this is the reason, that our complaint team can not help you with this issue. Even though you think that the casino has stolen money from you, it is related to your gaming activity, and it was sports betting.
Also when you say: "you are directly responsible for the very high security score", you are actually right. Safety Index describes various casino aspects. However, it does not contain anything related to sports betting. We do not consider sports betting rules or activities, because we only focus on the casino part of the business. Thus in my opinion, this is just a deep misunderstanding from your side.
Unfortunately there is nothing else to add to this conversation, as we have said and explained everything regarding. I really wish you all the best, and hope that some of the sites, we have recommended to you, will be able to help you with your case.
Suprabets.com mě také podvedl. Vydělal jsem nějaké peníze na sportovní sázce a následně jsem vydělal mnohem více hraním blackjacku. Pouze jednou jsem se pokusil vybrat peníze, které jsem vydělal, dostal jsem ránu s následující zprávou: "Klient má omezený přístup z akce výběru" bez jakéhokoli vysvětlení.
Neodpovídají mi prostřednictvím e-mailů nebo prostřednictvím systému zpráv na webových stránkách a já prostě nemohu dostat své peníze z webových stránek. Doslova mě okrádají. Při vyhledávání online si uvědomuji, že existuje mnohem více lidí se stejnými stížnostmi, takže jak jsou stále v provozu poté, co ukradli všechny tyto lidi? Sledoval jsem příběh Martiny44 na tomto webu a dalších a snažil jsem se ji kontaktovat, abych věděl, jak získala své peníze zpět, ale cítím se ztracený, prosím pomozte mi získat peníze zpět od těchto podvodníků
Suprabets.com scammed me as well. I made some money on a sports bet and followed up by making a lot more playing blackjack. Only once i tried withdrawing the money i made i got hit with the following message : "Client restricted acess from withdraw action" with no explanation whatsoever.
They don't answer me trough emails or trough the website message system and i just can't get my money off of the website. They are literally robbing me. Searching online i realize there are many many more people with these same complaints so how are they still up and running after stealing all these people? I was following Martina44 story on this website and others and i tried reaching her to know how she got her money back but i feel lost, please help me get my money back from these scammers
Opravdu se omlouváme za problém, který máte, a mohli bychom se pokusit vám pomoci. Mohu se zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr a je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Uveďte prosím nějaké další podrobnosti, pomůže nám to všechno lépe pochopit. Bude čekat na vaši odpověď.
I am really sorry about the issue you are experiencing, and we could try to help you out. May I ask, when exactly have you requested the withdrawal, and is your account fully verified at this casino? Please provide some more details, it'll help us to understand all this better. Will wait for your reply.
Ahoj, díky za snahu mi pomoct!
Minulou sobotu jsem si vytvořil svůj účet na webu a ten samý den odeslal ověřovací dokumenty (osobní průkaz a doklad o bydlišti). Mám je ověřené v neděli v 10:00 a tehdy jsem se poprvé pokusil stáhnout a dostal jsem stejnou zprávu, kterou stále dostávám (klientem omezený přístup pro akci stažení).
A je to, když zkontroluji stav svých dokumentů, jsou všechny ověřené, stále mohu provádět vklady (samozřejmě by to neomezovaly) a stále mohu používat web, jen nemohu dostat své peníze a vyhráli Neposkytujte mi vysvětlení žádným komunikačním prostředkem.
Udělal jsem první vklad 170 BRL a díky sázení jsem to dostal až na 271 BRL, vím, že to nemusí znít moc, ale jsou to moje peníze a opravdu mi na nich záleží, celá tato situace mě dostala tak dolů, že nemůžu dokonce vysvětlit.
Připojím obrázek zprávy, kterou dostanu
Hey thanks for trying to help me!
I created my account on the website last saturday and sent the verification documents on the same day ( personal id and proof of residence). Got them verified on sunday at like 10 AM and that's when i first tried to withdraw and got hit with the same message that i'm still getting ( Client restricted acess for action withdraw).
And that's it, when i check my documents status they are all verified, i can still make deposits (of course they wouldn't restrict that) and i can still use the website, i just can't get my money out and they won't give me an explanation trough any means of communication.
I made the first deposit of 170 BRL and trough betting i got it up to 271 BRL, i know it may not sound much but it is my money and it really really matters to me, this whole situation got me so down i can't even explain.
I will be linking a picture of the message i get
Žádný strach, jsme tu, abychom vám pomohli. Zkusili jste jim skutečně poslat e-mail o tomto problému, nebo jste komunikovali pouze prostřednictvím živého chatu s kasinem? Živý chat ve skutečnosti není vždy schopen vysvětlit tento druh záležitosti. Zkuste to, prosím, a pokud nebude žádné vysvětlení, náš reklamační tým se je pokusí kontaktovat. Dejte nám vědět, kdykoli budete mít nějaké novinky, počkáme na vaši odpověď.
No worries at all, we are here to help. Have you actually tried to send them an email about this issue, or have you communicate only thru live chat with the casino? The live chat is not always able to explain this kind of matter, actually. Try that, please, and if there will be no explanation, our complaint team will try to contact them. Let us know, whenever you have any news, we'll wait for you to reply.
Ahoj ! Konečně mi zaplatili!
Posílal jsem e-maily tvrdě a na žádný z nich neodpověděli, oslovil jsem mnoho různých platforem a prostřednictvím živého chatu a včera jsem se náhodně pokusil vybrat výběr a šlo to, peníze ve skutečnosti nepřišly až do teď , tvrdý.
Takže mi zaplatili, ale nedoporučuji používat toto kasino, protože bylo velmi velmi obtížné dostat mé peníze z jejich webových stránek.
Hey ! They finally paid me !
I had sent emails tough, and they didn't answer any of them, i reached out on a lot of different platforms and trough live chat and yesterday i randomly tried to withdraw and it went trough, the money didn't actually come until now, tough.
So they paid me, but, i advise against using this casino, they made it very very very hard to get my money out of their website.
To je skvělá zpráva. Zajímalo by mě, jak dlouho jste vlastně museli čekat, když říkáte, že získat peníze bylo velmi těžké? Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na provedení platby. Každopádně jsem rád, že to proběhlo a dejte nám prosím vědět, až dostanete peníze, ať víme, že je vše v pořádku.
That is a great news. So how long did you actually have to wait, that you are saying it was very hard to get the money, I wonder? Usually we give casinos 14 full days to proceed the payment, actually. Anyway, I am glad it went thru, and let us know, please, when you receive the money, so we know, that everything is ok.
Stále mě podváděli u suprabets zrušením mého účtu při výběru, měli by zabránit dalším lidem v tomto podvodu
They still scammed me at suprabets by canceling my account when I withdraw, they should prevent more people from this scam
igual me estafaron en suprabets al cancelar mi cuenta cuando retire, deben prevenir a mas personas en esta estafa
Chcete to upřesnit, prosím? Můžete pomoci ostatním vyhnout se stejným komplikacím. Začněme tím, proč byl účet vůbec uzavřen, že? Myslím, že by to bylo vhodné.
Care to elaborate, please? You may help others avoid the same complications. Let's start with why the account was closed in the first place, shall we? I think that would be appropriate.
Nejprve, když vyhraju, požádám sám sebe, abych to hrál 3x, abych mohl vybrat za minimální poplatek 1,3, pak jsem souhlasil s tím, že budu hrát vklad. O co jsem žádal, myslím, že to je to, o co chtějí prohrát peníze, můj účet byl okamžitě zablokován bez přístupu k němu a rozhodli se pouze říci e-mailem: Vážený hráči,
Váš účet byl označen jako porušující naše smluvní podmínky bod 11.5
V souladu s našimi podmínkami uzavřeme váš účet
To psali bez jakéhokoliv vysvětlení a já dělal jen normální sázky na konkurenční trhy, už je to měsíc a už nereagují na mé e-maily, které i ve svých podmínkách, které jsem četl, když to bylo zablokováno, mohou vrátit peníze , na který někteří nereagují, protože předpokládám, že mi zablokovali odpovídat na e-maily z mého účtu...
Proto předpokládám, že tato sázková kancelář je naprostý podvod a při čtení některých fór jsem nebyl jediný, komu se to v mém případě stalo, podobných je mnoho…..
Buď o svůj vklad přijdete, nebo když vyhrajete, stále o něj přijdete... Ani nechci, aby mi vypláceli výhru, ale i když je to můj vklad...
Doufám, že se to nestane dalším novým uživatelům, kteří někdy vloží vyšší částky a nakonec nic.
děkuji, že mě čteš
First, when I win, I ask myself to play it x3 to be able to withdraw at a minimum fee of 1.3, then I agreed to play the deposit What I was asking for, I guess that's what they're asking for to lose the money, instantly my account was blocked without access to it and they only chose to say with an email: Dear player,
Your account has been flagged for violating our terms and conditions point 11.5
In accordance with our terms, we will close your account
That was what they wrote without any explanation, and I only made normal bets on competitive markets, it's been a month now and they no longer respond to my emails, which also in their terms that I read when it was blocked they can return the money, to which there is no response some because I suppose they blocked me from responding to emails from my account...
Therefore I assume that this betting house is a total scam, and reading some forums I was not the only one that happened to it in my case, there are many similar ones…..
Either you lose your deposit or if you win you still lose it... I don't even want them to pay me my winnings but even if it's my deposit...
I hope it doesn't happen to other new users who sometimes deposit higher amounts and end up with nothing.
thanks for reading me
primero al ganar , me pido jugarlo x3 para poder retirar a una cuota mínima 1.3, entonces accedí a jugar el deposito x3 lo que me faltaba, logre jugar el deposito x3 a mas de 1.3 cuota mínima , al ganar opte solo por retirar ya que es lo que pedia supongo eso pide para perder el dinero, instantáneamente mi cuenta fue bloqueada sin acceso a ello y solo optan por decir con un email : Estimado jugador,
Su cuenta ha sido marcada por violar nuestros términos y condiciones punto 11.5
De acuerdo con nuestros términos, cerraremos su cuenta
eso fue lo que escribieron sin explicación alguna, y solo hice apuesta normales a mercados competitivos, ya va un mes y ya no responden mis email, que tambien en su términos que lo leí al ser bloqueado pueden devolver el dinero, al cual no hay respuesta alguna porque supongo me bloquearon para no responder emails de mi cuenta...
por ende asumo que ese casa de apuesta es una estafa total, y leyendo algunos foros no fui al único que le paso en mi caso hay muchos similares …..
bien pierdes tu deposito o si ganas igual lo pierdes...ni siquiera ya quiero me paguen mis ganancias sino aunque sea mi deposito...
espero no le pase a otros nuevos usuarios que a veces depositan montos mas altos y quedan en nada
gracias por leerme
Mohl byste být konkrétnější a říci nám, prosím, jaké pravidlo jste měl porušit? Měli jste nějaké skutečné peníze, než vám kasino zablokovalo účet?
Dejte nám vědět, pokud potřebujete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl a pokusil se problém vyřešit.
Could you be more specific and tell us, please, what rule were you supposed to violate? Did you have any real money balance before the casino blocked your account?
Let us know if you need our complaint team to intervene, perhaps, and try to solve the issue.
údajně podvod, což jsem neudělal nic špatného, jen normální sázky, zůstatek mi zůstal na 215 solech a 2 otevřené sázky... protože můj účet je již zablokovaný, momentálně nemohu vědět více podrobností, ale začal jsem s vkladem 50 soles a jak jsem vyhrál víc, než jsem měl, asi proto jsem se zablokoval a pokud si uvědomíte, že nejsem jediný, komu se to stalo, v této sázkové kanceláři je to již běžná praxe, mou chybou bylo nevyšetření
supposedly fraud, which I didn't do anything wrong, just normal bets, my balance remained at 215 soles and 2 open bets... since my account is already blocked I can't know more details currently but I started with 50 soles deposit and how I won more than I should, I guess that's why I blocked myself and if you realize I'm not the only one who has this happen to them, it's already a common practice in this betting house, my mistake was not investigating
supuestamente de fraude, cosa que no hice nada de malo solo apuesta normales, mi saldo se quedo en 215 soles y 2 apuestas abiertas.. como ya esta bloqueada mi cuenta no puedo saber mas detalles actualmente pero empecé con 50 soles de deposito y como gane mas de lo debido supongo por eso me bloqueo y si se da cuenta no soy al único que le pasa esto ya es una practica común en esta casa de apuesta , mi error fue no investigar
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.