Ahoj,
Jak vidím ve stížnosti, její výsledek byl stanoven jako „jiný", což znamená, že nemůžeme kasino penalizovat, protože jeho nespravedlnost nebyla prokázána. Alespoň doufáme, že vedení zváží naše doporučení:
"Po zkontrolování informací od vás i od kasina se ve vaší žádosti o sebevyloučení neobjevilo nic, co by naznačovalo vaše problémy s hazardními hrami. Doporučujeme kasinům vzít na vědomí, že se hráči vylučují, a informovat se o důvodu, ale tato povinnost odpadá. hráčům, protože v dnešní době je zcela standardní, že když je hráč s něčím v kasinu nespokojen, ať už s podporou, promo akcemi nebo čímkoli jiným, požádá o trvalé sebevyloučení/trvalé uzavření účtu. Do budoucna bych navrhoval informování podpory kasina o vašem problému s hazardními hrami a poté jsou povinni váš účet co nejdříve uzavřít s mnohem přísnějšími kritérii pro znovuotevření. Vezměte prosím na vědomí, že naše podpora při stížnostech týkajících se neúspěšného sebevyloučení je omezena na případy, kdy hráč výslovně uvádí, že si přeje zavřít svůj účet z důvodu závislosti na hazardních hrách. Pokud není žádná zmínka nebo jasný náznak problémového hráče, je hráč odpovědný za kontrolu jeho hry.
Kasino mi také poskytlo informace o aktivitách na vašem účtu, ve kterých jste od znovuotevření účtu nehráli žádné kasinové hry. Jak již bylo zmíněno, váš účet byl uzavřen kvůli porušení smluvních podmínek souvisejících se sázkovou kanceláří. S takovými záležitostmi nepomáháme, protože zatím nemáme pobočku zabývající se sportovním sázením. Nedokázali bychom Vám správně poradit, protože nemáme dostatečný přehled o sportovním sázení a nedokázali bychom kvalifikovaně posoudit všechna pro a proti, proto Vaši stížnost musíme zamítnout.
Kasinu Suprabets bychom doporučili dát hráčům možnost uvést svůj důvod pro sebevyloučení v online formuláři žádosti nebo o něj požádat, pokud k tomu hráč použil chat. Mohlo by to zabránit podobným situacím v budoucnu.
Jak již bylo navrženo, doporučuji podat stížnost na jedné ze stránek souvisejících se sportovním sázením, na které jsem odkazoval dříve. Je nám opravdu líto, že jsme vám v tomto případě nemohli více pomoci. Pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem ohledně kasinových her, neváhejte nás kontaktovat."
Není moc co dodat, řekl bych.
Hello,
As far as I can see in the complaint, its outcome was set as "other" meaning we can't penalize the casino, since it unfairness wasn't proven. At least we hope the management will consider our recommendation:
"After reviewing information from both you and the casino, there has not been anything that would suggest your gambling difficulties in your request for self-exclusion. We recommend casinos take note of players self-excluding and inform themselves of the reason but this obligation falls to the players alike as it is quite standard nowadays that when the player is unhappy with something in the casino, either the support, promotions, or anything else, they request permanent self-exclusion/permanent account closure. In the future, I would suggest informing the casino support about your gambling problem, and then they are obligated to close your account as soon as possible with much more strict criteria for reopening. Please note that our support in complaints regarding a failed self-exclusion is limited to cases where the player explicitly states they wish to close their account due to gambling addiction. When there is no mention or clear sign of a problem gambler, the player is responsible for controlling their gameplay.
The casino also provided me with information about your account activities in which you have not played any casino games since your account reopening. As mentioned before, your account was closed due to sportsbook related terms and conditions violations. We do not assist with such issues as we don't have a branch dealing with sports betting yet. We wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint.
To Suprabets Casino we would advise giving the players the option to state their reason for self-exclusion in the online request form or ask for it if the player used the chat to do so. It could prevent situations like this in the future.
As suggested before I recommend filing a complaint on one of the sports betting related sites I have linked before. We’re truly sorry we couldn’t be of more help in this case. If you run into any issues with this or any other casino regarding casino games in the future, don’t hesitate to contact us."
Not much to add, I'd say.