Možná to není ta správná platforma, na kterou bych je měl poslat. Možná je pletu, ale vzdal jsem to.. Suprabets mi zabavily finanční prostředky od minulého roku
Well maybe not the right platform to send to.. maybe I'm mixing them up, but I have given up.. Suprabets confiscated my funds since last year
Omlouvám se, pokud je tento případ z minulého roku a nepodařilo se vám nic vyřešit. Zkoušel jste podat stížnost pouze na regulátora?
Každopádně si myslím, že kdybys to zkusil dát správnému licenčnímu úřadu, nic bys za to nedostal ani kdyby to skončilo zamítnutím. Aspoň můžeš říct, že jsi zkusil všechno.
Pokud tedy chcete podat stížnost, můžete zkusit tento e-mail: complaints@gaming-curacao.com
Zahrnul jsem také užitečného průvodce licencí Curacao , který může být užitečný pro další informace.
Tak co, myslíš, že do toho půjdeš?
Well, I'm sorry if this case is from last year and you didn't manage to solve anything. Did you try to file a complaint only against the regulator ?
Anyway, I think that if you tried to take it to the right licensing authority, you wouldn't get anything for it even if it ended in a rejection. At least you can say you tried everything.
So if you want to file a complaint, you can try this email: complaints@gaming-curacao.com
I've also included a useful guide to the Curacao license that might be helpful for further information.
So what, you think you'll go for it ?
Může už někdo ty podvodníky zakázat? Odeslal jsem četné stížnosti přes internet a zde na CasinoGuru a až dosud jsem od Suprabets obdržel NULOVOU odpověď. A ukradli mi 2420 €!
Zaregistroval jsem se na Suprabets kvůli dobré recenzi zde na CasinoGuru, ale vidím, že je falešná. Pravděpodobně zaplatili nějaké peníze CasinoGuru za propagaci jejich podvodu.
Ubohé.
Can someone blacklist those scammers already? I have posted numereous complaints over the internet and here on CasinoGuru and up until now I have received ZERO response from Suprabets. And they have stolen 2420 € from me!
I registered on Suprabets because of a good review here on CasinoGuru but I see its a fake one. Probably they paid some money to CasinoGuru to promote their scam.
Pathetic.
Napsali e-mail: Vážený hráči,
Váš účet byl označen jako porušující naše smluvní podmínky bod 11.5
V souladu s našimi podmínkami uzavřeme váš účet
Děkuji za pochopení
S úctou,
SB tým
Poté žádná odezva. Myslím, že tam mám otevřené sázky a když uvidí, že jdou dobře, zablokují účet. Také tam mám kolem 400 Euro a nedostal jsem je.
They wrote email: Dear player,
Your account has been flagged for violating our terms and conditions point 11.5
In accordance with our terms we will close your account
Thank you for understanding
Yours sincerely,
SB team
After that no response. I guess I have there opens bets and when they see they are going good then they block the account. Also I have there arround 400 Euro and didnt get those aswell.
Může už někdo ty podvodníky zakázat? Odeslal jsem četné stížnosti přes internet a zde na CasinoGuru a až dosud jsem od Suprabets obdržel NULOVOU odpověď. A ukradli mi 2420 €!
Zaregistroval jsem se na Suprabets kvůli dobré recenzi zde na CasinoGuru, ale vidím, že je falešná. Pravděpodobně zaplatili nějaké peníze CasinoGuru za propagaci jejich podvodu.
Ubohé.
Can someone blacklist those scammers already? I have posted numereous complaints over the internet and here on CasinoGuru and up until now I have received ZERO response from Suprabets. And they have stolen 2420 € from me!
I registered on Suprabets because of a good review here on CasinoGuru but I see its a fake one. Probably they paid some money to CasinoGuru to promote their scam.
Pathetic.
Dobrý den, zde neděláme blacklist kasina. Hledáme pouze v případě, že je kasino na relevantní černé listině, takže tam vás asi zklamu.
Pokud jde o váš problém, řeklo kasino, proč vzalo vaše výhry? Mělo to nějaký konkrétní důvod?
Pokud jde o recenzi kasina, můžete se podívat na průvodce zde, který popisuje, jak náš tým hodnotí kasina . Abychom získali dobrou recenzi, nebereme finanční prostředky z žádného kasina. Bohužel někdy mají hráči špatné zkušenosti a někdy dobré. S těmi špatnými samozřejmě přijde více hráčů, takže se nemusíte bát, že by to bylo zmanipulované.
Jak jste však zmínil, viděl jsem, že jste podal stížnost a v tuto chvíli je míč na straně kasina a čekáme na jejich odpověď. Pevně věřím, že to dostanete a vše nakonec dobře dopadne. Neváhejte mě aktualizovat, pokud uslyšíte něco nového.
Budu čekat.
Hi, we don't do casino blacklisting here. We only search if the casino is on a relevant blacklist, so I'll probably disappoint you there.
As for your problem, did the casino say why they took your winnings ? Did it have a specific reason ?
As for the casino review, you can check out the guide here which describes how our team reviews casinos. We do not take funds from any casino to get a good review. Unfortunately, sometimes players have bad experiences and sometimes good ones. Of course, more players will come in with bad ones, so you don't have to worry about it being manipulated.
However, as you mentioned, I saw that you have lodged a complaint and at the moment the ball is in the casino's court and we are waiting for their response. I firmly believe that you will get it and everything will turn out well in the end. Feel free to update me if you hear anything new.
I will be waiting.
Napsali e-mail: Vážený hráči,
Váš účet byl označen jako porušující naše smluvní podmínky bod 11.5
V souladu s našimi podmínkami uzavřeme váš účet
Děkuji za pochopení
S úctou,
SB tým
Poté žádná odezva. Myslím, že tam mám otevřené sázky a když uvidí, že jdou dobře, zablokují účet. Také tam mám kolem 400 Euro a nedostal jsem je.
They wrote email: Dear player,
Your account has been flagged for violating our terms and conditions point 11.5
In accordance with our terms we will close your account
Thank you for understanding
Yours sincerely,
SB team
After that no response. I guess I have there opens bets and when they see they are going good then they block the account. Also I have there arround 400 Euro and didnt get those aswell.
Ahoj, odpověděl jsi na můj příspěvek před měsícem, takže tvůj problém stále přetrvává a stále máš peníze na svém kasinovém účtu, ano? Podle toho, co vidím v bodě 11.5 v kasinu, vás obvinili z podvodu. Bylo tam také uvedeno, jaký je konkrétní důvod?
Mám ještě jeden dotaz. se váš případ týká pouze sportovního sázení, protože pokud ano, my v Casino Guru se touto oblastí bohužel nezabýváme, proto bych vám doporučil stránky, kde byste mohli zkusit podat stížnost. Pokud jste však také hráli kasinové hry, určitě mi to řekněte.
Budu čekat na odpověď.
Hi, you answered my post a month ago, so your problem still persists and you still have money in your casino account, yes? According to what I see in point 11.5 in the casino, they accused you of fraud. Did it also say what the specific reason is?
I have one more question. does your case only concern sports betting, because if so, we at Casino Guru unfortunately do not deal with this area, so I would recommend sites where you could try to file a complaint. However, if you have played casino games as well, be sure to tell me.
I will wait for a response.
Ahoj, odpovedal si mi na post mesiac starý, takže tvoj problém stále pretrváva a máš na účte v kasíne stále peniaze áno ? Podľa toho, čo vidím v bode 11.5 v kasíne tak ťa obvinili z podvodu. Povedalo aj o aký konkrétny dôvod ide ?
Mám ešte jednu otázku. týka sa tvj prípad len športového stávkovania, pretože ak áno my sa tejto sfére v Casino Guru bohužiaľ nevenujeme a teda by som ti odporučil stránky kde by si si mohol skúsiť založiť sťažnosť. Avšak ak si hral aj kasínové hry, tak určite mi povedz.
Budem čakať na odpoveď.
Je mi líto, ale tohle to opravdu nevypovídá tak, jak to je. Možná neděláte blacklist, ale dáváte poznámky a dáváte bezpečnostní index.
A dali jste jim 8,1/10 a bezpečnost VYSOKÁ???!!!
Po všech těchto případech, které suprabets má, a poté, co se elegantně vyhnete 95% z nich, jednoduše kvůli tomu, že spousta lidí současně hraje kasino a sport a jejich odpověď je vždy stejná, je to o sportu.
Moc se těším na odpověď ohledně případu Martina44, co vymyslí. I když peníze nakonec zaplatí, měli by také vysvětlit, proč odmítli!
Odpověď je zřejmá, označí hráče, kteří vyhrají nějaké výhry, a výhry jednoduše smažou. A tento podvod se točí roky, protože tam nejsou žádné informace, že jde o podvod a protože celý licenční obchod na Curacau je vtip.
Casinoguru je součástí tohoto problému, pokud od nich nedostanete žádné peníze, jak říkáte, nechápu, proč to děláte.
I am sorry, but this does not really tells it as it is. Maybe you don't do blacklisting, but you give notes and you give safety index.
And you gave them 8.1/10 and safety HIGH???!!!
After all these cases that suprabets has, and after you elegantly avoid 95% of these, simply due to the fact that lots of folks at the same time play casino and sports, and their answer is always the same, it is about sports.
I am really looking forward to the answer regarding the case of Martina44, what shall they come up with. Even if they pay the money eventually keep in mind they should also explain why did they refuse in the first place!
The answer is obvious, they flag players that make some winings and they simply delete the winings. And this fraud keeps spinning for years, because there is no information out there that they are a fraud and because the whole licence business in Curacao is a joke.
Casinoguru is a part of the problem here, if you don't receive any money from them as you say, I fail to see why you do this.
To jo. CasinoGuru jsou součástí problému. Nedělal jsem o nich rozsáhlý průzkum kvůli jejich "vysokému" bezpečnostnímu indexu lol.
Měl jsem jeden problém s EvoBet a napsal jsem Antillephone curacao regulator a oni okamžitě kontaktovali kasino a zaplatili mi. Platbu zdržovali.
Ale tady na Suprabets je to prostě hrozné. Je to přímá krádež, jednoduchý podvod. Žádná odpověď od nich, nic.
A přesto vidíte ZKRÁTNĚ VYSOKÝ BEZPEČNOSTNÍ INDEX. To je ale vtip!
Yeah. CasinoGuru are part of the problem. I didn't make extensive research about them because of their "high" security index lol.
I had one problem with EvoBet and I wrote to Antillephone curacao regulator and they immediately contacted the casino and paid me. The were stalling the payment.
But here on Suprabets is just horrible. Its a direct theft, a simple straightforward scam. No response from them, nothing.
And yet you see a FREAKIN HIGH SECURTY INDEX. What a joke!
Yes, even sports betting. So send me a link where I can file a complaint.
Ano i sportovního sázení. Pošlete mi tedy odkaz kde mohu podat stížnost.
Je mi líto, ale tohle to opravdu nevypovídá tak, jak to je. Možná neděláte blacklist, ale dáváte poznámky a dáváte bezpečnostní index.
A dali jste jim 8,1/10 a bezpečnost VYSOKÁ???!!!
Po všech těchto případech, které suprabets má, a poté, co se elegantně vyhnete 95% z nich, jednoduše kvůli tomu, že spousta lidí současně hraje kasino a sport a jejich odpověď je vždy stejná, je to o sportu.
Moc se těším na odpověď ohledně případu Martina44, co vymyslí. I když peníze nakonec zaplatí, měli by také vysvětlit, proč odmítli!
Odpověď je zřejmá, označí hráče, kteří vyhrají nějaké výhry, a výhry jednoduše smažou. A tento podvod se točí roky, protože tam nejsou žádné informace, že jde o podvod a protože celý licenční obchod na Curacau je vtip.
Casinoguru je součástí tohoto problému, pokud od nich nedostanete žádné peníze, jak říkáte, nechápu, proč to děláte.
I am sorry, but this does not really tells it as it is. Maybe you don't do blacklisting, but you give notes and you give safety index.
And you gave them 8.1/10 and safety HIGH???!!!
After all these cases that suprabets has, and after you elegantly avoid 95% of these, simply due to the fact that lots of folks at the same time play casino and sports, and their answer is always the same, it is about sports.
I am really looking forward to the answer regarding the case of Martina44, what shall they come up with. Even if they pay the money eventually keep in mind they should also explain why did they refuse in the first place!
The answer is obvious, they flag players that make some winings and they simply delete the winings. And this fraud keeps spinning for years, because there is no information out there that they are a fraud and because the whole licence business in Curacao is a joke.
Casinoguru is a part of the problem here, if you don't receive any money from them as you say, I fail to see why you do this.
Návod, jak se vytváří bezpečnostní index kasina, jsem již zveřejnil, takže myslím, že je vám jasné, proč to kasino má tak, jak to má.
Pokud jde o případy ostatních hráčů, kteří hrají jak kasino, tak sportovní sázení, pokud případ nebo problém, který chtějí hráči vyřešit, souvisí se sportovním sázením, jak již bylo mnohokrát řečeno, není to oblast, kterou se zabýváme s, protože na to nemáme žádné odborníky.
Pokud jde o skutečný případ hráče, doufám, že se to vyřeší a kasino sdělí svůj postoj a přispěje odpovědí na stížnost. Určitě bych to rád viděl vyřešené. Samozřejmě důvod, proč celá tato situace vznikla, by se jistě hodil, souhlasím s vámi.
Je zřejmé, že pokud si myslíte, že kasina, která mají licenci Curacao, nebo dokonce toto samotné, nejsou dobré, nemusíte zde hrát. A pokud bychom brali peníze z kasin, určitě bychom hráčům nepomáhali je získat zpět, myslím, že to je vše, co bych chtěl říci.
I've already posted a guide on how the casino's safety index is created, so I think it's clear to you why the casino has it the way it does.
As far as the cases of other players who play both casino and sports betting are concerned, if the case or the problem players want to resolve are related to sports betting, as has been said many times before, it is not an area we are dealing with, as we have no experts on it.
Regarding the actual case of the player, I hope that it will be resolved and the casino will give its position and contribute an answer to the complaint. I would certainly like to see it settled. Of course, the reason why this whole situation has arisen would certainly be appropriate, I agree with you.
Obviously if you think that casinos that have a Curacao license, or even this one itself, is not good, you don't have to play here. And if we were taking money from the casinos, we certainly wouldn't be helping the players to get it back, I think that's all I'd like to say.
To jo. CasinoGuru jsou součástí problému. Nedělal jsem o nich rozsáhlý průzkum kvůli jejich "vysokému" bezpečnostnímu indexu lol.
Měl jsem jeden problém s EvoBet a napsal jsem Antillephone curacao regulator a oni okamžitě kontaktovali kasino a zaplatili mi. Platbu zdržovali.
Ale tady na Suprabets je to prostě hrozné. Je to přímá krádež, jednoduchý podvod. Žádná odpověď od nich, nic.
A přesto vidíte ZKRÁTNĚ VYSOKÝ BEZPEČNOSTNÍ INDEX. To je ale vtip!
Yeah. CasinoGuru are part of the problem. I didn't make extensive research about them because of their "high" security index lol.
I had one problem with EvoBet and I wrote to Antillephone curacao regulator and they immediately contacted the casino and paid me. The were stalling the payment.
But here on Suprabets is just horrible. Its a direct theft, a simple straightforward scam. No response from them, nothing.
And yet you see a FREAKIN HIGH SECURTY INDEX. What a joke!
Fakt, že kasino má vysoký bezpečnostní index, bych nepovažoval za relevantní argument, že jsme součástí problému. Znovu, pokud jsme součástí problému, proč bychom se vám snažili pomoci s vaším případem a kontaktovat kasino, aby váš problém vyřešilo? Myslím, že to nejde dohromady.
Když už ale mluvíme o stížnosti, pevně věřím, že se kasino ozve a poskytne svůj pohled na celou situaci. Pokud tak neučiní, kasino by získalo černé body a myslím, že Stefan by doporučil kontaktovat licenční úřad. Tak uvidíme, jak to celé dopadne.
Budu ti držet palce.
I would not consider the fact that the casino has a high safety index as a relevant argument that we are part of the problem. Again, if we are part of the problem why would we try to help you with your case and contact the casino to solve your problem ? I don't think that goes together.
However, speaking of complaint, I firmly believe that the casino will get in touch and provide their perspective on the whole situation. If they don't, the casino would get black points and I think Stefan would recommend contacting the licensing authority. So we'll see how this whole thing turns out.
I'll keep my fingers crossed for you.
Zde jsou stránky, kde můžete zkusit podat stížnost a doufám, že vám pomohou.
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ještě jednou však upozorňuji, že pokud se váš případ netýká pouze sportovního sázení, můžete reklamaci podat i u nás.
Dej mi vědět, jak to všechno s tvou situací dopadne. Hodně štěstí. ☘️
Here are the sites where you can try to file a complaint and I hope they will be able to help.
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
However, I would like to point out once again that if your case is not only about sports betting, you can file a complaint with us as well.
Let me know how everything goes with your situation. Good luck. ☘️
Tu sa nachádzajú stránky kde sa môžeš pokúsiť si založiť si sťažnosť a dúfam budú vedieť pomôc´t.
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Avšak ešte raz podotýkam ak tvoj prípad nie je len o športovom stávkovaní, tak si môžeš založiť sťažnosť aj u nás.
Daj mi vedieť ako sa všetko okolo tvojej situácie vyvíja. Veľa šťastia. ☘️
Fakt, že kasino má vysoký bezpečnostní index, bych nepovažoval za relevantní argument, že jsme součástí problému. Znovu, pokud jsme součástí problému, proč bychom se vám snažili pomoci s vaším případem a kontaktovat kasino, aby váš problém vyřešilo? Myslím, že to nejde dohromady.
Když už ale mluvíme o stížnosti, pevně věřím, že se kasino ozve a poskytne svůj pohled na celou situaci. Pokud tak neučiní, kasino by získalo černé body a myslím, že Stefan by doporučil kontaktovat licenční úřad. Tak uvidíme, jak to celé dopadne.
Budu ti držet palce.
I would not consider the fact that the casino has a high safety index as a relevant argument that we are part of the problem. Again, if we are part of the problem why would we try to help you with your case and contact the casino to solve your problem ? I don't think that goes together.
However, speaking of complaint, I firmly believe that the casino will get in touch and provide their perspective on the whole situation. If they don't, the casino would get black points and I think Stefan would recommend contacting the licensing authority. So we'll see how this whole thing turns out.
I'll keep my fingers crossed for you.
Jasný člověk. Dík.
Jo, pořád říkám, že jejich index "bezpečnosti" 8.1 je problém. Nemáš ponětí, kde jsi to číslo vytáhl.
Poslal jsem několik stížností přes internet a na jiné webové stránce s názvem lcb.com jsem byl úspěšnější než zde. Tam mi řekli, že potřebují dalších 48 hodin na vyřešení mého případu a že můj případ byl předán oddělení rizik, aby můj případ dále analyzovalo.
Tohle je komedie. Takže můj účet uzavřeli bez analýzy lol. To ukazuje, s kým máte co do činění.
A BTW už jsem kontaktoval GamingCuracao (jejich licenční orgán).
Zde na CasinoGuru Stefan na ně tlačí vysvětlení a důkaz, ale zatím neodpověděli.
Také hraní Baccaratu, rulety a zavádění riskantní strategie Martingale čas od času je záležitostí rizikového oddělení? A co je ještě horší, kdybych nespotřeboval bůhví kolik hodin na reklamaci přes internet, vůbec by mi neodpověděli. Napsal jsem jim spoustu e-mailů bez nulové odpovědi.
Toto je jejich agenda. Mysleli si, že jsem hloupá, protože jsem žena a nechám je snadno utéct. V žádném případě se nevzdám svých peněz.
Nejspíš ani nejsem úplně vyrovnaný. Už jsem v kasinu prohrál docela dost a před 3 týdny jsem vyfoukl 400 € ve sportovním sázení jen v jedné sázce na NBA.
Ale když jsem vydělal 2400 € z 200 € a provedl výběr za 2000 €, pak jsem byl označen, analyzován za méně než 24 hodin lol bez vysvětlení.
Sure man. Thanks.
Yeah, I still say that their 8.1 "safety" index is a problem. Don't have a clue where you pulled that number out.
I have posted several complaints over the internet and at some other website called lcb.com I was more successfull than here. There they said to me that they need additional 48 hours to resolve my case and that my case has been transferred to risk department to further analyze my case.
This is a comedy. So they closed my account without an analyze lol. This shows with whom you are dealing with.
And BTW I have already contacted GamingCuracao (their licence authority).
Here on CasinoGuru Stefan is pushing them for an explanation and a proof but so far they haven't responded.
Also playing Baccarat, roulette and implementing risky Martingale strategy from time to time is a matter for a risk department? And even worse, if I hadn't consumed God knows how much hours to file a complaints over the internet, they wouldn't respond to me at all. I have written them a lot of emails without zero response.
This is their agenda. They thought that I am stupid because I am woman and I will let them get away easily. No way that I'm going to surrender my money.
Probably I'm not even break even. I have lost quite a lot before in casino and 3 weeks ago I blew 400 € in sports betting just in one NBA bet.
But when I made 2400 € from 200 € and made a withdrawal for 2000 € then I got flagged, analyzed in less than 24 hours lol without an explanation.
Nemáš zač.
Pokud jde o index bezpečnosti, proces kontroly kasina jsem již jednou zveřejnil, takže je tam vše vysvětleno.
S ohledem na to, že jste podal stížnost jinde a daří se vám lépe, gratuluji.
Každopádně také píšete, že váš případ je stále v šetření. Na našich stránkách čekáme na odpověď kasina, jak jste zmínil, ale kasino dosud nereagovalo, což je, řekl bych, škoda.
Ohledně odpovědi z kasina je škoda, že jste žádnou nedostali, zvlášť když v takových případech je jistě užitečné si z jejich strany vysvětlit, proč se k takovému kroku uchýlili a váš účet uzavřeli.
Budeme se tedy muset obrnit trpělivostí a uvidíme, jak se celá věc vyvine a zda kasino zareaguje a dá relevantní odpověď.
Doufám, že se to vše spravedlivě vyřeší.
You're welcome.
As far as the safety index is concerned, I already posted the casino review process once, so everything is explained there.
Regarding the fact that you have filed a complaint elsewhere and are doing better, congratulations.
Anyway, you also write that your case is still under investigation. On our site, we are waiting for a response from the casino as you mentioned, but so far casino has been unresponsive, which I would say is a shame.
Concerning the answer from the casino, it is a pity that you did not get any, especially when in such cases it is certainly useful to be explained things from their side, why they resorted to such a step and closed your account.
So we will have to be patient and see how the whole thing develops and whether the casino will respond and give a relevant answer.
I hope it will all be resolved fairly.
Kasino vůbec nereaguje. Ani tobě lol. Ne, měli byste to dát na černou listinu. To je jasný indikátor toho, že se zbláznili.
Well the casino is not responding at all. Not even to you lol. No, you should put it on the blacklist. This is a clear indicator that they have gone rogue.
No, až po uzavření stížnosti.
Jak již víte, kasino je v kontaktu se správcem stížností. Z toho, co vidím, s vámi prostě nechtějí konkrétně komunikovat; neptej se mě proč.
Takže bych řekl, že bychom měli dát stížnosti čas, který si zaslouží. A uložte si naše LOL komentáře pro pozdější použití 😉
Četl jsi někdy návod?
"
Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a jejím uzavřením, se značně liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit bez zapojení kasina, nebo ty, které jsou zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však mohou být časově velmi náročné.
Zde je několik hrubých odhadů a informací o stížnostech souvisejících s časem:
První odpověď od našeho týmu pro stížnosti obdržíte do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.
Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.
Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.
"
( https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration )
Přeji vám férové jednání.
Well, it is not until the complaint has closed.
As you already know, the casino is in touch with the complaint handler. From what I see, they just don't want to communicate with you specifically; don't ask me why.
So, I'd say we should just give the complaint the time it deserves. And save our LOL comments for later use 😉
Have you ever read the instructions?
"
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
"
(https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration)
Wish you a fair deal.
Viděl jsem, že ve vláknu vaší stížnosti komentovali, že komunikují se Stefanem, který shromažďuje vše potřebné k dokončení vyšetřování. Takže nepřeskočím zbraň a počkáme si na výsledek.
Pokud jde o blacklisting kasin, neděláme to, ale hledáme relevantní blacklisty, kde by se kasino mohlo nacházet. Pokud ano, zmiňujeme se o tom v naší recenzi.
Počkejme si však na výsledek této záležitosti.
I saw that they have commented in the thread of your complaint that they are communicating with Stefan, who is gathering everything necessary to complete the investigation. So I won't jump the gun and we'll wait for the result.
As for blacklisting casinos, we don't do that, but we are looking for relevant blacklists where the casino might be located. If it is, we mention it in our review.
However, let's wait for the outcome of this matter.
Chápu tvé pocity, ale výsledek budeš znát brzy, tak se na to zkus podívat z té stránky.
Pevně věřím, že vše dopadne spravedlivě.
I understand your feelings, but you will know the result soon, so try to look at it from that side.
I truly believe that everything will turn out fairly.
@Martina nelituj, že s tebou nekomunikují, asi bys dostal podobnou odpověď jako já, když mi v září ukradli peníze. Po dvou měsících psaní jsem dostal tento citát poštou:
V podstatě říkají, že máme v našich pravidlech, že můžeme váš účet zrušit, kdykoli budeme chtít, a můžeme si vzít všechny vaše peníze.
Nejvtipnější na tom je, že ty prostředky berou jako nějakou podivnou a šílenou kompenzaci, ale je jedno, co to bylo za pomyslné brzdění pravidel.
Můžete mít na účtu 2 € nebo 20 000 €, berou všechno.
@Martina don't be sorry they are not communicating with you, you would probably get some similar answer as I did, when they stole my money back in September. After two months of writing I got this quote via mail:
They are basically saying, we have it in our rules that we can close your account whenever we want if we feel like it and we can take all of your money.
The funniest thing is, they take the funds as some sort of weird and crazy compensation, but it does not matter what was this imaginary braking of rules.
You can have 2€ on your account or 20000€, they take it all.
Mohou účet zrušit, POKUD k tomu mají důvod. A pádný důkaz.
V mém případě nemají hovno. Kdyby ano, při uzavření mého účtu by mi to vysvětlili. Ani se mnou nekomunikují.
Něco poslali Stefanovi nebo Tomášovi tady na CasinoGuru. O tom, co poslali, nemám ponětí.
Říká se, že můj případ analyzují a že potřebují více času.
Co je zde k analýze? To mělo být provedeno, když 5. ledna uzavřeli můj účet.
Teď se vymlouvají a snaží se ukázat můj případ jako komplikovaný, protože jsem střílel na všechny válce a na internetu jsem podal četné stížnosti. Poslal jsem také stížnost jejich regulátorovi.
Udělal jsem vše, co jsem mohl, a okamžitě poslal vše, co jsem měl.
Také můj účet byl ověřen měsíce tam a když vyhrajete velké, je čas ukrást vaše výhry. Když jsem tam krvácel peníze...no, to nebyl problém.
They can close the account IF they have a reason to. And a solid proof.
In my case they don't have a shit. If they had, they would have given an explanation when they closed my account. They don't even communicate with me.
They sent something to Stefan or Tomas here on CasinoGuru. What they have sent I don't have a clue about.
I am said that they are analyzing my case and that they need more time.
Whats here to analyze? This should have been done when they closed my account on 5th of January.
Now they are making excuses and try to show my case as a complicated one becauuse I fired on all cylinders and have made numereous complaints over the internet. I have also sent a complaint to their regulator.
I have done everything I could and sent immediately everything I had.
Also my account has been verified for months there and when you win big its time for the to steal your winnings. When I was bleeding money there...oh well that was not the problem.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.