DomůFórumKasinaSuprabets Casino - všeobecná diskuze

Suprabets Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od prgambet
|
36 798 zobrazení 299 odpovědí |
|
1...3 4 5...16
před 11 měsíci

Může už někdo ty podvodníky zakázat? Odeslal jsem četné stížnosti přes internet a zde na CasinoGuru a až dosud jsem od Suprabets obdržel NULOVOU odpověď. A ukradli mi 2420 €!


Zaregistroval jsem se na Suprabets kvůli dobré recenzi zde na CasinoGuru, ale vidím, že je falešná. Pravděpodobně zaplatili nějaké peníze CasinoGuru za propagaci jejich podvodu.


Ubohé.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Napsali e-mail: Vážený hráči,

Váš účet byl označen jako porušující naše smluvní podmínky bod 11.5

V souladu s našimi podmínkami uzavřeme váš účet

Děkuji za pochopení

S úctou,

SB tým

Poté žádná odezva. Myslím, že tam mám otevřené sázky a když uvidí, že jdou dobře, zablokují účet. Také tam mám kolem 400 Euro a nedostal jsem je.



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Může už někdo ty podvodníky zakázat? Odeslal jsem četné stížnosti přes internet a zde na CasinoGuru a až dosud jsem od Suprabets obdržel NULOVOU odpověď. A ukradli mi 2420 €!


Zaregistroval jsem se na Suprabets kvůli dobré recenzi zde na CasinoGuru, ale vidím, že je falešná. Pravděpodobně zaplatili nějaké peníze CasinoGuru za propagaci jejich podvodu.


Ubohé.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, zde neděláme blacklist kasina. Hledáme pouze v případě, že je kasino na relevantní černé listině, takže tam vás asi zklamu.

Pokud jde o váš problém, řeklo kasino, proč vzalo vaše výhry? Mělo to nějaký konkrétní důvod?

Pokud jde o recenzi kasina, můžete se podívat na průvodce zde, který popisuje, jak náš tým hodnotí kasina . Abychom získali dobrou recenzi, nebereme finanční prostředky z žádného kasina. Bohužel někdy mají hráči špatné zkušenosti a někdy dobré. S těmi špatnými samozřejmě přijde více hráčů, takže se nemusíte bát, že by to bylo zmanipulované.

Jak jste však zmínil, viděl jsem, že jste podal stížnost a v tuto chvíli je míč na straně kasina a čekáme na jejich odpověď. Pevně věřím, že to dostanete a vše nakonec dobře dopadne. Neváhejte mě aktualizovat, pokud uslyšíte něco nového.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Napsali e-mail: Vážený hráči,

Váš účet byl označen jako porušující naše smluvní podmínky bod 11.5

V souladu s našimi podmínkami uzavřeme váš účet

Děkuji za pochopení

S úctou,

SB tým

Poté žádná odezva. Myslím, že tam mám otevřené sázky a když uvidí, že jdou dobře, zablokují účet. Také tam mám kolem 400 Euro a nedostal jsem je.



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, odpovedal si mi na post mesiac starý, takže tvoj problém stále pretrváva a máš na účte v kasíne stále peniaze áno ? Podľa toho, čo vidím v bode 11.5 v kasíne tak ťa obvinili z podvodu. Povedalo aj o aký konkrétny dôvod ide ?

Mám ešte jednu otázku. týka sa tvj prípad len športového stávkovania, pretože ak áno my sa tejto sfére v Casino Guru bohužiaľ nevenujeme a teda by som ti odporučil stránky kde by si si mohol skúsiť založiť sťažnosť. Avšak ak si hral aj kasínové hry, tak určite mi povedz.

Budem čakať na odpoveď.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Jaro
před 11 měsíci

Je mi líto, ale tohle to opravdu nevypovídá tak, jak to je. Možná neděláte blacklist, ale dáváte poznámky a dáváte bezpečnostní index.

A dali jste jim 8,1/10 a bezpečnost VYSOKÁ???!!!

Po všech těchto případech, které suprabets má, a poté, co se elegantně vyhnete 95% z nich, jednoduše kvůli tomu, že spousta lidí současně hraje kasino a sport a jejich odpověď je vždy stejná, je to o sportu.

Moc se těším na odpověď ohledně případu Martina44, co vymyslí. I když peníze nakonec zaplatí, měli by také vysvětlit, proč odmítli!

Odpověď je zřejmá, označí hráče, kteří vyhrají nějaké výhry, a výhry jednoduše smažou. A tento podvod se točí roky, protože tam nejsou žádné informace, že jde o podvod a protože celý licenční obchod na Curacau je vtip.


Casinoguru je součástí tohoto problému, pokud od nich nedostanete žádné peníze, jak říkáte, nechápu, proč to děláte.


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To jo. CasinoGuru jsou součástí problému. Nedělal jsem o nich rozsáhlý průzkum kvůli jejich "vysokému" bezpečnostnímu indexu lol.


Měl jsem jeden problém s EvoBet a napsal jsem Antillephone curacao regulator a oni okamžitě kontaktovali kasino a zaplatili mi. Platbu zdržovali.


Ale tady na Suprabets je to prostě hrozné. Je to přímá krádež, jednoduchý podvod. Žádná odpověď od nich, nic.


A přesto vidíte ZKRÁTNĚ VYSOKÝ BEZPEČNOSTNÍ INDEX. To je ale vtip!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano i sportovního sázení. Pošlete mi tedy odkaz kde mohu podat stížnost.

před 11 měsíci

Je mi líto, ale tohle to opravdu nevypovídá tak, jak to je. Možná neděláte blacklist, ale dáváte poznámky a dáváte bezpečnostní index.

A dali jste jim 8,1/10 a bezpečnost VYSOKÁ???!!!

Po všech těchto případech, které suprabets má, a poté, co se elegantně vyhnete 95% z nich, jednoduše kvůli tomu, že spousta lidí současně hraje kasino a sport a jejich odpověď je vždy stejná, je to o sportu.

Moc se těším na odpověď ohledně případu Martina44, co vymyslí. I když peníze nakonec zaplatí, měli by také vysvětlit, proč odmítli!

Odpověď je zřejmá, označí hráče, kteří vyhrají nějaké výhry, a výhry jednoduše smažou. A tento podvod se točí roky, protože tam nejsou žádné informace, že jde o podvod a protože celý licenční obchod na Curacau je vtip.


Casinoguru je součástí tohoto problému, pokud od nich nedostanete žádné peníze, jak říkáte, nechápu, proč to děláte.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Návod, jak se vytváří bezpečnostní index kasina, jsem již zveřejnil, takže myslím, že je vám jasné, proč to kasino má tak, jak to má.

Pokud jde o případy ostatních hráčů, kteří hrají jak kasino, tak sportovní sázení, pokud případ nebo problém, který chtějí hráči vyřešit, souvisí se sportovním sázením, jak již bylo mnohokrát řečeno, není to oblast, kterou se zabýváme s, protože na to nemáme žádné odborníky.

Pokud jde o skutečný případ hráče, doufám, že se to vyřeší a kasino sdělí svůj postoj a přispěje odpovědí na stížnost. Určitě bych to rád viděl vyřešené. Samozřejmě důvod, proč celá tato situace vznikla, by se jistě hodil, souhlasím s vámi.

Je zřejmé, že pokud si myslíte, že kasina, která mají licenci Curacao, nebo dokonce toto samotné, nejsou dobré, nemusíte zde hrát. A pokud bychom brali peníze z kasin, určitě bychom hráčům nepomáhali je získat zpět, myslím, že to je vše, co bych chtěl říci.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To jo. CasinoGuru jsou součástí problému. Nedělal jsem o nich rozsáhlý průzkum kvůli jejich "vysokému" bezpečnostnímu indexu lol.


Měl jsem jeden problém s EvoBet a napsal jsem Antillephone curacao regulator a oni okamžitě kontaktovali kasino a zaplatili mi. Platbu zdržovali.


Ale tady na Suprabets je to prostě hrozné. Je to přímá krádež, jednoduchý podvod. Žádná odpověď od nich, nic.


A přesto vidíte ZKRÁTNĚ VYSOKÝ BEZPEČNOSTNÍ INDEX. To je ale vtip!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Fakt, že kasino má vysoký bezpečnostní index, bych nepovažoval za relevantní argument, že jsme součástí problému. Znovu, pokud jsme součástí problému, proč bychom se vám snažili pomoci s vaším případem a kontaktovat kasino, aby váš problém vyřešilo? Myslím, že to nejde dohromady.

Když už ale mluvíme o stížnosti, pevně věřím, že se kasino ozve a poskytne svůj pohled na celou situaci. Pokud tak neučiní, kasino by získalo černé body a myslím, že Stefan by doporučil kontaktovat licenční úřad. Tak uvidíme, jak to celé dopadne.

Budu ti držet palce.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano i sportovního sázení. Pošlete mi tedy odkaz kde mohu podat stížnost.

před 11 měsíci

Tu sa nachádzajú stránky kde sa môžeš pokúsiť si založiť si sťažnosť a dúfam budú vedieť pomôc´t.

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Avšak ešte raz podotýkam ak tvoj prípad nie je len o športovom stávkovaní, tak si môžeš založiť sťažnosť aj u nás.

Daj mi vedieť ako sa všetko okolo tvojej situácie vyvíja. Veľa šťastia. ☘️

před 11 měsíci

Fakt, že kasino má vysoký bezpečnostní index, bych nepovažoval za relevantní argument, že jsme součástí problému. Znovu, pokud jsme součástí problému, proč bychom se vám snažili pomoci s vaším případem a kontaktovat kasino, aby váš problém vyřešilo? Myslím, že to nejde dohromady.

Když už ale mluvíme o stížnosti, pevně věřím, že se kasino ozve a poskytne svůj pohled na celou situaci. Pokud tak neučiní, kasino by získalo černé body a myslím, že Stefan by doporučil kontaktovat licenční úřad. Tak uvidíme, jak to celé dopadne.

Budu ti držet palce.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jasný člověk. Dík.


Jo, pořád říkám, že jejich index "bezpečnosti" 8.1 je problém. Nemáš ponětí, kde jsi to číslo vytáhl.


Poslal jsem několik stížností přes internet a na jiné webové stránce s názvem lcb.com jsem byl úspěšnější než zde. Tam mi řekli, že potřebují dalších 48 hodin na vyřešení mého případu a že můj případ byl předán oddělení rizik, aby můj případ dále analyzovalo.


Tohle je komedie. Takže můj účet uzavřeli bez analýzy lol. To ukazuje, s kým máte co do činění.


A BTW už jsem kontaktoval GamingCuracao (jejich licenční orgán).


Zde na CasinoGuru Stefan na ně tlačí vysvětlení a důkaz, ale zatím neodpověděli.


Také hraní Baccaratu, rulety a zavádění riskantní strategie Martingale čas od času je záležitostí rizikového oddělení? A co je ještě horší, kdybych nespotřeboval bůhví kolik hodin na reklamaci přes internet, vůbec by mi neodpověděli. Napsal jsem jim spoustu e-mailů bez nulové odpovědi.


Toto je jejich agenda. Mysleli si, že jsem hloupá, protože jsem žena a nechám je snadno utéct. V žádném případě se nevzdám svých peněz.


Nejspíš ani nejsem úplně vyrovnaný. Už jsem v kasinu prohrál docela dost a před 3 týdny jsem vyfoukl 400 € ve sportovním sázení jen v jedné sázce na NBA.


Ale když jsem vydělal 2400 € z 200 € a provedl výběr za 2000 €, pak jsem byl označen, analyzován za méně než 24 hodin lol bez vysvětlení.


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Martina44
před 11 měsíci

Nemáš zač.

Pokud jde o index bezpečnosti, proces kontroly kasina jsem již jednou zveřejnil, takže je tam vše vysvětleno.

S ohledem na to, že jste podal stížnost jinde a daří se vám lépe, gratuluji.

Každopádně také píšete, že váš případ je stále v šetření. Na našich stránkách čekáme na odpověď kasina, jak jste zmínil, ale kasino dosud nereagovalo, což je, řekl bych, škoda.

Ohledně odpovědi z kasina je škoda, že jste žádnou nedostali, zvlášť když v takových případech je jistě užitečné si z jejich strany vysvětlit, proč se k takovému kroku uchýlili a váš účet uzavřeli.

Budeme se tedy muset obrnit trpělivostí a uvidíme, jak se celá věc vyvine a zda kasino zareaguje a dá relevantní odpověď.

Doufám, že se to vše spravedlivě vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino vůbec nereaguje. Ani tobě lol. Ne, měli byste to dát na černou listinu. To je jasný indikátor toho, že se zbláznili.

Automaticky přeloženo:
Martina44
před 11 měsíci

No, až po uzavření stížnosti.

Jak již víte, kasino je v kontaktu se správcem stížností. Z toho, co vidím, s vámi prostě nechtějí konkrétně komunikovat; neptej se mě proč.

Takže bych řekl, že bychom měli dát stížnosti čas, který si zaslouží. A uložte si naše LOL komentáře pro pozdější použití 😉

Četl jsi někdy návod?

"

Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a jejím uzavřením, se značně liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit bez zapojení kasina, nebo ty, které jsou zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však mohou být časově velmi náročné.

Zde je několik hrubých odhadů a informací o stížnostech souvisejících s časem:

První odpověď od našeho týmu pro stížnosti obdržíte do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.

"

( https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration )


Přeji vám férové jednání.

Automaticky přeloženo:
Martina44
před 11 měsíci

Viděl jsem, že ve vláknu vaší stížnosti komentovali, že komunikují se Stefanem, který shromažďuje vše potřebné k dokončení vyšetřování. Takže nepřeskočím zbraň a počkáme si na výsledek.

Pokud jde o blacklisting kasin, neděláme to, ale hledáme relevantní blacklisty, kde by se kasino mohlo nacházet. Pokud ano, zmiňujeme se o tom v naší recenzi.

Počkejme si však na výsledek této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Fakt, že se mnou nechtějí komunikovat, je nemocný až do morku kostí.





Automaticky přeloženo:
Martina44
před 11 měsíci

Chápu tvé pocity, ale výsledek budeš znát brzy, tak se na to zkus podívat z té stránky.

Pevně věřím, že vše dopadne spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

@Martina nelituj, že s tebou nekomunikují, asi bys dostal podobnou odpověď jako já, když mi v září ukradli peníze. Po dvou měsících psaní jsem dostal tento citát poštou:

file

V podstatě říkají, že máme v našich pravidlech, že můžeme váš účet zrušit, kdykoli budeme chtít, a můžeme si vzít všechny vaše peníze.


Nejvtipnější na tom je, že ty prostředky berou jako nějakou podivnou a šílenou kompenzaci, ale je jedno, co to bylo za pomyslné brzdění pravidel.

Můžete mít na účtu 2 € nebo 20 000 €, berou všechno.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mohou účet zrušit, POKUD k tomu mají důvod. A pádný důkaz.


V mém případě nemají hovno. Kdyby ano, při uzavření mého účtu by mi to vysvětlili. Ani se mnou nekomunikují.


Něco poslali Stefanovi nebo Tomášovi tady na CasinoGuru. O tom, co poslali, nemám ponětí.


Říká se, že můj případ analyzují a že potřebují více času.


Co je zde k analýze? To mělo být provedeno, když 5. ledna uzavřeli můj účet.


Teď se vymlouvají a snaží se ukázat můj případ jako komplikovaný, protože jsem střílel na všechny válce a na internetu jsem podal četné stížnosti. Poslal jsem také stížnost jejich regulátorovi.


Udělal jsem vše, co jsem mohl, a okamžitě poslal vše, co jsem měl.


Také můj účet byl ověřen měsíce tam a když vyhrajete velké, je čas ukrást vaše výhry. Když jsem tam krvácel peníze...no, to nebyl problém.

Automaticky přeloženo:
Martina44
před 11 měsíci

Omlouvám se za váš případ, suprabet jsou podvodníci, také mi ukradli peníze a jdou bez trestu, ve skutečnosti vás před nimi nezachrání guru kasina, nejhorší je takzvaná herní licence Curacao, vaši konverzaci odhalí a přestanou vám odpovídat..tak smutné

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky