FórumKasinaSuperBoss Casino - všeobecná diskuze

SuperBoss Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Freudstein
|
25020 zobrazení 139 odpovědí |
|
12 3 4...7
Přidat příspěvek
Freudstein
před 2 roky

Lol stoprocentně s tebou souhlasím, když jsem jim řekl, že přijdu na fórum, jako je toto, o kterém se bavíme, manažer mi řekl, co jsem se snažil udělat, vyhrožoval mu, že je to trestný čin, a pak půjde na policii se podívej jak mluví.!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak můžete říkat kasino Guru, že je jen pár stížností, když se podíváte na stížnosti, všechny jsou si dost podobné a legrační na tom je, že ho vždy bráníte všemi svými komentáři, vždy bráníte kasino, to je to, čemu nerozumím

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Lol stoprocentně s tebou souhlasím, když jsem jim řekl, že přijdu na fórum, jako je toto, o kterém se bavíme, manažer mi řekl, co jsem se snažil udělat, vyhrožoval mu, že je to trestný čin, a pak půjde na policii se podívej jak mluví.!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Určitě je berou, jsou to zloději, podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Lol Jak vyřešili stížnosti... Nutí tě to vyřešit, nutí tě to vzdát, protože se nemůžeš obtěžovat, prostě chodí v kruzích a kruzích a pak ti nabídnou drobky, o kterých si myslíš, že to řeší problém, můj problém nebyl vyřešen, ať jsi cokoli vždy se mýlíte s tím kasinem, vždy se mýlíte, vždy mají pravdu, vždy mají výmluvu, poslouchejte, jako byste jim dávali výmluvu, a to je to, co myslím upřímně, ani si nemyslím, že do toho půjdu fórum taky!!! Už jsem šel na jiná fóra a ukázal jsem další nezávislé pracovníky a ti se mnou souhlasí, jediní lidé, kteří nesouhlasí, je super šéf kasina a vy... při vší úctě mi říkáte, že jste nezávislí, doufám, že ano. Nemám s vámi žádné problémy ani stížnosti, ale vaše odpovědi na otázky na mě jsou vždy zaujaté! Problém je v tom, že děláte věci, které nejsou správné, a vždy zakrýváte své stopy!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu, že se vám bude líbit každý, kdo s vámi souhlasí, my bohužel ne.

Pokud máte další informace, můžete kdykoli požádat o znovuotevření své stížnosti, jak vám bylo řečeno a jak bylo vysvětleno:

"Děkuji, Yoshy2323, že jsi se k nám vrátil. Jak jsem již zmínil, inzerát, že někdo v poslední době vyhrál jakoukoli částku, neznamená, že jsi skutečně vyhrál, i když je na něm uvedeno tvé jméno. Ano, vypadá to jako technická závada a nemělo by se to stávat, ale pokud vaše výhry nejsou uvedeny ve vaší herní historii, nemůžeme vám s touto stížností pomoci.

Pokud narazíte na něco, co by nám pomohlo podpořit tento případ, neváhejte nás v budoucnu kontaktovat a můžeme toto vlákno znovu otevřít. Kéž bych mohl být více nápomocný. Předem děkuji za pochopení. "

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zavřel jsem to a uklidnil se!!! Nemá cenu tam hrát ani půl eura.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na této stránce hraji více než 15 dní. Včera 10/01/2023 jsem provedl vklad 25 € a získal jsem 100% bonus za vklad. Abych mohl vybrat případné vydělané dluhy, musel jsem vsadit €1820... Měl jsem štěstí a bylo dost zisků a skutečně dnes 11.1.2023 jsem měl pokrytou částku €1820. Za jeden den se mi to podařilo. A najednou mi bezdůvodně odebrali částku 347 € a částku 179 €, kterou jsem právě vyhrál na automatech... Neexistuje žádná forma komunikace, pouze automatické odpovědi... Požaduji, aby částka ve výši 347 € a částka bude vrácena na můj účet částka 347 € a částka 179 €. A samozřejmě by mi měli připsat na můj bankovní účet částku, kterou jsem požadoval vybrat, a pálí. 410 €

Automaticky přeloženo:
před rokem

špatná podpora, špatná pravidla a samozřejmě vyšší než 5.0 by neměly být hodnoceny. Na tomto fóru jsem požádal o řešení. Jakmile zjistili, že splním podmínky bonusu, strhli mi peníze z účtu. Je to jen podvod

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále nechápu, jak mají tak vysoké skóre. Souhlasím, že by nemělo být pět, ale myslím, že tato platforma věří, že je pět, ale tolik si stěžuje. Každopádně je to, co to je. Asi se neumím hádat. Je to jejich rozhodnutí, ale ohodnotil bych to 1/10 Kde vidíte kasina jako Lucky Dreams mají hodnocení 2,5. Měl jsem tam nejlepší služby a vyhrávám i prohrávám, ale aspoň je to konstantní

Automaticky přeloženo:
před rokem

Upřímně řečeno, pokud opravdu chcete férové kasino, hraji v Lucky Dreams a budu k vám upřímný. Pokud se vám podaří získat manažera, který s vámi bude pracovat, a pokud jde o to, aby vám pomohl nebo podpořil vašeho manažera v Lucky Dreams, zjistil jsem, že můj manažer je vždy dosažitelný... hry jsou konzistentní a platí. Všichni říkají, že kasino nemá žádný vliv na poskytovatele, když signál jde k poskytovateli, ale můj názor je, že kasino může poskytovateli ve skutečnosti říci, jak konzistentně chtějí, aby hry platily prostřednictvím jejich platformy. to je moje teorie, a proto jsem zjistil, že některá kasina, hry platí konzistentněji než jiná. Je to proto, že tak vidím dohodu mezi kasinem a poskytovatelem předtím, než vám poskytovatel umožní hrát hry. Každopádně je to moje teorie. Lucky Dreams je spravedlivé kasino, které kluci dávají. Nemám žádný vztah s kasinem. Jen to hraju a mám fantastického manažera. Vidím tvého řeckého chlapce!!! Stavros Jsem také Řek, ale žiji v Austrálii!!! Lucky Dreams je dobré kasino!! a než se podíváte na jejich smluvní podmínky týkající se jejich vítězné politiky. Promluvte si se svým VIP manažerem, to je vše, co vám řeknu!!!!

Upravil Radka před rokem
Důvod: CG odkazy přidány
Automaticky přeloženo:
před rokem

Na této stránce hraji více než 15 dní. Včera 10/01/2023 jsem provedl vklad 25 € a získal jsem 100% bonus za vklad. Abych mohl vybrat případné vydělané dluhy, musel jsem vsadit €1820... Měl jsem štěstí a bylo dost zisků a skutečně dnes 11.1.2023 jsem měl pokrytou částku €1820. Za jeden den se mi to podařilo. A najednou mi bezdůvodně odebrali částku 347 € a částku 179 €, kterou jsem právě vyhrál na automatech... Neexistuje žádná forma komunikace, pouze automatické odpovědi... Požaduji, aby částka ve výši 347 € a částka bude vrácena na můj účet částka 347 € a částka 179 €. A samozřejmě by mi měli připsat na můj bankovní účet částku, kterou jsem požadoval vybrat, a pálí. 410 €

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Pokud máte skutečný zájem porozumět hodnocení, myslím, že byste si měli přečíst tento článek o procesu recenzování , pak konkrétní vysvětlení:

Vysvětleno hodnocení reputace kasina SuperBoss

a také podal stížnosti :

file

Vlastně je to všechno docela dobré.

Pokud jde o váš problém, obávám se, že bez kontroly vaší bonusové historie a souvisejících bonusových podmínek se nemohu dále vyjádřit. Je nějaká šance, že bonus, který jste získali, sestával z pravidla maximálního výběru? 🤔 Ale jen námět.

Je dobře, že jste stížnost podal, buďte prosím připraveni na další dotazy.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále nechápu, jak mají tak vysoké skóre. Souhlasím, že by nemělo být pět, ale myslím, že tato platforma věří, že je pět, ale tolik si stěžuje. Každopádně je to, co to je. Asi se neumím hádat. Je to jejich rozhodnutí, ale ohodnotil bych to 1/10 Kde vidíte kasina jako Lucky Dreams mají hodnocení 2,5. Měl jsem tam nejlepší služby a vyhrávám i prohrávám, ale aspoň je to konstantní

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Yoshy2323,

Myslím, že pokud máte opravdový zájem porozumět, měli byste si přečíst stejný článek o procesu recenzování a v případě Lucky Dreams bych důrazně doporučil zkontrolovat toto:

filefile

Jsem opravdu rád, že jste s tímto kasinem tak spokojeni, a doufám, že to zůstane stále stejné.🤞






Automaticky přeloženo:
před rokem

Hádám, že jsi velmi dobrý přítel cazina, nelze to jinak vysvětlit hahaha. Dovolte mi to vysvětlit od začátku. 29. 12. 2022 vložím 50 € se 100% bonusem a prohraju. Dne 01.01.2023 jsem také udělal to samé. Dne 10.01.2022 jsem provedl vklad ve výši 26 EUR se 100% bonusem...to je 52 EUR a abych mohl vybrat peníze, musel jsem vsadit 1820 EUR. Tak říkají bonusová pravidla. Dne 11.01.2023 jsem, jak jsem měl štěstí, vyhrál značnou částku, a to už jsem měl zisk blízko €750, také jsem dokončil sázky €1820. V tu chvíli a když jsem online, strhnou si částku 347 €. Nejdřív jsem si myslel, že jde o systémovou chybu. Přestal jsem na chvíli hrát... Viděl jsem, že mi zbývá 410 €. Po 2 minutách pokračuji ve hře, podám novou sázku na automaty, vyhraju 179 € a nepřipíšou mi je na účet. Poslal jsem e-mail kasinu, ale neodpověděli. živý chat je robot. Požádal jsem o výběr 410 EUR a ještě mi je nepřipsali na můj bankovní účet. Ale také chci, aby byly z mého účtu v kasinu strženy zbytek peněz, který nebyl důvod. Viděli, že vyhrávám, a velmi chytře mě zabrzdili. Strhli mi peníze z účtu. Předpokládejme, že měl limit zisku kvůli obdržení bonusu a bylo mu odebráno 347 € a jsme v souladu s pravidly... (což je podvod, zdůrazňuji). ..Tu částku 179 €, kterou si odnesli, proč to udělali? Prostě tragické. file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Stavraetos
před rokem

Nesnáším super šéfa, o co vám jde!!!

Automaticky přeloženo:
Stavraetos
před rokem

Super boss kasino je jejich nejhorší kasino… teď jsem ve šťastných snech řekl !!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hádám, že jsi velmi dobrý přítel cazina, nelze to jinak vysvětlit hahaha. Dovolte mi to vysvětlit od začátku. 29. 12. 2022 vložím 50 € se 100% bonusem a prohraju. Dne 01.01.2023 jsem také udělal to samé. Dne 10.01.2022 jsem provedl vklad ve výši 26 EUR se 100% bonusem...to je 52 EUR a abych mohl vybrat peníze, musel jsem vsadit 1820 EUR. Tak říkají bonusová pravidla. Dne 11.01.2023 jsem, jak jsem měl štěstí, vyhrál značnou částku, a to už jsem měl zisk blízko €750, také jsem dokončil sázky €1820. V tu chvíli a když jsem online, strhnou si částku 347 €. Nejdřív jsem si myslel, že jde o systémovou chybu. Přestal jsem na chvíli hrát... Viděl jsem, že mi zbývá 410 €. Po 2 minutách pokračuji ve hře, podám novou sázku na automaty, vyhraju 179 € a nepřipíšou mi je na účet. Poslal jsem e-mail kasinu, ale neodpověděli. živý chat je robot. Požádal jsem o výběr 410 EUR a ještě mi je nepřipsali na můj bankovní účet. Ale také chci, aby byly z mého účtu v kasinu strženy zbytek peněz, který nebyl důvod. Viděli, že vyhrávám, a velmi chytře mě zabrzdili. Strhli mi peníze z účtu. Předpokládejme, že měl limit zisku kvůli obdržení bonusu a bylo mu odebráno 347 € a jsme v souladu s pravidly... (což je podvod, zdůrazňuji). ..Tu částku 179 €, kterou si odnesli, proč to udělali? Prostě tragické. file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdravím,

Myslím, že tento příspěvek byl určen pro mě, nemám pravdu?

no, jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nebude upozorněna a konverzace bude obtížnější sledovat.


Každopádně jsi napsal, že nerozumíš hodnocení, tak jsem tě jen upozornil na zdroje, které to vysvětlí.

Podívejte se na fórum a uvidíte, že se jedná o běžnou situaci. Snažíme se, aby recenze byly křišťálově jasné pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více podrobností. To je vše.

Buďte si jisti, že když bude vaše stížnost uzavřena jako nevyřešená, což znamená, že řešení z kasina nebude našimi specialisty považováno za spravedlivé, kasino bude odměněno černými body.

K uzavření stížnosti potřebujeme několik důkazů z kasina, vaši herní/sázkovou historii a tak dále. Nejsem součástí týmu pro stížnosti, a proto nemám přístup k těmto souborům, takže počkám, až bude případ rozhodnut.

Nevidím v tom žádnou škodu.🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Super boss kasino je jejich nejhorší kasino… teď jsem ve šťastných snech řekl !!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Věřím, že příspěvek byl určen pro mě, nebojte 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tento příspěvek patří těm, kteří dali toto hodnocení. Uživatelé dávají 2 hvězdičky a stížnosti dohromady 9,3 perfektní pověst. Už jsem dal, co vidím ze svého účtu. Historie hry není možná. Online chat nemá nic jiného než roboty a samozřejmě jsem musel několik hodin hledat pravidla, abych je našel. A to je vše, co slyší. Doufám, že se mýlím a vy máte pravdu. Ale bohužel pro vás umím dobře matematiku a vždy hraji střízlivě a vím, co se kolem mě děje.

Automaticky přeloženo:
Stavraetos
před rokem

Poslouchejte a vyzkoušejte kasino snů štěstí!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj přítel yoshy...mám problém s kasinem, neudělejte propagaci pro jiné kasino. prosím

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tento příspěvek patří těm, kteří dali toto hodnocení. Uživatelé dávají 2 hvězdičky a stížnosti dohromady 9,3 perfektní pověst. Už jsem dal, co vidím ze svého účtu. Historie hry není možná. Online chat nemá nic jiného než roboty a samozřejmě jsem musel několik hodin hledat pravidla, abych je našel. A to je vše, co slyší. Doufám, že se mýlím a vy máte pravdu. Ale bohužel pro vás umím dobře matematiku a vždy hraji střízlivě a vím, co se kolem mě děje.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, děkuji za to, moje ujištění stále platí, ale:

"Ujišťujeme vás, že když bude vaše stížnost uzavřena jako nevyřešená, což znamená, že řešení kasina nebude našimi specialisty považováno za spravedlivé, kasino bude odměněno černými body."

Počkejme tedy, až bude stížnost uzavřena jako první. 🤞


Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky