Zdravím,
Myslím, že tento příspěvek byl určen pro mě, nemám pravdu?
no, jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nebude upozorněna a konverzace bude obtížnější sledovat.
Každopádně jsi napsal, že nerozumíš hodnocení, tak jsem tě jen upozornil na zdroje, které to vysvětlí.
Podívejte se na fórum a uvidíte, že se jedná o běžnou situaci. Snažíme se, aby recenze byly křišťálově jasné pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více podrobností. To je vše.
Buďte si jisti, že když bude vaše stížnost uzavřena jako nevyřešená, což znamená, že řešení z kasina nebude našimi specialisty považováno za spravedlivé, kasino bude odměněno černými body.
K uzavření stížnosti potřebujeme několik důkazů z kasina, vaši herní/sázkovou historii a tak dále. Nejsem součástí týmu pro stížnosti, a proto nemám přístup k těmto souborům, takže počkám, až bude případ rozhodnut.
Nevidím v tom žádnou škodu.🤔
Hey there,
I guess this post was meant for me, am I right?
well, just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified and the conversation will get harder to follow.
Anyway, you wrote that you do not understand the rating, so I just pointed you to sources that will explain.
Check the forum and you'll see that this is a common situation. We try to keep the reviews crystal clear for all who care to learn more details. That's all.
Be assured that when your complaint is closed as unresolved, meaning that the resolution from the casino will not be deemed fair by our specialists, the casino will be rewarded with black points.
To close the complaint, we need a few proofs from the casino, your gaming/bet history, and so on. I'm not part of the complaint team, hence I do not have access to those files, so I'll wait until the case is decided.
I see no harm in that.🤔
Automaticky přeloženo: