před 2 roky
Ahoj,
jak jsem řekl, jen potřebuje být chvíli trpělivější. Nicméně gratuluji 🙂
Hello,
as I said it just needs to be more patient some time. Congratulations though 🙂
0
Ahoj,
jak jsem řekl, jen potřebuje být chvíli trpělivější. Nicméně gratuluji 🙂
Hello,
as I said it just needs to be more patient some time. Congratulations though 🙂
jak můžeš říct, že toto kasino má hodnocení 9,3/10.... četl jsem reakce hráčů...mám plné video, jak zamrzla hra a co jsem chtěl vyhrát na aktuálních vítězích, jak to jde dolů na obrazovce..ano a jasné jako den..stále a dokola zamrzání hry na winns casion dávat ostatním vědět, co se mi zdánlivě wow..ale casion balance se neaktualizuje..zeptám se jich a odpověď je, že je to závada...TEĎ Závada, když vyhráváte a nevyhráváte a nepoužíváte to a váš důvod, pojďte na to ...... a znovu je ohodnotíte 9+ ... nyní po neustálém dohadování s nimi lžete hráče všemi způsoby .. lol ..jakmile natočím svou hru, řekl ok, prozkoumám to... video se vymaže jako den ..a už je to více než týden.. ptám se, zda mohu získat časový rámec pro odpověď ..a znovu s použitím široké odpovědi ... žádný časový rámec vám nedá vědět....ano Vánoce se také blíží..kdo ví, kdy nebo co tam řeknou... hraju v jiném casionu, loni jsem utratil přes 700 000, letos jsem asi 500 000 do despoi takže znám casion a hraju každý den..... tento casion je nejhorší, s jakým jsem se kdy setkal ..agin vaše hodnocení je buď nesprávné, nebo casion přispěl k vašemu hodnocení
how can you say this casino has a rating of 9.3/10.... i read the players responses ...i got a full video of the game freezing and what i was to win on the current winners as it go along the bottom of the screen..yeah and clear as day..over and over game freezing on winns casion letting other know what apparently i wow..but casion balance not updating ..i ask them and there answer is its a glitch ...NOW glitch when your a casion and your not paying winning and using that a your reason well come on ....... and you rate them again 9+ ... now after constant argureeing with them bec players all ways a lier ..lol ..once i video my play the said ok will investigate it... video clears as day ..and been over a week now..i ask can i get a time frame on a answer ..and again using a broad answer ... no time frame will let you know....yeah chrimas is coming as well..who know when or what there going to say ... i play at other casion i despoit over 700K last year this year im about 500K into despoit so i know casion and i play every day..... this casion is the worst i have ever come across ..agin your rateing either is incorect or the casion has input to your rating
Ahoj,
Chápu, že máte pocit, že podle vašich vlastních zkušeností je kasino špatné. Tuny dalších hráčů se mohou cítit přesně naopak.
Důvody, proč jsme kasino ohodnotili tak vysoko, jsou dostupné všem hráčům:
všimněte si laskavě i stížností - poměrně nízký počet a žádná nezůstala nevyřešena.
Je dobře, že jste odeslali svou stížnost, pokud zjistíme, že kasino není spravedlivé, bude následovat adekvátní reakce a důsledky.
Technické problémy nejsou přesně to, co ovlivňuje férovost, a je zásadní se ujistit, že tyto problémy byly skutečně způsobeny přímo kasinem, řekl bych.
Uveďte prosím vše, co máte, do vlákna stížnosti . Děkuji
Hello,
I can understand that you feel that according to your own experiences the casino is bad. Well tons of other players may feel the exact opposite.
Reasons, why we rated the casino so high, are available to all players:
kindly note even the complaints - quite a low number and none a single went unresolved.
It's good that you have submitted your complaint, if we find that the casino is not fair, there will be adequate response and consequences.
Technical issues are not exactly the thing that affects fairness, and it's crucial to make sure that these problems were truly caused by the casino directly, I'd say.
Please provide all you have to the complaint thread. Thank you
Jedna z nejhorších společností, je dobré zavřít, nikdy se nevyplácí. Za hlasitý pláč. Podvodníci, zloději a když jim pošlete e-mail, chovají se, jako by tomu nerozuměli, nikdy tu nehrají
One of the worst companies, it's good to close, it never pays. For crying out loud. Scammers, thieves and when you email them they act like they don't understand don't ever play here
Από τις χειρότερες εταιρίες, καλό είναι να κλείσει δεν πληρώνει πότε. Για κλάματα πραγματικά . Απατεώνες ,κλέφτες και όταν τους στέλνεις email κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν μην παίζετε πότε εδώ
Poslouchejte kasino superboss je vtip… Hrají hloupě, odpovídají vám řečnickými odpověďmi… odporují všemu, co říkají, nedovolí vám posunout se nikam kupředu s vaší stížností, snaží se vás tam zavřít a s vašimi výhrami dělají gestapo taktiku držet sílu, je jim to jedno, tohle je to nejsměšnější kasino, ve kterém jsem kdy hrál. Nezapomínejte, že jsem to hrál v licencovaných nebo takzvaných kapelových kasinech a nikdy jsem neměl problémy, jak jsem byl podveden v kasinu super šéf, pozor!!!!
Listen superboss casino is a joke… They play dumb they answer you with Rhetorical answers… they contradict everything they say they do not allow you to move anywhere forward with your complaint they try to shut you down there and they do gestapo tactics with your winnings they hold the power they don’t care this is the most ridiculous casino I have ever played at. Mind you I’ve played it on licensed or so-called band casinos and I’ve never had issues the way I was scammed treated at super boss casino beware!!!!
Opět nerozumím tomu, jak kasino Guru říká o kasinu super boss……Na toto kasino jsme nenašli žádné relevantní stížnosti. Opět nechápu, jak v tomto kasinu nemůžete najít žádné relevantní stížnosti Zjistil jsem, že mnoho webových stránek s tolika hráči, kteří jsou znovu tak rozzlobení na super basové kasino, předložím návštěvu gurua máte nějaké zapojení řekli jste ne, ale je to tak těžko uvěřit, když je stále hodnotíš jedničkou..
Po mé stížnosti tomu můžete uvěřit až zamrznutí a mé důkazy, které jasně ukazují, že jsem vyhrál peníze ve stovkách, ne-li tisících, mi nabídli 50 dolarů se sázkou 40 a maximální výhrou tři, jak nechutné bylo vyjednávání tohoto kasina, když jsem zjevně dokonce měl celou hru na videu je a jejich výmluvy je závada v systému závada říká, že jsem vyhrál, ale kdy jsi, když je to závada!!!!
Again what I can’t understand is how casino Guru says about super boss casino ……We have found no relevant complaints about this casino. Again I cannot understand how you cannot find any relevant complaints in this casino I found that many websites with that many players that are so angry with super bass casino again I will put forward to seeing a Guru have you got any involvement you said no but it’s hard to believe when you are still rating them number one..
After my complaint can you believe it with freezing and my evidence that clearly shows that I won money in the hundreds if not thousands they offered me $50 with a wager of 40 and a maximum win of three how disgusting was this casinos negotiation when I clearly even had the whole game on video is and their excuses there’s a glitch in the system glitch it says that I won but when are you when it’s a glitch!!!!
Jedna z nejhorších společností, je dobré zavřít, nikdy se nevyplácí. Za hlasitý pláč. Podvodníci, zloději a když jim pošlete e-mail, chovají se, jako by tomu nerozuměli, nikdy tu nehrají
One of the worst companies, it's good to close, it never pays. For crying out loud. Scammers, thieves and when you email them they act like they don't understand don't ever play here
Από τις χειρότερες εταιρίες, καλό είναι να κλείσει δεν πληρώνει πότε. Για κλάματα πραγματικά . Απατεώνες ,κλέφτες και όταν τους στέλνεις email κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν μην παίζετε πότε εδώ
Ahoj,
takže si myslím, že podání stížnosti je dobrý nápad. Popište vše, co se stalo, a vložte veškerou související komunikaci nebo e-maily a přepisy. Pokud se k vám kasino chovalo nespravedlivě, zasáhneme.
Jaký byl prosím důvod nevyplacení vaší výhry?
Hello,
so I guess that submitting a complaint is a good idea. Describe all that happened, and put in all related communications or emails and transcripts. If the casino has treated you unfairly, we will step in.
What was the reason for not paying your winnings, please?
Opět nerozumím tomu, jak kasino Guru říká o kasinu super boss……Na toto kasino jsme nenašli žádné relevantní stížnosti. Opět nechápu, jak v tomto kasinu nemůžete najít žádné relevantní stížnosti Zjistil jsem, že mnoho webových stránek s tolika hráči, kteří jsou znovu tak rozzlobení na super basové kasino, předložím návštěvu gurua máte nějaké zapojení řekli jste ne, ale je to tak těžko uvěřit, když je stále hodnotíš jedničkou..
Po mé stížnosti tomu můžete uvěřit až zamrznutí a mé důkazy, které jasně ukazují, že jsem vyhrál peníze ve stovkách, ne-li tisících, mi nabídli 50 dolarů se sázkou 40 a maximální výhrou tři, jak nechutné bylo vyjednávání tohoto kasina, když jsem zjevně dokonce měl celou hru na videu je a jejich výmluvy je závada v systému závada říká, že jsem vyhrál, ale kdy jsi, když je to závada!!!!
Again what I can’t understand is how casino Guru says about super boss casino ……We have found no relevant complaints about this casino. Again I cannot understand how you cannot find any relevant complaints in this casino I found that many websites with that many players that are so angry with super bass casino again I will put forward to seeing a Guru have you got any involvement you said no but it’s hard to believe when you are still rating them number one..
After my complaint can you believe it with freezing and my evidence that clearly shows that I won money in the hundreds if not thousands they offered me $50 with a wager of 40 and a maximum win of three how disgusting was this casinos negotiation when I clearly even had the whole game on video is and their excuses there’s a glitch in the system glitch it says that I won but when are you when it’s a glitch!!!!
Ahoj,
Chápu, jak se v tuto chvíli můžete cítit, ale v případech, jako je ten váš , nemůžeme moc dělat. V případě technických závad a chyb si kasina obvykle vyhrazují právo tyto související výhry nevyplatit, protože hra neprobíhala hladce a není to chyba kasina – hry poskytuje poskytovatel hry.
Jsem si jist, že s mou odpovědí nebudete spokojeni - jsem si toho vědom.
Je mi líto, že nemůžeme pomoci.
Hello,
I understand how you may feel at the moment, but in cases like yours, there is not much we can do. In case of technical glitches and bugs, the casinos usually reserve the right to not pay these associated winnings, because the game was not running smoothly, and it's not the casino's fault - the game provider provides the games.
I'm sure you will not be satisfied with my reply - I'm aware of that.
I'm sorry we can't help.
Ve hrách, které jsem hrál, jsem se buď nemohl dostat do bezplatných zatočení, nebo když jsem to udělal, odměny byly velmi malé. Po měsíci a půl hraní a po tolika vkladech mohu říci, že hodnocení, které byste měli tomuto kasinu dát, a po stížnostech, které vidím od jiných, není 9/10, ale 3/10 by mělo být
In the games I played I either couldn't even get into free spins, or when I did the rewards were few and far between. After a month and a half of playing and after so many deposits I can say that the rating you should give this casino and after complaints which i see are many from others not 9/10 but 3/10 it should be
Στα παιχνίδια που έπαιζα είτε δεν μπορούσα καν να μπω σε δωρεάν περιστροφές, είτε όταν έμπαινα οι ανταμοιβές ήταν λίγες έως ελάχιστες.Μετα από έναμιση μήνα παιχνιδιού και ύστερα από τόσες καταθέσεις μπορώ να πω ότι η αξιολόγηση που θα έπρεπε να δίνετε σε αυτό το καζίνο και μετά από καταγγελίες που βλέπω ότι είναι πολλές από άλλους όχι 9/10 αλλα 3/10 θα έπρεπε να είναι
Toto Přesně to, co jsem říkal, přesně to, co říkáte, je 100% správné kasino nemůže mít hodnocení 9+ plus!!! Spíš hodnocení 3+…
a jejich bonusy jsou směšné, nutí vás brát si bonusy, někdy se tato možnost automaticky zapne, pak se dostanete na podporu, abyste bonus odstranili a ani jste ho nehráli, a nechají vás čekat další den, protože není k dispozici nikdo, kdo by ho mohl odstranit bonus neuvěřitelná podpora nemůže odstranit bonus, musíte počkat na manažera a pak některé bonusy jsou max. při x3 výhrách .. vážně nevím, kde tato kasina přicházejí s maximálními výhrami krát tři budete sedněte si a ztrácejte čas, abyste vyhráli 150 $!!! A závady v systému, které jsou směšné, kasino by mělo mít nějaký druh odpovědnosti, pokud má jejich web závady a já jsem ukázal, že jeden mám s videozáznamem, takže můj problém by se měl vyplatit znovu Nechápu, jak je to číslo 9+ kasino pozor
This Exactly what I’ve been saying exactly what you say is 100% correct casino can’t be 9+ plus rating !!! More like 3+ rating …
and their bonuses are ridiculous they force you to take the bonuses sometimes that option turns on automatically then you get onto support to remove the bonus and you haven’t even played it and they make you wait the next day because no one is available to remove a bonus unbelievable support can’t remove a bonus you have to wait for a manager and then some of the bonuses are max at x3 wins .. seriously I don’t know where this casinos come up with Max win times three you’re gonna sit there and waste all your time to win $150!!! And glitches on the system that’s ludicrous the casino should have some type of responsibility if their website has glitches and I have showed that I have one with the video footage so my problem it should pay out again I can’t understand how this is a number 9+ casino beware
Ahoj,
Chápu, jak se v tuto chvíli můžete cítit, ale v případech, jako je ten váš , nemůžeme moc dělat. V případě technických závad a chyb si kasina obvykle vyhrazují právo tyto související výhry nevyplatit, protože hra neprobíhala hladce a není to chyba kasina – hry poskytuje poskytovatel hry.
Jsem si jist, že s mou odpovědí nebudete spokojeni - jsem si toho vědom.
Je mi líto, že nemůžeme pomoci.
Hello,
I understand how you may feel at the moment, but in cases like yours, there is not much we can do. In case of technical glitches and bugs, the casinos usually reserve the right to not pay these associated winnings, because the game was not running smoothly, and it's not the casino's fault - the game provider provides the games.
I'm sure you will not be satisfied with my reply - I'm aware of that.
I'm sorry we can't help.
Pokud se vyskytnou závady a na vítězném stole to ukazuje, že jsem vyhrál jednu částku a poskytovatel ukazuje jinou částku nebo někdo musí mít nějaký druh odpovědnosti, snadno se řekne, že to není odpovědnost kasina, ale je a měla by být, protože na stránce provozování kasin jsem vyhrával kdo může dokázat to, co nikdo nikdy nemohl dokázat, že by to někdo dokázal pokrýt a chtěl jsem ti říct pravdu, tohle se snažím říct, mám video, které řeknou jakkoli typ příběhu neplatit a vy mi říkáte stále a 9+ kasino!
Kasino 9+ zvažuje, co se stalo, a snaží se to vyřešit
Well if there is glitches and on the winning table it shows that I’ve won one amount and the provider shows a different amount or someone’s gotta have some type of responsibility easy to say it’s not the casinos responsibility but it is and it should be because on the casinos running page I was winning who can prove what no one could ever prove anyone could cover it and I was gonna tell you the truth this is what I’m trying to say we I’ve got video footage they gonna say any sort type of story not to pay and you telling me still and 9+ casino !
9+ casino considers what’s happened and tries to resolve this
Ve hrách, které jsem hrál, jsem se buď nemohl dostat do bezplatných zatočení, nebo když jsem to udělal, odměny byly velmi malé. Po měsíci a půl hraní a po tolika vkladech mohu říci, že hodnocení, které byste měli tomuto kasinu dát, a po stížnostech, které vidím od jiných, není 9/10, ale 3/10 by mělo být
In the games I played I either couldn't even get into free spins, or when I did the rewards were few and far between. After a month and a half of playing and after so many deposits I can say that the rating you should give this casino and after complaints which i see are many from others not 9/10 but 3/10 it should be
Στα παιχνίδια που έπαιζα είτε δεν μπορούσα καν να μπω σε δωρεάν περιστροφές, είτε όταν έμπαινα οι ανταμοιβές ήταν λίγες έως ελάχιστες.Μετα από έναμιση μήνα παιχνιδιού και ύστερα από τόσες καταθέσεις μπορώ να πω ότι η αξιολόγηση που θα έπρεπε να δίνετε σε αυτό το καζίνο και μετά από καταγγελίες που βλέπω ότι είναι πολλές από άλλους όχι 9/10 αλλα 3/10 θα έπρεπε να είναι
Ahoj,
dovolte mi začít stížnostmi – zatím nejsou žádné nevyřešené stížnosti, což znamená, že kasino vyřešilo obě uzavřené stížnosti a jedna je aktuálně otevřena:
Mnoho? To bych neřekl.
Doufám, že chápete, že dobré hodnocení neznamená, že vyhrajete, znamená to, že se s vámi kasino s největší pravděpodobností bude chovat férově a žádné pasti.
Je mi líto, že jsi prohrál.
Hello,
allow me to start with the complaints - there are no unresolved complaints so far, meaning the casino solved both closed complaints and one is currently opened:
Many? I would not say so.
I hope you understand that a good rating does not mean that you will win, it means that the casino will most likely treat you fairly and there are no traps.
I'm sorry you lose.
Ahoj,
Teď si nevzpomínám, ale kontaktovali jste poskytovatele hry? Hry jsou provozovány z oficiálních serverů poskytovatele her, takže pokud jsem pochopil, kasino nemůže být zodpovědné za závady a technické chyby.
Je na kasinu, zda projeví nebo neprojeví dobrou vůli, férovost je jiný případ. Zkusil bych poskytovatele hry. Dejte nám vědět, jak to nakonec dopadne.
Hello,
I can't recall now but have you reached out to the game provider then? Games are run from the game provider's official servers, so as far as I understand, the casino can't be responsible for glitches and technical bugs.
It's up to the casino to show or not show goodwill, fairness it's a different case. I would try the game provider. Let us know how it goes eventually.
Pokud v tomto kasinu hodnocení neklesne, neuklidním se. Jsou to podvodníci zadávám roztočení zdarma za 0,40 0,60, 0,80 1 euro a nad x200 to nedá. Chci, aby se někdo našel, pošlete sem, pokud někdy vyhrál velkou částku
If the rating does not drop in this casino, I will not calm down. They are scammers I enter free spins at 0.40 0.60, 0.80 1euro and above x200 it does not give .I want someone to be found send here if he ever won a big amount
Εγώ αν δεν πέσει η βαθμολογία σε αυτό το καζίνο δε θα ηρεμήσω. Είναι απατεώνες μπαίνω σε δωρεάν περιστροφές στο 0,40 0,60, 0,80 1ευρω και πάνω από x200 δεν δίνει .Θέλω να βρεθεί κάποιος να στείλει εδώ αν κέρδισε ποτέ μεγάλο ποσό
Řekl bych, že kasino podvádí hráče, pokud nejsou vyplaceny výhry. Z toho, co jsi napsal, jsem jen usoudil, že s výsledkem nejsi spokojený.
I'd say that casino is scamming players if winnings are not paid out. From what you wrote I just figure out that you are not satisfied with the outcome.
Něco se tu děje.... 9.3/10 s tolika stížnostmi!!!! Pořád se divím
Something is going on here.... 9.3/10 with so many complaints!!!! I'm still wondering
Κάτι παιζει εδώ.... 9,3/10 με τόσα παράπονα!!!! Απορώ ακομα
Dovolte mi připomenout, že celkem bylo pouze 8 stížností a 5 bylo zamítnuto, takže zbývají pouze 3 a 2 již byly vyřešeny. 🙂 To je vlastně docela dobré.
Allow me to remind you that there have been only 8 complaints in total and 5 were rejected, so only 3 left, and 2 were already solved. 🙂 That's actually quite good.
Trvám na tom, aby někdo přišel a řekl, že vyhrál z tohoto kasina. Jinak pravděpodobně máte v tomto kasinu záměrně vysoké procento
I insist that someone come out and say that they have won from this casino. Otherwise you probably deliberately have a high percentage in this casino
Εγώ επιμένω να βγει κάποιος να πει ότι έχει κερδίσει από αυτό το καζίνο. Αλλιώς μάλλον σκόπιμα έχετε υψηλό ποσοστό σε αυτο το καζινο
Lol Jak vyřešili stížnosti... Nutí tě to vyřešit, nutí tě to vzdát, protože se nemůžeš obtěžovat, prostě chodí v kruzích a kruzích a pak ti nabídnou drobky, o kterých si myslíš, že to řeší problém, můj problém nebyl vyřešen, ať jsi cokoli vždy se mýlíte s tím kasinem, vždy se mýlíte, vždy mají pravdu, vždy mají výmluvu, poslouchejte, jako byste jim dávali výmluvu, a to je to, co myslím upřímně, ani si nemyslím, že do toho půjdu fórum taky!!! Už jsem šel na jiná fóra a ukázal jsem další nezávislé pracovníky a ti se mnou souhlasí, jediní lidé, kteří nesouhlasí, je super šéf kasina a vy... při vší úctě mi říkáte, že jste nezávislí, doufám, že ano. Nemám s vámi žádné problémy ani stížnosti, ale vaše odpovědi na otázky na mě jsou vždy zaujaté! Problém je v tom, že děláte věci, které nejsou správné, a vždy zakrýváte své stopy!
Lol How did they solve the complaints…. They force you to solve it they force you to give up because you can’t be bothered they just go in circles and circles and then they offer you crumbs you think that is solving a problem my problem wasn’t solved no matter what you’re always wrong with that casino you’re always wrong they’re always right of always got an excuse listen it’s like you giving them an excuse as well this is what I mean honestly I don’t even think I’ll be coming onto this forum either!!! I’ve already gone to other forums and showed other independent personnel and they agree with me the only people that don’t agree is super boss casino and you guys… with all due respect you tell me that you’re independent I hope so I’ve got no issues or complaints with you guys but your answers questions towards me are always biased! The issue is the doing things that are not right and always covering their tracks!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.