FórumKasinaSuperBoss Casino - všeobecná diskuze

SuperBoss Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Freudstein
|
25039 zobrazení 139 odpovědí |
|
1 2 3...7
Přidat příspěvek
luana1figueredo
před 2 roky

Ahoj,

jak jsem řekl, jen potřebuje být chvíli trpělivější. Nicméně gratuluji 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jak můžeš říct, že toto kasino má hodnocení 9,3/10.... četl jsem reakce hráčů...mám plné video, jak zamrzla hra a co jsem chtěl vyhrát na aktuálních vítězích, jak to jde dolů na obrazovce..ano a jasné jako den..stále a dokola zamrzání hry na winns casion dávat ostatním vědět, co se mi zdánlivě wow..ale casion balance se neaktualizuje..zeptám se jich a odpověď je, že je to závada...TEĎ Závada, když vyhráváte a nevyhráváte a nepoužíváte to a váš důvod, pojďte na to ...... a znovu je ohodnotíte 9+ ... nyní po neustálém dohadování s nimi lžete hráče všemi způsoby .. lol ..jakmile natočím svou hru, řekl ok, prozkoumám to... video se vymaže jako den ..a už je to více než týden.. ptám se, zda mohu získat časový rámec pro odpověď ..a znovu s použitím široké odpovědi ... žádný časový rámec vám nedá vědět....ano Vánoce se také blíží..kdo ví, kdy nebo co tam řeknou... hraju v jiném casionu, loni jsem utratil přes 700 000, letos jsem asi 500 000 do despoi takže znám casion a hraju každý den..... tento casion je nejhorší, s jakým jsem se kdy setkal ..agin vaše hodnocení je buď nesprávné, nebo casion přispěl k vašemu hodnocení

Automaticky přeloženo:
Yoshy2323
před 2 roky

Ahoj,

Chápu, že máte pocit, že podle vašich vlastních zkušeností je kasino špatné. Tuny dalších hráčů se mohou cítit přesně naopak.

Důvody, proč jsme kasino ohodnotili tak vysoko, jsou dostupné všem hráčům:

file

všimněte si laskavě i stížností - poměrně nízký počet a žádná nezůstala nevyřešena.

Je dobře, že jste odeslali svou stížnost, pokud zjistíme, že kasino není spravedlivé, bude následovat adekvátní reakce a důsledky.

Technické problémy nejsou přesně to, co ovlivňuje férovost, a je zásadní se ujistit, že tyto problémy byly skutečně způsobeny přímo kasinem, řekl bych.

Uveďte prosím vše, co máte, do vlákna stížnosti . Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jedna z nejhorších společností, je dobré zavřít, nikdy se nevyplácí. Za hlasitý pláč. Podvodníci, zloději a když jim pošlete e-mail, chovají se, jako by tomu nerozuměli, nikdy tu nehrají

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Poslouchejte kasino superboss je vtip… Hrají hloupě, odpovídají vám řečnickými odpověďmi… odporují všemu, co říkají, nedovolí vám posunout se nikam kupředu s vaší stížností, snaží se vás tam zavřít a s vašimi výhrami dělají gestapo taktiku držet sílu, je jim to jedno, tohle je to nejsměšnější kasino, ve kterém jsem kdy hrál. Nezapomínejte, že jsem to hrál v licencovaných nebo takzvaných kapelových kasinech a nikdy jsem neměl problémy, jak jsem byl podveden v kasinu super šéf, pozor!!!!



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Opět nerozumím tomu, jak kasino Guru říká o kasinu super boss……Na toto kasino jsme nenašli žádné relevantní stížnosti. Opět nechápu, jak v tomto kasinu nemůžete najít žádné relevantní stížnosti Zjistil jsem, že mnoho webových stránek s tolika hráči, kteří jsou znovu tak rozzlobení na super basové kasino, předložím návštěvu gurua máte nějaké zapojení řekli jste ne, ale je to tak těžko uvěřit, když je stále hodnotíš jedničkou..


Po mé stížnosti tomu můžete uvěřit až zamrznutí a mé důkazy, které jasně ukazují, že jsem vyhrál peníze ve stovkách, ne-li tisících, mi nabídli 50 dolarů se sázkou 40 a maximální výhrou tři, jak nechutné bylo vyjednávání tohoto kasina, když jsem zjevně dokonce měl celou hru na videu je a jejich výmluvy je závada v systému závada říká, že jsem vyhrál, ale kdy jsi, když je to závada!!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jedna z nejhorších společností, je dobré zavřít, nikdy se nevyplácí. Za hlasitý pláč. Podvodníci, zloději a když jim pošlete e-mail, chovají se, jako by tomu nerozuměli, nikdy tu nehrají

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

takže si myslím, že podání stížnosti je dobrý nápad. Popište vše, co se stalo, a vložte veškerou související komunikaci nebo e-maily a přepisy. Pokud se k vám kasino chovalo nespravedlivě, zasáhneme.

Jaký byl prosím důvod nevyplacení vaší výhry?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Opět nerozumím tomu, jak kasino Guru říká o kasinu super boss……Na toto kasino jsme nenašli žádné relevantní stížnosti. Opět nechápu, jak v tomto kasinu nemůžete najít žádné relevantní stížnosti Zjistil jsem, že mnoho webových stránek s tolika hráči, kteří jsou znovu tak rozzlobení na super basové kasino, předložím návštěvu gurua máte nějaké zapojení řekli jste ne, ale je to tak těžko uvěřit, když je stále hodnotíš jedničkou..


Po mé stížnosti tomu můžete uvěřit až zamrznutí a mé důkazy, které jasně ukazují, že jsem vyhrál peníze ve stovkách, ne-li tisících, mi nabídli 50 dolarů se sázkou 40 a maximální výhrou tři, jak nechutné bylo vyjednávání tohoto kasina, když jsem zjevně dokonce měl celou hru na videu je a jejich výmluvy je závada v systému závada říká, že jsem vyhrál, ale kdy jsi, když je to závada!!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Chápu, jak se v tuto chvíli můžete cítit, ale v případech, jako je ten váš , nemůžeme moc dělat. V případě technických závad a chyb si kasina obvykle vyhrazují právo tyto související výhry nevyplatit, protože hra neprobíhala hladce a není to chyba kasina – hry poskytuje poskytovatel hry.

Jsem si jist, že s mou odpovědí nebudete spokojeni - jsem si toho vědom.

Je mi líto, že nemůžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ve hrách, které jsem hrál, jsem se buď nemohl dostat do bezplatných zatočení, nebo když jsem to udělal, odměny byly velmi malé. Po měsíci a půl hraní a po tolika vkladech mohu říci, že hodnocení, které byste měli tomuto kasinu dát, a po stížnostech, které vidím od jiných, není 9/10, ale 3/10 by mělo být

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto Přesně to, co jsem říkal, přesně to, co říkáte, je 100% správné kasino nemůže mít hodnocení 9+ plus!!! Spíš hodnocení 3+…

a jejich bonusy jsou směšné, nutí vás brát si bonusy, někdy se tato možnost automaticky zapne, pak se dostanete na podporu, abyste bonus odstranili a ani jste ho nehráli, a nechají vás čekat další den, protože není k dispozici nikdo, kdo by ho mohl odstranit bonus neuvěřitelná podpora nemůže odstranit bonus, musíte počkat na manažera a pak některé bonusy jsou max. při x3 výhrách .. vážně nevím, kde tato kasina přicházejí s maximálními výhrami krát tři budete sedněte si a ztrácejte čas, abyste vyhráli 150 $!!! A závady v systému, které jsou směšné, kasino by mělo mít nějaký druh odpovědnosti, pokud má jejich web závady a já jsem ukázal, že jeden mám s videozáznamem, takže můj problém by se měl vyplatit znovu Nechápu, jak je to číslo 9+ kasino pozor

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Chápu, jak se v tuto chvíli můžete cítit, ale v případech, jako je ten váš , nemůžeme moc dělat. V případě technických závad a chyb si kasina obvykle vyhrazují právo tyto související výhry nevyplatit, protože hra neprobíhala hladce a není to chyba kasina – hry poskytuje poskytovatel hry.

Jsem si jist, že s mou odpovědí nebudete spokojeni - jsem si toho vědom.

Je mi líto, že nemůžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud se vyskytnou závady a na vítězném stole to ukazuje, že jsem vyhrál jednu částku a poskytovatel ukazuje jinou částku nebo někdo musí mít nějaký druh odpovědnosti, snadno se řekne, že to není odpovědnost kasina, ale je a měla by být, protože na stránce provozování kasin jsem vyhrával kdo může dokázat to, co nikdo nikdy nemohl dokázat, že by to někdo dokázal pokrýt a chtěl jsem ti říct pravdu, tohle se snažím říct, mám video, které řeknou jakkoli typ příběhu neplatit a vy mi říkáte stále a 9+ kasino!


Kasino 9+ zvažuje, co se stalo, a snaží se to vyřešit


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ve hrách, které jsem hrál, jsem se buď nemohl dostat do bezplatných zatočení, nebo když jsem to udělal, odměny byly velmi malé. Po měsíci a půl hraní a po tolika vkladech mohu říci, že hodnocení, které byste měli tomuto kasinu dát, a po stížnostech, které vidím od jiných, není 9/10, ale 3/10 by mělo být

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

dovolte mi začít stížnostmi – zatím nejsou žádné nevyřešené stížnosti, což znamená, že kasino vyřešilo obě uzavřené stížnosti a jedna je aktuálně otevřena:

file Mnoho? To bych neřekl.

Doufám, že chápete, že dobré hodnocení neznamená, že vyhrajete, znamená to, že se s vámi kasino s největší pravděpodobností bude chovat férově a žádné pasti.

Je mi líto, že jsi prohrál.

Automaticky přeloženo:
Yoshy2323
před 2 roky

Ahoj,

Teď si nevzpomínám, ale kontaktovali jste poskytovatele hry? Hry jsou provozovány z oficiálních serverů poskytovatele her, takže pokud jsem pochopil, kasino nemůže být zodpovědné za závady a technické chyby.

Je na kasinu, zda projeví nebo neprojeví dobrou vůli, férovost je jiný případ. Zkusil bych poskytovatele hry. Dejte nám vědět, jak to nakonec dopadne.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud v tomto kasinu hodnocení neklesne, neuklidním se. Jsou to podvodníci zadávám roztočení zdarma za 0,40 0,60, 0,80 1 euro a nad x200 to nedá. Chci, aby se někdo našel, pošlete sem, pokud někdy vyhrál velkou částku

Automaticky přeloženo:
Sirrisss12
před 2 roky

Řekl bych, že kasino podvádí hráče, pokud nejsou vyplaceny výhry. Z toho, co jsi napsal, jsem jen usoudil, že s výsledkem nejsi spokojený.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Něco se tu děje.... 9.3/10 s tolika stížnostmi!!!! Pořád se divím

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Sirrisss12
před 2 roky

Dovolte mi připomenout, že celkem bylo pouze 8 stížností a 5 bylo zamítnuto, takže zbývají pouze 3 a 2 již byly vyřešeny. 🙂 To je vlastně docela dobré.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Trvám na tom, aby někdo přišel a řekl, že vyhrál z tohoto kasina. Jinak pravděpodobně máte v tomto kasinu záměrně vysoké procento

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Lol Jak vyřešili stížnosti... Nutí tě to vyřešit, nutí tě to vzdát, protože se nemůžeš obtěžovat, prostě chodí v kruzích a kruzích a pak ti nabídnou drobky, o kterých si myslíš, že to řeší problém, můj problém nebyl vyřešen, ať jsi cokoli vždy se mýlíte s tím kasinem, vždy se mýlíte, vždy mají pravdu, vždy mají výmluvu, poslouchejte, jako byste jim dávali výmluvu, a to je to, co myslím upřímně, ani si nemyslím, že do toho půjdu fórum taky!!! Už jsem šel na jiná fóra a ukázal jsem další nezávislé pracovníky a ti se mnou souhlasí, jediní lidé, kteří nesouhlasí, je super šéf kasina a vy... při vší úctě mi říkáte, že jste nezávislí, doufám, že ano. Nemám s vámi žádné problémy ani stížnosti, ale vaše odpovědi na otázky na mě jsou vždy zaujaté! Problém je v tom, že děláte věci, které nejsou správné, a vždy zakrýváte své stopy!

Automaticky přeloženo:
Freudstein
před 2 roky

Lol, pravděpodobně nebude, přijdou s nějakým špičkovým důvodem, proč vám nezaplatit!

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky