FórumKasinaSuperBoss Casino - všeobecná diskuze

SuperBoss Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Freudstein
|
14678 zobrazení 136 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před rokem

jednoduše řečeno: pro splnění předpokladů spočítáte :(bonus + vklad) x 35 a pokud jsou splněny předpoklady pro výběr zisků, vypočítáte: (bonus) x 15. Proč nebyly peníze z vkladu použity na sázky? Pokud přijmu toto nespravedlivé pravidlo, pak jste správně odečetli 347 EUR z mého účtu poprvé. Podruhé, proč jste odečetli 179 EUR? Zkrátka ano, vybral jsem si 410€, které mi byly rychle připsány, a sportoval jsem za 6€. v tom se shodneme.

Automaticky přeloženo:
Stavraetos
před rokem

Bohužel nejsem zaměstnancem kasina, takže na to nemohu odpovědět. Mohu jen hádat. Dále se sportovním sázením nezabýváme, to je mimo naši odbornost. Omlouvám se.

Jak vidím, Peter se kasina ve stížnosti zeptal:

"Mohl byste prosím odpovědět na otázku hráče, která naznačovala, že maximální výhra byla uplatněna dvakrát? Pokud tomu tak není, pošlete prosím historii hry hráče na moji e-mailovou adresu (peter.m@casino.guru)."

Počkejme si na odpověď.🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pořád se divím, proč má tato společnost 9.3 s tolika špatnými komentáři... Do bonusů se to nedostane a když to udělá, neplatí 1,3/10, měli byste to dát!! Pravděpodobně dostanete nějakou odměnu.

Automaticky přeloženo:
Sirrisss12
před rokem

Je skvělé, že ses zeptala 🙂.

Přečtěte si tento článek o tom, jak kontrolujeme kasina , pokud chcete skutečně rozumět. Pokud se podíváte na kartu „ vysvětlení reputace " kasina, získáte lepší představu o tom, co bereme v úvahu. Počet bonusů a uživatelských recenzí není zahrnut. Stížnosti jsou však velmi důležité a toto kasino stížnosti vyřizuje dobře. Stačí zkontrolovat záložku a posunout dolů.

Zaměřujeme se na poskytnutí pravděpodobnosti, že s vámi bude v kasinu zacházeno férově, to znamená hodnocení, nejedná se o druh reklamy, navíc pokud se kterékoli kasino chová neférově a máme důkaz – především z podaných stížností, má důsledky pro kasino, pokles reputace, varování atd. – další podrobnosti naleznete zde .

Nemáme žádné důkazy o tom, že kasino neplatí. Každý hráč může podat stížnost, pokud se cítí špatně, všechny stížnosti byly zatím vyřešeny.

Zažili jste v tomto kasinu neférové chování? Pokud ano, odešlete stížnost a náš tým případ prověří.



Automaticky přeloženo:
před rokem

jednoduše řečeno: pro splnění předpokladů spočítáte :(bonus + vklad) x 35 a pokud jsou splněny předpoklady pro výběr zisků, vypočítáte: (bonus) x 15. Proč nebyly peníze z vkladu použity na sázky? Pokud přijmu toto nespravedlivé pravidlo, pak jste správně odečetli 347 EUR z mého účtu poprvé. Podruhé, proč jste odečetli 179 EUR? Zkrátka ano, vybral jsem si 410€, které mi byly rychle připsány, a sportoval jsem za 6€. v tom se shodneme.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslouchejte přímo tam nejhoršího superšéfa kasina a podvodníků, kteří jsou za hranicemi jednoduchí, protože kasino Guru nikdy nepřizná, že se do toho nepletou, ať je to cokoliv. Říkám, že i jako hráč s vámi naprosto souhlasím, že jste nejhorší kasino. Ani nevím, jak mají rovnou licenci, když jsem měl důkazy, že to prostě zavřeli. To je vše, co udělali. Neobtěžuj Stavrose.

Automaticky přeloženo:
Yoshy2323
před rokem

Je mi líto, že se cítíte nespokojeni, ale upřímně řečeno, tvrdili jste výhry, které jste ve skutečnosti nikdy nevyhráli – na základě herní historie:

"Inzerát, že někdo v poslední době vyhrál jakoukoli částku, neznamená, že jste skutečně vyhráli, i když je na něm uvedeno vaše jméno. Ano, vypadá to jako technická závada a nemělo by se to stávat, ale pokud vaše výhry nejsou uvedeny ve vaší herní historii." , nemůžeme vám s touto stížností pomoci.

Celá stížnost je zde .

Vím, že to zní drsně, ale nejsem si jistý, co od nás očekáváte. Zkoušel jste oficiální licenční úřad? Nějaká reakce? Řekněte mi, komu přesně to nevadí... 🙁


Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino již několik dní považuje za vhodné odstranit jedinou možnou metodu výběru: bankovní převod.

Již jsem požádal o výběr 484 EUR prostřednictvím bankovního převodu a platba byla zaplacena do 24 hodin stanovených v jejich T&C. Pak jsem vložil znovu a získal vyšší výhry. Od tohoto okamžiku fatality již nemohu vybírat bankovním převodem, protože jsem tuto možnost zrušil ve způsobech výběru.

Podpora chatu stále říká, že doufají, že to brzy získají zpět. Mezitím mám ve frontě 4 výběry 500 €, které již měly být zaplaceny a dalších 1 000 €, které nemohu vybrat.

Setkal se s tímto problémem ještě někdo?


Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Ahoj carsix79,

je smutné vidět, že něco, co dříve fungovalo, nyní nefunguje. Zajímalo by mě...co takhle jim zkusit navrhnout, aby zvolili jiný způsob platby? Pokud by existoval jednodušší způsob, jak dostat své peníze zpět, zkusil bych to. 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

NOVÉ KASINO JEN CASINO!!! Pozor, konečně budete!!!


skvělé služby l, bleskové rychlé platby .... Dobré hry a připojení 10 z 10 vip service manger ms


Ahoj přátelé hazardu…. Je mi špatně z toho, že kasino nevyplácí peníze nebo jsou proměnlivé hry, které nejsou důsledně spravedlivé, a kasino obviňuje poskytovatele…. No, narazil jsem na nové kasino….. jmenuje se Just casino….. kýčovité jméno, ale přemýšlejte o tom, ale přemýšlejte o tom, že vám to jméno utkví v hlavě hahahahha… no nejsem tu, abych diskutoval o jménu , ALE jsem tu, abych to nechal víte, že jsem se nedávno stal členem... a hraju asi týden a vlastně vyhrávám... Hry jsou spravedlivé a konzistentní... Hromada a hromada spravedlivých bonusů v pravidelném časovém rámci…a už jsem vyhrál jackpot a vyplatili mi za méně než 2 dny… zadní téma je mimo prostor prequel… Strávím asi 60 tisíc měsíců hraním na různých stránkách…. Ale upřímně, rozhodl jsem se zatím jen hrát tady... upřímně, je to férové a poctivé kasino a více hry fungují a hrají tak, jak měly, a služba je fantastická podpora je podpora, kterou všichni známe podporu... ale jako VIP hráč nyní mě můj manažer nikdy nezklame a právě teď jsem na týden začal.... Nemohu zavinit toto kasino v tuto chvíli!!!

kdybych si měl vybrat něco, co bych řekl, kromě toho, že jde o nové kasino, jejich hry se stále přidávají, jak vysvětlil můj manažer, a každý den vidím nové hry…. Nyní jsem se stal VIP hráčem a dokonce i můj manažer je fantastický.


Doufám, že toto kasino tu zůstane, protože jsem poprvé ve skutečnosti šťastný a doufám, že tento chat pomůže každému, kdo je frustrovaný kasinem sh.t a doggie…. Nemám žádné spojení s kasinem, ale cítil jsem se jako vyjádřit a rozšířit to, co jsem shledal jako úctyhodný a skvělý zážitek z hazardu v JUST CASINO!!!!

Musel jsem se sem dostat a dát lidem vědět, že mám smůlu s ostatními kasiny. Jsem jen hráč z Austrálie. znovu hodně štěstí, kasino je dobré

www . justcasino.com

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

file Osvětlené rychlé platby vypadají, že jsem požadoval, a platba byla provedena okamžitě.. VOLAL SE JEN KASINO

Automaticky přeloženo:
Honza
před rokem

Nyní obnovili způsob výběru bankovním převodem, ale objevil se další problém. Vklady provedené kasinem v pondělí a úterý ještě nepřišly na můj bankovní účet. Zatímco ten vyrobený minulý týden dorazil ve stejný den.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Takže je to alespoň mírný pokrok. Jen zmatený ohledně bankovního převodu, mluvíte o vkladu, i když jsem si jist, že jste místo toho myslel výběry.

Je zřejmé, že kasino má skutečně problémy s platebním systémem – nebo poskytovatelem. 🙁. Omlouvám se, že to říkám, ale zdá se mi, že musíme počkat, až se tyto problémy vyřeší.

Jste stále v kontaktu s kasinem, prosím? Chci se ujistit, že nejste ignorováni.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, neobdržel jsem peníze na svůj bankovní účet za dva výběry zpracované bankovním převodem. Nyní také přestali platit ostatní výběry, které mám od minulého týdne nevyřízené.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Říkám to už měsíce, ale z nějakého důvodu si tato platforma stále myslí, že kasina se super šéfem jsou jedny z nejlepších a nejférovějších, pojďte to zkusit!!

Automaticky přeloženo:
Yoshy2323
před rokem

Začínám si myslet, že ať se rozhodnu hrát v kterémkoli kasinu, vždy, ale vždy najdu problémy s výběry nebo čímkoli jiným. I když kdo ví, proč jsou vklady do kasin vždy hladké jako olej a nikdy nenarazí na překážku. Jejich peníze vždy dorazí včas, zatímco my musíme tvrdě pracovat, abychom je dostali. Nyní mám 8 nevyřízených výběrů ve výši 500 EUR, které jsou zaseknuté několik dní od doby, kdy toto kasino platí kapátkem, a když platíte, peníze nedorazí na váš bankovní účet.

Použil jsem týdenní vychladnutí na svůj herní účet. Jakmile mi zaplatí, zavřu účet také v tomto kasinu a navždy se zavřu s těmito zatracenými kasiny na Curacau.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, neobdržel jsem peníze na svůj bankovní účet za dva výběry zpracované bankovním převodem. Nyní také přestali platit ostatní výběry, které mám od minulého týdne nevyřízené.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Reklamaci jsme prověřili, děkuji.

Abych to trochu upřesnil:

"20. a 21. března byly dva výběry ve výši 500 EUR označeny jako zaplacené, ale neobdržel jsem peníze na svůj bankovní účet."

"Následně byly dva následné výběry zrušeny kasinem kvůli technickým problémům souvisejícím s platebním systémem. Přinejmenším to je důvod, proč mě kasino vedlo k přesvědčení."

Zdá se mi, že kasino (stejně jako mnoho jiných nyní) řeší technické problémy vázané na poskytovatele plateb.

Vzhledem k tomu, že už jsou to 3 a 4 dny + plus kasino s vámi sdílelo technický problém, myslím, že je to tak či onak jen otázka času.

Jak jste řekl: "Můj poslední a jediný úspěšně zaplacený výběr byl 16. března a tentýž den byl připsán na můj běžný účet." Bohužel teď má kasino problém.

Doufejme, že to brzy vyřeší!



Automaticky přeloženo:
před rokem

Říkám to už měsíce, ale z nějakého důvodu si tato platforma stále myslí, že kasina se super šéfem jsou jedny z nejlepších a nejférovějších, pojďte to zkusit!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Yoshy2323,

Myslím, že jste se nezmínili, že kasino bude trpět některými technickými problémy s výběrem.

Jak můžete vidět ve stížnosti Carsix79: "Můj poslední a jediný úspěšně zaplacený výběr byl 16. března a tentýž den byl připsán na můj běžný účet."

Vzhledem k tomu, že sem přicházejí pouze hráči s problémy a podávají stížnosti nebo stížnosti na kasina, může se skutečně zdát, že téměř každé kasino je špatné.

Realita se liší podle zkušeností, řekl bych. Souhlasím, že mnoho kasin je bolestně pomalé, pokud jde o KYC nebo výběry. To vidí každý.

To je důvod, proč hráčům vždy doporučujeme, aby si prověřili uživatelské recenze a stížnosti, naše hodnocení tyto faktory nezahrnuje.

Chcete vědět proč? Protože i dobré a spravedlivé kasino se čas od času dostane do problémů, spokojení hráči s dobrými zkušenostmi se prostě spočítat nedají, zatímco hráči se stížnostmi ano. Proto snižujeme hodnocení, pokud stížnost skončí jako nevyřešená. Není to ideální, já vím.

Mohl byste přijít s lepším řešením?




Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Technické problémy přijdou vždy, když musí zaplatit. Zajímalo by mě, jaké jsou tyto technické problémy při provádění bankovního převodu. Mají je zřejmě jen kasina. Kdo ví, proč místo toho platit bankovním převodem nejsou žádné takové problémy. Peníze k nim vždy přijdou bez zábran.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Vzhledem k tomu, že sleduji situaci na globálním finančním trhu – bankovní sektor, řekl bych, že zvýšený počet podobných „problémů" vázaných na jakýkoli druh plateb jde ruku v ruce s tamní aktuální situací. Víte, kolik bank má problém, když vidí pomoc od místních samospráv? No, mnoho. Už jste slyšeli o Credit Suisse? Nyní se zdá, že Deutsche Bank je také trochu nervózní. Navíc byla nastavena další omezení, aby se zabránilo toku peněz do „omezených území" nebo záměrně nebezpečných zemí" – tato záležitost souvisí s válkou na Ukrajině a sankcemi uvalenými na Rusko. Jsem přesvědčen, že mnoho kasin je zoufalých, protože takové věci jsou zcela mimo jejich dosah stále potřebují, aby všechny mezinárodní platby fungovaly, aby nepřišli o zákazníky Odesílání peněz z kasina funguje jinak než posílání peněz do kasina, věděli jste to?

Obecně platí, že když se do toho zapojí některé zprostředkující banky, může se převod zkomplikovat a zpozdit.

Doufám, že toto kasino brzy najde řešení!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dovolte mi pochopit, co to všechno má společného s mým případem?

Moje výběry byly označeny jako zaplacené, ale neobdržel jsem peníze na svůj běžný účet.

Pak to, že jsou banky v problémech, co to má společného s penězi, které je třeba převést z kasina bankovním převodem? Stal se nyní Superboss bankou?

Podle vaší teorie by všechny bankovní převody na světě měly být blokovány. Přijímám a provádím převody každé 2-3 dny bez problémů.

Navíc si nemyslím, že Itálii lze definovat jako nebezpečnou zemi nebo omezené území.

Opakuji, že zde mluvíme o bankovních převodech označených jako provedené, ale nikdy nepřijaté na můj bankovní účet.

Přál bych si rychlejší vyřízení mé stížnosti.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky