DomůFórumKasinaSuperBoss Casino - všeobecná diskuze

SuperBoss Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od Freudstein
|
26 978 zobrazení 139 odpovědí |
|
1...4 5 67
carsix79
před rokem

Měl jsem na mysli podobné situace obecně a zmínil jsem nejčastější komplikace.

Víte, nevím, co způsobilo vaše problémy, navíc jste uvedl, že výběr byl označen jako zaplacený poté, co jsem vám odpověděl - teď to vidím ve stížnosti .

Vraťme se tedy k tomu obvyklému. Jak to kasino vysvětlilo? Jste v kontaktu s podporou?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podpora tvrdí, že se pravděpodobně vyskytly nějaké technické problémy s jejich poskytovatelem plateb, ale stále čekají na odpověď. A to už je 8 dní!

Takže se držte dál od tohoto kasina, protože neplatí žádné výmluvy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ani dnes mi na bankovní účet nepřišly žádné peníze.

A podle kasina poskytovatel platebních služeb zatím vysvětlení neposkytl.

Samozřejmě je to jen výmluva, kterou stále používají, když drží moje peníze.

Moje stížnost se také zastavuje bez pokroku.

Každý hráč, který uvažuje o otevření herního účtu SuperBoss, by měl vědět, že by se neměl nechat zmást super pozitivním hodnocením Casino Guru. Toto kasino je čistý podvod.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale jsem to jen já, kdo stále nedostává zaplaceno od SuperBoss??

Bez obdržení peněz s výběry označenými jako zaplacené uplynulo 14 dní!

Kasino, které neplatí a je hodnoceno jako vynikající, ve mně vyvolává mráz po zádech, stejně jako mnoho pochybností!

A mezitím moje stížnost neustále vázne!!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale jo, nechme uplynout všech 7 dní, než kontaktujeme zástupce kasina ohledně mé stížnosti. Je to jen 17 dní, co jsem neobdržel platby..

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Je nám líto, že máte stále problémy s výběrem. Zkontroloval jsem vaši stížnost a vidím, že jste již přeposlali komunikaci Kristině. Prosím, dej jí trochu víc času, aby si to prošla.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neotevírejte herní účty v kasinu SuperBoss, protože se nevyplácí!

Už skoro měsíc čekám na platbu 4000€, která nikdy nedorazí!

Říkají, že mají problémy s platbami bankovním převodem, ale je to všechno omluva, protože ani s kryptoměnou nechtějí platit výběry.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Děkuji za upozornění. Vidím, že i stížnost čeká na odpověď kasina!

Už jste někdy zažili něco neobvyklého?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vůbec nejhorší. Zkracují váš čas, aby vám nezaplatili. Doufat, že přijdete o všechny své výhry, dokud nedokončí „ověření" od poskytovatelů. Pokud budete trpěliví, ztratí více času s limity denního výběru - 500 € za den. Zabezpečení na nízké úrovni. Poslední výhra 4000 € jsem obdržel pouze 500 €. Protože v některých jak někdo věděl, že mám velký zůstatek a rozbil mi účet. Po odmítnutí výběru do neznámé kryptopeněženky jsem v tomto kasinu nikdy nepoužil žádnou kryptopeněženku, dokonce mi kvůli bezpečnosti dočasně nezablokovali účet a celý můj zůstatek byl odehrán. Vše za 3.500,- Kč. Poté, co jsem se s kasinem o této situaci poradil - závěr kasina byl, že jsem sám použil VPN a hrál sám. A všechny mé důkazy o podivné kryptopeněžence a VPN nepřijali. A co je nejzajímavější - po celé této situaci již před 2 měsíci již nejsou žádné výhry.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, toto kasino je zcela podvodné. Zdržují výběr tím, že musíte ověřit svůj telefon, abyste vám mohli poslat peníze, vytvořením žádosti o výběr vaše peníze zůstanou na herním zůstatku. Dělají také něco velmi nezákonného, a to je manipulace se sloty. Nikde jsem nic takového neviděl, ale nemám jiné vysvětlení. Když jsem ve slotu, který mi dává, vypadnou mě ze slotu file toto je jeden z případů a poté, co mě upustí a restartuji hru, automaticky hraji demo, což je super divné. Těm by měla být odebrána licence, jsou to 100% podvodníci. Kam mohu nahrát video?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
drgabber
před rokem

Ahoj, takže jestli tomu dobře rozumím, tvůj účet ještě nebyl plně ověřen? Je to váš první výběr v kasinu? Dáváme kasinu 14 dní na úplné ověření vašeho účtu a zpracování vašeho výběru. Jak dlouho vaše situace trvá?

Pokud jde o sloty a máte pochybnosti, zkusili jste si ověřit u podpory, jak je možné, že se vám tak často zobrazuje chyba? Pokud máte nějaké důkazy a vaše situace je již delší než časový rámec, který jsem zmínil, doporučil bych podat stížnost na tomto odkazu: https://casino.guru/complaints , kde pak můžete našemu týmu dokázat, co máte.

Myslíte si, že to stojí za to vyzkoušet?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj,


Stačí se podívat na video a dát svůj názor, jestli si tito lidé zaslouží mít na to licenci 🙂

https://www.veed.io/view/2abe61af-6400-42ae-80fa-3ee38ffa13ac?sharingWidget=true&panel=share

Automaticky přeloženo:
drgabber
před rokem

Je dobře, že máš nějaký důkaz. Stává se to na některých jiných slotech nebo jen na tomto?

Zkoušel jste kontaktovat podporu, jaký problém by v tomto případě mohl nastat, pokud hru můžete spustit v demo verzi, ale ne v normální verzi?

Ještě bych se chtěl zeptat, jak dlouho už trvá vaše situace ohledně odstoupení a KYC?

Budu čekat na vaši odpověď.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Losování je pevné, to je ono. Ale nikdy jsem neviděl tak zvláštní vyhazování ze slotu. Stalo se mi na bgaming, na hraní s maskoty a na onlypay, na Joker Coins Megaways jsem měl zpočátku sázku 50 centů, udělal jsem pár roztočení, spadlo mi to a sázka 50 centů byla pryč, poslali mi excel se sázkami , ty sázky od 50 centů tam uvedeny nebyly.

Automaticky přeloženo:
drgabber
před rokem

Nedávno se nás hráč zeptal na rozlišení skutečných slotů od ostatních, mám pocit, že byste možná chtěli vidět odpověď. Pokud ano, je to zde:

https://casino.guru/forum/slots/spotting-genuine-vs--fake-slots-games--tips-for-savvy-casino-players#post-68470

Myslel jsem, že by vás to mohlo zajímat, protože je to o důmyslnosti her.

Když už mluvíme o hrách, rozumím tomu správně, že vám v sázkové historii aktuálně chybí několik sázek?

Možná si vzpomenete, zda byly tyto částky 50 centů odečteny z vašeho zůstatku během hraní?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Casino Guru musíte zkontrolovat tuto značku kasina od 9,4 do více níže. Mnoho recenzí, kde se toto kasino snaží podvádět lidi. Řekli, že poskytovatel slotů Wazdan ověřuje mé výhry, ale ne jejich kasino, to je naprostý podvod a lži. Hraji automaty Wazdan v mnoha jiných kasinech a měl jsem výhry více než x400 s maximální sázkou. A nikdy jsem neviděl "ověření poskytovatele", ale vidím, že toto kasino používá tento podvodný způsob pro všechny lidi, kteří vyhrají na této stránce. Říká se, že poskytovatel požádal o "ověření", o stažení odpadu na 21` den.

Pokud se pokusíte najít férová kasina, toto kasino nemůže být v tomto seznamu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jsem si 100% jistý, že bral. Takové anomálie jsem neviděl. Řekněme, že hraji se 180 eury, hra mi vypadne a vrátí mi 220 eur, to na mě udělalo dobrý dojem 😀. Bohužel to nemám jak dokázat, mám jen videa z té havárie. Jinak toto kasino manipuluje s automaty a jsem si jistý.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Casino Guru musíte zkontrolovat tuto značku kasina od 9,4 do více níže. Mnoho recenzí, kde se toto kasino snaží podvádět lidi. Řekli, že poskytovatel slotů Wazdan ověřuje mé výhry, ale ne jejich kasino, to je naprostý podvod a lži. Hraji automaty Wazdan v mnoha jiných kasinech a měl jsem výhry více než x400 s maximální sázkou. A nikdy jsem neviděl "ověření poskytovatele", ale vidím, že toto kasino používá tento podvodný způsob pro všechny lidi, kteří vyhrají na této stránce. Říká se, že poskytovatel požádal o "ověření", o stažení odpadu na 21` den.

Pokud se pokusíte najít férová kasina, toto kasino nemůže být v tomto seznamu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Nejprve uvádíme všechna kasina bez výjimek – dokonce i ta, která žádají o odstranění. 🙂

Je mi líto, že se vyšetřuje vaše herní historie, v tuto chvíli samozřejmě nepřísluší podporovat váš názor. Někdy se to prostě stane a kasino – nebo poskytovatel her by k tomu měl mít dobrý důvod. To je něco, co teď nedokážu rozlišit - ale oceňuji váš náhled.

Hodnocení je navíc ovlivněno stížnostmi – nikoli uživatelskými recenzemi, důvod je jednoduchý: nemůžeme hodnotit informace poskytnuté prostřednictvím uživatelských recenzí, můžeme je však prošetřit prostřednictvím procesu stížnosti.

Myslíte, že by se vám hodila pomoc? Odešlete stížnost, to je vždy nejlepší přístup.

Zajímalo by mě, zda vám byl sdělen důvod této kontroly. Máš? 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem si 100% jistý, že bral. Takové anomálie jsem neviděl. Řekněme, že hraji se 180 eury, hra mi vypadne a vrátí mi 220 eur, to na mě udělalo dobrý dojem 😀. Bohužel to nemám jak dokázat, mám jen videa z té havárie. Jinak toto kasino manipuluje s automaty a jsem si jistý.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Bohužel je to věčný evergreen – hráči se snaží dokázat, že kasino mění sloty. Stále jsem přesvědčen, že více takových situací jsou chyby, nikdy jsem neslyšel o případu, kdy by kasino bylo zachyceno při temperování s automaty. Možná ano?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podám stížnost, kasino odpoví, že něco nemůže udělat, je to ověření poskytovatele. Jak stížnost pomůže? Je možné touto stížností snížit hodnocení tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky