FórumKasinaSuperb Casino - všeobecná diskuze

Superb Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 7 měsíci od jimjamjim
|
11247 zobrazení 200 odpovědí |
|
1 2 3...11
Přidat příspěvek
vilmunentero
před 4 měsíci

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, takže pokud se nic nezmění a budete mít stále problémy a nedostanete své peníze, neváhejte nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Moje oblíbená věc by byla, kdyby to nebylo nutné a ty jsi dostal své peníze, ale pokud ne, budeme tady.

Budu čekat na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, díky za snahu!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kvůli výběru 1700 GBP, požádali o něj 18. 11. 23, takže nyní překročili 21 pracovních dnů, které podle nich může trvat zpracování výběrů – stále dostávám stejnou kopii a vkládání odpovědi z jejich živého chatu (jasně jen roboti)


Děkujeme, že jste nás na toto zpoždění upozornili. Chápu, že to možná nebylo snadné a je mi líto, že jsme vás zklamali. Zašlu e-mail našemu finančnímu týmu s žádostí o aktuální informace o vašem případu. Jakmile získáme zpětnou vazbu, dáme vám vědět. Velmi se omlouvám za nepříjemnosti.


Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, díky za snahu!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nemáš zač, doufám, že se tvoje situace vyvine dobře. Viděl jsem, že míč je na straně kasina a čekáme na jejich odpověď. Tak doufám, že své peníze budete mít co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kvůli výběru 1700 GBP, požádali o něj 18. 11. 23, takže nyní překročili 21 pracovních dnů, které podle nich může trvat zpracování výběrů – stále dostávám stejnou kopii a vkládání odpovědi z jejich živého chatu (jasně jen roboti)


Děkujeme, že jste nás na toto zpoždění upozornili. Chápu, že to možná nebylo snadné a je mi líto, že jsme vás zklamali. Zašlu e-mail našemu finančnímu týmu s žádostí o aktuální informace o vašem případu. Jakmile získáme zpětnou vazbu, dáme vám vědět. Velmi se omlouvám za nepříjemnosti.


Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, chtěl jsem říct, že před prázdninami je pro kasina rušno a občas se může stát, že se peníze z různých důvodů zpozdí.

Nicméně podle toho, co říkáte, čekáte měsíc, což není úplně v pořádku, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Zvlášť, když dostáváte stále stejnou odpověď. Řeklo vám kasino, co je příčinou tohoto zpoždění, nebo je to stále jen o tom, co jste napsali?

V každém případě bych vám doporučil otevřít stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci.Můžete tak učinit na tomto odkazu .

Doufám, že dostanete své peníze a vše bude v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Pokud tedy z tohoto kasina dostaneme 1€, stane se zázrak a já to celé věnuji na dobrou věc.

Důležitější ale je, kdo má tu moc a dokáže taková podvodná kasina stáhnout z trhu.

Automaticky přeloženo:
ludwigschett
před 4 měsíci

Byl bych rád, kdyby se to dalo vyřešit a ty peníze bys dostal. Jak byste se s nimi vypořádali, je ve vašem zájmu.

Co se však podobných kasin týče, nejsem si jistý, zda je tak snadné je dostat ven. Pravdou je, že taková kasina budou vždy a když si hráč jde někam zahrát, je potřeba být velmi opatrný a vždy si udělat jakýsi přehled, aby se minimalizovala šance, že k podobným situacím dojde. To je moje odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zavřeli právě kasino?... jeho hláška Webová stránka neexistuje file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můj web byl také uzavřen.

Superb Casino ale patří do skupiny WINBET a kasino je stále otevřené.

Automaticky přeloženo:
ludwigschett
před 4 měsíci

takže v podstatě nemůžeme ani vstoupit na stránku, abychom se pokusili o výběr

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hrál jsem na podobné stránce, pane Sloty, kterou jste ohodnotil jako 1 - přesto jsem byl vyplacen. Z toho, co vidím, je zatím hodnotíte výše, ale nikdo nepotvrdil, že byly dokonce vyplaceny, jak to, že nemají hodnocení 0?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hrál jsem na podobné stránce, pane Sloty, kterou jste ohodnotil jako 1 - přesto jsem byl vyplacen. Z toho, co vidím, je zatím hodnotíte výše, ale nikdo nepotvrdil, že byly dokonce vyplaceny, jak to, že nemají hodnocení 0?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, myslím, že je to případ od případu, to, že jsi dostal peníze z jiného kasina, které je u nás hodnoceno tak nízko, neznamená, že když nedostaneš peníze z kasina s vyšším hodnocením, nemusí to být problém. Zvlášť, když je mezi nimi rozdíl 0,8 bodu. Myslím, že je zbytečné se nechat nachytat takovým rozdílem, když má kasino spoustu varování a určitě bych sem nevkládal tak nízko. Zda by kasino mělo 2 nebo 0, je ve skutečnosti dost podobné.

Každopádně, jaký máte problém s odstoupením od smlouvy a jak dlouho jste čekali? Vědělo vůbec kasino, proč máte zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zavřeli právě kasino?... jeho hláška Webová stránka neexistuje file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, předal jsem to našemu datovému týmu ke kontrole a uvidíme, co najdou. Doufám, že bude vše ok, protože by byla škoda, kdyby stránka nebyla přístupná a hráči tam měli své peníze. 😥

Automaticky přeloženo:
ludwigschett
před 4 měsíci

Mám stejný problém , registrován na obou webech . Právě jsem si uvědomil, že superb.bet se neotevírá, ale vítěz je stále dostupný. Znamená to, že finanční prostředky jsou pryč? Je škoda, že stále posílají e-maily o svých akcích a roztočích, ale nemohou vyplatit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stále těmto podvodníkům podbízíte a naopak jim umožňujete. Už asi 6 měsíců čekám na 900 GBP a jediné, co jsi udělal, Casino Guru, je nájezd na jejich hodnocení. Stále jste spoluviníkem.

Automaticky přeloženo:
Damrln
před 4 měsíci

Samozřejmě, že ne. Nyní čekáme 6 měsíců a web je vypnutý.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Vadilo mi, že se hodnocení na chvíli zvýšilo navzdory všem stížnostem a důkazům, že to byli podvodníci. Kromě této frustrace problémy ještě zhoršila vaše antipatie vůči ní, protože jste zřejmě nebyli schopni pochopit, proč by zvýšení skóre prokázalo, že váš algoritmus je podprůměrný a vaše praktiky jsou neetické. Nyní vidím, že za ty dva měsíce, kdy jsem se vyhýbal vašemu webu, ještě klesl, ale to nevysvětluje ani neomlouvá výše uvedenou antipatii.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

V tu chvíli jste zvýšili skóre. Jak vás to trápí s pochopením? K pochopení problému není potřeba génia, ale zdálo se, že se snažíte to zpracovat. Opravdu nevidíte problém se zvýšením skóre, zatímco neexistuje žádný důkaz o vhodném chování kasina, byť jen o nepatrnou částku?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Naprostý souhlas, i když kasino s nízkým hodnocením, je vyšší než ostatní kasina, která vyplácejí – jak může mít vůbec hodnocení, když z něj nikdo nikdy žádnou výplatu nedostal?

Automaticky přeloženo:
jimjamjim
před 4 měsíci

Myslím tím, vypadá to jako kasino, které bychom komukoli doporučili? Mimochodem, mnoho úprav hodnocení se provádí automaticky. Například, když je kasino starší (delší doba na trhu), může získat nějaké + body. Vím, že to není ideální, ale přesto to nic nemění na tom, že toto kasino nikomu nedoporučujeme.

file

Automaticky přeloženo:
1 2 3...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky