FórumKasinaSuperb Casino - všeobecná diskuze

Superb Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od jimjamjim
|
33338 zobrazení 293 odpovědí |
|
1 2 3...15
Přidat příspěvek
vilmunentero
před 10 měsíci

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, takže pokud se nic nezmění a budete mít stále problémy a nedostanete své peníze, neváhejte nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Moje oblíbená věc by byla, kdyby to nebylo nutné a ty jsi dostal své peníze, ale pokud ne, budeme tady.

Budu čekat na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobře, díky za snahu!!!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kvůli výběru 1700 GBP, požádali o něj 18. 11. 23, takže nyní překročili 21 pracovních dnů, které podle nich může trvat zpracování výběrů – stále dostávám stejnou kopii a vkládání odpovědi z jejich živého chatu (jasně jen roboti)


Děkujeme, že jste nás na toto zpoždění upozornili. Chápu, že to možná nebylo snadné a je mi líto, že jsme vás zklamali. Zašlu e-mail našemu finančnímu týmu s žádostí o aktuální informace o vašem případu. Jakmile získáme zpětnou vazbu, dáme vám vědět. Velmi se omlouvám za nepříjemnosti.


Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobře, díky za snahu!!!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemáš zač, doufám, že se tvoje situace vyvine dobře. Viděl jsem, že míč je na straně kasina a čekáme na jejich odpověď. Tak doufám, že své peníze budete mít co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kvůli výběru 1700 GBP, požádali o něj 18. 11. 23, takže nyní překročili 21 pracovních dnů, které podle nich může trvat zpracování výběrů – stále dostávám stejnou kopii a vkládání odpovědi z jejich živého chatu (jasně jen roboti)


Děkujeme, že jste nás na toto zpoždění upozornili. Chápu, že to možná nebylo snadné a je mi líto, že jsme vás zklamali. Zašlu e-mail našemu finančnímu týmu s žádostí o aktuální informace o vašem případu. Jakmile získáme zpětnou vazbu, dáme vám vědět. Velmi se omlouvám za nepříjemnosti.


Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, chtěl jsem říct, že před prázdninami je pro kasina rušno a občas se může stát, že se peníze z různých důvodů zpozdí.

Nicméně podle toho, co říkáte, čekáte měsíc, což není úplně v pořádku, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Zvlášť, když dostáváte stále stejnou odpověď. Řeklo vám kasino, co je příčinou tohoto zpoždění, nebo je to stále jen o tom, co jste napsali?

V každém případě bych vám doporučil otevřít stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci.Můžete tak učinit na tomto odkazu .

Doufám, že dostanete své peníze a vše bude v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Pokud tedy z tohoto kasina dostaneme 1€, stane se zázrak a já to celé věnuji na dobrou věc.

Důležitější ale je, kdo má tu moc a dokáže taková podvodná kasina stáhnout z trhu.

Automaticky přeloženo:
ludwigschett
před 10 měsíci

Byl bych rád, kdyby se to dalo vyřešit a ty peníze bys dostal. Jak byste se s nimi vypořádali, je ve vašem zájmu.

Co se však podobných kasin týče, nejsem si jistý, zda je tak snadné je dostat ven. Pravdou je, že taková kasina budou vždy a když si hráč jde někam zahrát, je potřeba být velmi opatrný a vždy si udělat jakýsi přehled, aby se minimalizovala šance, že k podobným situacím dojde. To je moje odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zavřeli právě kasino?... jeho hláška Webová stránka neexistuje file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můj web byl také uzavřen.

Superb Casino ale patří do skupiny WINBET a kasino je stále otevřené.

Automaticky přeloženo:
ludwigschett
před 10 měsíci

takže v podstatě nemůžeme ani vstoupit na stránku, abychom se pokusili o výběr

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hrál jsem na podobné stránce, pane Sloty, kterou jste ohodnotil jako 1 - přesto jsem byl vyplacen. Z toho, co vidím, je zatím hodnotíte výše, ale nikdo nepotvrdil, že byly dokonce vyplaceny, jak to, že nemají hodnocení 0?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hrál jsem na podobné stránce, pane Sloty, kterou jste ohodnotil jako 1 - přesto jsem byl vyplacen. Z toho, co vidím, je zatím hodnotíte výše, ale nikdo nepotvrdil, že byly dokonce vyplaceny, jak to, že nemají hodnocení 0?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, myslím, že je to případ od případu, to, že jsi dostal peníze z jiného kasina, které je u nás hodnoceno tak nízko, neznamená, že když nedostaneš peníze z kasina s vyšším hodnocením, nemusí to být problém. Zvlášť, když je mezi nimi rozdíl 0,8 bodu. Myslím, že je zbytečné se nechat nachytat takovým rozdílem, když má kasino spoustu varování a určitě bych sem nevkládal tak nízko. Zda by kasino mělo 2 nebo 0, je ve skutečnosti dost podobné.

Každopádně, jaký máte problém s odstoupením od smlouvy a jak dlouho jste čekali? Vědělo vůbec kasino, proč máte zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zavřeli právě kasino?... jeho hláška Webová stránka neexistuje file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, předal jsem to našemu datovému týmu ke kontrole a uvidíme, co najdou. Doufám, že bude vše ok, protože by byla škoda, kdyby stránka nebyla přístupná a hráči tam měli své peníze. 😥

Automaticky přeloženo:
ludwigschett
před 10 měsíci

Mám stejný problém , registrován na obou webech . Právě jsem si uvědomil, že superb.bet se neotevírá, ale vítěz je stále dostupný. Znamená to, že finanční prostředky jsou pryč? Je škoda, že stále posílají e-maily o svých akcích a roztočích, ale nemohou vyplatit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále těmto podvodníkům podbízíte a naopak jim umožňujete. Už asi 6 měsíců čekám na 900 GBP a jediné, co jsi udělal, Casino Guru, je nájezd na jejich hodnocení. Stále jste spoluviníkem.

Automaticky přeloženo:
Damrln
před 10 měsíci

Samozřejmě, že ne. Nyní čekáme 6 měsíců a web je vypnutý.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Vadilo mi, že se hodnocení na chvíli zvýšilo navzdory všem stížnostem a důkazům, že to byli podvodníci. Kromě této frustrace problémy ještě zhoršila vaše antipatie vůči ní, protože jste zřejmě nebyli schopni pochopit, proč by zvýšení skóre prokázalo, že váš algoritmus je podprůměrný a vaše praktiky jsou neetické. Nyní vidím, že za ty dva měsíce, kdy jsem se vyhýbal vašemu webu, ještě klesl, ale to nevysvětluje ani neomlouvá výše uvedenou antipatii.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

V tu chvíli jste zvýšili skóre. Jak vás to trápí s pochopením? K pochopení problému není potřeba génia, ale zdálo se, že se snažíte to zpracovat. Opravdu nevidíte problém se zvýšením skóre, zatímco neexistuje žádný důkaz o vhodném chování kasina, byť jen o nepatrnou částku?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Naprostý souhlas, i když kasino s nízkým hodnocením, je vyšší než ostatní kasina, která vyplácejí – jak může mít vůbec hodnocení, když z něj nikdo nikdy žádnou výplatu nedostal?

Automaticky přeloženo:
jimjamjim
před 10 měsíci

Myslím tím, vypadá to jako kasino, které bychom komukoli doporučili? Mimochodem, mnoho úprav hodnocení se provádí automaticky. Například, když je kasino starší (delší doba na trhu), může získat nějaké + body. Vím, že to není ideální, ale přesto to nic nemění na tom, že toto kasino nikomu nedoporučujeme.

file

Automaticky přeloženo:
1 2 3...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky