FórumKasinaSuperb Casino - všeobecná diskuze

Superb Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od jimjamjim
|
33391 zobrazení 293 odpovědí |
|
12 3 4...15
Přidat příspěvek
Jaro
před 10 měsíci

Stránky jsou stále nedostupné...vypadá to, že všechny naše prostředky jsou nyní ztraceny

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj...dostali jsme nějaké aktualizace na tento web?..díky

Automaticky přeloženo:
SampsoN
před 10 měsíci

Ahoj, zatím jsem neobdržel žádnou aktualizaci, ale jakmile to udělám, dám vám vědět, co jsem zjistil.

Pokud tam však stále máte peníze, můžete u náspodat stížnost a náš tým se vám pokusí s vaší situací pomoci. Myslím, že by to mohlo být rozumné, protože zatím nevíme, co se s kasinem děje.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

dobře hotovo..díky

Automaticky přeloženo:
SampsoN
před 10 měsíci

Skvělé, takže mi určitě dejte vědět, jak se váš případ vyvíjí a jestli se vám podařilo něco vyřešit nebo jestli jste dostali aktualizaci.

Doufám, že vše dobře dopadne. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den, jen jsem s tím chtěl pomoci a podám svou vlastní stížnost, ale zdá se, že se přesunuli na novou stránku s webovou adresou superb1.bet

Přihlásil jsem se tam se svými údaji a viděl jsem, že můj výběr stále říká čekání po 7 týdnech.

každopádně doufám, že to pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Myslím, že jsem obdržel požadovaný výběr ve výši 100 EUR. Měl jsem překvapení

100 € na mém účtu a peníze mohou pocházet pouze ze Superb, nežádal žádný jiný výběr z žádného jiného kasina. Podle bankovních údajů nemůžu stoprocentně říct, že peníze pocházejí od Superbu, ale od koho jiného. Právě jsem se přihlásil na superb1.bet a přistál na svém účtu a můj požadavek na výběr je nastaven na nulu. Takže naděje umírá poslední a já doufám, že všichni z vás, kteří jste podali stížnost u Casino Guru, dostanete své peníze.

Myslím, že bez tlaku ze strany Casino Guru bych svou výplatu nikdy nedostal.

DĚKUJI TÝMU CASINO GURU / JSTE NEJLEPŠÍ

Automaticky přeloženo:
ludwigschett
před 10 měsíci

Těší nás, že jste obdrželi své prostředky, můžete nám prosím sdělit, jak dlouho vám trvalo, než vám byly peníze vybrány z superb , a také jestli není problém se sdílením snímku obrazovky nebo něco s přijímáním prostředků od superb, jen za málo peněz klid mysli a naděje. dík

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Celý převod trval od 12. listopadu 2023 do 26. prosince 2023. Úplně mě překvapilo, že na účtu bylo najednou 100 €. Opět, bez stížnosti a skvělé pomoci od Casino GURU si myslím, že bych peníze nikdy nedostal.

A tady jsou screenshoty

Doufám, že všichni také dostanete své peníze. filefile

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pak je naděje! Od 9. listopadu mám nevyřízených 600 GBP. Nevím, jestli riskovat reklamaci a potenciálně to mít negativní efekt nebo jen počkat. Podpora se mi vlastně docela omlouvala, když jsem naposledy mluvil na živém chatu. Zajímalo by mě, zda došlo k dalším úspěšným příběhům s tímto kasinem po podání stížnosti zde?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslím, že bez reklamace bych peníze nikdy nedostal.

Bez tlaku v tomto kasinu nic nefunguje.

Toto je pouze můj názor

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

podařilo se přihlásit přes superb1.bet a získat přístup k mému účtu a přistoupit k výběru


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, jen jsem s tím chtěl pomoci a podám svou vlastní stížnost, ale zdá se, že se přesunuli na novou stránku s webovou adresou superb1.bet

Přihlásil jsem se tam se svými údaji a viděl jsem, že můj výběr stále říká čekání po 7 týdnech.

každopádně doufám, že to pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji za informaci, předám ji našemu týmu, který to řádně prověří. Jsem si jistý, že je to vhodné.

Pokud jde o váš výběr, dáváme kasinům 14 dní na jeho zpracování. Řeklo vám kasino důvod, proč už je to více než týden? Pokud se nic nehne, můžete samozřejmě podat stížnost.

Doufám, že vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Myslím, že jsem obdržel požadovaný výběr ve výši 100 EUR. Měl jsem překvapení

100 € na mém účtu a peníze mohou pocházet pouze ze Superb, nežádal žádný jiný výběr z žádného jiného kasina. Podle bankovních údajů nemůžu stoprocentně říct, že peníze pocházejí od Superbu, ale od koho jiného. Právě jsem se přihlásil na superb1.bet a přistál na svém účtu a můj požadavek na výběr je nastaven na nulu. Takže naděje umírá poslední a já doufám, že všichni z vás, kteří jste podali stížnost u Casino Guru, dostanete své peníze.

Myslím, že bez tlaku ze strany Casino Guru bych svou výplatu nikdy nedostal.

DĚKUJI TÝMU CASINO GURU / JSTE NEJLEPŠÍ

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Teď je to skvělá zpráva. 🎉🎉☘️

Jsem moc rád, že jste mezi svátky dostali své peníze a že vše nakonec dopadlo férově. Jak jsi řekl, naděje umírá poslední, a i když jsem tomu nevěřil, vše nakonec skončilo šťastně.

Doufám, že si peníze užijete. Pěknou dovolenou. 😊

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Těší nás, že jste obdrželi své prostředky, můžete nám prosím sdělit, jak dlouho vám trvalo, než vám byly peníze vybrány z superb , a také jestli není problém se sdílením snímku obrazovky nebo něco s přijímáním prostředků od superb, jen za málo peněz klid mysli a naděje. dík

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Perfektní by bylo, kdybyste je dostali i vy a na konci roku byste byli také rádi. Pokud se něco změní, neváhejte a dejte mi vědět. Držím palce, ať dostaneš i opožděný dárek. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

podařilo se přihlásit přes superb1.bet a získat přístup k mému účtu a přistoupit k výběru


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vypadá to, že kasino začalo řešit problémy, které se vyskytly u všech hráčů. Nyní budeme čekat, zda peníze přijdou i k vám. Až se tak stane, neváhejte a dejte mi vědět.

Budu čekat. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den, žádný problém. Čekal jsem 7 týdnů na stažení. Jen pořád říkají, že se to kontroluje a že se omlouvám za zpoždění. Chat býval velmi podobný botům, ale v tuto chvíli se zdají být mnohem sympatičtější, aniž by skutečně nabízeli mnoho informací.

Automaticky přeloženo:
Greebot187
před 10 měsíci

Aha, v tom případě pak není na co čekat areklamaci bych podal přímo na tomto odkazu .

Hmm, 7 týdnů stažení šeku se mi zdá trochu dlouhé. Kasino neuvedlo žádný jiný důvod než toto ano?

Pevně však věřím, že i tento problém bude vyřešen. Zatím nás někteří hráči kontaktovali, protože jste měli možnost vidět, že dostali své peníze, takže doufám, že tomu tak bude i ve vaší situaci.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Doufám. Bylo to přinejmenším frustrující. I tak jsem podal stížnost, takže předem děkuji za jakoukoli pomoc s tímto.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Má někdo nějakou představu o tom, co se děje se superb kasinem, protože se právě snažím přihlásit do superbu a oni mě přenesou na jinou webovou stránku s názvem bountyreels.com, znamená to, že otevírají nový obchod pro okrádání lidí a dělání z nich blázny. Jak se přihlásit k účtům, které lidé mají, je skvělé.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky