před 10 měsíci
Stránky jsou stále nedostupné...vypadá to, že všechny naše prostředky jsou nyní ztraceny
Site still down...looks all our funds are lost now
0
Stránky jsou stále nedostupné...vypadá to, že všechny naše prostředky jsou nyní ztraceny
Site still down...looks all our funds are lost now
Ahoj...dostali jsme nějaké aktualizace na tento web?..díky
Hi...did we get any updates on this website?..thanks
Ahoj, zatím jsem neobdržel žádnou aktualizaci, ale jakmile to udělám, dám vám vědět, co jsem zjistil.
Pokud tam však stále máte peníze, můžete u náspodat stížnost a náš tým se vám pokusí s vaší situací pomoci. Myslím, že by to mohlo být rozumné, protože zatím nevíme, co se s kasinem děje.
Hi, I haven't received any update yet but as soon as I do I'll let you know what I find out.
However, if you still have money there, you can file a complaint with us and our team will try to help you with your situation. I think that might be reasonable, since we don't know what's going on with the casino yet.
Skvělé, takže mi určitě dejte vědět, jak se váš případ vyvíjí a jestli se vám podařilo něco vyřešit nebo jestli jste dostali aktualizaci.
Doufám, že vše dobře dopadne. Hodně štěstí. ☘️
Great, so be sure to let me know how your case is going and if you managed to resolve anything or if you got an update.
I hope everything turns out well. Good luck. ☘️
Dobrý den, jen jsem s tím chtěl pomoci a podám svou vlastní stížnost, ale zdá se, že se přesunuli na novou stránku s webovou adresou superb1.bet
Přihlásil jsem se tam se svými údaji a viděl jsem, že můj výběr stále říká čekání po 7 týdnech.
každopádně doufám, že to pomůže.
Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet
i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.
anyways I hope this helps.
Ahoj. Myslím, že jsem obdržel požadovaný výběr ve výši 100 EUR. Měl jsem překvapení
100 € na mém účtu a peníze mohou pocházet pouze ze Superb, nežádal žádný jiný výběr z žádného jiného kasina. Podle bankovních údajů nemůžu stoprocentně říct, že peníze pocházejí od Superbu, ale od koho jiného. Právě jsem se přihlásil na superb1.bet a přistál na svém účtu a můj požadavek na výběr je nastaven na nulu. Takže naděje umírá poslední a já doufám, že všichni z vás, kteří jste podali stížnost u Casino Guru, dostanete své peníze.
Myslím, že bez tlaku ze strany Casino Guru bych svou výplatu nikdy nedostal.
DĚKUJI TÝMU CASINO GURU / JSTE NEJLEPŠÍ
Hello. I think I have received my requested withdrawal of €100. I had surprise
€100 in my account and the money can only come from Superb had not requested any other withdrawal from any other casino. Based on the bank details, I can't say 100% that the money comes from Superb, but from who else. I've just logged in to superb1.bet and landed on my account and my withdrawal request is set to zero. So hope dies last and I hope that all of you who have filed a complaint with Casino Guru all get their money.
I think without the pressure from Casino Guru I would never have received my payout.
THANK YOU TO THE CASINO GURU TEAM / YOU ARE THE BEST
Hallo. Ich denke das ich meine angeforderte Auszahlung von €100 bekommen habe. Ich hatte überraschend
100€ auf meinem Konto und das Geld kann nur von Superb kommen hatte keine andere Auszahlung von irgendeinem anderen Casino angefordert. Anhand der Bankdaten kann ich nicht 100 % sagen das das Geld von Superb stammt aber von wem sonst. Habe mich auch soeben auf superb1.bet eingeloggt bin auch auf meinem Konto gelandet und mein Auszahlungsantrag ist auf null. Also die Hoffnung stirbt zuletzt und ich hoffe das Ihr alle die eine Beschwerde bei Casino Guru eingereicht haben alle ihr Geld bekommen.
Ich denke ohne den Druck von Casino Guru hätte ich nie meine Auszahlung bekommen.
DANKE DEM TEAM VON CASINO GURU / IHR SEID DIE BESTEN
Těší nás, že jste obdrželi své prostředky, můžete nám prosím sdělit, jak dlouho vám trvalo, než vám byly peníze vybrány z superb , a také jestli není problém se sdílením snímku obrazovky nebo něco s přijímáním prostředků od superb, jen za málo peněz klid mysli a naděje. dík
Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks
Ahoj. Celý převod trval od 12. listopadu 2023 do 26. prosince 2023. Úplně mě překvapilo, že na účtu bylo najednou 100 €. Opět, bez stížnosti a skvělé pomoci od Casino GURU si myslím, že bych peníze nikdy nedostal.
A tady jsou screenshoty
Doufám, že všichni také dostanete své peníze.
Hello. The whole transfer took from November 12th, 2023 to December 26th, 2023. I was completely surprised that €100 was suddenly in the account. Again, without the complaint and the great help from Casino GURU, I think I would never have gotten the money.
And here are the screenshots
Hope you all get your money too.
Hallo. Der ganze Transfer hat vom 12.11.2023 - 26.12.2023 gedauert. war völlig überrascht das auf einmal €100 auf dem Konto waren, Nochmals gesagt ,ohne die Beschwerde und großartige die Hilfe von Casino GURU denke ich hätte ich das Geld nie bekommen.
Und hier noch die Screenshots
Hoffe Ihr bekommt auch alle euer Geld.
Pak je naděje! Od 9. listopadu mám nevyřízených 600 GBP. Nevím, jestli riskovat reklamaci a potenciálně to mít negativní efekt nebo jen počkat. Podpora se mi vlastně docela omlouvala, když jsem naposledy mluvil na živém chatu. Zajímalo by mě, zda došlo k dalším úspěšným příběhům s tímto kasinem po podání stížnosti zde?
There is hope then! I have £600 pending since the 9th of November. I don’t know wether to risk making a complaint and it potentially have a negative effect or just wait it out. The support have actually been quite apologetic to me the last few times I spoke on live chat. I’d like to know if there was any more success stories with this casino after lodging a complaint here?
Myslím, že bez reklamace bych peníze nikdy nedostal.
Bez tlaku v tomto kasinu nic nefunguje.
Toto je pouze můj názor
I think that without the complaint I would never have received the money.
Without pressure, nothing works at this casino.
This is only my opinion
Ich denke , Das ich ohne die Beschwerde das Geld niemals bekommen hätte.
Ohne Druck geht bei diesem Casino vermutlich gar nichts.
Das ist nur meine Meinung
podařilo se přihlásit přes superb1.bet a získat přístup k mému účtu a přistoupit k výběru
managed to log in through superb1.bet and can access my account and proceed for a withdrawal
Dobrý den, jen jsem s tím chtěl pomoci a podám svou vlastní stížnost, ale zdá se, že se přesunuli na novou stránku s webovou adresou superb1.bet
Přihlásil jsem se tam se svými údaji a viděl jsem, že můj výběr stále říká čekání po 7 týdnech.
každopádně doufám, že to pomůže.
Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet
i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.
anyways I hope this helps.
Děkuji za informaci, předám ji našemu týmu, který to řádně prověří. Jsem si jistý, že je to vhodné.
Pokud jde o váš výběr, dáváme kasinům 14 dní na jeho zpracování. Řeklo vám kasino důvod, proč už je to více než týden? Pokud se nic nehne, můžete samozřejmě podat stížnost.
Doufám, že vše dobře dopadne.
Thank you for the information, I'll pass it on to our team who will check it out properly. I'm sure it's appropriate.
As for your withdrawal, we give the casinos 14 days to process it. Did the casino tell you the reason why it's been over a week? Of course, if nothing moves, you can file a complaint.
I hope everything will turn out well.
Ahoj. Myslím, že jsem obdržel požadovaný výběr ve výši 100 EUR. Měl jsem překvapení
100 € na mém účtu a peníze mohou pocházet pouze ze Superb, nežádal žádný jiný výběr z žádného jiného kasina. Podle bankovních údajů nemůžu stoprocentně říct, že peníze pocházejí od Superbu, ale od koho jiného. Právě jsem se přihlásil na superb1.bet a přistál na svém účtu a můj požadavek na výběr je nastaven na nulu. Takže naděje umírá poslední a já doufám, že všichni z vás, kteří jste podali stížnost u Casino Guru, dostanete své peníze.
Myslím, že bez tlaku ze strany Casino Guru bych svou výplatu nikdy nedostal.
DĚKUJI TÝMU CASINO GURU / JSTE NEJLEPŠÍ
Hello. I think I have received my requested withdrawal of €100. I had surprise
€100 in my account and the money can only come from Superb had not requested any other withdrawal from any other casino. Based on the bank details, I can't say 100% that the money comes from Superb, but from who else. I've just logged in to superb1.bet and landed on my account and my withdrawal request is set to zero. So hope dies last and I hope that all of you who have filed a complaint with Casino Guru all get their money.
I think without the pressure from Casino Guru I would never have received my payout.
THANK YOU TO THE CASINO GURU TEAM / YOU ARE THE BEST
Hallo. Ich denke das ich meine angeforderte Auszahlung von €100 bekommen habe. Ich hatte überraschend
100€ auf meinem Konto und das Geld kann nur von Superb kommen hatte keine andere Auszahlung von irgendeinem anderen Casino angefordert. Anhand der Bankdaten kann ich nicht 100 % sagen das das Geld von Superb stammt aber von wem sonst. Habe mich auch soeben auf superb1.bet eingeloggt bin auch auf meinem Konto gelandet und mein Auszahlungsantrag ist auf null. Also die Hoffnung stirbt zuletzt und ich hoffe das Ihr alle die eine Beschwerde bei Casino Guru eingereicht haben alle ihr Geld bekommen.
Ich denke ohne den Druck von Casino Guru hätte ich nie meine Auszahlung bekommen.
DANKE DEM TEAM VON CASINO GURU / IHR SEID DIE BESTEN
Teď je to skvělá zpráva. 🎉🎉☘️
Jsem moc rád, že jste mezi svátky dostali své peníze a že vše nakonec dopadlo férově. Jak jsi řekl, naděje umírá poslední, a i když jsem tomu nevěřil, vše nakonec skončilo šťastně.
Doufám, že si peníze užijete. Pěknou dovolenou. 😊
Now that's great news. 🎉🎉☘️
I'm very glad you got your money between the holidays and that everything turned out fair in the end. As you said, hope dies last, and even though I didn't believe it, it all ended happily in the end.
I hope you enjoy the money. Have a nice holiday. 😊
Těší nás, že jste obdrželi své prostředky, můžete nám prosím sdělit, jak dlouho vám trvalo, než vám byly peníze vybrány z superb , a také jestli není problém se sdílením snímku obrazovky nebo něco s přijímáním prostředků od superb, jen za málo peněz klid mysli a naděje. dík
Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks
Perfektní by bylo, kdybyste je dostali i vy a na konci roku byste byli také rádi. Pokud se něco změní, neváhejte a dejte mi vědět. Držím palce, ať dostaneš i opožděný dárek. 🙂
It would be perfect if you got them too and you would also be happy at the end of the year. If anything changes don't hesitate to let me know. I'll keep my fingers crossed that you'll get a belated gift too. 🙂
Vypadá to, že kasino začalo řešit problémy, které se vyskytly u všech hráčů. Nyní budeme čekat, zda peníze přijdou i k vám. Až se tak stane, neváhejte a dejte mi vědět.
Budu čekat. 😉
It looks like the casino has started to solve the problems that have occurred with all players. Now we will wait to see if the money will come to you too. When it does, don't hesitate to let me know.
I'll be waiting. 😉
Dobrý den, žádný problém. Čekal jsem 7 týdnů na stažení. Jen pořád říkají, že se to kontroluje a že se omlouvám za zpoždění. Chat býval velmi podobný botům, ale v tuto chvíli se zdají být mnohem sympatičtější, aniž by skutečně nabízeli mnoho informací.
Hello no problem. I’ve been waiting 7 weeks for my withdrawal. They just keep saying it’s being checked and that they’re sorry for the delay. The chat used to be very bot like but they seem a lot more sympathetic at the moment without really offering much information.
Aha, v tom případě pak není na co čekat areklamaci bych podal přímo na tomto odkazu .
Hmm, 7 týdnů stažení šeku se mi zdá trochu dlouhé. Kasino neuvedlo žádný jiný důvod než toto ano?
Pevně však věřím, že i tento problém bude vyřešen. Zatím nás někteří hráči kontaktovali, protože jste měli možnost vidět, že dostali své peníze, takže doufám, že tomu tak bude i ve vaší situaci.
Budu ti držet palce. 🤞
Aha, in that case then there is nothing to wait for and I would file a complaint right on this link.
Hmm, 7 weeks check withdrawal seems a bit long to me. The casino didn't give any other reason than this yes ?
However, I firmly believe that this problem will be solved as well. So far some players have contacted us as you had a chance to see that they got their money, so I hope that will be the case in your situation as well.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Doufám. Bylo to přinejmenším frustrující. I tak jsem podal stížnost, takže předem děkuji za jakoukoli pomoc s tímto.
I hope so. It’s been frustrating to say the least. I’ve submitted the complaint anyway so thanks in advance for any help with this.
Má někdo nějakou představu o tom, co se děje se superb kasinem, protože se právě snažím přihlásit do superbu a oni mě přenesou na jinou webovou stránku s názvem bountyreels.com, znamená to, že otevírají nový obchod pro okrádání lidí a dělání z nich blázny. Jak se přihlásit k účtům, které lidé mají, je skvělé.
Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.