FórumKasinaSuperb Casino - všeobecná diskuze

Superb Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od jimjamjim
|
35467 zobrazení 304 odpovědí |
|
1...3 4 5...16
před 10 měsíci

Doufám. Bylo to přinejmenším frustrující. I tak jsem podal stížnost, takže předem děkuji za jakoukoli pomoc s tímto.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Přál bych si, abys dostal své peníze. Pokud uspěli hráči před vámi, doufejme, že vy také.

Pokud uslyšíte něco nového, určitě nám dejte vědět. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Má někdo nějakou představu o tom, co se děje se superb kasinem, protože se právě snažím přihlásit do superbu a oni mě přenesou na jinou webovou stránku s názvem bountyreels.com, znamená to, že otevírají nový obchod pro okrádání lidí a dělání z nich blázny. Jak se přihlásit k účtům, které lidé mají, je skvělé.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, kvůli nedávným příspěvkům hráčů se toto kasino přesunulo na následující web: superb1.bet. Také podle mého spoluhráče se kasino přesunulo na tuto novou doménu a na našem webu je již aktualizována.

Můžete to tam zkusit a zjistit, zda se můžete přihlásit a dostat se ke svému účtu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj, zkusil jsem nový web, úspěšně jsem se přihlásil. Znamená to, že starý web je zavřený kvůli spoustě stížností a teď budou lidi na tomto novém webu oblbovat.

Automaticky přeloženo:
Rehan1979
před 10 měsíci

Aby se předešlo negativním účinkům svých stížností, musí kasino změnit značku nebo se musí zavřít.

Jak můžete vidět, jeho bezpečnostní index je stále k dispozici: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můj požadavek na výběr již trvá 23 pracovních dní a stále čeká na vyřízení, na nové stránce, kam se mi podařilo přihlásit, je samozřejmě sesterské kasino spicyjackpots Superbu, protože vnější obal je tak podobný, také odtud mám požadavek na výběr 100 e čeká již druhý týden, i když slibují, že zpracování výběru bude trvat až 4 pracovní dny, měli ostatní problémy s výběrem s pikantní?

Automaticky přeloženo:
vilmunentero
před 10 měsíci

Ahoj, chápete, že máte problémy v obou kasinech?

Pokud jde o vaše výběry, řeklo vám kasino, proč to trvá? Už jste ověřili svůj účet?

Pokud to však trvá déle než dva týdny, doporučil bychpodat stížnost , protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takové situace.

Ale pokud jde o toto konkrétní kasino a potažmo Superb, v poslední době s ním mělo problémy dost hráčů a kasino nereagovalo na žádné stížnosti . Nejsem tedy úplně přesvědčen, že u vás to bude jinak. Rozhodně byste však měli podat stížnost, protože naděje umírá vždy poslední a pokud své peníze nedostanete, kasino získá alespoň černé body.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

To znamená, že jsou to stejní lidé, jen rebrandují a přitahují zákazníky pod novou značkou, protože pod starou značkou nemají dobrou pověst, budou pravidelně rebranding a podnikat.

Automaticky přeloženo:
Rehan1979
před 10 měsíci

Nevím, kdo by to mohl být. Jednoduše řečeno, rebranding je způsob, jak změnit název společnosti, pravděpodobně se zcela novým vlastníkem. To však neznamená, že všechny nevyřešené stížnosti jsou zapomenuty. Pro nás to znamená, že musíme přesvědčit nové vedení, aby vyřešilo hříchy minulého vedení; jinak vše zůstává stejné.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Nemyslím si, že je to nový management, kdyby to byl nový management, už by prokázali určitou efektivitu. ale stížnosti jsou stále tam a jsou čerství pro další lov.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Přesně tak to chodí, před pár dny jsem je kontaktoval ohledně své situace a žádná odpověď, takže už se ani neobtěžují lhát, už se nemůžu pokoušet se svým odstoupením cokoliv dělat!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemyslím si, že je to nový management, kdyby to byl nový management, už by prokázali určitou efektivitu. ale stížnosti jsou stále tam a jsou čerství pro další lov.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslím, že by to mohlo být, ale pokud by za tím bylo nové vedení, mohlo by nějakou dobu trvat, než se věci daly do pohybu a začaly se stížnosti řešit. To jsou však jen moje dohady a uvidíme, jak to bude dál a jak se kasino vypořádá s dalšími stížnostmi. Byl bych rád, kdyby se začaly řešit. Ale uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Přesně tak to chodí, před pár dny jsem je kontaktoval ohledně své situace a žádná odpověď, takže už se ani neobtěžují lhát, už se nemůžu pokoušet se svým odstoupením cokoliv dělat!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No to je mi moc líto. Vidím, že jste na mé doporučení také podali stížnost , ale jelikož dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběru, tak se to zatím moc neposunulo.

Každopádně si myslím, že by bylo určitě dobré, kdybyste odpověděli Nickovi, protože se čeká na vaši odpověď. Můžete tak učinit zde.

Pokud se kasino nesnaží vaši situaci vyřešit, alespoň malým zadostiučiněním je, že dostává černé body a snižuje se mu index bezpečnosti. Vím, že to není moc, ale myslím, že je to dobrý odstrašující prostředek k tomu, aby tady hráči nehráli.

Každopádně pokud náhodou dostanete odpověď, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Milý Jaro

Řeknu vám, co se bude dít dál,,, Po 90 dnech zruší můj výběr z důvodu vysoce rizikové transakce nebo technické chyby a prostředky budou připsány zpět na můj účet a budu muset znovu požádat o výběr a transakci musí znovu projít několika kontrolami ..To se mi stalo ve winner kasinu, oba jsou sourozenci.. Chatoval jsem s online agentem a naštěstí to byl stejný agent, se kterým jsem si povídal i ve winner kasinu. budu tam sdílet snímky obrazovky e-mailem a chatem... filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Rehan1979
před 10 měsíci

Ach můj bože ty matky.....

Casinowinners, spicyjacpots, superb a kolik dalších sourozenců je v těch kasinech, opravdu jsme odsouzeni k záhubě, myslím, že platí za některé lidi, aby nám ostatním ukázali, že jsou skutečná kasina, ale oni určitě nejsou, prostě je mi to jedno jestli dostanu své peníze nebo ne, jen doufám, že dopadnou špatně, a myslím to opravdu špatně, doufejme, že nakonec své peníze dostanete, nás ostatní prosím informujte.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Milý Jaro

Řeknu vám, co se bude dít dál,,, Po 90 dnech zruší můj výběr z důvodu vysoce rizikové transakce nebo technické chyby a prostředky budou připsány zpět na můj účet a budu muset znovu požádat o výběr a transakci musí znovu projít několika kontrolami ..To se mi stalo ve winner kasinu, oba jsou sourozenci.. Chatoval jsem s online agentem a naštěstí to byl stejný agent, se kterým jsem si povídal i ve winner kasinu. budu tam sdílet snímky obrazovky e-mailem a chatem... filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže se omlouvám a myslím si, že 90 dní na jeden výběr je moc a nechápu, proč je to tak dlouhé a co se s tím dá dělat.

V tomto případě, jelikož kasino ani nemá licenci, není se na koho obrátit, což je velká škoda. Teď se bojím, jestli své peníze dostanete. Samozřejmě bych byl skeptický a vzal bych si z toho celé ponaučení a vždy dával pozor na kasino, kam chodím vkládat peníze.

Pokud však náhodou dostanete z kasina odpověď s něčím novým, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ach můj bože ty matky.....

Casinowinners, spicyjacpots, superb a kolik dalších sourozenců je v těch kasinech, opravdu jsme odsouzeni k záhubě, myslím, že platí za některé lidi, aby nám ostatním ukázali, že jsou skutečná kasina, ale oni určitě nejsou, prostě je mi to jedno jestli dostanu své peníze nebo ne, jen doufám, že dopadnou špatně, a myslím to opravdu špatně, doufejme, že nakonec své peníze dostanete, nás ostatní prosím informujte.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Abych řekl pravdu, jsem zvědavý, jak váš případ dopadne, protože vaše stížnost je stále otevřená. Byl bych rád, kdyby kasino odpovědělo, až bude kontaktováno, případně pokud bude celý problém vyřešen dříve.

Na základě zkušeností ostatních hráčů si však nejsem jistý, zda tomu tak bude.

Takže mě neváhejte informovat, jak se situace vyvíjí.

Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Zajímalo by mě, jak snadno fungují z jednoho webu na druhý nebo se rebrandují beze strachu a nikdo proti těmto zločincům nepodnikne žádné kroky. Kde a kdy skončí jejich podnikání a budou si doživotně užívat rabování a okrádání lidí, nikdy nepůjdou za mříže???

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Žádná odpověď od super i když jsem podal stížnost, prostě je to nezajímá a peníze si nechají sami, Díky Jaro, Nicku a dalším, kteří se o mou stížnost postarali, můj případ je nyní uzavřen, začátkem února podám stížnost na kasino spicyjackpots.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Obdržel někdo skutečně nějaké výhry od superbu? Čekal jsem od listopadu a pořád se mi vyprávěl stejný příběh. Mám to prostě vzdát? nebo je jeho šance, že svou výhru dostanu?.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vzdej to, je to šílené, vydělal jsem peníze, počkal a pak to sfoukl

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky