Přál bych si, abys dostal své peníze. Pokud uspěli hráči před vámi, doufejme, že vy také.
Pokud uslyšíte něco nového, určitě nám dejte vědět. Hodně štěstí.
I wish you would get your money. If the players before you succeeded, hopefully you will too.
If you hear anything new, be sure to let us know. Good luck.
Má někdo nějakou představu o tom, co se děje se superb kasinem, protože se právě snažím přihlásit do superbu a oni mě přenesou na jinou webovou stránku s názvem bountyreels.com, znamená to, že otevírají nový obchod pro okrádání lidí a dělání z nich blázny. Jak se přihlásit k účtům, které lidé mají, je skvělé.
Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..
Ahoj, kvůli nedávným příspěvkům hráčů se toto kasino přesunulo na následující web: superb1.bet. Také podle mého spoluhráče se kasino přesunulo na tuto novou doménu a na našem webu je již aktualizována.
Můžete to tam zkusit a zjistit, zda se můžete přihlásit a dostat se ke svému účtu?
Hi, due to recent posts by players, this casino has moved to the following website: superb1.bet. Also according to my teammate the casino has moved to this new domain and it is already updated on our website.
Can you try it there to see if you can login and get into your account ?
Ahoj, zkusil jsem nový web, úspěšně jsem se přihlásil. Znamená to, že starý web je zavřený kvůli spoustě stížností a teď budou lidi na tomto novém webu oblbovat.
Hi I tried on the new website , i logged in successfully .. Does that means that the old website is closed due to lots of complaints and now they will fool people on this new website.
Aby se předešlo negativním účinkům svých stížností, musí kasino změnit značku nebo se musí zavřít.
Jak můžete vidět, jeho bezpečnostní index je stále k dispozici: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation
To avoid the negative effects of its complaints, the casino must rebrand or get closed.
As you can see, its safety index is still available: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation
Můj požadavek na výběr již trvá 23 pracovních dní a stále čeká na vyřízení, na nové stránce, kam se mi podařilo přihlásit, je samozřejmě sesterské kasino spicyjackpots Superbu, protože vnější obal je tak podobný, také odtud mám požadavek na výběr 100 e čeká již druhý týden, i když slibují, že zpracování výběru bude trvat až 4 pracovní dny, měli ostatní problémy s výběrem s pikantní?
My withdrawal request has already lasted 23 business days and is still pending, on the new site of course, where I managed to log in, is spicyjackpots Superb's sister casino because the outer shell is so similar, also from there I have a 100e withdrawal request pending for the second week even though they promise that the processing of the withdrawal will take up to 4 business days , have others had withdrawal problems with spicy?
Minun nostopyyntöni on kestänyt jo 23 arkipäivää ja vieläkin pending,uudella sivustolla toki,johon onnistuin kirjautumaan,onko spicyjackpots superbin sisarkasino koska ulkokuori on niin samanlainen,myöskin sieltä minulla on 100e nostopyyntö vireillä jo toista viikkoa vaikka he lupaavat noston käsittelyn kestävän up to 4 business day,onko muilla ollut spicyn kanssa nosto ongelmia?
Ahoj, chápete, že máte problémy v obou kasinech?
Pokud jde o vaše výběry, řeklo vám kasino, proč to trvá? Už jste ověřili svůj účet?
Pokud to však trvá déle než dva týdny, doporučil bychpodat stížnost , protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takové situace.
Ale pokud jde o toto konkrétní kasino a potažmo Superb, v poslední době s ním mělo problémy dost hráčů a kasino nereagovalo na žádné stížnosti . Nejsem tedy úplně přesvědčen, že u vás to bude jinak. Rozhodně byste však měli podat stížnost, protože naděje umírá vždy poslední a pokud své peníze nedostanete, kasino získá alespoň černé body.
Hi to understand you have problems in both casinos ?
Regarding your withdrawals, did the casino tell you why it takes time ? Have you verified your account yet ?
However, if it has been going on for more than two weeks I would recommend filing a complaint, because we give casinos 14 days to resolve such a situation.
But as far as this particular casino and therefore Superb is concerned, enough players have had problems with it recently and the casino has not responded to any complaints. So I'm not entirely convinced that it will be any different for you. However, you should definitely file a complaint, because hope always dies last and if you don't get your money, the casino will at least get black points.
To znamená, že jsou to stejní lidé, jen rebrandují a přitahují zákazníky pod novou značkou, protože pod starou značkou nemají dobrou pověst, budou pravidelně rebranding a podnikat.
So that means they are same people, just rebrand and attract customer under new brand as they don't have a good reputation under the old brand , They will be doing regular rebranding and doing business.
Nevím, kdo by to mohl být. Jednoduše řečeno, rebranding je způsob, jak změnit název společnosti, pravděpodobně se zcela novým vlastníkem. To však neznamená, že všechny nevyřešené stížnosti jsou zapomenuty. Pro nás to znamená, že musíme přesvědčit nové vedení, aby vyřešilo hříchy minulého vedení; jinak vše zůstává stejné.
I do not know who they might be. Simply put, rebranding is a way to change the name of the company, probably with a brand new owner. But it does not mean all unresolved complaints are forgotten. For us, it means that we must convince the new management to resolve the sins of the previous management; otherwise, all remains the same.
Nemyslím si, že je to nový management, kdyby to byl nový management, už by prokázali určitou efektivitu. ale stížnosti jsou stále tam a jsou čerství pro další lov.
I don't think so its a new management , if it was a new management , they would have shown some efficiency by now. but the complaints are still there and they are fresh for more hunting now.
Přesně tak to chodí, před pár dny jsem je kontaktoval ohledně své situace a žádná odpověď, takže už se ani neobtěžují lhát, už se nemůžu pokoušet se svým odstoupením cokoliv dělat!
This is exactly how it goes, I contacted them about my situation a few days ago and there has been no reply, so they don't even bother to lie anymore, I can't stand trying to do anything about my withdrawal anymore!
Näin se juuri menee,otin sinne yhteyttä tilanteestani jokunen päivä sitten eikä sieltä ole tullut vastausta,eli he eivät edes vaivaudu enää valehtelemaankaan,enää en jaksa yrittää tehdä nostoni eteen mitään!
Nemyslím si, že je to nový management, kdyby to byl nový management, už by prokázali určitou efektivitu. ale stížnosti jsou stále tam a jsou čerství pro další lov.
I don't think so its a new management , if it was a new management , they would have shown some efficiency by now. but the complaints are still there and they are fresh for more hunting now.
Myslím, že by to mohlo být, ale pokud by za tím bylo nové vedení, mohlo by nějakou dobu trvat, než se věci daly do pohybu a začaly se stížnosti řešit. To jsou však jen moje dohady a uvidíme, jak to bude dál a jak se kasino vypořádá s dalšími stížnostmi. Byl bych rád, kdyby se začaly řešit. Ale uvidíme.
I think it could be, but if there was new management behind it, it might take some time to get things moving and start addressing the complaints. However, these are just my guesses and we will see how it will go on and how the casino will deal with further complaints. I would be happy if they would start to be resolved. But we'll see.
Přesně tak to chodí, před pár dny jsem je kontaktoval ohledně své situace a žádná odpověď, takže už se ani neobtěžují lhát, už se nemůžu pokoušet se svým odstoupením cokoliv dělat!
This is exactly how it goes, I contacted them about my situation a few days ago and there has been no reply, so they don't even bother to lie anymore, I can't stand trying to do anything about my withdrawal anymore!
Näin se juuri menee,otin sinne yhteyttä tilanteestani jokunen päivä sitten eikä sieltä ole tullut vastausta,eli he eivät edes vaivaudu enää valehtelemaankaan,enää en jaksa yrittää tehdä nostoni eteen mitään!
No to je mi moc líto. Vidím, že jste na mé doporučení také podali stížnost , ale jelikož dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběru, tak se to zatím moc neposunulo.
Každopádně si myslím, že by bylo určitě dobré, kdybyste odpověděli Nickovi, protože se čeká na vaši odpověď. Můžete tak učinit zde.
Pokud se kasino nesnaží vaši situaci vyřešit, alespoň malým zadostiučiněním je, že dostává černé body a snižuje se mu index bezpečnosti. Vím, že to není moc, ale myslím, že je to dobrý odstrašující prostředek k tomu, aby tady hráči nehráli.
Každopádně pokud náhodou dostanete odpověď, určitě mi dejte vědět.
Well, I'm very sorry. I see that you also filed a complaint on my recommendation, but since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal, it hasn't moved very far so far.
Anyway, I think it would certainly be a good idea for you to respond to Nick, as your answer is awaited. You can do so here.
If the casino doesn't try to resolve your situation, at least a small satisfaction is that it gets black points and its safety index is lowered. I know it's not much, but I think it's a good deterrent to keep players from playing here.
Anyway, if you happen to get an answer, be sure to let me know.
Milý Jaro
Řeknu vám, co se bude dít dál,,, Po 90 dnech zruší můj výběr z důvodu vysoce rizikové transakce nebo technické chyby a prostředky budou připsány zpět na můj účet a budu muset znovu požádat o výběr a transakci musí znovu projít několika kontrolami ..To se mi stalo ve winner kasinu, oba jsou sourozenci.. Chatoval jsem s online agentem a naštěstí to byl stejný agent, se kterým jsem si povídal i ve winner kasinu. budu tam sdílet snímky obrazovky e-mailem a chatem...
Dear Jaro
Let me tell you what will happen next,,, After 90 days they will cancel my withdrawal due to high risk transaction or a technical error and the funds will be credited back to my account and i will have to request again for withdrawal and the transaction has to go through few check again ..That's what happened with me in winner casino, both are siblings.. I was chatting with the online agent and fortunately it was the same agent i chat with in winner casino as well. i will share there email and chat screen shots...
Ach můj bože ty matky.....
Casinowinners, spicyjacpots, superb a kolik dalších sourozenců je v těch kasinech, opravdu jsme odsouzeni k záhubě, myslím, že platí za některé lidi, aby nám ostatním ukázali, že jsou skutečná kasina, ale oni určitě nejsou, prostě je mi to jedno jestli dostanu své peníze nebo ne, jen doufám, že dopadnou špatně, a myslím to opravdu špatně, doufejme, že nakonec své peníze dostanete, nás ostatní prosím informujte.
Oh my god those Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,superb and how many more siblings are there in those casinos,we truly are doomed,i mean they pay for some People to show the rest of us that they are real casinos but they sure aren't,i just dont care anymore if i get my money or not,i just hope they end up bad,and i mean real bad,hopefully you eventually get your money,please keep the rest of us posted.
Milý Jaro
Řeknu vám, co se bude dít dál,,, Po 90 dnech zruší můj výběr z důvodu vysoce rizikové transakce nebo technické chyby a prostředky budou připsány zpět na můj účet a budu muset znovu požádat o výběr a transakci musí znovu projít několika kontrolami ..To se mi stalo ve winner kasinu, oba jsou sourozenci.. Chatoval jsem s online agentem a naštěstí to byl stejný agent, se kterým jsem si povídal i ve winner kasinu. budu tam sdílet snímky obrazovky e-mailem a chatem...
Dear Jaro
Let me tell you what will happen next,,, After 90 days they will cancel my withdrawal due to high risk transaction or a technical error and the funds will be credited back to my account and i will have to request again for withdrawal and the transaction has to go through few check again ..That's what happened with me in winner casino, both are siblings.. I was chatting with the online agent and fortunately it was the same agent i chat with in winner casino as well. i will share there email and chat screen shots...
Takže se omlouvám a myslím si, že 90 dní na jeden výběr je moc a nechápu, proč je to tak dlouhé a co se s tím dá dělat.
V tomto případě, jelikož kasino ani nemá licenci, není se na koho obrátit, což je velká škoda. Teď se bojím, jestli své peníze dostanete. Samozřejmě bych byl skeptický a vzal bych si z toho celé ponaučení a vždy dával pozor na kasino, kam chodím vkládat peníze.
Pokud však náhodou dostanete z kasina odpověď s něčím novým, určitě mi dejte vědět.
So I'm sorry and I think that 90 days to make one withdrawal is too much and I don't understand why it's so long and what all can be done about it.
In this case, since the casino is not even licensed, there is no one to turn to, which is a great pity. I'm worried now whether you will get your money. Obviously I would be skeptical and take the whole lesson from this and always keep an eye on the casino where I go to deposit.
However, if you happen to get a reply from a casino with something new, be sure to let me know.
Ach můj bože ty matky.....
Casinowinners, spicyjacpots, superb a kolik dalších sourozenců je v těch kasinech, opravdu jsme odsouzeni k záhubě, myslím, že platí za některé lidi, aby nám ostatním ukázali, že jsou skutečná kasina, ale oni určitě nejsou, prostě je mi to jedno jestli dostanu své peníze nebo ne, jen doufám, že dopadnou špatně, a myslím to opravdu špatně, doufejme, že nakonec své peníze dostanete, nás ostatní prosím informujte.
Oh my god those Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,superb and how many more siblings are there in those casinos,we truly are doomed,i mean they pay for some People to show the rest of us that they are real casinos but they sure aren't,i just dont care anymore if i get my money or not,i just hope they end up bad,and i mean real bad,hopefully you eventually get your money,please keep the rest of us posted.
Abych řekl pravdu, jsem zvědavý, jak váš případ dopadne, protože vaše stížnost je stále otevřená. Byl bych rád, kdyby kasino odpovědělo, až bude kontaktováno, případně pokud bude celý problém vyřešen dříve.
Na základě zkušeností ostatních hráčů si však nejsem jistý, zda tomu tak bude.
Takže mě neváhejte informovat, jak se situace vyvíjí.
Hodně štěstí ☘️
To tell you the truth, I'm curious how your case will turn out as your complaint is still open. I would be happy if the casino would reply when it will be contacted, alternatively if the whole issue will be solved sooner.
However, based on the experience of other players, I am not sure if this will be the case.
So feel free to update me on how the situation is going.
Good luck ☘️
Zajímalo by mě, jak snadno fungují z jednoho webu na druhý nebo se rebrandují beze strachu a nikdo proti těmto zločincům nepodnikne žádné kroky. Kde a kdy skončí jejich podnikání a budou si doživotně užívat rabování a okrádání lidí, nikdy nepůjdou za mříže???
I wonder , how easily they operate from one website to other or rebrand themselves with no fear and no one taking any action against these criminals. Where and when their business will end and will they enjoy looting and robbing people for life time, will they never go behind the bars???
Žádná odpověď od super i když jsem podal stížnost, prostě je to nezajímá a peníze si nechají sami, Díky Jaro, Nicku a dalším, kteří se o mou stížnost postarali, můj případ je nyní uzavřen, začátkem února podám stížnost na kasino spicyjackpots.
No response from super even though I filed a complaint, they just don't care and keep the money themselves, Thanks Jaro, Nick and others who took care of my complaint, my case is now closed, at the beginning of February I will file a complaint about spicyjackpots casino.
Ei mitään vastausta superbilta vaikka tein valituksen,he eivät vain välitä ja pitävät rahat itsellä,Kiitos Jaro,Nick ja muut jotka valitukseni eteen touhusivat,tapaukseni on nyt suljettu,helmikuun alussa teen valituksen spicyjackpots casinosta.
Obdržel někdo skutečně nějaké výhry od superbu? Čekal jsem od listopadu a pořád se mi vyprávěl stejný příběh. Mám to prostě vzdát? nebo je jeho šance, že svou výhru dostanu?.
Has anyone actually received any winnings from superb?I’ve been waiting since November and keep getting told the same story.shall I just give up?or is their a chance I will receive my winnings?.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.