Zajímalo by mě, jak snadno fungují z jednoho webu na druhý nebo se rebrandují beze strachu a nikdo proti těmto zločincům nepodnikne žádné kroky. Kde a kdy skončí jejich podnikání a budou si doživotně užívat rabování a okrádání lidí, nikdy nepůjdou za mříže???
I wonder , how easily they operate from one website to other or rebrand themselves with no fear and no one taking any action against these criminals. Where and when their business will end and will they enjoy looting and robbing people for life time, will they never go behind the bars???
Cítím, že budou pokračovat v práci, dokud budou mít zisk, protože stále existují hráči, kteří v takových kasinech hrají, aniž by si o tom něco ověřili. Věřím, že pokud budou hráči dávat větší pozor a věnovat si čas zjišťování informací o kasinu, nebudou vkládat do podobných.
I feel that they will continue to work as long as they make a profit, because there are still players who play in such casinos without having checked anything about it. I believe that if players will pay more attention and take some time to find out information about the casino, they won't deposit in similar ones.
Žádná odpověď od super i když jsem podal stížnost, prostě je to nezajímá a peníze si nechají sami, Díky Jaro, Nicku a dalším, kteří se o mou stížnost postarali, můj případ je nyní uzavřen, začátkem února podám stížnost na kasino spicyjackpots.
No response from super even though I filed a complaint, they just don't care and keep the money themselves, Thanks Jaro, Nick and others who took care of my complaint, my case is now closed, at the beginning of February I will file a complaint about spicyjackpots casino.
Ei mitään vastausta superbilta vaikka tein valituksen,he eivät vain välitä ja pitävät rahat itsellä,Kiitos Jaro,Nick ja muut jotka valitukseni eteen touhusivat,tapaukseni on nyt suljettu,helmikuun alussa teen valituksen spicyjackpots casinosta.
No, nemáš zač. Viděl jsem, že, jak jste řekl, kasino neodpovědělo, takže stížnost byla uzavřena a kasino získalo černé body. Mám pocit, že se to stává poměrně často a bezpečnostní index kasina je 1 , což je dost špatné. 🙁
Doufám, že se podobná situace nebude opakovat a výběr příštího casina bude lepší.
Well, you're welcome. I saw that, as you said, the casino didn't respond, so the complaint was closed and the casino got black points. I have a feeling this happens quite often and the casino's safety index is 1, which is pretty bad. 🙁
I hope that a similar situation will not happen again and the choice of the next casino will be better.
Obdržel někdo skutečně nějaké výhry od superbu? Čekal jsem od listopadu a pořád se mi vyprávěl stejný příběh. Mám to prostě vzdát? nebo je jeho šance, že svou výhru dostanu?.
Has anyone actually received any winnings from superb?I’ve been waiting since November and keep getting told the same story.shall I just give up?or is their a chance I will receive my winnings?.
Co tak koukám, tak zatím mnoho případů skončilo stejně a zatím se nikdo nechlubil tím, že by dostal peníze. Stížnosti jsou uzavřeny, protože kasino nereaguje, ale hráči zatím nedostávají peníze. Rád bych tuto změnu viděl, ale jsem toho názoru, že k ní asi nedojde. 😥
From what I can see, so far many cases have ended the same way and so far no one has bragged about getting money. Complaints are closed because the casino does not respond but the players do not receive the money yet. I would like to see this change, but I am of the opinion that it probably won't happen. 😥
Nechápu, proč někteří lidé tvrdí, že dostali zaplaceno, a jiní ne. Na důvěryhodném pilotovi byl někdo, kdo dostal zaplaceno 1000 liber a čekal jen 25 dní. Také nechápu, proč mi prostě neuzavřou účet, když nebudou platit?
I don’t understand why some people claim to have been paid and others not though. There was somebody on trustpilot who was paid £1000 and only waited 25 days. Also I don’t understand why they don’t just close my account if they’re not going to pay?
No, je možné, že je to asi tím, že ne každý hráč musí mít stejné zkušenosti. Možná na Trustpilotu by bylo dobré se zeptat, jestli má nějaký důkaz, ale to mě jen napadlo, protože by si alespoň ostatní hráči byli jisti, že se to opravdu stalo a peníze dostal.
Pokud jde o váš účet, nemají důvod jej uzavřít, i když měli v úmyslu vás nevyplatit, protože si myslím, že kasina věří, že se hráči mohou po nějaké době vrátit a vložit znovu. To jsou jen moje myšlenky. 🤔
Well, it's possible that it's probably because not every player has to have the same experience. Maybe on Trustpilot it would be good to ask if he has some proof, but I just thought of that, because at least the other players would be sure that it really happened and he got the money.
Regarding your account, they have no reason to close it even if they had the intention not to cash you out, because I think the casinos believe that players can come back and deposit again after some time. That's just my thoughts. 🤔
Jen jsem s nimi dnes znovu mluvil na živém chatu a řekli mi, že obdrželi velké množství výběrů a nemají žádné zaměstnance, kteří by je zkontrolovali. Myslím, že to jsou lži, ale také řekli, že všechny problémy jsou nyní opraveny a výběry budou velmi brzy vyplaceny. Asi čas ukáže.
Just an update I spoke to them on live chat again today and they told me that they had received a large amount of withdrawals and had no staff to check them. I think that’s lies but they also said that all issues are now fixed and withdrawals will be paid very soon. Time will tell I guess.
Nemůžu říct, že nerozumím tvé frustraci. I když zároveň musím říct, doufám, že se mýlíte. 🙏🤞
Can't say I don't understand your frustration. Though, at the same time, I have to say, I hope you're wrong. 🙏🤞
Jen jsem s nimi dnes znovu mluvil na živém chatu a řekli mi, že obdrželi velké množství výběrů a nemají žádné zaměstnance, kteří by je zkontrolovali. Myslím, že to jsou lži, ale také řekli, že všechny problémy jsou nyní opraveny a výběry budou velmi brzy vyplaceny. Asi čas ukáže.
Just an update I spoke to them on live chat again today and they told me that they had received a large amount of withdrawals and had no staff to check them. I think that’s lies but they also said that all issues are now fixed and withdrawals will be paid very soon. Time will tell I guess.
Byl jsem vyplacen na začátku prosince během několika hodin - velký šok! Ale podobná částka o pár týdnů později stále čeká – 22. prosince požadováno – nyní do února a stejné staré výmluvy.
I was paid out at the beginning of December within hours - big shock! But a similar amount a few weeks later is still waiting- December 22 requested- now into February and same old excuses.
Dostal jsem výplatu na začátku prosince, ale pak do konce prosince stále čeká na druhý pokus o výběr. (13. února). Teď jsem na konci svého provazu.
I was paid at the start of December but then by the end of December, a second withdrawal attempt is still awaiting now. (Feb 13). I am at the end of my rope now.
Nezadržujte dech, abyste ho dostali zpět. Čekání od prosince!
Don’t hold your breath to get it back. Waiting since December!
Teď mi to řekli, protože jsem se rozhodl svůj účet zavřít, může to trvat až 90 dní!!! jsou šokující. Ty peníze nikdy neuvidím!!!!
They have now told me because I have choose to close my account,it can take up to 90 days!!!they are shocking.Im never going to see that money!!!!
Měl jsem stejnou odpověď, alespoň jejich lži jsou konzistentní.
Také jsem měl spoustu omluv a přiznání, že se nechovají profesionálně, ale stále nemají peníze.
I have had the same response, at least their lies are consistent.
I’ve also had lots of apologies and admissions that they are not acting professionally but still no money.
Každý den chodím na live chat a ačkoliv mi na konci vždy tečou slzy, další den jsem zpět. Myslím, že na ně musíme vyvíjet tlak, a i když pochybuji o tom, že kdy nějaké peníze dostanu, chci jim to co nejvíce znepříjemnit.
I go on the live chat every day and although I am always in tears by the end of it, I am back on the next day. I think that we need to keep the pressure on them and while I am dubious about ever receiving any money, I want to make them as uncomfortable as possible.
Pokud je tento nedostatek personálu správný, jak to, že jsem 4. prosince obdržel odstoupení od smlouvy? (během hodin od podání žádosti). Byl jsem tak šokován, že jsem tam hrál dál a myslel jsem si, že se to stane pokaždé.
Jaká to byla chyba!
Jen o 3 týdny později jsem požádal o další výběr a nic.
If this lack of staff bull is correct, how come I received my withdrawal on the 4th of December ?( within hours of requesting it). I was so shocked, I continued to play there thinking that this would happen every time.
What a mistake that turned out to be!
Just 3 weeks later I requested another withdrawal and nothing.
Ach bože, myslím, že jsem je naštval. Neradi se jim říká pravda a teď mě odřízli od chatu.
I nadále budu posílat zprávy denně.
Oh dear, I think I have upset them. They don’t like to be told the truth and have now cut me off from the chat.
I will continue to send messages daily.
Vidím, že všichni dlouho čekali a stížnost všech byla uzavřena, protože to kasino ignorovalo, což mě velmi mrzí.
Jste však stále v kontaktu s kasinem a snažíte se zeptat, co je s vaším výběrem špatně, nebo vám neodpovídají?
Nechci být negativní, ale myslím, že už je to nějaký čas, co jsi nedostal své peníze a já už bych asi ani nedoufal. 😥
I see that everyone has been waiting for a long time and everyone's complaint was closed because the casino ignored it, which makes me very sad.
However, are you still in any contact with the casino and do you try to ask what is wrong with your withdrawal or do they not answer you ?
I don't want to be negative but I think it's been a while since you've not gotten your money and I probably wouldn't even hope anymore. 😥
To je příliš dlouho na uzavření účtu. Myslím, že v tomto případě by bylo nejlepší se do kasina nevracet, protože si nejsem jistý, jestli peníze dostanete, i když bych se rád mýlil. Omlouvám se.
That's too long to close the account. I think in this case it would be best not to go back to the casino, because I am not sure if you will get the money, although I would like to be wrong. I'm sorry.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.