před 9 měsíci
Čau, Jaro. Nemluvím o Casino Guru, mluvím o Superbu.
Hey, Jaro. I'm not talking about Casino Guru, I'm talking about Superb.
hey, Jaro. No digo en Casino Guru, digo en superb.
OdpovědětCitovat0
Čau, Jaro. Nemluvím o Casino Guru, mluvím o Superbu.
Hey, Jaro. I'm not talking about Casino Guru, I'm talking about Superb.
hey, Jaro. No digo en Casino Guru, digo en superb.
Bitsa není možnost (pokud neumíte napsat VISA). Ať tak či onak - nevěřím v to, že zaplatí, a jen proto, že jste uvedl, že ano (bez důkazu atd.), nedoporučoval bych nikomu používat tuto společnost.
Pokud vím, jsi jedna z jejich loutek.
Bitsa isn't an option (unless you can't spell VISA). Either way - I have no faith in them paying out, and just because you've mentioned you have (with no proof etc.) I would not advise anybody using this company.
For all I know, you're one of their stoogies.
Chápu, že nemluvíte o nás a našich platebních metodách, protože nejsme kasino a nemůžete zde vybírat ani vkládat peníze. Hráč se vás ptá na stejnou otázku, jakou jsem se ptal já vás. Nikdo tu nepsal, že by dostal peníze a je to dost špatné kasino, takže mi přijde divné, že bys dostával peníze. Zvláště když mluvíte o nějaké platební metodě Bitsa, která tam není.
Mohli byste udělat snímek obrazovky historie výběrů v tomto kasinu a ukázat, že jste obdrželi peníze?
Well, I understand that you are not talking about us and our payment methods because we are not a casino and you cannot withdraw or deposit here. The player is asking you the same question I asked you. Nobody wrote here that he would get money and it is a pretty bad casino so I find it strange that you would receive money. Especially when you are talking about some payment method of Bitsa which is not there.
Could you take a screenshot of the withdrawal history in this casino and show that you have received the money?
Před přečtením recenzí jsem hloupě použil toto kasino, čeká mě na výběr 400 GBP, ale když to zruším, nebudu zadržovat dech. Budu aktualizovat, pokud dostanu výplatu 🤞
Stupidly used this casino before reading the reviews, I have a £400 withdrawal pending but going off this I won't hold my breath. I'll update if I get paid out 🤞
Hej, myslím, že to byla docela chyba. Škoda, že jste se na to nepodívali dříve, hráči i recenze mluví jasně a kasino s námi v případě reklamací ani nekomunikuje, takže se k penězům asi těžko dostane. Byl bych moc rád, pokud se mýlím, ale mnoho hráčů, kteří zde psali, nic nedostalo, tak se za vás modlím.
Hey, I think that was quite a mistake. Too bad you didn't look into it sooner, the players as well as the review speaks clearly and the casino doesn't even communicate with us in case of complaints, so it will probably be difficult to get the money. I would be very happy if I'm wrong, but many players who wrote here didn't get anything, so I pray for you.
V tomto případě jste udělali správně, že jste podali svou stížnost zde. I když s námi kasino nekomunikuje, vaše stížnost pomůže ještě více snížit jejich index bezpečnosti, pokud se jí nebude zabývat.
Bylo kasino vždycky takové od začátku, když jste tam začal hrát?
Well, in this case you have done right that you submitted your complaint here. Even though the casino doesn't communicate with us, your complaint will help bring their safety index even lower if they won't address it.
Was the casino always like this from the beginning when you started playing there, though?
Měl jsem tohle a po 3 měsících stále nic.
I had this and 3 months later still nothing.
Nemáte někdo představu, jak vlastně dostat peníze zpět? Upřímně bych byl ochoten dát část své výhry někomu, kdo ví, jak na to. Mám tam 4440 liber a dal bych někomu 750 liber, kdyby si mohl výhru převést na můj účet.
Does anyone have any idea of how to actually get money back?. Genuinely I would be willing to give some of my winnings to someone who knew how to do it. I have £4440 sitting there I’d pay someone £750 if they can get my winnings in my account.
Ahoj,
Vážně? Vidím jedinou možnost. Měl byste se pokusit o vrácení peněz, vzhledem k tomu, že toto „kasino" ztratilo zájem řešit problémy hráčů, včetně zpožděných plateb. Za takových okolností bych řekl, že pokus o vrácení vašich vkladů je fér rozhodnutí. Můžete se poradit se svou bankou? Předpokládám však, že tato možnost funguje pouze s určitými metodami vkladu. Pokud jde o získání výher, musím říct, že ani náš tým pro vyřizování stížností nedokázal pomoci těm před vámi. Je mi to líto. 🙁

Hello,
Honestly? I see the only way. You should attempt a chargeback, given that this "casino" has lost interest in addressing players' problems, including delayed payments. Under such circumstances, I'd say trying to get your deposits back is a fair call. Can you consult your bank? I expect this option to be working only with certain deposit methods, though. When it comes to getting the winnings, I have to say that even our Complaint Team could not help the others before you. I'm sorry. 🙁

Ahoj.
Plánoval jsem označit příspěvek „Assd" jako spam, ale uvidíme, jestli se vám teď dostane odpovědi. Každopádně mi prosím dejte vědět, jestli došlo k nějakému vývoji ohledně toho nešťastného výběru z kasina.
Zkoušeli jste vrácení peněz? Možná...
Hello.
I had planned to mark the post "Assd" as spam, but I suppose we'll see if you receive a response now. Anyway, please let me know if there has been any development regarding the unfortunate casino withdrawal.
Did you try the chargeback? Perhaps....
Malá aktualizace ohledně Superbu. Vybral jsem 90 liber, které mi skutečně poslali. Požadoval jsem více než 4000 liber a od té doby mi to leží ve složce „čeká". U předchozího výběru bylo původně uvedeno „přijato" a žádné „čeká" tam nebylo, takže je jasné, že nechtějí vyplatit tu velkou částku.
Little update regarding superb. I withdrew £90 which they actually sent to me, I the. Requested £4000+ and it has been sitting in the "awaiting" since. The previous withdrawal initially said "accepted" and there was no "awaiting", clearly the don’t want to pay out the big amount.
To je to, co dělají, vlastně mi zaplatili 100, jednou za život!
Thats what they do,they actually paid me 100,once in a lifetime!
Takže zůstatek mi byl vrácen na účet.
Zkusil jsem iniciovat další výběr a píše se mi, že můj zůstatek k výběru je nulový.
Proč je to tak?
So my balance has been returned to my account.
I tried to initiate another withdrawal and it says my withdrawable balance is zero.
Why is that ?
Přesně to samé se mi stalo, poslal jsem jim e-mail se screenshoty zůstatku a zůstatku na výběru a požádal je o opravu.
Exactly the same thing happened to me, I emailed them with screenshots of balance and withdrawal balance and asked them to fix it.
Jakou e-mailovou adresu používáte?
Zdá se, že mi nikdy neodpovídají.
What email address do you use ?
They never seem to reply to me.
Odpovídají jednou za uherský rok. Doslova jim píšu e-mail jednou denně, jeden jen abych je naštval, upřímně, a druhý, aby mi nakonec odpověděli.
They reply once in a blue moon I literally email them once everyday, one just to annoy them tbh and two to get them to eventually reply.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.