DomůFórumKasinaSuperb Casino - všeobecná diskuze

Superb Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

88 996 zobrazení 359 odpovědí |
před 2 roky
|
1...16 17 1819
Přidat příspěvek
Jaro
před 9 měsíci

Čau, Jaro. Nemluvím o Casino Guru, mluvím o Superbu.

Automaticky přeloženo:
andreip93
před 9 měsíci

Bitsa není možnost (pokud neumíte napsat VISA). Ať tak či onak - nevěřím v to, že zaplatí, a jen proto, že jste uvedl, že ano (bez důkazu atd.), nedoporučoval bych nikomu používat tuto společnost.


Pokud vím, jsi jedna z jejich loutek.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Čau, Jaro. Nemluvím o Casino Guru, mluvím o Superbu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chápu, že nemluvíte o nás a našich platebních metodách, protože nejsme kasino a nemůžete zde vybírat ani vkládat peníze. Hráč se vás ptá na stejnou otázku, jakou jsem se ptal já vás. Nikdo tu nepsal, že by dostal peníze a je to dost špatné kasino, takže mi přijde divné, že bys dostával peníze. Zvláště když mluvíte o nějaké platební metodě Bitsa, která tam není.

Mohli byste udělat snímek obrazovky historie výběrů v tomto kasinu a ukázat, že jste obdrželi peníze?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Před přečtením recenzí jsem hloupě použil toto kasino, čeká mě na výběr 400 GBP, ale když to zruším, nebudu zadržovat dech. Budu aktualizovat, pokud dostanu výplatu 🤞

Automaticky přeloženo:
deanhalbert7
před 8 měsíci

Hej, myslím, že to byla docela chyba. Škoda, že jste se na to nepodívali dříve, hráči i recenze mluví jasně a kasino s námi v případě reklamací ani nekomunikuje, takže se k penězům asi těžko dostane. Byl bych moc rád, pokud se mýlím, ale mnoho hráčů, kteří zde psali, nic nedostalo, tak se za vás modlím.

Automaticky přeloženo:
Mad_Ness příspěvek smazal/a
Mad_Ness
před 7 měsíci

V tomto případě jste udělali správně, že jste podali svou stížnost zde. I když s námi kasino nekomunikuje, vaše stížnost pomůže ještě více snížit jejich index bezpečnosti, pokud se jí nebude zabývat.

Bylo kasino vždycky takové od začátku, když jste tam začal hrát?

Automaticky přeloženo:
Charlie09
před 5 měsíci

Měl jsem tohle a po 3 měsících stále nic.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Na svém účtu Superb.bet mám 3737 liber a teď nevím, co s nimi 🤷🏻‍♂️.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nemáte někdo představu, jak vlastně dostat peníze zpět? Upřímně bych byl ochoten dát část své výhry někomu, kdo ví, jak na to. Mám tam 4440 liber a dal bych někomu 750 liber, kdyby si mohl výhru převést na můj účet.

Automaticky přeloženo:
kennywork8922
před 5 měsíci

Ahoj,

Vážně? Vidím jedinou možnost. Měl byste se pokusit o vrácení peněz, vzhledem k tomu, že toto „kasino" ztratilo zájem řešit problémy hráčů, včetně zpožděných plateb. Za takových okolností bych řekl, že pokus o vrácení vašich vkladů je fér rozhodnutí. Můžete se poradit se svou bankou? Předpokládám však, že tato možnost funguje pouze s určitými metodami vkladu. Pokud jde o získání výher, musím říct, že ani náš tým pro vyřizování stížností nedokázal pomoci těm před vámi. Je mi to líto. 🙁

file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Na svém účtu Superb.bet mám 3737 liber a teď nevím, co s nimi 🤷🏻‍♂️.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Assd

Automaticky přeloženo:
Cashbra86
před 4 měsíci

?

Automaticky přeloženo:
kennywork8922
před 4 měsíci

Ahoj.

Plánoval jsem označit příspěvek „Assd" jako spam, ale uvidíme, jestli se vám teď dostane odpovědi. Každopádně mi prosím dejte vědět, jestli došlo k nějakému vývoji ohledně toho nešťastného výběru z kasina.

Zkoušeli jste vrácení peněz? Možná...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Malá aktualizace ohledně Superbu. Vybral jsem 90 liber, které mi skutečně poslali. Požadoval jsem více než 4000 liber a od té doby mi to leží ve složce „čeká". U předchozího výběru bylo původně uvedeno „přijato" a žádné „čeká" tam nebylo, takže je jasné, že nechtějí vyplatit tu velkou částku.

Automaticky přeloženo:
kennywork8922
před měsícem

To je to, co dělají, vlastně mi zaplatili 100, jednou za život!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže zůstatek mi byl vrácen na účet.


Zkusil jsem iniciovat další výběr a píše se mi, že můj zůstatek k výběru je nulový.


Proč je to tak?

Automaticky přeloženo:
RITT
před měsícem

Přesně to samé se mi stalo, poslal jsem jim e-mail se screenshoty zůstatku a zůstatku na výběru a požádal je o opravu.

Automaticky přeloženo:
kennywork8922
před měsícem

Jakou e-mailovou adresu používáte?


Zdá se, že mi nikdy neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Odpovídají jednou za uherský rok. Doslova jim píšu e-mail jednou denně, jeden jen abych je naštval, upřímně, a druhý, aby mi nakonec odpověděli.

Automaticky přeloženo:
1...16 17 1819
Jít na stránkuz 19 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.