FórumKasinaSpinsBro Casino - všeobecná diskuze

SpinsBro Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Nemokid
|
8894 zobrazení 61 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Anonymized420
před rokem

Ahoj.

Myslím, že všechny výběry budou čekat, dokud nebude úplné ověření provedeno, a také dokud nebude zkontrolována vaše herní historie. Je dobré, že stránka říká ověřeno, i když finanční oddělení musí výběry povolit ručně.

Obávám se, že teď musíte počkat.

Informuj nás pravidelně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám ověřeno, že dnes je to třetí den, který je neobvyklý a nedělá to na mě dobrý dojem z kasina, znám tuto výplatní politiku z některých kasin až příliš dobře, hraji roky. Při výplatě si vždy dejte na čas, aby hráč výplaty zrušil a prohrál, ale bohužel pro mě jsou s touto politikou úplně špatně, dokážu se ovládat 🙂 . Taky už den čekám na odpověď od kyc týmu emailem. Považuji to za velmi nepřátelské k zákazníkům. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, od kdy má toto kasino licenci od Curacao? Byl licencován z Kostariky a nyní vidím ve spodní části stránky znak Curacao, ale nemohu na něj kliknout. Je to falešná licence nebo co?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Servery jsou extrémně zranitelné. Při každém výběru hry se musím znovu přihlásit. Stránky padají častěji. Hraní je v pořádku, ale často musím zavřít prohlížeč a znovu vstoupit do hry, protože se zobrazí chybová zpráva „prosím znovu se přihlaste".


Na dotaz mi chat říká, že mám hrát s VPN.

Byl jsem úspěšně ověřen a nyní mám v plánu několik výplat, první už jsou 2 dny a obvykle nikdo neodpovídá, aby vyvolal strach a skepsi v naději, že to všechno prohraju. Ale to se nestane. Škoda, že jsem si myslel, že jsem našel nové pravidelné kasino. Bohužel marně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám ověřeno, že dnes je to třetí den, který je neobvyklý a nedělá to na mě dobrý dojem z kasina, znám tuto výplatní politiku z některých kasin až příliš dobře, hraji roky. Při výplatě si vždy dejte na čas, aby hráč výplaty zrušil a prohrál, ale bohužel pro mě jsou s touto politikou úplně špatně, dokážu se ovládat 🙂 . Taky už den čekám na odpověď od kyc týmu emailem. Považuji to za velmi nepřátelské k zákazníkům. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

A v důsledku toho jste přesvědčeni, že výplata trvá příliš dlouho, mám pravdu? 🙂 Jednoho dne? Řekl bych, že to není tak špatné. Znám horší...

Těším se na vaši aktualizaci, jako vždy 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, od kdy má toto kasino licenci od Curacao? Byl licencován z Kostariky a nyní vidím ve spodní části stránky znak Curacao, ale nemohu na něj kliknout. Je to falešná licence nebo co?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Nelze říci od kdy, ale měli byste mít možnost ověřit si jeho platnost přímo na stránce kasina kliknutím na pečeť Antillephone's. Platí:

file

Ve skutečnosti je kasino licencováno také v Kostarice podle našeho systému. Háček je v tom, že hráči z určitých zemí vidí Curacao a hráči ze zbytku Kostariku. Řekl bych, že záleží na zemi přístupu.

To je běžná praxe.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Servery jsou extrémně zranitelné. Při každém výběru hry se musím znovu přihlásit. Stránky padají častěji. Hraní je v pořádku, ale často musím zavřít prohlížeč a znovu vstoupit do hry, protože se zobrazí chybová zpráva „prosím znovu se přihlaste".


Na dotaz mi chat říká, že mám hrát s VPN.

Byl jsem úspěšně ověřen a nyní mám v plánu několik výplat, první už jsou 2 dny a obvykle nikdo neodpovídá, aby vyvolal strach a skepsi v naději, že to všechno prohraju. Ale to se nestane. Škoda, že jsem si myslel, že jsem našel nové pravidelné kasino. Bohužel marně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je zajímavé. Na jedné straně většina kasin není přátelská k VPN kvůli možnosti vyhnout se omezením, na druhé straně to toto kasino navrhuje, aby se zabránilo technickým problémům. No, dával bych si pozor.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Je to pravděpodobně proto, že live chat nejsou skutečnými příznivci, ale roboty ovládanými umělou inteligencí.

Odpovědi jsou všechny podobné a nejsou uvedeny žádné informace o obsahu platby. To dokazuje, že tam nesedí skuteční lidé, ale roboti řízení umělou inteligencí, kteří pouze vycházejí a poskytují informace o bonusech.

V obchodních podmínkách je uvedeno, že výplata po úspěšném ověření KYC bude trvat maximálně 2 dny. Většina hodnocení fór a kasin uvádí 1-5. Počkám do zítřka a pak bych chtěl otevřít reklamaci. Bohužel nereagují jinak.


Automaticky přeloženo:
před rokem

aktualizováno:

Obdržel jsem e-mail, že platba byla dokončena, ale na můj bankovní účet nebyla provedena žádná platba. Prosím o podporu a osvětu

Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před rokem

Re-update * peníze nedávno dorazily.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko,

Na stránkách vidím pečeť z Curacaa, ale bohužel na ni nemůžu kliknout, nic se neotevře. To vím jen z falešných licencí, proto můj dotaz.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Výplaty jsem tedy zrušil a bagatelizoval. Neodpověděli mi e-mailem a nedostal jsem odpověď na živém chatu Živý chat společnosti Spinsbro je extrémně nekompetentní, vždy odkazují na e-mailovou adresu, ale nikdy na ni nedostanou odpověď. Důvod, proč jsem zrušil výběry, nebyl ten, že bych nemohl déle čekat, byl to někdo jiný. Případně zde otevřu stížnost a poté uvedu důvody.

Automaticky přeloženo:
Anonymized420
před rokem

Úplně tě chápu a taky jsem přemýšlel. Nakonec jsem zvolil tu obtížnější cestu. Měl jsem 3 výplaty a po několika e-mailech a pokusech o živý chat mi byly vyplaceny 2, ale třetí stále čekala, samozřejmě jsem to rozklepal. Přesto mi dnes na bankovní účet přišly další dvě platby, ale jak jsem řekl, musíte hodně tlačit, aby se něco stalo

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to pravděpodobně proto, že live chat nejsou skutečnými příznivci, ale roboty ovládanými umělou inteligencí.

Odpovědi jsou všechny podobné a nejsou uvedeny žádné informace o obsahu platby. To dokazuje, že tam nesedí skuteční lidé, ale roboti řízení umělou inteligencí, kteří pouze vycházejí a poskytují informace o bonusech.

V obchodních podmínkách je uvedeno, že výplata po úspěšném ověření KYC bude trvat maximálně 2 dny. Většina hodnocení fór a kasin uvádí 1-5. Počkám do zítřka a pak bych chtěl otevřít reklamaci. Bohužel nereagují jinak.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Aaaah - to je ten úlovek! AI boti. Ok, to by asi mělo mnohé vysvětlit 🙂.

Chci jen dodat, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na zpracování KYC a souvisejících výběrů, takže jsem rád, že žádný nemusíte předkládat!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Výplaty jsem tedy zrušil a bagatelizoval. Neodpověděli mi e-mailem a nedostal jsem odpověď na živém chatu Živý chat společnosti Spinsbro je extrémně nekompetentní, vždy odkazují na e-mailovou adresu, ale nikdy na ni nedostanou odpověď. Důvod, proč jsem zrušil výběry, nebyl ten, že bych nemohl déle čekat, byl to někdo jiný. Případně zde otevřu stížnost a poté uvedu důvody.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto, že to říkám, ale pokud vím, nepodporujeme stížnosti, jakmile hráč ztratí rovnováhu. Myslím, že je dobré to teď zmínit.

No, protože nejste jediný hráč, který se odráží na špatné zákaznické nebo chatové podpoře, obávám se, že budou další. Tady je smíšené skóre hodnocení uživatelů , řekl bych. 🙁

Viděl jsi to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,

Na stránkách vidím pečeť z Curacaa, ale bohužel na ni nemůžu kliknout, nic se neotevře. To vím jen z falešných licencí, proto můj dotaz.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj ještě jednou 🙂

Teď už chápu. Podle zdrojů má kasino licenci. Někdy je web zastaralý nebo kasino upřednostňuje neaktivní pečeť – neptejte se mě proč, nemám tušení. Ale o tom už jsem slyšel!

Normálně bych v tomto případě navrhoval požádat podporu, ale zdá se to jako ztráta času.

Vsadím se, že souhlasíte. 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nebezpečí!!!! Velmi nespravedlivé bonusové podmínky. Částka realizačního bonusu x 50. Velmi vysoká hodnota. Ale to nestačí. Maximální částka výběru bonusových prostředků je 5násobek obdrženého bonusového zůstatku. Bonusová částka 30 € = maximální výplata 150 €. To platí pro každý bonus. odpárat

Automaticky přeloženo:
davidschcku
před rokem

Ahoj, podle toho, co popisuješ, je to docela velký bonus za převrácení. Myslím si však, že každý hráč má možnost si bonus vzít nebo ho odmítnout, takže pokud vám bude bonus nevyhovovat, vyhněte se mu.

Ale díky za info, protože třeba se to ostatním hráčům bude hodit.

Mimochodem, hráli jste s tímto bonusem nebo jste na něj jen narazili? jak ses k tomu dostal?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Jaro, bonus samozřejmě můžete také odmítnout, ale nezkušení hráči zde budou ošizeni. Bonusové podmínky platí pro každý bonus. Sám tam hraju a bonus jsem neuplatnil. Jiná kasina hrají poctivě a mají lepší nabídky. Koneckonců také inzerují bonusové nabídky, aby přilákali nové hráče. Takže pozor na Gambler nefér

Automaticky přeloženo:
davidschcku
před rokem

Myslím, že hlavním bodem je, jak je bonus hráči prezentován; jak to vidím já, určuje pravděpodobnost dobrého rozhodnutí bez skrytých špiček. Mohl byste možná specifikovat, co konkrétně je kromě špatných omezení nespravedlivé? Věřím, že by to novým hráčům výrazně pomohlo.

I když máte úplnou pravdu, vsadit 50krát je nebetyčné! Bonus nestojí za to riziko, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky