DomůFórumKasinaSpinsBro Casino - všeobecná diskuze

SpinsBro Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Nemokid
|
9 874 zobrazení 61 odpovědí |
|
1 2...4
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SpinsBro Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

DOTAZNÉ KASINO NABÍZÍ PROPAGAČNÍ BONUSY:

https://spinsbro.com/en/promo

POZOR, VZHLEDEM K TOMU, ŽE HRANÍ S JAKÝKOLIV BONUS V VKLADU, PLATÍ NESPRAVODLIVÉ PRAVIDLO, KTERÉ OMEZUJE JAKÉKOLI VÝHRY NA 5 (PĚTI)NÁSOBEK PŘIJATÉ BONUSY.

https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Předpokládám, že je to lepkavý bonus bez jakýchkoli požadavků na sázení, pokud ne, pak je to naprostý podvod

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

https://spinsbro.com/en/promo

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Právě jsem zaškrtl a v jejich promo akcích nevidím žádný lepkavý bonus a stále: "11. Maximální částka výběru bonusových prostředků je 5x z obdrženého bonusového zůstatku."


Jsou šílení 😂 35násobné sázkové požadavky, aby bylo možné 5násobně vybrat, to je přijatelné pouze s lepivými bonusy bez sázkových požadavků, ne pro 35násobný bonus za sázkové požadavky.

Automaticky přeloženo:
frenzmelor9
před rokem

Nechápu, co myslíš tím lepivým bonusem! Podívejte se na podmínky Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario atd... nenacházíte náhodou tuto napodobeninu pětinásobku bonusu obdrženého při vkladu? Přesto je vlastnictví / správa vždy stejná!!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Ahoj Nemokide,

Věřím, že vám mohu pomoci s lepivým bonusem, podívejte se na tento bezplatný kurz:

https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses

„Sticky bonus: Počáteční bonusová hodnota bude odečtena z vašeho účtu při výběru.

Pokud vložíte 100 EUR a získáte bonus 100 EUR, bude z vašeho účtu při výběru odečteno 100 EUR."

Pokud se vám nelíbí, že jsou vaše případné výhry omezeny, neberte si takový bonus. Je to pořád stejné.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Není to špatné, téměř všechna kasina to nyní používají! Ale pokud vyhraju 2 200,00 NZD a odečtou bonus 100,00 NZD, není to tak, že bych si zoufal!! Problém nastává, když z této částky odečítají 1 900,00 NZD, jak se nedávno stalo v Iwild!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Souhlasím, později se stala velmi populární. A myslím, že také chápu rozdíl mezi oběma situacemi. Příčina je však stále stejná. Pokud víte, že kasino takto omezuje výhry, měli byste se nejprve rozhodnout, kolik s největší pravděpodobností vložíte, abyste si mohli spočítat, kolik si budete moci vybrat, pokud si vezmete bonus.

Pokud hráč ví, že takové podmínky budou použity, vidím takovou bilanci jako nutnost.

Kdybych věděl, že budu moci vybrat pouze 5násobek hodnoty vkladu, určitě bych takové omezení považoval za nedůstojné jakéhokoli vkladu.

Bonus bych nevzal, hrál bych pouze s vlastními prostředky, abych se vyhnul takovému výhernímu stropu.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Milá Radko,

Věřil jsem skutečnosti, že Altacore NV v mnoha kasinech neomezuje výhry na 5násobek obdrženého bonusu, aniž bych si přečetl absurdní podmínky kladené na tato dvě kasina (Iwild a Snatch) po hře. Ve skutečnosti v nejnovějších otevřených hrách, jako jsou Winstoria a Win Legends, stejně jako ve všech osvědčených hrách, jako je Stelario, Icebet atd.... neexistuje žádné omezení výher při hraní s bonusem za vklad!

Podle mého skromného názoru seriózní a spolehlivé kasino hodné zmínky neuplatňuje tato otravná omezení na některá ze svých kasin a ne na jiná, ale řídí se koherentní a správnou obchodní / právní politikou. Také vážná věc, že neaktualizují herní historii, evidentně proto, aby skryli tato zvěrstva! Opakovaně jsem žádal o aktualizaci této historie, abych mohl zkontrolovat, co se skutečně stalo na účetní úrovni, ale jsou hluší (viz stížnost otevřená s vámi)!

Proto se divím, že recenzujete taková kasina i s velmi vysokým hodnocením, které neodpovídá skutečnosti! Snatch Casino a Iwild jsou průměrná kasina v tom, že značně omezují výhry hráčů s automaty, které mají změněné RTP a velmi vzácné výhry, navíc platby přes Mifinity, které by měly být okamžité, přicházejí pomalu (mám na výběr více než tři funkční dny!).

Osobně jsem již v ruce zažil data, že v těchto dvou kasinech sbíráte, pokud to dobře dopadne, 1x z 16 po sobě jdoucích vkladů! To znamená, že vložím 150 NZD x 16krát a utratím 2 400,00 NZD. Vyhrávám po 16násobku 2 200,00 NZD (každá reference je čistě náhodná!) a jsem omezena pouze na 335,00 NZD. V zásadě jde o hru výhradně prohrát v těchto dvou kasinech kvůli těmto nespravedlivým omezením navzdory fariplay. Z tohoto důvodu byste je měli posuzovat s maximálním skóre kolem 5 a nikoli 8 pouze za výše uvedená fakta!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Znám jeden konkrétní konglomerát, který má přesně stejné podmínky a podmínky bonusů v mnoha svých kasinech, ale také mají kasina s úplně jinými podmínkami, i když jsou pod stejným konglomerátem/správou, předpokládám, že to dělají, aby cílili na jiné publikum a získat různé typy hráčů. V tomto konkrétním případě předpokládám, že provozují kasina s klasickým bonusovým vkladovým zápasem s neomezenými výhrami, ale s 35-40x sázkovými požadavky, zatímco v tomto nabízejí lepivé bonusy, i když jsem to zkontroloval a neviděl jsem žádné lepkavé bonusy (mohu se mýlit ), pokud neexistují žádné lepivé bonusy bez požadavků na sázení a všechny sázkové zápasy jsou omezeny na 5x, pak je to směšné, už teď považuji přijímání vkladových zápasů za špatný nápad a tím je to jen horší, řekl bych nehratelné.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Je možné, že některá kasina fungují s běžnými podmínkami se ztrátou, zatímco některá s nespravedlivými podmínkami inkasují více, než by měla (vyšší tržby), jako například ve velkých obchodních řetězcích?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Ano, předpokládám, že své riziko zajišťují tím, že mají určitá kasina s T&C, která jim nejvíce prospívá, ale zároveň provozují kasina, která jsou pro hráče přátelštější, aby získali vyšší hráčskou základnu. Mám na mysli opravdu konkrétní příklad: nebudu zmiňovat, o který konglomerát se jedná, ale vím, že mají kasina, která vyžadují 5x a 10x pro čisté vklady a mají mnoho bonusů (mnoho s požadavky na sázky), ale stejná skupina provozuje kasina, která nabízejí spoustu bonusů bez sázek (zatočení zdarma, cashback a sticky bonusy) a také vám umožní vybírat pouhým vsazením 1x za každý čistý vklad, předpokládám, že kasina s větší hráčskou základnou mají nejpřísnější podmínky a kasina s menším počtem uživatelů získat co nejflexibilnější podmínky a zajistit tak celkové riziko, které skupina podstupuje se svými kasiny. Předpokládám, že skupina, která provozuje toto kasino, dělá totéž.

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Musím říct, že SunsetGaze mě ušetřil odpovědi. Smyslem mít tuny kasin ve stejné skupině, vlastník je pokrýt co nejvíce místního trhu. Jak to děláš? Aplikováním rozmanitosti. Řekněme, že země A upřednostňuje bonusy bez vkladu a sloty, druhým oblíbeným aspektem místních hráčů je živé kolo štěstí. Pro oslovení většiny očekávaných publik se majitel rozhodne vytvořit 2 platformy. Každý se zaměřil na jednu ze zmíněných preferencí. Nyní přidejte licenci - to vytváří prostor pro další platformu, protože někteří hráči se o licence vůbec nestarají, někteří preferují alespoň Curacao - jen příklad. Vzhledem k tomu, že povinnost dodržovat podmínky na určité úrovni je potřeba pouze pro licencovanou značku – na základě seznamu povolených zemí, které kasino hodlá obsluhovat – bude poptávka pro každou platformu jiná. Taková rozmanitost může ovlivnit, KYC, platební možnosti, bonusy – doslova všechno.

Proč by větší skupina poskytovala 100 podobných webů? Nedávalo by to smysl. Místo toho bych řekl, že každá značka – nebo skupina značek – je specificky vytvořena tak, aby pokryla část trhu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechápu, proč každá recenze, kterou poskytnu a která je negativní o kasinu, které bylo Casino Guru hodnoceno dobře, je zamítnuta jen proto, že zpochybňuji politiku reputace Casino Guru?


Zvláštní, že každé špatné kasino zde dostane velmi dobré hodnocení od Casino Guru. Protože tato kasina pravděpodobně položila na stůl dost peněz!


Nepomůže ani Casino Guru. Jednou jsem si zde stěžoval na kasino. Casino Guru řekl, že nedostanu své peníze zpět z kasina kvůli smluvním podmínkám a bla bla, dostal jsem peníze z kasina, protože jsem věděl, na koho se obrátit! Takže tato stránka není vůbec nápovědou, alespoň pro mě ne.


Tato stránka není určena hráčům, ale kasinům. Každopádně to je moje zkušenost s touto platformou.


Můj účet můžete smazat.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized359
před rokem

Zkontroloval jsem a máte mnoho recenzí. Mám také nějaké recenze a téměř všechny jsou negativní, ale skutečně negativní a většinou jsou varovány ostatní, a vidím, že váš případ je také stejný, v jedné recenzi jste zmínil, že hodnocení guru je vhodné (předpokládám, že je to podvod kasino s reputací nižší než 3 nebo 2).

Věřím, že když je recenze zamítnuta, měli byste obdržet vysvětlení, proč byla zamítnuta/smazána, nikdy mi žádná z mých recenzí nebyla zamítnuta nebo smazána, takže nevím, také moje recenze jsou na kasinech s dobrým hodnocením guru a mým recenze jsou většinou negativní, ale trvám na tom, pravé a žádná z nich nebyla smazána

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Ne, bylo mi zamítnuto mnoho recenzí a nebylo tam žádné odůvodnění, pouze informace, že porušují podmínky Casino Guru. A kupodivu se odmítají pouze recenze, kde píšu, že nerozumím recenzi od Guru, protože mám velmi špatné zkušenosti v kasinech a to nejen z hlediska RTP. Kupodivu mnoho kasin, které zde Guru ohodnotil velmi dobře, je velmi špatných, např. vklady B nejsou rezervovány nebo zpožděny, sloty nejsou plynulé, stránka se nenačítá, smluvní podmínky jsou nespravedlivé, zákaznický servis je velmi špatný a tak dále Mohl bych o nich napsat seznam, ale to by byl příliš dlouhý text. A když pak napíšu, že nerozumím hodnocení Guru na základě zkušeností, které jsem měl, hodnocení pak bude zamítnuto.


např. B Spinsbro, dostalo skvělé hodnocení od Guru, ale jsou zde i jiná kasina od stejného poskytovatele, např. B Time2Spin, kasino má pochybnou pověst od gurua, který říká, že byste měli raději hrát v jiném kasinu. Vtipné, poskytovatel stejný, podmínky identické, proč je Spinsbro hodnoceno výborně a jiné kasino provozovatele ne? Je normální, že se pak ptám, o čem je pověst Gurua, protože mi to nedává smysl.

Pro mě tato platforma není ani užitečná, ani neposkytuje poctivé informace.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized359
před rokem

Rozumím, předpokládám, že vaše recenze neobsahovaly vulgární nebo vulgární výrazy, takže by bylo dobré vědět, proč konkrétně byly zamítnuty/smazány, pro referenci a abyste se vyhnuli budoucím nepříjemnostem.

Chcete-li přidat kasino, může mít dobré nebo průměrné/meh hodnocení, i když se jedná o související kasina s nízkým hodnocením, ale stále ve spojení se špatnými kasiny obvykle sníží oficiální hodnocení, protože černé body za nevyřešené stížnosti jsou přiřazeny také souvisejícím kasinům, a i když jsou T&C úplně stejné, možná je kasino s vyšším hodnocením nevynutilo, aby zneužívalo uživatele. Jak vždy říkám, oficiální hodnocení by se mělo používat jako reference a ne pro konečná rozhodnutí, než si vyberete kasino, je důležitější zkontrolovat recenze hráčů, stížnosti a zkontrolovat weby, jako je trustpilot a samozřejmě naše vlastní vyšetřování T&C, zní jako hodně práce, ale jde o peníze a je třeba to brát vážně.

Také by mě zajímalo, proč byly recenze, které zmiňujete, staženy, ale (a říkám to s dobrým úmyslem) byste měli být trochu méně agresivní a požádat o odpovědi, než se domnívat, že se například přímo zeptáte, proč byly recenze zamítnuty nebo smazáno před tím, než něco předpokládáte, poté, co dostanete odpověď, můžete dělat závěry a mít důkaz pro každé tvrzení, říkat to bez úmyslu urazit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechápu, proč každá recenze, kterou poskytnu a která je negativní o kasinu, které bylo Casino Guru hodnoceno dobře, je zamítnuta jen proto, že zpochybňuji politiku reputace Casino Guru?


Zvláštní, že každé špatné kasino zde dostane velmi dobré hodnocení od Casino Guru. Protože tato kasina pravděpodobně položila na stůl dost peněz!


Nepomůže ani Casino Guru. Jednou jsem si zde stěžoval na kasino. Casino Guru řekl, že nedostanu své peníze zpět z kasina kvůli smluvním podmínkám a bla bla, dostal jsem peníze z kasina, protože jsem věděl, na koho se obrátit! Takže tato stránka není vůbec nápovědou, alespoň pro mě ne.


Tato stránka není určena hráčům, ale kasinům. Každopádně to je moje zkušenost s touto platformou.


Můj účet můžete smazat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Je důležité říci, že každá smazaná recenze obsahuje vysvětlení – znovu si prosím zkontrolujte svůj e-mail. Správné vysvětlení začíná "důvodem - jiný:" vysvětlení pak následuje.

Vidím několik aspektů, na které bych poukázal na základě těchto 2 zamítnutých recenzí:

Za prvé – toto vysvětlení odpovídá vašemu případu:

„Dobrý den a děkujeme za vaši recenzi. Toto bohužel není správný způsob kladení otázek nebo aktualizace informací, proto vám doporučuji, abyste se připojili k našemu fóru a místo toho odpovídali tam, jednoduše proto, že hráči ani Casino Guru nemohou odpovídat na uživatelské recenze. , není to tak navrženo. Neváhejte a odešlete novou recenzi obsahující svůj názor na kasino, to je skutečný účel těchto recenzí. Děkujeme za pochopení."


Věřím, že vysvětlení je celkem srozumitelné + dostal jste návrh, abyste řádně předložili další.

Nejde o to uzavřít účet, ale seznámit vás s účelem kontroly.

Snad to teď pochopíš.

Každopádně zatím nebyla odeslána žádná recenze na kasino SpinsBro, takže jsem trochu zmatený...

Chcete, abych smazal váš účet?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Ví někdo, jak dlouho trvá zpracování výběrů v tomto kasinu?

Před 2 dny jsem provedl 3 výběry, protože pokaždé mohu vybrat pouze 400 €, byly to jen 3 výběry.

Všechny 3 stále nejsou zpracovány a čekají na vyřízení.

V live chatu mi nemůžete říct, jak dlouho bude výplata trvat, což mi přijde dost podezřelé, že neumíte odpovědět na tak jednoduchou otázku. Dostal jsem e-mailovou adresu kyc, ale bohužel jsem tam napsal, ale žádná odpověď.

Ještě jsem nedosáhl VIP úrovně, jsem na 60%.

Ověřil jsem svůj účet na webu a píše se, že zaškrtnuto.

Jak dlouho tu musíte čekat?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky