DomůFórumKasinaSpinJo Casino - všeobecná diskuze

SpinJo Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Lumalee
|
4 352 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 23
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SpinJo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Čekají na výběr, ale říkají, že nevědí, kdy bude můj výběr zpracován!, dostaňte standardní automatickou odpověď, takže zatím nejsem příliš ohromen, ale aktualizuji se zde, až obdržím svůj výběr.







Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Ahoj, koukám, že čekáš na výběr, tak se zeptám jak dlouho? Ještě zmíním, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné kolem výběru a poslali vám peníze. Nepotřebovali od vás předložit žádné dokumenty nebo jste již ověřeni?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

3 dny tak jasně kasino, které používá zdržovací taktiku, jsem ověřen. pak si myslím, že vás do toho nechci zatahovat, vzhledem k tomu, že jim dáváte 14 dní na vyřízení jediného výběru.





Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Určitě by bylo nejlepší znát důvod, proč tomu tak je, zkusili jste se zeptat v kasinu? Taky bych řekla, že tři dny nejsou tak dlouho a nepanikařila bych. Je to váš první výběr v tomto kasinu?

Samozřejmě, pokud nechcete, nemusíte nás zatahovat do vaší situace, ale pokud budete mít problémy s odstoupením od smlouvy po uplynutí této lhůty, neváhejte nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci. Ale budu rád, když to nebude nutné a peníze dostanete. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, je to můj první výběr zde a to je to, co mě znepokojuje, dá se tomuto kasinu opravdu věřit? problém s jejich zákaznickým servisem je v tom, že nedostanete osobní pomoc, všechny odpovědi jsou zkopírovány a vložit, což je velmi frustrující. Zákaznický servis ve většině kasin je obvykle užitečný a bude za vás kontaktovat finanční oddělení.





Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Ano, je pravda, že v některých kasinech berou problémy vážněji, a proto to předají tomu správnému oddělení, aby to řešilo.

Pokud jde o vaši otázku, nemohu na ni s jistotou odpovědět, protože nemáme žádné zkušenosti od jiných hráčů, protože se jedná o poměrně nové kasino na našem webu. Vypadá to, že budete první. Takže zatím bych nebyl skeptický a uvidíme, jak to celé dopadne.

Pevně věřím pozitivně.

Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Normální pro tuto společnost jsou 3 dny, pokud máte štěstí, ale jsou případy, které trvají týden až 2 týdny, záleží na jejich dobré vůli, v kasinech tak nehraju, dnes jsou výběry v mnoha kasinech okamžité, nemá cenu hrát v kasinech, která drží kořist.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohu vás informovat, že jsem právě teď obdržel odstoupení od smlouvy. Kdyby zlepšili rychlost výběrů a lépe komunikovali s hráči, mohlo se z nich stát dobré kasino, ale čekat několik týdnů, jak říká Caniggia2021, že se může stát, není dobré.





Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Tak to je skvělé, opravdu. Mohu se zeptat, zda byl váš účet plně ověřen, když jste požádali o výběr, nebo jste museli nejprve projít procesem ověření?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Odeslal jsem dokumenty a požádal o výběr ve stejnou dobu, ověření bylo rychlé a poté můj výběr čekal více než 72 hodin







Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Zajímalo by mě, jakou platební metodu jste použili?

Abychom vám řekli pravdu, dáváme kasinům obvykle 14 celých dní na to, aby pokračovaly v platbě, zejména pokud jde o první výběr a ověření, které je třeba provést.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Prováděl jsem vklady a výběry svou bankovní kartou, pokud výběr zpracovali, dostanu peníze okamžitě. 14 dní je příliš dlouhá doba na čekání na výběr bez ohledu na to, zda se jedná o první výběr či nikoli.





Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Někdy kasino potřebuje provést všechny kontroly a projít dokumenty, které všichni hráči zasílají, aby ověřili své účty. Představte si tedy, že existuje přetížení žádostí o výběr a kasino nemá tolik lidí, aby procházeli dokumenty. Chápeš mě? Jen proto, že tato situace může snadno nastat, dáváme kasinům tolik dní.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Nemám problémy s pochopením, že kasino guru dává kasinu 14 dní na vyřešení problému, než se případně dostanete na černou listinu. Ale z pohledu hráče je obecně příliš dlouho čekat na takový výběr 14 dní, zvláště když je účet celý ověřen. Samozřejmě se mohou stát věci, které jsou mimo kontrolu kasina, ale neříkejte mi, že je to proto, že existuje obrovské množství žádostí o výběr, protože to nekupuji hehe.





Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Žádné kasino neuvádíme na černou listinu. Chceme, aby bylo vše jasné a viditelné pro každého, kdo by chtěl vědět všechny informace o jakémkoli online kasinu.

Přetížení žádosti o výběr není ve skutečnosti nic neobvyklého a takovou situaci jsme zažili již mnohokrát.

Jsem rád, že máte peníze velmi rychle, a doufám, že už nikdy v budoucnu nezaznamenáte žádné zpoždění.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ty to neděláš? https://casino.guru/blacklist

a když říkáš, že jsi to zažil mnohokrát, vychází to z toho, co ti říkají kasina?






Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Děkuji. Toto je druh informace, aby každý viděl, že existují kasina, o kterých si myslíme, že jsou opravdu nespravedlivá. Ano, máte pravdu, říká se tomu blacklist, ale i tak můžete vidět všechny informace o tom, proč mají tato kasina tak nízký bezpečnostní index.

Opravdu nevěříte, že ve všech online kasinech jsou jen nějací lidé jako vy nebo já, kteří skutečně musí kontrolovat dokumenty a zpracovávat všechny výběry, pokud se mohu zeptat? Nikdy se vám taková situace nestala, že jste měli tolik věcí na práci, že jste přišli pozdě? No ano, někdy se to určitě stát může. Ale je čistě na vás, co si myslíte, a to vám samozřejmě nikdo nevezme. Přeji ti vždy jen to nejlepší.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Samozřejmě jsou lidé, kteří tam pracují, kde součástí práce je zpracovávat výběry atd., určitě to může být náročná práce pro všechny, co vím, ale také si myslím, že tento kasinový průmysl je velmi cynický průmysl, něco mi říká, že nemyslíš to samé?





Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 7 měsíci

Rád bych věřil ve férovost v tomto odvětví. To je vše. 😉

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky