Kasina, která hraji s okamžitými výplatami,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet,Sportingbet,luckstart od Dama,lucrasino,parimatch a některé další.
The casinos I play with instant payouts,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart from Dama,lucrasino,parimatch,and some others.
Os casinos que eu jogo com pagamentos instantâneos,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart da empresa Dama,lucrasino,parimatch,e alguns outros.
Děkuji za vaše nitro. Mohu se zeptat, jakou platební metodu obvykle používáte?
Thank you for your insides. May I ask which payment method you usually use?
Více používám Pix Brasil, Pix je brazilská metoda okamžitého bankovního převodu, ale některé weby ji stále nemají v peněžence, nebo 4payfun a astropay.
I use Pix Brasil more, Pix is a Brazilian method of instant bank transfer, but some sites still don't have it in their wallets, or 4payfun, and astropay.
Uso mais Pix Brasil,o Pix é um método Brasileiro de transferência bancária instantâneo,mas alguns sites ainda não tem está em suas carteiras,ou 4payfun,e astropay.
Díky za info, někdy vyzkouším tato kasina, která uvádíte 🙂
Thanks for the info, I will try these casinos you mention sometime 🙂
Více používám Pix Brasil, Pix je brazilská metoda okamžitého bankovního převodu, ale některé weby ji stále nemají v peněžence, nebo 4payfun a astropay.
I use Pix Brasil more, Pix is a Brazilian method of instant bank transfer, but some sites still don't have it in their wallets, or 4payfun, and astropay.
Uso mais Pix Brasil,o Pix é um método Brasileiro de transferência bancária instantâneo,mas alguns sites ainda não tem está em suas carteiras,ou 4payfun,e astropay.
Kdykoli budete mít problém s výběrem, měli byste kontaktovat podporu kasina a oni by vás měli vést.
Co přesně nevíte, prosím?
Whenever you have an issue with the withdrawal you should contact the casino support and they should lead you.
What exactly are you unaware of, please?
Kasino nedoporučuji, Další ze skupiny dama NV, dělají vše proto, aby vám zabránili ve výběru, neschvalují dokumenty, které vždy schválili, vyhrál jsem 600 usd výběr zrušili 10x, pokaždé to byl nový dokument, vždy vymyslí příběh, když když prohrajete, objeví se VIP manažer, když vyhrajete málo peněz, neobjeví se žádné, pokud v tomto kasinu vyhrajete hodně, bude těžké je získat.
I don't recommend the casino, Another one from the dama NV group, they do everything to stop you from withdrawing, they don't approve documents that they always approved, I won 600 usd they canceled the withdrawal 10 times, each time it was a new document, they always invent a story, when If you lose, a VIP manager appears, when you win little money none appears, if you win a lot at this Casino it will be difficult to receive it.
Não recomendo o cassino,Mais um do grupo dama NV , fazem de tudo para que você não saque,não aprovam documentos que sempre aprovaram , ganhei 600 usd cancelaram o saque 10 x ,cada vez era um novo documento,sempre inventam uma história ,quando vc perde aparece gerente vip,quando ganha pouco dinheiro não aparece nenhum,se você ganhar muito neste Casino vai ser complicado receber.
Ahoj, když mluvíš o ověřování, v čem je problém a podařilo se ti to nakonec úspěšně dokončit? Jaké další dokumenty vás kasino požádalo o poskytnutí? Podařilo se vám vybrat nebo máte stále peníze na svém herním účtu?
Budu čekat na vaši odpověď.
Hey, when you talk about verification, what is the problem there and did you manage to complete it successfully in the end ? What other documents did the casino ask you to provide ? Were you able to withdraw or do you still have money in your gaming account ?
I will wait for your answer.
All Casino dama nebo holycorn, vždy akceptovali potvrzení o vkladu Pix brazil, vyhrál jsem 600 usd, pak se to začalo komplikovat s výběrem, nepřijali potvrzení o pix, požádali o výpis z účtu ve formátu PDF, poslal jsem to, ale oni ani to nepřijali, požádali mě o zaslání další selfie fotky, na které je vidět můj loket, už jsem odeslal týden a ověření již bylo schváleno, strávil jsem celý den e-mailem zasíláním dokumentů a výběry neschválili. Bohužel jsem ztratil trpělivost a přišel o všechny peníze.
All Casino dama or holycorn, always accepted the Pix brazil deposit receipt, I won 600 usd then it started to get complicated with the withdrawal, they didn't accept the pix receipt, they asked for a PDF account statement, I sent it but they didn't accept it either, they asked me to send another selfie photo showing my elbow, I had already sent the week and the verification had already been approved, I spent a whole day on email sending documents, and they disapproved the withdrawals. Unfortunately, I lost patience and lost all the money.
Todos Casino dama ou holycorn,sempre aceitaram o comprovante de depósito Pix brasil, ganhei 600 usd aí começou a complicar no saque,não aceitaram o comprovante pix ,pediram extrato da conta em PDF,mandei não aceitaram também,pediram pra mandar mais uma foto selfie mostrando o cotovelo,já tinha mandando a semana e já tinha sido aprovado a verificação,fiquei um dia inteiro no email mandando documentos , e eles reprovando os saques.infelismente perdi a paciência e perdi todo o dinheiro.
Dnes je velmi obtížné vyhrát v kasinech, hry jsou obtížnější, když něco vyhrajete, je obtížnější to od kasina získat, dělají vše, aby se vyhnuli výplatě výher., Důvěřoval jsem skupině dama, nyní už tomu nevěřím, blokuji účty ve skupině. Přijímají to, jen když prohrajete.
It is very difficult today to win in casinos, the games are more difficult, when you win something it is more difficult to receive from the Casino, they are doing everything to avoid paying out the winnings., I trusted the dama group, now I no longer trust it, I am blocking accounts in the group. They only accept it when you lose.
É muito difícil hoje ganhar nos casinos ,os.jogos estão mais difíceis,quando você ganha algo está mais difícil receber do Casino,estão fazendo de tudo para não pagarem os ganhos.,eu confiava no grupo dama ,agora já não confio mais ,estou bloqueando as contas no grupo .,eles só aceitam quando você perde.
Takže je to dost špatné, když je to takhle. Vím, že kasina si na ověřování dávají pozor, ale někdy na případech ostatních vidím, že to není vůbec jednoduché a i zdánlivě jednoduché dokumenty je někdy těžké doručit, aby nebyly zamítnuty.
Nenávidím, když hráči prohrávají své peníze a je mi z toho smutno.
Tak snad se zážitek bude jen zlepšovat a najdete kasino, které podobné problémy nemá.
So it's bad enough when it's like this. I know that casinos are careful about verification, but sometimes I can see from the cases of others that it is not easy at all and even seemingly simple documents are sometimes difficult to deliver so that they are not rejected.
I hate to see players end up losing their money and it makes me sad.
So hopefully the experience will only get better and you will find a casino that doesn't have similar problems.
Zrušení účtu u nich je velmi obtížné, odešlete několik e-mailů, nezruší, nedoporučuji zakládat účet,
It's very difficult to cancel your account with them, you send several emails, they don't cancel, I don't recommend making an account,
Muito difícil cancelar a conta neles,você manda vários emails ,eles não cancelam,não recomendo fazerem conta .,
Dobrý den, potřebujete pomoc se zrušením účtu? Proč nechtějí zrušit váš účet? Dali ti důvod?
Hi, need help closing your account ? Why don't they want to close your account ? Did they give you a reason ?
Opakují pořád to samé, ať mám příště větší štěstí a dostanu, když počkám, abych nezrušil účet a převálcovali mě pořád dokola, i když jsem Požádal jsem je, aby tak učinili v několika e-mailech.
They keep repeating the same thing, so that I'll be luckier next time and that I'll get it if I wait, so that I don't cancel the account, and they keep on rolling me over and over, even though I've asked them to do so in several emails.
Eles ficam repetindo a mesma coisa,para que eu tenha mais sorte na próxima e que irei sacar se eu esperar,pra não cancelar a Conta,ficam enrolando e não cancelam,mesmo pedindo em vários emails .
Nemyslím si, že je to správné a kasina by tak neměla reagovat. Pokud tedy potřebujete pomoc, určitě nám dejte vědět a můžete nás kontaktovat.
I don't think that's the right thing to do and casinos shouldn't react that way. So if you need help, be sure to let us know and you can contact us.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.