FórumKasinaSpinJo Casino - všeobecná diskuze

SpinJo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 6 měsíci od Lumalee
|
2770 zobrazení 38 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Vy sami jste součástí tohoto odvětví, takže si to samozřejmě chcete myslet. Hehe, dělám si srandu ;)


Hezký den, Romi 🙂





Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 6 měsíci

A tobě taky hezký den. 😉

Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 6 měsíci

Kasina, která hraji s okamžitými výplatami,

Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet,Sportingbet,luckstart od Dama,lucrasino,parimatch a některé další.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 6 měsíci

Děkuji za vaše nitro. Mohu se zeptat, jakou platební metodu obvykle používáte?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Více používám Pix Brasil, Pix je brazilská metoda okamžitého bankovního převodu, ale některé weby ji stále nemají v peněžence, nebo 4payfun a astropay.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 6 měsíci

Díky za info, někdy vyzkouším tato kasina, která uvádíte 🙂





Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Více používám Pix Brasil, Pix je brazilská metoda okamžitého bankovního převodu, ale některé weby ji stále nemají v peněžence, nebo 4payfun a astropay.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Chápu. Děkuji ti za to.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, otázka, vyhrál jsem tisíc eur hraním s bonusem, jak mohu vybrat?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vyhrál jsem tisíc eur hraním s bonusem, jak mohu vybrat?

Automaticky přeloženo:
Daniel.47135251
před 4 měsíci

Kdykoli budete mít problém s výběrem, měli byste kontaktovat podporu kasina a oni by vás měli vést.

Co přesně nevíte, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kasino nedoporučuji, Další ze skupiny dama NV, dělají vše proto, aby vám zabránili ve výběru, neschvalují dokumenty, které vždy schválili, vyhrál jsem 600 usd výběr zrušili 10x, pokaždé to byl nový dokument, vždy vymyslí příběh, když když prohrajete, objeví se VIP manažer, když vyhrajete málo peněz, neobjeví se žádné, pokud v tomto kasinu vyhrajete hodně, bude těžké je získat.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 4 měsíci

Ahoj, když mluvíš o ověřování, v čem je problém a podařilo se ti to nakonec úspěšně dokončit? Jaké další dokumenty vás kasino požádalo o poskytnutí? Podařilo se vám vybrat nebo máte stále peníze na svém herním účtu?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

All Casino dama nebo holycorn, vždy akceptovali potvrzení o vkladu Pix brazil, vyhrál jsem 600 usd, pak se to začalo komplikovat s výběrem, nepřijali potvrzení o pix, požádali o výpis z účtu ve formátu PDF, poslal jsem to, ale oni ani to nepřijali, požádali mě o zaslání další selfie fotky, na které je vidět můj loket, už jsem odeslal týden a ověření již bylo schváleno, strávil jsem celý den e-mailem zasíláním dokumentů a výběry neschválili. Bohužel jsem ztratil trpělivost a přišel o všechny peníze. file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dnes je velmi obtížné vyhrát v kasinech, hry jsou obtížnější, když něco vyhrajete, je obtížnější to od kasina získat, dělají vše, aby se vyhnuli výplatě výher., Důvěřoval jsem skupině dama, nyní už tomu nevěřím, blokuji účty ve skupině. Přijímají to, jen když prohrajete.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 4 měsíci

Takže je to dost špatné, když je to takhle. Vím, že kasina si na ověřování dávají pozor, ale někdy na případech ostatních vidím, že to není vůbec jednoduché a i zdánlivě jednoduché dokumenty je někdy těžké doručit, aby nebyly zamítnuty.

Nenávidím, když hráči prohrávají své peníze a je mi z toho smutno.

Tak snad se zážitek bude jen zlepšovat a najdete kasino, které podobné problémy nemá.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zrušení účtu u nich je velmi obtížné, odešlete několik e-mailů, nezruší, nedoporučuji zakládat účet,

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 3 měsíci

Dobrý den, potřebujete pomoc se zrušením účtu? Proč nechtějí zrušit váš účet? Dali ti důvod?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Opakují pořád to samé, ať mám příště větší štěstí a dostanu, když počkám, abych nezrušil účet a převálcovali mě pořád dokola, i když jsem Požádal jsem je, aby tak učinili v několika e-mailech.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 3 měsíci

Nemyslím si, že je to správné a kasina by tak neměla reagovat. Pokud tedy potřebujete pomoc, určitě nám dejte vědět a můžete nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky