Ahoj, máme tvůj předchozí příspěvek. Úvodem bych rád řekl, že podobné situace nejsou příjemné pro nikoho z nás a myslím si, že je správné podat stížnost . Viděl jsem, že je to váš první výběr a je také docela zvláštní, pokud vás kasino nepožádalo, abyste s tím něco udělali.
Není však třeba hned panikařit, účet je totiž v šetření. Samozřejmě, co se ověřování týče, nemyslím si, že je profesionální, aby kasino postupovalo jako v tomto případě. Čekal bych, že budou užitečnější. Kasino vám řeklo, že teď musíte jen čekat a ještě jste se nic nového nenaučili?
V této situaci je jistě těžké zachovat chladnou hlavu, ale dokud kasino ověří váš účet a dokumenty, doufám, že se vše šťastně vyřeší.
Mohl byste s námi zůstat v kontaktu a aktualizovat nás, jak se případ vyvíjí? Byli bychom vděční a hráči se také budou moci podívat, jak stížnost postupuje.
Zatím přeji dobré nervy.
Hi, we got your previous post. I would like to start by saying that situations like this are not pleasant for any of us, and I think it's the right thing to do to file a complaint. I have seen that this is your first withdrawal and it is also quite strange if the casino did not ask you to do anything with it.
However, there is no need to panic right away, as the account is under investigation. Of course, as far as verification is concerned, I don't think it's professional for a casino to proceed as it did in this case. I would have expected them to be more helpful. The casino has told you that now you just have to wait and you haven't learned anything new yet ?
It's certainly difficult to keep a cool head in this situation, but as long as the casino verifies your account and documents, I hope everything will be resolved happily.
Could you keep in touch with and update us as the case develops ? We would be grateful and the players will also be able to see how the complaint is progressing.
In the meantime, I wish you good nerves.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: