FórumKasinaSpinCity Casino - všeobecná diskuze

SpinCity Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od schmaddo0815
|
7344 zobrazení 49 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
tftcosta
před 12 měsíci

Jak dlouho jste čekali na stažení? Je mi líto, že jste to nakonec vzdali a uzavřeli svůj účet, protože jste mohli zkusit využít naši bezplatnou funkci – stížnost. Možná náš tým mohl pomoci situaci vyřešit. Mimochodem, přišel jsi o peníze tady? 😥

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Naléhavě potřebuji na svém účtu najít potvrzení o platbách do tohoto kasina. Je tu někdo, kdo to aktuálně používá? Můžete mi říct, které to jsou? Nemůžu je najít a rozeznat?

Automaticky přeloženo:
marcinqszwed
před 10 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod dotyčné kasino. Pokud jde o vaši otázku, myslím, že by bylo nejjednodušší požádat podporu, kde takové věci najít.

Zkusíte a dáte nám vědět?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

To je dobře, děkuji, ptal jsem se v bance a oni toho nejsou schopni, v mnoha kasinech mají mnoho vkladových bran a ve SpinCity to byla pokaždé jiná prodejna obuvi atd. Navíc jsou to už 2 měsíce poslední vklad a vkladový účet má 20 za den. je téměř nemožné je podrobně rozepsat

Automaticky přeloženo:
marcinqszwed
před 10 měsíci

Zkoušeli jste komunikovat s kasinem nebo kde byste měli takové informace získat, když říkáte, že to banka neumí?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

V těchto potvrzeních musí být nějaká opakovatelnost, tyto přijímací brány se určitě opakují, jen nemám kotevní bod, ani jeden.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A tyhle pikantní klobásy mě zablokovaly natolik, že se k live chatu nedostanu ani na telefonu a nemá to smysl, protože po nějaké době přestali rozumět jiným jazykům než rodné ruštině.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

V těchto potvrzeních musí být nějaká opakovatelnost, tyto přijímací brány se určitě opakují, jen nemám kotevní bod, ani jeden.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, pokud jde o porozumění, musím se přiznat, že opravdu nerozumím smyslu tohoto příspěvku. 🙁.

Můžeš to prosím zkusit nějak jinak?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A tyhle pikantní klobásy mě zablokovaly natolik, že se k live chatu nedostanu ani na telefonu a nemá to smysl, protože po nějaké době přestali rozumět jiným jazykům než rodné ruštině.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, řekl bych, že se stížností člověk nikdy neudělá chybu.

Jsem docela přesvědčen; mohla by se ti hodit pomoc. - pokud souhlasíte, použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints/createaaa

Odešlete bezplatnou stížnost na kasino a pokuste se problém co nejlépe vysvětlit. Po přezkoumání stížnosti se vám naši specialisté pokusí poskytnout podporu.

Jak vám to zní?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

právě dnes jsem požádal o výběr. Jak dlouho to trvá?

Automaticky přeloženo:
pagzphgaming
před 10 měsíci

Upřímně řečeno, na vaši otázku neexistuje jednoduchá odpověď, protože proces výběru jde ruku v ruce s ověřením nebo bezpečnostní kontrolou. Upřednostňovaná možnost platby může také ovlivnit její rychlost.

Pro konkrétnější odpovědi se prosím obraťte na kasino. K tomu je tu podpora. 😉

Dáš mi vědět, jak to dopadlo? Jen pro jistotu, že je vše v pořádku, víš.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj

2 měsíce jsem se snažil být ověřen, abych mohl vybrat výhry z této stránky. Podaří se ještě někomu ověřit a skutečně se z tohoto webu na NZ stáhnout

Automaticky přeloženo:
aandkneil
před 8 měsíci

Dobrý den, 2 měsíce je poměrně dlouhá doba na ověření a výběr peněz. Na vyřešení tohoto procesu dáváme kasinům 14 dní.

Co vám však brání v ověření? Poskytlo vám kasino nějaký důvod nebo jaký je problém? Můžeš mi o tom říct trochu víc ?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Je to se spin city.

Chtějí selfie s oběma vízovými debetními kartami, které jste použili k uložení, také mé bankovní výpisy, doklady o mých účtech, účty za služby, které nepřijaly sazby za energii nebo účet za telefon. Můj řidičák. Taky. Poslal jsem asi 25 selfie s mými kartami. Některé jsem dokonce nechal udělat profesionálně, za které jsem zaplatil. Jednu z karet nakonec přijali. Debetní karty NZ bnz a anz visa většinou přijímají mezinárodní platby a požádal jsem je, aby se obtěžovali s mým bnz, ale trvají na tom, že musí obě karty ověřit. Moje karta kiwibank byla ověřena. Nemůžu se ani pokusit stáhnout, dokud to neověřím. Jsem na rozpacích, co teď dělat.

Automaticky přeloženo:
aandkneil
před 8 měsíci

Chápu.

Prozatím musíme zjistit, co je špatného na všech dokumentech nebo fotografiích, které jste dosud poskytli, ale také nebyly přijaty – aktuálně chybí, abychom prošli ověřením.

Dokážete si takový seznam sestavit sami? Pokud ne, zkuste to prosím vyjasnit s podporou kasina.

Poté bych řekl, že bychom se měli pokusit vypracovat seznam krok za krokem.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Mohu připojit fotografie, které jsem jim poslal

Upravil Romi před 8 měsíci
Důvod: Fotografie smazána z bezpečnostních důvodů.
Automaticky přeloženo:
aandkneil
před 8 měsíci

Poslal jsem jich tolik. Thry přijal mou kiwibanku nakonec asi po 25 případech. Ale nepřijme bnz .

BNZ NZ nepřijímá mezinárodní platby, takže to není relevantní. Mají všechny moje bankovní výpisy, můj telefon, sazby a energetické účty. Můj řidičák. Jen pořád říkají, že to není ověřené, vždy další výmluva.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Snaha stáhnout se ve spincity je velká bolest hlavy

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hgyu

Automaticky přeloženo:
tftcosta
před 8 měsíci

Pravda je tedy taková, že se nemůžete odhlásit ze spincity v nz

Jak uou nikdy nelze ověřit


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky