před 6 měsíci
Ptal jsem se, protože jsem čekal na stažení. Ale upřímně jsem to vzdal a skončil jsem uzavřením svého účtu.
I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.
0
Ptal jsem se, protože jsem čekal na stažení. Ale upřímně jsem to vzdal a skončil jsem uzavřením svého účtu.
I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.
Jak dlouho jste čekali na stažení? Je mi líto, že jste to nakonec vzdali a uzavřeli svůj účet, protože jste mohli zkusit využít naši bezplatnou funkci – stížnost. Možná náš tým mohl pomoci situaci vyřešit. Mimochodem, přišel jsi o peníze tady? 😥
How long did you wait for the withdrawal ? I'm sorry you finally gave up and closed your account, because you could have tried to use our free feature- the complaint. Maybe our team could have helped to resolve the situation. Anyway, did you end up losing your money here ? 😥
Naléhavě potřebuji na svém účtu najít potvrzení o platbách do tohoto kasina. Je tu někdo, kdo to aktuálně používá? Můžete mi říct, které to jsou? Nemůžu je najít a rozeznat?
I urgently need to find confirmation of payments to this casino on my account. Is there anyone who currently uses it? Can you tell me which ones they are? I can't find them and tell them apart?
Pilnie potrzebuje odnaleźć na moim koncie potwierdzenia wpłat do tego kasyna czy jest ktoś kto aktualnie używa może mnie nakierować które to są nie mam możliwości znaleźć I odróżnić u siebie?
Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod dotyčné kasino. Pokud jde o vaši otázku, myslím, že by bylo nejjednodušší požádat podporu, kde takové věci najít.
Zkusíte a dáte nám vědět?
Hi, I moved your post under the casino in question. As for your question, I think it would be easiest to ask support where to find such things.
Will you try and let us know ?
To je dobře, děkuji, ptal jsem se v bance a oni toho nejsou schopni, v mnoha kasinech mají mnoho vkladových bran a ve SpinCity to byla pokaždé jiná prodejna obuvi atd. Navíc jsou to už 2 měsíce poslední vklad a vkladový účet má 20 za den. je téměř nemožné je podrobně rozepsat
That's fine, thank you, I asked the bank and they are not able to do that, in many casinos they have many deposit gates, and at SpinCity it was a different shoe store each time, etc. What's more, it's been 2 months since the last deposit and the deposit account has 20 in a day. almost impossible to detail them
O to dobrze dziękuję pytałem w banku też nie są w stanie w wielu kasynach mają wiele bramek do wpłat a w spincity to była za każdym razem inna sklep obowwniczy itd do tego dochodzi że od ostatniej wpłaty minęło 2 miesiące a na koncie wpłat dzienie ma po 20 jest prawie niemożliwe ich wyszczególnić
Zkoušeli jste komunikovat s kasinem nebo kde byste měli takové informace získat, když říkáte, že to banka neumí?
Have you tried to communicate with the casino or where should you get such information if you say the bank can't do it ?
V těchto potvrzeních musí být nějaká opakovatelnost, tyto přijímací brány se určitě opakují, jen nemám kotevní bod, ani jeden.
There must be some repeatability in these confirmations, these reception gates are definitely repeated, I just don't have an anchor point, not even one.
Powtarzalnosc jakąś musi być w tych potwierdzeniach te bramki ich odbioru napewno się powtarzaj niemam tylko punktu zaczepienia żadnego nawet
A tyhle pikantní klobásy mě zablokovaly natolik, že se k live chatu nedostanu ani na telefonu a nemá to smysl, protože po nějaké době přestali rozumět jiným jazykům než rodné ruštině.
And these Spicity sausages blocked me so much that I can't access the live chat even on my phone, and there's no point in it because after some time they stopped understanding languages other than their native Russian.
A te kiełbasy ze spicity to mnie poblokowaly tak że nie wejdę na liveczat nawet na moim telefonie zresztą niema poco bo oni przestali po pewnym czasie rozumieć po innym języku niż ich ojczystysty rosyjski.
V těchto potvrzeních musí být nějaká opakovatelnost, tyto přijímací brány se určitě opakují, jen nemám kotevní bod, ani jeden.
There must be some repeatability in these confirmations, these reception gates are definitely repeated, I just don't have an anchor point, not even one.
Powtarzalnosc jakąś musi być w tych potwierdzeniach te bramki ich odbioru napewno się powtarzaj niemam tylko punktu zaczepienia żadnego nawet
No, pokud jde o porozumění, musím se přiznat, že opravdu nerozumím smyslu tohoto příspěvku. 🙁.
Můžeš to prosím zkusit nějak jinak?
Well, when it comes to understanding, I have to admit that I truly do not understand the meaning of this post. 🙁.
Can you try that somehow differently, please?
A tyhle pikantní klobásy mě zablokovaly natolik, že se k live chatu nedostanu ani na telefonu a nemá to smysl, protože po nějaké době přestali rozumět jiným jazykům než rodné ruštině.
And these Spicity sausages blocked me so much that I can't access the live chat even on my phone, and there's no point in it because after some time they stopped understanding languages other than their native Russian.
A te kiełbasy ze spicity to mnie poblokowaly tak że nie wejdę na liveczat nawet na moim telefonie zresztą niema poco bo oni przestali po pewnym czasie rozumieć po innym języku niż ich ojczystysty rosyjski.
No, řekl bych, že se stížností člověk nikdy neudělá chybu.
Jsem docela přesvědčen; mohla by se ti hodit pomoc. - pokud souhlasíte, použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints/createaaa
Odešlete bezplatnou stížnost na kasino a pokuste se problém co nejlépe vysvětlit. Po přezkoumání stížnosti se vám naši specialisté pokusí poskytnout podporu.
Jak vám to zní?
Well, I'd say one never makes a mistake with a complaint.
I'm quite convinced; you could use some help. - if you agree, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/createaaa
Submit a free-of-charge complaint against the casino, and try to explain the problem as best you can. After the complaint is reviewed, our specialists will try to support you.
How does it sound to you?
Upřímně řečeno, na vaši otázku neexistuje jednoduchá odpověď, protože proces výběru jde ruku v ruce s ověřením nebo bezpečnostní kontrolou. Upřednostňovaná možnost platby může také ovlivnit její rychlost.
Pro konkrétnější odpovědi se prosím obraťte na kasino. K tomu je tu podpora. 😉
Dáš mi vědět, jak to dopadlo? Jen pro jistotu, že je vše v pořádku, víš.
Frankly, there is no simple answer to your question since the withdrawal process goes hand in hand with verification or a security check. The preferred payment option might also affect its speed.
For more concrete answers, please reach out to the casino. This is what support is there for. 😉
Will you let me know how it went? Just to be sure all is well, you know.
Ahoj
2 měsíce jsem se snažil být ověřen, abych mohl vybrat výhry z této stránky. Podaří se ještě někomu ověřit a skutečně se z tohoto webu na NZ stáhnout
Hi
I have tried for 2 months to be verified to withdraw winnings from this site. Does anyone else manage to get verified and actually withdraw from this site in NZ
Dobrý den, 2 měsíce je poměrně dlouhá doba na ověření a výběr peněz. Na vyřešení tohoto procesu dáváme kasinům 14 dní.
Co vám však brání v ověření? Poskytlo vám kasino nějaký důvod nebo jaký je problém? Můžeš mi o tom říct trochu víc ?
Budu čekat na vaši odpověď.
Hello, 2 months is quite a long time to verify and withdraw money. We give casinos 14 days to sort out this process.
However, what's preventing you from verifying ? Did the casino give you any reason or what is the issue ? Can you tell me a little more about it ?
I'll be waiting for your answer.
Je to se spin city.
Chtějí selfie s oběma vízovými debetními kartami, které jste použili k uložení, také mé bankovní výpisy, doklady o mých účtech, účty za služby, které nepřijaly sazby za energii nebo účet za telefon. Můj řidičák. Taky. Poslal jsem asi 25 selfie s mými kartami. Některé jsem dokonce nechal udělat profesionálně, za které jsem zaplatil. Jednu z karet nakonec přijali. Debetní karty NZ bnz a anz visa většinou přijímají mezinárodní platby a požádal jsem je, aby se obtěžovali s mým bnz, ale trvají na tom, že musí obě karty ověřit. Moje karta kiwibank byla ověřena. Nemůžu se ani pokusit stáhnout, dokud to neověřím. Jsem na rozpacích, co teď dělat.
It's with spin city.
They want selfies with both visa debit cards inhave used to deposit, also my bank statements,proof of my accounts,utilities bills they didn't accept rates power or phone bill. My drivers licence. Also. I have sent about 25 selfie holding my cards. I even got some done professionally that I paid for. They finally accepted one of the cards. NZ bnz and anz visa debit cards do most accept international payments and I have asked them to foot bother with my bnz but they insist they must verify both cards. My kiwibank card has been verified. I cant even try to withdraw until verified. I am at a loss what to do now.
Chápu.
Prozatím musíme zjistit, co je špatného na všech dokumentech nebo fotografiích, které jste dosud poskytli, ale také nebyly přijaty – aktuálně chybí, abychom prošli ověřením.
Dokážete si takový seznam sestavit sami? Pokud ne, zkuste to prosím vyjasnit s podporou kasina.
Poté bych řekl, že bychom se měli pokusit vypracovat seznam krok za krokem.
Co myslíš?
I see.
For now, we have to find out what is wrong with all the documents or photos you've provided so far but also have not been accepted - are currently missing in order to pass the verification.
Can you assemble such a list on your own? If not, please try to clarify this with the casino support.
After that, I'd say we should try to work the list out step by step.
What do you think?
Poslal jsem jich tolik. Thry přijal mou kiwibanku nakonec asi po 25 případech. Ale nepřijme bnz .
BNZ NZ nepřijímá mezinárodní platby, takže to není relevantní. Mají všechny moje bankovní výpisy, můj telefon, sazby a energetické účty. Můj řidičák. Jen pořád říkají, že to není ověřené, vždy další výmluva.
I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .
BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.