před 9 měsíci
0
Poslal jsem jich tolik. Thry přijal mou kiwibanku nakonec asi po 25 případech. Ale nepřijme bnz .
BNZ NZ nepřijímá mezinárodní platby, takže to není relevantní. Mají všechny moje bankovní výpisy, můj telefon, sazby a energetické účty. Můj řidičák. Jen pořád říkají, že to není ověřené, vždy další výmluva.
I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .
BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.
Nyní je tedy alespoň ujasněn způsob platby. Zkoušel jste se na všechny tyto dokumenty zeptat podpory, jak možná Radka navrhla ve svém příspěvku výše? Pro jistotu, co je špatně s těmi, které jste jim již poslali, mohou být například ve špatném formátu, takže je vždy lepší se na to zeptat podpory. Mohl bys to zkusit, prosím?
So at least now the payment method is clarified. Have you tried to ask the support about all these documents, as Radka suggested in her post above, perhaps? Just to be sure what is wrong with those you have already sent them, it may be in wrong format for example, so it is always better to ask the support about it. Could you try that, please?
Ahoj. Jo, tvoje zkušenost taky nebyla dobrá, že? Je váš účet v tomto kasinu stále uzavřen? V případě zájmu můžete stále psát o zkušenostech ve své recenzi. Stačí tak snadno natomto odkazu 👈.
Hello. Yeah, your experience was not good either, right? Is your account still closed at this casino? You can still write about the experience in your review, if you are interested. Just do so easily on this link 👈.
Stále se nemohu stáhnout. Poslal jsem tolik věcí, že mám obrovské obavy o mou identitu. Dokonce jsme z těchto účtů převedli své peníze ve strachu, kolik informací žádají. Včera jsem požádal o selfie s mými bankovními výpisy, které ukazují platby na jejich stránky. Požádali o můj výpis z bankovní karty s číslem mé kreditní karty, což je šílené, protože žádná banka nezasílá výpisy s vaším celým číslem na výpisu.
Připraven to vzdát, protože nestojí za to riskovat moji identitu za pár tisíc
I still can't withdraw. I have sent so much stuff its a huge worry about my identity. We even transfered our money from these accounts in fear of how much information they have asked for. Yesterday thry asked for selfies with my bank statements which show the payments to their site. They asked for my bank card statement showing my credit card number which is crazy as no bank sends statements with your full number on the statement.
Ready to give it up as not worth risks to my identity for a few grand
Myslím, že to jsou docela standardní dokumenty, které kasino požaduje. Co se týče karty, většinou jsou tam nějaká čísla zakrytá. Ale ty předchozí dokumenty už kasino akceptovalo?
Jak dlouho prosím trvá celý tento proces ověřování účtu?
I think these are pretty standard documents that the casino asks for. As far as the card is concerned, most of the time there are some numbers covered up. But those previous documents were already accepted by the casino ?
Also how long has this whole process of account verification been going on, please?
Jsou to 2 měsíce.
Poskytl jsem řidičský průkaz, účet za elektřinu, účet za sazby, účet za telefon, doklad o bankovních účtech pro obě víza použitá k uložení, 25 selfie s každou kartou, včetně fotografií pořízených profesionálně, za které jsem zaplatil, bankovní výpisy, fotografie karet, banka výpisy znovu se skutečným vkladem zobrazeným na jejich stránkách. Stále čekám na ověření. N z Bnz bank neumožňuje mezinárodní platby na vízum ze zámoří pouze vízové platby na jejich stránky a požádal jsem je, aby se neobtěžovali s kartou bnz, ale protože na to stejně nemohu odstoupit. Ale ne, stále to chtějí ověřit
It's been 2 months.
I have provided drivers license, power bill,rates bill,phone bill,proof of bank accounts for both visas j used to deposit , 25 selfies holding each card,including photos taken professionally I paid for, bank statements,photos of the cards,bank statements again with the actual deposit showing to their site. I am still waiting to be verified. N z Bnz bank doesn't allow international payments to visa from overseas only visa payments to their site and I have asked them to not bother with the bnz card but because I can't withdraw to that anyhow . But no they still want it verify it
Vidím, že tento proces probíhá již poměrně dlouho, proto bych v tomto případě doporučil reklamaci u nás.
Pokud máte zájem,stačí kliknout na tento odkaz. Přidám také průvodce , který by mohl být užitečný, abyste věděli, co můžete očekávat.
Důvod, který doporučuji, je ten, že dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše, co potřebují, ověřili a poté hráči zaplatili. Ale protože ve vašem případě je to už docela dlouhá doba, asi by se vám hodila pomoc a uvidíme, kam se náš tým dostane.
Protože jste však uvedli, že jste ověřili více karet, není možné vybrat jinou kartu, která přijímá platby ze zámoří? Nebo jsou všechny karty od stejné banky?
I can see that this process has been going on for quite a long time, so in this case I would recommend that you file a complaint with us.
If you are interested just click on this link. I will also add a guide that might be useful to know what you can expect.
Reason I recommend this is because we give casinos 14 days to sort out everything they need to and verify and then pay the player. But since in your case it's been quite a long time, you could probably use some help and we'll see where our team gets to.
However, since you said you verified multiple cards, isn't it possible to withdraw to another card that accepts payments from overseas ? Or are all the cards from the same bank ?
Příště prosím pozor na svůj jazyk. Děkuji.
Please mind your language next time. Thank you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.