FórumKasinaSpinch Casino - všeobecná diskuze

Spinch Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 9 měsíci od lisabernstein83
|
5144 zobrazení 42 odpovědí |
|
1 2 3
lisabernstein83
před 9 měsíci

Když si stěžuji nebo se na něco ptám, ruší mé výběry poté, co byly zpracovány. To, co považuji za skutečně suss, je, že pokud byl zpracován, mělo by to znamenat, že prochází bankovními cestami a skončí úspěšným připsáním peněz na můj účet.

Skutečnost, že to všechno mohou zavolat zpět a je to okamžitě zpět na mém účtu, mi říká, že to ve skutečnosti nebylo nikdy skutečně zpracováno

Jen to říkají, bez úmyslu dát mi nějaké peníze, které si mohu vybrat. Jejich cílem je jednoznačně doufat, že ji zahraji, až se mi vrátí na účet. Žádný proces odstoupení od smlouvy by se neměl podobat tomuto obtížnému

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Používám bankovní převod. Dříve se to zkoušelo přes dvě různé karty několikrát. Moje platba říká, že byla zpracována, ale za poslední dva týdny to řeklo mnohokrát, jen aby ji o několik dní později zrušili. Hlavní zdržovací taktika

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Takže, jestli tomu dobře rozumím, nikdy jste v tomto kasinu neměli žádný úspěšný výběr, je to tak? V tom případě počítám, že by reklamace byla opravdu na místě, jak už zmínil Jaro. Nemyslíš? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už je to 9 dní. A také se bojím požádat o další výběry pro své další výhry, protože když požádám o více, někdy se vše zruší.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Jo, asi je lepší počkat, jak bude probíhat výběr, na který čekáš, a pak požádat o další. Taky nezapomeňme na ty limity výběru, že? Snad bude vše ok a nebude nutné reklamovat. Prosím, informujte nás a my vám budeme připraveni pomoci, pokud to budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,


jak probíhaly vaše platby? Dostali jste své peníze? Tam jsem v podobné situaci.

Automaticky přeloženo:
lisabernstein83
před 8 měsíci

Ahoj,

Dostali jste své peníze peníze? Tam jsem v podobné situaci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,


jak probíhaly vaše platby? Dostali jste své peníze? Tam jsem v podobné situaci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, z toho, co jsem viděl, máte stejnou situaci, takže také čekáte na odstoupení ano ? Jak dlouho si čekal ? Máte ověřený kasino účet?

Také jsem viděl, že máte nevyřízenou stížnost , takže pokud vaše čekání dosáhne 14 dnů a nic se nevyřeší, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci.

Snad to nebude nutné a své peníze dostanete dříve.

Počkám na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Velmi velmi dobré kasino

Automaticky přeloženo:
rokselakamila
před 7 měsíci

Ahoj, co je pro tebe na tomto kasinu dobré? Zapůsobí na vás něco konkrétního? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nechci dát žádnou hvězdu, ale musím Vyhrál jsem 1 000, když se pokusím vybrat své peníze, zruší to 5krát, žádají mě, abych zkusil jinou metodu a vložil znovu 20 eur 3krát jsem to musel udělat s jiným bankovním účtem, takže jsem ztratil jsem 60 euro za nic a stále čekám na svou 1k další den, pošlou mi e-mail, že mi pošlou peníze a já musím požádat svou banku o další informace Ptal jsem se své banky a řekli mi, že spinch žádné peníze neposílá když jsem znovu mluvil se spinchem, řekli mi, že musím znovu počkat na další informace, neustále lžou Myslím, že moje peníze jsou pryč Nikdy je nedostanu, takže NEHRAJTE V SPINCH CASINO DIE LYING A NEZÍSKEJTE Z NICH ŽÁDNÝ CENT . 7. den mi řekli, že vám posíláme peníze do vaší banky, ale nyní je to opět odmítnuto a moje peníze nejsou v mé bance, ale na zůstatku v kasinu, může mi někdo pomoci Chci své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

neustále mi říkají něco jiného Právě teď máme na našem webu technické problémy a vyřešíme je co nejdříve. Buďte prosím trpěliví, vaše peníze budou v pořádku.

tohle teď říkají

je to lež, lidé si tu nehrají

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

a teď je to můj problém, zavolal jsem do své banky a řekli mi spinch nikdy neposílejte žádné peníze Zkouším to se 3 různými bankovními účty a 1 kreditní kartou Volal jsem do každé banky všechny banky a řekli mi spinch nikdy neposílejte žádný CENT, nevěřte jim a ne hrajte zde, nevyplatí vás


Zrušení přichází ze strany vašeho zpracovatele plateb, to není problém našeho webu. Váš požadavek byl předán jinému oddělení, snažíme se váš problém co nejdříve vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Omlouvám se, v tom jsem se mýlil. Vaše platební metoda, kterou se pokoušíte vybrat, váš výběr zrušila. Čekejte prosím, váš požadavek byl předán.

už ani nevědí, co říct, když mluvíte o recenzích Řekl jsem jim, aby každý den vkládali 5 recenzí, dokud nedostanu své peníze

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj všichni.


Pokud hledáte kasina, kde si užijete, není to ono.


věřte mi, ať už máte jakékoli nutkání, stojí za to vyhnout se utrpení a taktikám, které získáte z kasina, jako je toto.


hledejte jiné poskytovatele, lžou, jsou nečestní, nezaslouží si vaše podnikání, během zlomku sekundy mi klesl zůstatek z 500 na 300, hrál jsem 3 dolary za zatočení, šel jsem si popovídat, ona říká, že jsem to ztratil, já' Líbí se mi, jak mohu prohrát 200 babek za 1 sekundu hraním 3 dolarových zatočení, takže odečítají a kradou z vašeho zůstatku, nemají žádnou morálku a jsou mnohem lepší místa, kde můžete dát své podnikání, uzavřel jsem tam svůj účet a řekl jsem jim, že to udělám dejte vědět ppl, takže pokud si to přečtete, ukončete prohlížeč a vyhledejte lepší

Automaticky přeloženo:
Saminr
před 7 měsíci

Děkuji za vaše příspěvky a doufám, že vám budeme moci pomoci s tímto problémem, který máte v tomto kasinu. Mohu se zeptat, kdy přesně byl váš výběr požadován a zda jste prošli procesem ověření v tomto kasinu, prosím? Jen se snažím přijít na to, co by mohlo způsobit toto zpoždění, nebo jak vám řekli, může to být nějaký technický problém.🤷‍♀️ Sdělte nám prosím jakékoli informace, které máte, abychom měli šanci pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj všichni.


Pokud hledáte kasina, kde si užijete, není to ono.


věřte mi, ať už máte jakékoli nutkání, stojí za to vyhnout se utrpení a taktikám, které získáte z kasina, jako je toto.


hledejte jiné poskytovatele, lžou, jsou nečestní, nezaslouží si vaše podnikání, během zlomku sekundy mi klesl zůstatek z 500 na 300, hrál jsem 3 dolary za zatočení, šel jsem si popovídat, ona říká, že jsem to ztratil, já' Líbí se mi, jak mohu prohrát 200 babek za 1 sekundu hraním 3 dolarových zatočení, takže odečítají a kradou z vašeho zůstatku, nemají žádnou morálku a jsou mnohem lepší místa, kde můžete dát své podnikání, uzavřel jsem tam svůj účet a řekl jsem jim, že to udělám dejte vědět ppl, takže pokud si to přečtete, ukončete prohlížeč a vyhledejte lepší

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohu se zeptat, zda jste tento problém v kasinu někde nahlásili? Požádali jste kasino, aby vám poslalo herní historii vaší hry? Určitě by to měli být schopni zajistit a zkontrolovat, co se tam přesně stalo, abyste mohl dokázat vše, co zde říkáte. Chtěli byste, abychom vám nějak pomohli? Jen nám řekněte, prosím, jestli můžeme něco udělat. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

ne, hned jsem svůj účet zavřel, už bych sem nikdy nevložil… tolik lepších poskytovatelů a kasin, tihle kluci jsou také velmi stinní, hrajte někde, kde vám rádi zaplatí, proveďte další průzkum a držte se dál od tento prosím

Automaticky přeloženo:
moe99
před 7 měsíci

Mohli zkontrolovat historii hry a zjistit, v čem byl problém, podle mého názoru. Je samozřejmě zcela na vás, co uděláte, a děkujeme za sdílení vašich zkušeností, i když to nebylo příjemné.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni,


Níže je uvedeno, že můj účet je plně ověřen a minulý týden jsem obdržel platbu, která byla na mém účtu okamžitě poté, co jsem obdržel potvrzení. Tento týden jsem požádal o další výplatu, která byla schválena o den později včera, ale moje peníze stále nejsou na mém účtu. Poté, co jsem se několikrát zeptal kasina, bylo mi pokaždé řečeno něco jiného. Požádal jsem svou banku a Spinch rozhodně žádné peníze nepřevedl.


Jak je možné, že minule to tam hned bylo a teď ne? Pokud používají okamžitý převod, určitě by tam měl být okamžitě? Mohlo se samozřejmě stát, že to udělali jako normální převod.


Chtěl jsem otevřít stížnost, ale bohužel po 3. otázce jsem přesměrován na prázdnou stránku bez "další otázky"


Doufám, že mi s tím tady někdo pomůže.

Automaticky přeloženo:
floriandieter
před 2 měsíci

Ahoj.

Vidím, že jste zde s naším týmem úspěšně odeslali svou stížnost . Nick vás tam informoval, že zatím nemohou zasáhnout, protože kasinům dáváme celých 14 dní na provedení platby.

Doufám, že jej budete moci brzy přijmout a nebude nutný žádný zásah.

Možná už máte nějaké vysvětlení od kasina ohledně tohoto zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobré ráno Robine,

E-mailová podpora mi napsala toto: "Z naší strany byl váš výběr schválen a zpracován a prostředky byly převedeny na váš účet. Kontaktujte prosím svou banku ohledně tohoto požadavku. Také bych vás rád informoval, že platební systémy mohou až 5 dní na zpracování transakcí."


Moje otázka, jak to bylo naposledy rezervováno okamžitě, samozřejmě nikdy nebyla zodpovězena. Moje banka mi oznámila, že peníze byly odeslány. V jednoduché angličtině kasino říká, že jsme skončili, vše je hotovo, vyřešte to s bankou. Banka říká, že nic neposlali, vyřešte to s nimi.

Alespoň zatím žádné peníze nepřišly.

Lg

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky