FórumKasinaSpinch Casino - všeobecná diskuze

Spinch Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od lisabernstein83
|
5125 zobrazení 42 odpovědí |
|
1 23
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spinch Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Chvíli jsem byl hráčem kasina Spinch. Nikdy jsem neměl problémy s výběrem. Nedávno jsem si zajistil VIP status úrovně 6, který mi zaručuje přednostní výběry (obvykle 2-3 dny). Nicméně s mými nejnovějšími žádostmi o výběr čekají na vyřízení a mám stále výmluvy, proč neprocházejí. můj účet je ověřený, nikdy v minulosti jsem neměl problém s většími výběry.


Měl jsem 4 výběry – 9000 $, 9000 $, 6000 $ a 1000 $. Poté, po nějaké době tam a zpět, byl můj výběr 1000 $ zpracován, i když větší částky byly provedeny dny předem. Trochu se obávám, že nedostanu své peníze a byl jsem obehnán. Snažím se být trpělivý, ale už je to týden a nikdy předtím to netrvalo tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
lisabernstein83
před 9 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste se ocitli v docela nezáviděníhodné situaci. Z toho, co jsem četl, jsem se dozvěděl, že vaše výběry čekají na vyřízení a stále jste se o nich nedozvěděli nic víc. Také vám kasino řeklo, proč to trvá tak dlouho?

Je však dobrým znamením, že jste v minulosti neměli problémy a pevně věřím, že své peníze nakonec dostanete.

Pokud se tak nestane, můžete nás kontaktovat a náš tým se vám pokusí pomoci. Důležité je, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže pokud se do té doby nic nezmění, dejte nám vědět.

Doufám, že se vám podaří získat své peníze.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ne, bohužel mi pořád říkají, že se to zpracovává, ale žádný důvod, proč to trvá tak dlouho. Už jste slyšeli, že se to stalo? Pokud ano - víte proč?


Také – za těchto okolností – jak dlouho trvá nejhorší možný scénář?


Dobře, počkám dva týdny a uvidím 🙂

Automaticky přeloženo:
lisabernstein83
před 9 měsíci

Zkontroloval jsem, jestli s tím mají zkušenosti i ostatní hráči, ale o dlouhých výběrech se skoro nikdo nezmínil. Takže moc nepomůžu.

Pokud jde o nejhorší scénář, nejsem si tak jistý. Vzhledem k tomu, že kasinům dáváme 14 dní, pokud kasino nic nekomunikuje a nevyřeší, existuje možnost podat stížnost. Náš tým se pokusí pomoci, ale prošetřit vše by jistě nějakou dobu trvalo. Časové rozhraní by tedy mohlo být mnohem delší.

Každopádně se o svých výběrech určitě průběžně informujte a doufejme, že brzy přijde aktualizace a peníze dostanete.

Budu čekat na vaši odpověď. Doufám, že pozitivní. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No, mám tu malou aktualizaci. Od této chvíle schválili můj výběr ve výši 6000 $, ale všechny ostatní zrušili. Takže jsem mohl dostat 6000 $, ale zrušili dalších 18 000 $.


Nyní říkají, že můj denní limit výběru je 7500 $, týdenní 15 000 $ a měsíční 30 000 $. Když minulý týden byl můj denní limit výběru 15 000 $, týdenní 30 000 $ a měsíční 90 000 $. Takže to vypadá, že jsem zase na začátku. (viz přiložená fotografie pro podrobnosti o tom, jak mi říkají moje limity výběru).


Zadal jsem novou žádost o 7500 $ a teď čekám, co se stane. Zdá se mi, že dělají vše pro to, abych NEBYL schopen vybrat své peníze včas.


file

Automaticky přeloženo:
lisabernstein83
před 9 měsíci

Dobrá zpráva je, že máte alespoň aktualizaci a věci se pohnuly kupředu.

Pokud jde o výběr 6000 $, dostali jste to na svůj účet?

V seznamu limitů vidím, že máte méně, než jste měli předtím, ale myslím, že výběr peněz nebude trvat tak dlouho. Viděl jsem limity, kdy hráči měli 500 $ a vyhráli 30 000 $, takže z mého pohledu je to stále docela rozumné.

Určitě mi dejte vědět, jestli jste dostali peníze a jak probíhá váš další výběr.

Samozřejmě doporučuji s penězi nic nedělat, dokud je všechny nevyberete. Vím, že to nebude nejkratší doba, ale čím méně problémů, tím lépe. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokusil jsem se vybrat 700 $. To. Byl to můj první výběr, všechna moje ověření již byla dokončena. Trvalo dva a půl dne, než bylo dokonce zpracováno odstoupení od smlouvy, a nyní celkem 8 dní poté a ještě jsem nic nedostal.

Tvrdí, že výběr je okamžitý prostřednictvím kreditní karty. Veškerá komunikace byla vágní a v podstatě mi jen řekli, abych dál čekal.

Pochybuji, že od nich vůbec něco dostanu

Automaticky přeloženo:
shanehennessy85
před 9 měsíci

Ahoj. Zkusili jste to náhodou ověřit u svého poskytovatele plateb? Může být problém na jejich konci? 🤔 Recenze od některých hráčů, jak jste pravděpodobně také sami viděli, popisují podobné problémy jako vy. Čekali o něco déle, ale nakonec platby obdrželi. Tak doufejme, že i u vás bude vše v pořádku. Pokud máte pocit, že potřebujete naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Náš reklamační tým je vždy připraven pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Ahoj Romi

Nakonec se mi vrátili poté, co jsem skutečně prosadil svůj názor, a řekli jim, že jsem zanechal negativní recenzi. Řekli mi, že došlo k technickému problému, a výběr zrušili.

Zeptali se, zda mohu zpracovat svůj výběr znovu pomocí jiného bankovního účtu, na který budou peníze odeslány. Po žádosti o nový výběr jinou kartou jej tedy rychle zpracovali. (Úžasné, že když jsem se pořád ptal, co se děje s prvním, zpracování trvalo 2,5 dne, ale teď to dokázali okamžitě).

Takže teď, jako jsem byl 8 dní, čekám v naději, že prostředky přistanou na mém účtu.

Automaticky přeloženo:
shanehennessy85
před 9 měsíci

Výborně, takže to považuji za dobrou aktualizaci. Chci jen, aby to skončilo šťastně a budu spokojená. Dejte nám prosím vědět, jak to dopadlo a jestli jste dostali peníze.

Budu netrpělivě čekat. 😉

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále mi nic nepřišlo na můj účet. Pořád velmi pochybuji, že něco dostanu

Automaticky přeloženo:
shanehennessy85
před 9 měsíci

Nový týden zní slibně; nějaké dobré zprávy ohledně výplaty, kterou stojí za to sdílet?🤞🤞


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pro mě zatím nic. Stále čekám a mé výběry stále čekají. Kdykoli oslovím, je mi řečeno, abych byl trpělivý a že kontaktovali své finanční oddělení nebo vedoucí oddělení. Ale zdá se to jen jako otřes a taktika, jak odložit platby. Chci jen své peníze a mít s nimi hotovo. Jsem si jistý, že už jsou otrávení z toho, jak neustále e-mailuji a žádám o aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Byl jsem nucen udělat několik různých žádostí o výběr. Často jsou schváleni a pak je to jejich problém na nějakou dobu (rozhodně ne na mé straně na jejich straně) a donutí mě udělat úplně jiný pomocí jiné metody. Nikdy v životě jsem nezažil tak hrozné chvíle, kdy jsem se snažil stáhnout. Jsou to dva týdny a teprve dnes ráno znovu přijali můj výběr. Poslal jsem dohromady asi 120 e-mailů tam a zpět

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ach ano, já taky! Za posledních pár týdnů jsem poslal stovky e-mailů. Tak frustrující!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pro mě zatím nic. Stále čekám a mé výběry stále čekají. Kdykoli oslovím, je mi řečeno, abych byl trpělivý a že kontaktovali své finanční oddělení nebo vedoucí oddělení. Ale zdá se to jen jako otřes a taktika, jak odložit platby. Chci jen své peníze a mít s nimi hotovo. Jsem si jistý, že už jsou otrávení z toho, jak neustále e-mailuji a žádám o aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsem si jistý, že to není příjemné ani pro jednu stranu, ale pokud bych ty peníze vyhrál, taky bych chtěl vědět, co se s tím děje, takže je škoda, že zatím není nic nového.

Nicméně, jak dlouho jste prosím čekali?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Byl jsem nucen udělat několik různých žádostí o výběr. Často jsou schváleni a pak je to jejich problém na nějakou dobu (rozhodně ne na mé straně na jejich straně) a donutí mě udělat úplně jiný pomocí jiné metody. Nikdy v životě jsem nezažil tak hrozné chvíle, kdy jsem se snažil stáhnout. Jsou to dva týdny a teprve dnes ráno znovu přijali můj výběr. Poslal jsem dohromady asi 120 e-mailů tam a zpět

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hmm, pokud jsou to dva týdny a stále se nic nového jen točí, máte možnostu nás podat stížnost na tomto odkazu , takže pokud byste měli zájem, můžete pokračovat. 2 týdny je čas, který dáváme kasinům na vyřešení procesu výběru.

Jakou metodu však nyní používáte, když kasino doporučilo?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Používám bankovní převod. Dříve se to zkoušelo přes dvě různé karty několikrát. Moje platba říká, že byla zpracována, ale za poslední dva týdny to řeklo mnohokrát, jen aby ji o několik dní později zrušili. Hlavní zdržovací taktika

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Už je to 9 dní. A také se bojím požádat o další výběry pro své další výhry, protože když požádám o více, někdy se vše zruší.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky