Omlouvám se, ale musím zasáhnout:
Zkusili jste někdy zavřít kasino? Toto není něco, co by mohl dosáhnout běžný hráč, řekl bych, že vaše reakce není ani zdaleka spravedlivá.
Navíc kasina bez licence - ano, beru neověřitelné jako totéž jako chybějící licenci - jsou prakticky nedotknutelná. Navrhuji, abyste se nejprve seznámili s právními procesy a poté se sami sebe zeptali: Jste na to? Místo ukazování na ostatní hráče...
Je mi líto, že se počítáte mezi kompulzivní hráče! Možná se chcete spojit s ostatními?
https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Navíc - a když už mluvíme o stížnostech, čekáme na důkaz:
"Uvědomte si prosím, že abychom mohli kasino konfrontovat s vašimi proplacenými nebo nevyplacenými výhrami, budeme potřebovat nějaké podpůrné důkazy. Jakoukoli relevantní komunikaci nebo podpůrné důkazy můžete přeposlat na petronela.k@casino.guru ."
Laskavě vyřešte stížnost: https://casino.guru/spicy-jackpots-casino-casino-closed-account-and-winnings
Děkuji za milou spolupráci.
I'm sorry, but I have to step in:
Have you ever tried to close a casino down? This is not something a regular player may accomplish thus, your response is far from fair, I'd say.
Furthermore, casinos without a license - yes, I take unverifiable as the same as a missing license - are virtually untouchable. I suggest you make yourself familiar with the legal processes first, then ask yourself: are you up to it? Instead of pointing at other players...
I'm sorry you count yourself among compulsive players! Care to get in touch with others, perhaps?
https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Additionally - and speaking about complaining, we are waiting for proof:
"Please understand that in order to confront the casino about your voided or unpaid winnings we will need some supporting evidence. You can forward any relevant communication or supporting evidence to petronela.k@casino.guru."
Kindly address the complaint: https://casino.guru/spicy-jackpots-casino-casino-closed-account-and-winnings
Thank you for your kind collaboration.