Chápu, že jste v této situaci naštvaný.
Přesto vám kasino stále neuvedlo konkrétní důvod, proč vám výhru nevyplatí? Pokud tedy nejste ověřeni podle kasina, ale na druhou stranu jste při vstupu do kasina řekli, že jste to udělali jako první, zkusili jste se také zeptat, jaké dokumenty byste měli poslat? Případně vás kasino požádalo o poskytnutí potřebných dokumentů? Jen se snažím lépe pochopit situaci.
I nadále se budu zajímat o to, jak vaše stížnost probíhá, a pokud se dozvíte nějaké další informace, určitě nám dejte vědět.
I understand that you are angry in this situation.
Nevertheless, the casino still hasn't given you a concrete reason why it won't pay out your winnings ? So if you are not verified according to the casino, but on the other hand you said you did it like the first thing when you joined the casino, did you also try to ask what documents you should send ? Alternatively, did the casino ask you to provide any necessary documents ? I'm just trying to understand the situation better.
I will continue to be interested in how your complaint is going and if you hear any further information, be sure to let us know.