Přesunul jsem vaše příspěvky pod toto konkrétní kasino, kterým se zabýváme.
Pokud jde o uzavření vašeho účtu, vidím, že kasino právě uzavřelo váš chat, když jste se chtěli zeptat, což podle mého názoru není správné.
Pokud jde o to, že jste upozornili další oddělení, zajímalo by mě, jak to bude pokračovat, protože jsem zvědavý, jaké stanovisko dají později.
Pokud jde o stížnost , viděl jsem, že jste ji již stihli podat a myslím, že je to správný krok. Uschovejte si důkazy, které máte, protože mohou být relevantní při řešení vaší stížnosti, takže je možné, že je v případě potřeby poskytnete.
Zatím musíme počkat. Doufám, že vše dobře dopadne.
I have moved your posts under this specific casino we are dealing with.
As for closing your account, I see that the casino just closed your chat when you wanted to inquire, which is not right in my opinion.
As far as the fact that you have notified other departments, I would like to know how it will continue, because I am curious to know what kind of opinion they will give later.
Regarding the complaint, I have seen that you have already managed to file it and I think that is the right step to take. Keep the evidence you have because it may be relevant in resolving your complaint, so it is possible that you will provide it if necessary.
For now, we have to wait. I hope everything will turn out well.
Automaticky přeloženo: