FórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před rokem od caiods20221
|
35849 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...11 12 13...15
Přidat příspěvek
Jaro
před 4 měsíci

Ne, už ne. Od té doby jsem tento web nenavštívil. Jen jsem na to chtěl upozornit ostatní. V tomto kasinu bylo ještě více problémů. Svůj účet jsem ověřil již 6x. 3x přímo na stránce a 3x e-mailem. Pokaždé, na konci všech předložených dokumentů, stálo přímo na stránkách kasina: "Váš účet je nyní ověřen, obdržíte e-mail pro potvrzení". Tento email nepřišel ani po 6. ověření. Pokaždé, když jsem chtěl provést výběr, stálo: Váš účet není ověřen! Pokaždé jsem znovu ověřil a na konci jsem obdržel tuto informaci: Váš účet je ověřen. Tak se sešlo 6x. V live chatu jsem vždy dostal stejnou hloupou výmluvu: je možné, že oddělení je momentálně přetížené a musel bych čekat. To bylo před půl rokem. A jak jsem řekl, do dnešního dne mi žádný email nepřišel. Především toto kasino je podle mě čistý podvod a mohu jen všechny varovat, aby tam nevkládali.

Automaticky přeloženo:
erdmannharry
před 4 měsíci

Je opravdu důležité si předem přečíst podmínky každého bonusu nebo roztočení zdarma, abyste se vyhnuli všem problémům. Jak řekl Jaro, není nic neobvyklého, že pokud jde o nějaké bonusy, je vždy nastaven maximální výběr, zejména u bezplatných zatočení nebo bonusů bez vkladu.

Také, co vás napadne, když řeknete, že váš ověřovací e-mail nepřišel, je, zda jste zkontrolovali a všechny informace jsou správné. Jen pro případ, víš. Zákaznická podpora by tento druh problému podle mého názoru určitě měla vyřešit.

Každopádně teď, když jste se přestěhovali někam jinam, asi vás nebude zajímat zkoušet problém vyřešit tam, že? Doufejme, že si někteří další hráči přečtou vaše příspěvky a vezmou v úvahu některé informace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Budu to opakovat, všechny požadované dokumenty jsem odeslal celkem 6x. 3x emailem a 3x přímo na stránkách kasina. Pokaždé po odeslání dokumentů web kasina řekl: Váš účet je nyní ověřen! A i kdyby bylo s dokumenty něco v nepořádku, byl bych informován emailem. Ale nikdy jsem od tohoto kasina nedostal e-mail ohledně ověření. Tato ověření byla před půl rokem. A už jen tato skutečnost je zcela pochybná.

Ano, našel jsem velmi renomované kasino, kde jsou všechny výběry zpracovány hladce a okamžitě a výhry mám na účtu do 3-4 hodin. Říkám tomu seriózní a rozhodně ne podvodné kasino, jako je toto kasino Snatch a jeho sesterská kasina.

I tak děkuji za vaše odpovědi.

Automaticky přeloženo:
erdmannharry
před 4 měsíci

Děkuji za sdílení. Jsem opravdu rád, že jste našli to pravé kasino pro vás, a přeji vám vždy hodně štěstí.🍀

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám aktualizaci! Všechny své peníze jsem obdržel do 2 týdnů poté, co jsem otevřel stížnost na askgamblers. Takže případ vyřešen. Opravdu to není správný způsob zacházení s lidmi. Jako hazardní hráči dlouhodobě prohráváme a v okamžiku, kdy vyhrajeme, máme právo na výplatu, jak říkají podmínky. Toto kasino nabízí dobré bonusy s omezenými výplatami, a pokud zjistí, že jste udělali něco špatně, nezaplatí! takže se ujistěte, že kluci, pokud zkusíte toto kasino, že čtete všechna malá písmena. Pro mě je případ vyřešen s dobrým koncem. Naštěstí.

Automaticky přeloženo:
crusty335
před 4 měsíci

To je opravdu pěkná a pozitivní aktualizace, děkuji. Jsem rád, že se ti to podařilo vyřešit. Pokud budete někdy potřebovat pomoc, náš tým pro stížnosti vám také rád pomůže. Pokud si přejete, můžete také napsat recenzi o tomto kasinu a popsat své zkušenosti zde 👈🙂.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasino Snach odeslalo všechny výdaje kasinu, protože má potíže s tím, že poskytlo příliš málo informací. Vzal jsem kartu a ukázal ji na mém účtu, PSČ, pas, kartu na mé kreditní kartě. U všeho doklad totožnosti.

co nefunguje

Upravil Radka před 3 měsíci
Důvod: učinil odkaz Outlook pasivní
Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 3 měsíci

Omlouvám se; Docela těžko rozumím věci. Máte problém? Možná s ověřovacím procesem? Co se zdá, že nefunguje?

Omlouvám se za tolik otázek, ale rád bych porozuměl nebo dokonce pomohl, pokud je to možné.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ahoj, odeslal jsem všechna ověření, která kasino chce, odeslal jsem je a vše je z dneška a včerejška, takže informace jsou čerstvé

snaží vybrat peníze file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dal jsem jim evertong z poštovního směrovacího čísla, bankovních údajů, pasu, účtu, fotografie z mé kreditní karty, ale nejsou spokojeni. a pošle mi zpět fotky, které jsem prezentoval file

Upravil Radka před 3 měsíci
Důvod: citlivé informace smazány
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto, ale stále nerozumím, o co přesně jde. Váš účet je plně ověřen a kasino od vás stále potřebuje další dokumentaci. Je to správně? Někdy může být důvodem nepřijetí dokumentů to, že jsou ve špatném formátu nebo dokonce ve špatné kvalitě.

Mohu se zeptat, kdy přesně jste celý tento proces zahájili? Pokud máte pocit, že by vám náš tým pro stížnosti mohl nějak pomoci, dejte nám prosím vědět a my se na tento problém podíváme a doufejme, že brzy najdeme řešení.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

to je zvláštní, že jsem byl schválen jako první. ale přesto nemám dovoleno vybrat peníze, protože o mně chtějí další informace, které musím nahrát a ukázat. file

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

snažím se nahrát fotky, ale nejde to. ale pokud chápu, ptáte se, proč jsem celý proces začal.

Jak jsem vysvětlil, ukázal jsem vše, co je požadováno, fotografie jsou nové, ale nedovolí mi vybrat peníze, není to podvodné kasino a jak mohu získat pomoc

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

teď nemůžu nic nahrát do tohoto fóra.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni,


Chtěl bych pomoci s co nejrychlejším vyplacením mého aktuálního zůstatku. Své výhry jsem začal vybírat téměř před dvěma týdny, ale zatím byli ochotni převést 500 € jen dvakrát s velkými obtížemi. Nyní mám zůstatek ve výši 6 500 EUR a nechci, aby čekalo měsíce na vyplacení celého zůstatku. Můj účet je samozřejmě plně ověřen.

Proč to dělají? Jak proces urychlit? Podle jejich podmínek by měli postupovat 1500 EUR/den. Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 3 měsíci

Pokud byste chtěli pomoc našeho týmu pro stížnosti, neváhejte a odešlete stížnost a oni se na tento váš problém lépe podívají. Stačí k tomu použít tento odkaz , prosím. Pokud máte nějaké další otázky nebo potřebujete pomoc, jsme tu, abychom vám pomohli.

Funguje vám teď fórum? Chvíli se vyskytly nějaké technické problémy.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni,


Chtěl bych pomoci s co nejrychlejším vyplacením mého aktuálního zůstatku. Své výhry jsem začal vybírat téměř před dvěma týdny, ale zatím byli ochotni převést 500 € jen dvakrát s velkými obtížemi. Nyní mám zůstatek ve výši 6 500 EUR a nechci, aby čekalo měsíce na vyplacení celého zůstatku. Můj účet je samozřejmě plně ověřen.

Proč to dělají? Jak proces urychlit? Podle jejich podmínek by měli postupovat 1500 EUR/den. Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj. Možná vám kasino poskytlo nějaké vysvětlení? Pokud je maximální vyplacení 1500 EUR za den, jak říkáte, měli by to dodržovat. V naší recenzi tohoto kasina však vidím toto:

file

Zkuste se spojit s podporou kasina, a pokud budete potřebovat, aby náš tým pro stížnosti zasáhl, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky