DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před 2 roky od caiods20221
|
50 460 zobrazení 313 odpovědí |
|
1...11 12 13...16
millassemmelhack
před 6 měsíci

Ahoj. Je mi líto, ale stále nerozumím, o co přesně jde. Váš účet je plně ověřen a kasino od vás stále potřebuje další dokumentaci. Je to správně? Někdy může být důvodem nepřijetí dokumentů to, že jsou ve špatném formátu nebo dokonce ve špatné kvalitě.

Mohu se zeptat, kdy přesně jste celý tento proces zahájili? Pokud máte pocit, že by vám náš tým pro stížnosti mohl nějak pomoci, dejte nám prosím vědět a my se na tento problém podíváme a doufejme, že brzy najdeme řešení.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

to je zvláštní, že jsem byl schválen jako první. ale přesto nemám dovoleno vybrat peníze, protože o mně chtějí další informace, které musím nahrát a ukázat. file

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

snažím se nahrát fotky, ale nejde to. ale pokud chápu, ptáte se, proč jsem celý proces začal.

Jak jsem vysvětlil, ukázal jsem vše, co je požadováno, fotografie jsou nové, ale nedovolí mi vybrat peníze, není to podvodné kasino a jak mohu získat pomoc

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

teď nemůžu nic nahrát do tohoto fóra.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni,


Chtěl bych pomoci s co nejrychlejším vyplacením mého aktuálního zůstatku. Své výhry jsem začal vybírat téměř před dvěma týdny, ale zatím byli ochotni převést 500 € jen dvakrát s velkými obtížemi. Nyní mám zůstatek ve výši 6 500 EUR a nechci, aby čekalo měsíce na vyplacení celého zůstatku. Můj účet je samozřejmě plně ověřen.

Proč to dělají? Jak proces urychlit? Podle jejich podmínek by měli postupovat 1500 EUR/den. Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 6 měsíci

Pokud byste chtěli pomoc našeho týmu pro stížnosti, neváhejte a odešlete stížnost a oni se na tento váš problém lépe podívají. Stačí k tomu použít tento odkaz , prosím. Pokud máte nějaké další otázky nebo potřebujete pomoc, jsme tu, abychom vám pomohli.

Funguje vám teď fórum? Chvíli se vyskytly nějaké technické problémy.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni,


Chtěl bych pomoci s co nejrychlejším vyplacením mého aktuálního zůstatku. Své výhry jsem začal vybírat téměř před dvěma týdny, ale zatím byli ochotni převést 500 € jen dvakrát s velkými obtížemi. Nyní mám zůstatek ve výši 6 500 EUR a nechci, aby čekalo měsíce na vyplacení celého zůstatku. Můj účet je samozřejmě plně ověřen.

Proč to dělají? Jak proces urychlit? Podle jejich podmínek by měli postupovat 1500 EUR/den. Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Možná vám kasino poskytlo nějaké vysvětlení? Pokud je maximální vyplacení 1500 EUR za den, jak říkáte, měli by to dodržovat. V naší recenzi tohoto kasina však vidím toto:

file

Zkuste se spojit s podporou kasina, a pokud budete potřebovat, aby náš tým pro stížnosti zasáhl, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj Romi,


Děkuji za rychlou odpověď zde. Jak říkají aktuální podmínky na Snatch (z jejich webových stránek), hráči požadují pouze 3 krát €500 za každých 24 hodin. Platby však neprovádějí vůbec do 24 hodin. Podpora je laskavá, ale odkazují na jejich finanční oddělení a říkají, že na tom pracují blabla, ale žádné přesné vysvětlení. Takže ve skutečnosti neposkytují žádnou skutečnou podporu. Myslíte si, že by stálo za to začít si stěžovat prostřednictvím Casino Guru? Oceňuji tvojí pomoc.

S přátelským pozdravem,

Olivere

Automaticky přeloženo:
oliviermagical
před 6 měsíci

Mohu vás požádat o laskavost? Mohl byste možná zveřejnit URL, kde najdeme tento nový termín o maximálním výběru?🙏 Náš datový tým to určitě zkontroluje.

Kdy přesně jste požádali o výběr? Náš reklamační tým je schopen zasáhnout vlastně až po 14denní lhůtě.🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Tady, tohle je z webu Snatche. file

https://snatchcasino.com/en/page/terms-and-conditions

Momentálně čekají na 3 výběry, nejstarší z 22.5. Pokud však se stížností počkám dva týdny, jak dlouho bude trvat, než obdržím celkový zůstatek 6500 EUR? Chtěl bych mít své prostředky co nejdříve, i s jejich vládou bych je už měl mít.

Upravil Romi před 6 měsíci
Důvod: Právě jsem udělal odkaz pasivní.
Automaticky přeloženo:
oliviermagical
před 6 měsíci

Děkuji. Ihned budu informovat náš datový tým.👌

Máš pravdu. Zkoušel jste však získat nějaké vysvětlení z kasina? Opravdu bych rád věděl důvod tohoto zpoždění.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Vůbec žádné vysvětlení. Mám pár screenshotů z chatování s podporou. Mohu se podělit zde, v podstatě mě žádají o trpělivost a žádají mě, abych nežádal o další výběry, dokud neproběhnou nevyřízené 3 lol. zeptal jsem se jich

aby mi řekli, jak dlouho bude trvat, než obdržím celkem 6500 EUR, řekli možná týden 😂 ani nemohou převést 1000 EUR týdně. Mám tedy zahájit reklamační řízení?

Automaticky přeloženo:
oliviermagical
před 6 měsíci

Screenshoty zde není třeba zveřejňovat. Doufám, že vám to opravdu brzy budou moci vyplatit.

Pokud svou stížnost odešlete nyní, bude stejně pozastavena, dokud neuplyne 14 dní, takže bych vám doporučil chvíli počkat a doufejme, že stížnost nebude nutná. Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Samozřejmě můžu počkat s reklamací, ale pak bych požádal o převedení všech mých zůstatků na mě, abych se nemusel motat s 500 € denně. Už porušili vlastní termín & co. Co myslíte, budou ochotni v rámci reklamačního procesu převést všechny mé prostředky z mého účtu?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud mohu zasáhnout, podle odpovědi kasina jsou požadavky jasně uvedeny. Poskytli jste, prosím, odpovídající dokumenty?

Podle emailu se jedná o screenshot s údaji o vašem bankovním účtu – online bankovnictví, nebo výpis z účtu s vaší úplnou adresou. Předpokládám, že všechny dokumenty, které jste dosud poskytli, by měly obsahovat stejnou adresu, pokud ne, může to způsobit problém.

Navíc, kdy jste je poskytli? Protože může chvíli trvat, než projde závěrečnou kontrolou. Vaše výběry zůstanou v režimu čekání, dokud nebude dokončeno toto dodatečné ověření.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Samozřejmě můžu počkat s reklamací, ale pak bych požádal o převedení všech mých zůstatků na mě, abych se nemusel motat s 500 € denně. Už porušili vlastní termín & co. Co myslíte, budou ochotni v rámci reklamačního procesu převést všechny mé prostředky z mého účtu?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Promiňte, ale na vaši otázku opravdu nemám odpověď. Asi si budeme muset počkat na výsledek.🤷‍♀️

Stále doufám, že nebude potřeba, abyste podávali stížnosti, a budu vám v tom držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
oliviermagical
před 6 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ano

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Teď mi to napsali

Rádi bychom vás informovali, že správa našeho kasina si vyhrazuje právo provádět platby podle individuálního rozvrhu. Nastavte minimální a maximální částky pro jednu transakci a také čas pro tuto transakci. Mohou se lišit v závislosti na způsobu výběru, úrovni vašeho účtu nebo jiných relevantních faktorech.

Finanční oddělení zpracovává všechny vaše výběry na základě stavu vašeho účtu a vaší přímé aktivity.

500 EUR bude dokončeno 31.05.2024

360 EUR bude dokončeno 05.06.2024

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky