FórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před rokem od caiods20221
|
35838 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...12 13 1415
Přidat příspěvek
Romi
před 3 měsíci

Ahoj Romi,


Děkuji za rychlou odpověď zde. Jak říkají aktuální podmínky na Snatch (z jejich webových stránek), hráči požadují pouze 3 krát €500 za každých 24 hodin. Platby však neprovádějí vůbec do 24 hodin. Podpora je laskavá, ale odkazují na jejich finanční oddělení a říkají, že na tom pracují blabla, ale žádné přesné vysvětlení. Takže ve skutečnosti neposkytují žádnou skutečnou podporu. Myslíte si, že by stálo za to začít si stěžovat prostřednictvím Casino Guru? Oceňuji tvojí pomoc.

S přátelským pozdravem,

Olivere

Automaticky přeloženo:
oliviermagical
před 3 měsíci

Mohu vás požádat o laskavost? Mohl byste možná zveřejnit URL, kde najdeme tento nový termín o maximálním výběru?🙏 Náš datový tým to určitě zkontroluje.

Kdy přesně jste požádali o výběr? Náš reklamační tým je schopen zasáhnout vlastně až po 14denní lhůtě.🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Tady, tohle je z webu Snatche. file

https://snatchcasino.com/en/page/terms-and-conditions

Momentálně čekají na 3 výběry, nejstarší z 22.5. Pokud však se stížností počkám dva týdny, jak dlouho bude trvat, než obdržím celkový zůstatek 6500 EUR? Chtěl bych mít své prostředky co nejdříve, i s jejich vládou bych je už měl mít.

Upravil Romi před 3 měsíci
Důvod: Právě jsem udělal odkaz pasivní.
Automaticky přeloženo:
oliviermagical
před 3 měsíci

Děkuji. Ihned budu informovat náš datový tým.👌

Máš pravdu. Zkoušel jste však získat nějaké vysvětlení z kasina? Opravdu bych rád věděl důvod tohoto zpoždění.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Vůbec žádné vysvětlení. Mám pár screenshotů z chatování s podporou. Mohu se podělit zde, v podstatě mě žádají o trpělivost a žádají mě, abych nežádal o další výběry, dokud neproběhnou nevyřízené 3 lol. zeptal jsem se jich

aby mi řekli, jak dlouho bude trvat, než obdržím celkem 6500 EUR, řekli možná týden 😂 ani nemohou převést 1000 EUR týdně. Mám tedy zahájit reklamační řízení?

Automaticky přeloženo:
oliviermagical
před 3 měsíci

Screenshoty zde není třeba zveřejňovat. Doufám, že vám to opravdu brzy budou moci vyplatit.

Pokud svou stížnost odešlete nyní, bude stejně pozastavena, dokud neuplyne 14 dní, takže bych vám doporučil chvíli počkat a doufejme, že stížnost nebude nutná. Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Samozřejmě můžu počkat s reklamací, ale pak bych požádal o převedení všech mých zůstatků na mě, abych se nemusel motat s 500 € denně. Už porušili vlastní termín & co. Co myslíte, budou ochotni v rámci reklamačního procesu převést všechny mé prostředky z mého účtu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pokud mohu zasáhnout, podle odpovědi kasina jsou požadavky jasně uvedeny. Poskytli jste, prosím, odpovídající dokumenty?

Podle emailu se jedná o screenshot s údaji o vašem bankovním účtu – online bankovnictví, nebo výpis z účtu s vaší úplnou adresou. Předpokládám, že všechny dokumenty, které jste dosud poskytli, by měly obsahovat stejnou adresu, pokud ne, může to způsobit problém.

Navíc, kdy jste je poskytli? Protože může chvíli trvat, než projde závěrečnou kontrolou. Vaše výběry zůstanou v režimu čekání, dokud nebude dokončeno toto dodatečné ověření.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Samozřejmě můžu počkat s reklamací, ale pak bych požádal o převedení všech mých zůstatků na mě, abych se nemusel motat s 500 € denně. Už porušili vlastní termín & co. Co myslíte, budou ochotni v rámci reklamačního procesu převést všechny mé prostředky z mého účtu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Promiňte, ale na vaši otázku opravdu nemám odpověď. Asi si budeme muset počkat na výsledek.🤷‍♀️

Stále doufám, že nebude potřeba, abyste podávali stížnosti, a budu vám v tom držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
oliviermagical
před 3 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ano

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Teď mi to napsali

Rádi bychom vás informovali, že správa našeho kasina si vyhrazuje právo provádět platby podle individuálního rozvrhu. Nastavte minimální a maximální částky pro jednu transakci a také čas pro tuto transakci. Mohou se lišit v závislosti na způsobu výběru, úrovni vašeho účtu nebo jiných relevantních faktorech.

Finanční oddělení zpracovává všechny vaše výběry na základě stavu vašeho účtu a vaší přímé aktivity.

500 EUR bude dokončeno 31.05.2024

360 EUR bude dokončeno 05.06.2024

Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 3 měsíci

Ahoj,

Takže jsi je v podstatě donutil napsat, jak ti naplánují výplaty? Jsem zvědavý, jestli dodrží termíny! Držíme palce 🤞.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Takže jsi je v podstatě donutil napsat, jak ti naplánují výplaty? Jsem zvědavý, jestli dodrží termíny! Držíme palce 🤞.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

najdou nějaký důvod, proč transakci neprovést

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Teď mi to napsali

Rádi bychom vás informovali, že správa našeho kasina si vyhrazuje právo provádět platby podle individuálního rozvrhu. Nastavte minimální a maximální částky pro jednu transakci a také čas pro tuto transakci. Mohou se lišit v závislosti na způsobu výběru, úrovni vašeho účtu nebo jiných relevantních faktorech.

Finanční oddělení zpracovává všechny vaše výběry na základě stavu vašeho účtu a vaší přímé aktivity.

500 EUR bude dokončeno 31.05.2024

360 EUR bude dokončeno 05.06.2024

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tak tohle mi vlastně zní slibně. Co říkáte?🤔 Jen doufejme, že udělají, jak říkají, a vy budete moci své peníze brzy získat. Snažte se zůstat pozitivní a nedělat žádné závěry. Určitě budu držet palce a čekat na dobré zprávy.🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

velmi podivné kasino, nyní zřejmě funguje výběr peněz.

Ahoj Camilla Semmelhack,

Gratulujeme!

Naše finanční oddělení zpracovalo vaši platbu za výběr 500 EUR.

Pokud máte nějaké dotazy, kontaktujte prosím live chat nebo e-mail našeho kasina kyc@snatchcasino.com .

S pozdravem,

Tým finančního oddělení Snatch Casino.


Upravil Radka před 3 měsíci
Důvod: jen udělal odkaz pasivní
Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 3 měsíci

Na druhou stranu jste nevědomky prošli všemi požadavky a předpokládám, že peníze dostanete poměrně brzy. Myslím, že jsi byl skvělý.

Kasino je na druhou stranu trochu neorganizované, možná? 😀

Dejte nám vědět, až dostanete peníze, abyste se ujistili, že je vše v pořádku.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 3 měsíci

psal několikrát a poslal fotky. Baví se s čísly účtů, která nejsou moje, žádají pořád to samé. Pokračuji ve stejném vláknu až na to, že vidí, jak dlouhý je příčný most. ale tady máte malý zlomek dlouhého dialogu


chybí něco? Předložil jsem všechny dokumenty? řekl, že to bylo schváleno.

SE13800000082727017247323962

zeto je příliš mnoho. ahoj, odeslal jsem všechna ověření, která kasino chce, odeslal jsem je a vše je z dneška a včerejška, takže informace jsou čerstvé

pokouším se vybrat peníze a přemýšlím, zda jsou mé údaje správné.

Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 3 měsíci

"Zahrávají se s čísly účtů, která nejsou moje." - Mohl byste to vysvětlit, prosím? Nejsem si jistý, zda tomu správně rozumím.🤷‍♀️

Myslel jsem, že jste ve svém předchozím příspěvku uvedl, že váš výběr byl zpracován. pletu se?

Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 3 měsíci

Myslím, že číslo tvého účtu nepřehlédnou. Dostali jste od nich někdy převod? Zkontrolovali jste své bankovní údaje ve svém profilu na Snatch?

Automaticky přeloženo:
1...12 13 1415
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky