Pokud se vám kasino neozve a nedostanete žádné vysvětlení, proč jste své peníze nedostali, a ani je neobdržíte, a nemáte ponětí, co máte dělat, pak můžete podat stížnost.
Zajímalo by mě, jestli je dobrý nápad hrát teď, když máte nějaké problémy, ale vidím, že už jste nějaké peníze dostali, takže by mě zajímalo, jestli problém opravdu není v tom, že jste měli uplatněný bonus a měl nějakou maximální výhru a proto máš jen to, co máš.
Mohl bys prosím udělat screenshot, jak ten bonus vypadal, protože pokud jsi ho aktivoval, bude mi asi jasné, proč k této situaci došlo.
If the casino doesn't get back to you and you don't get any explanation as to why you didn't get your money, and you don't even receive it, and you have no idea what to do, then you can file a complaint.
I'm wondering if it's a good idea to play now that you have some problems but I see that you already got some money, so I wonder if the issue really isn't that you had a bonus applied and it had some max win and that's why you only got what you got.
Could you please screenshot what the bonus looked like, because if you activated it, it will probably be clear to me why this situation occurred.
Automaticky přeloženo: