FórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 2 roky od caiods20221
|
43505 zobrazení 304 odpovědí |
|
1...13 14 1516
efreu
před 4 měsíci

Axle sorry, nemůžu nic najít, s kterým bonusem jsem hrál

Automaticky přeloženo:
efreu
před 4 měsíci

Takže ve své historii nic nemáte, že? Pak bych se asi zeptal, jak je možné, že v určitém okamžiku zastropují vaše peníze a vy už nemůžete vybrat, i když jste dokončili rollover, o kterém vám kasino řeklo.

Připadá mi to docela divné a pravděpodobně bych se uchýlil k podání stížnosti, když jsem oznámil, abych přiměl náš tým, aby se na celou situaci podíval hlouběji.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobrý den, včera po práci jsem se znovu podíval na celou historii celého měsíce, nic tam není. Také jsem mohl normálně požádat o výplatu, jinak to není možné, pokud bonus nebyl využit. Ano, chtěl bych podat stížnost, co musím udělat? Děkuji za pomoc

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
efreu
před 4 měsíci

Už jsem psal emaily do Snatchcasina, poslední včera s žádostí o kopii výhry, protože je nemůžu najít. Nikdy nedostanu odpověď, je to všechno zvláštní

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Omlouvám se, na něco jsem zapomněl, když jsem hrál s bonusem, vyhrál jsem téměř 400 eur a poté se zůstatek změnil z bonusových peněz na skutečné peníze. Pak jsem se podíval na svůj profil a ano, hrál jsem se skutečnými penězi za zhruba 200 eur. Nedokážu to přesně říct, ale tato výhra také není nikde v historii k nalezení. Je to všechno velmi zvláštní

Automaticky přeloženo:
efreu
před 4 měsíci

Přidávají se další a další, takže v tom začínám být docela zmatený.

A proto je reklamace asi tím nejlepším krokem.

Pokud máte zájem, stačí klepnout na tento odkaz a podat jej zde . ⬅️

Také bych přidal průvodce, který by mohl být užitečný, pokud jde o to, co očekávat od samotné stížnosti – Informace a pokyny k řešení stížnosti

Doufám, že se to vyřeší co nejrychleji a spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, děkuji mnohokrát, udělám to po mé pozdní směně. Už jsem zmatený, ale vím, co se stalo. Od Snatchcasina neočekávám odpověď, myslím, že nemají zájem to objasňovat. Tak se uvidíme, děkuji

Automaticky přeloženo:
efreu
před 4 měsíci

Jasně, pokud máš čas, můžeš do toho jít. Uvidíme, jak se s tím poperou. Co jsem viděl, tak se snaží reklamace řešit, tak snad to dobře dopadne. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Doufám, že se to podaří objasnit, protože jak jsem řekl, nemohu hrát tuto hru s bonusem a získat jackpot bez záruky. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
efreu
před 4 měsíci

Chápu, uvidíme, co náš tým zjistí a kam to půjde. Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, ano, uvidíme. Nikdy jsem tam neměl problémy, výplaty jsou velmi rychlé a jinak se mi to líbí. Nechápu, proč to tak teď je. Tento jackpot jsem měl již dříve, ale hrál jsem bez bonusu a získal jsem výhru. počkám a uvidím

Automaticky přeloženo:
efreu
před 4 měsíci

To je asi nejrozumnější věc. Doufám, že se vše brzy vyřeší, když řeknete, že kasino je v podstatě v pohodě a můžete si tu užívat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Včera jsem si znovu prohlédl všechny své pokroky. Měl jsem něco podobného loni, ale nic jsem nedělal, protože jsem byl v práci moc vystresovaný. Už mě to ani nenapadlo a teď to nechám tak. Když nedostanu peníze, tak to tak je. Peníze jsem určitě dostal zpět, ale se vším se prostě smířit nedá. Doufám, že máte hezký víkend.

Automaticky přeloženo:
efreu
před 4 měsíci

Souhlasím, nemůžete to nechat jen tak a možná budete muset trochu bojovat. Pokud jediné, co obětujete, je čas, pak si nemyslím, že je to tak špatné. Uvidíme, co se z toho nakonec vyklube. Doufám, že to dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, ano také v to doufám a zdá se, že ostatní to cítí stejně jako já. Počkej a uvidíš, usmívej se. Přeji krásný týden

Automaticky přeloženo:
efreu
před 4 měsíci

Děkuji a přeji stejně úspěšný týden s dobrými zprávami. 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Požádal jsem o výběr 11. července. Dokumenty byly ověřeny, ale KYC mě žádá o zaslání bankovního výpisu s adresou.

Nedostávám výpis poštou ..... již jsem poslal výpis, který jsem si stáhl z aplikace banky, screenshot platby, screenshot výpisu, screenshot mých bankovních údajů ... a už jsem ve svém emailu uvedl, že tento výpis s adresou nemám, ale jejich odpověď je vždy, že tento dokument musím odeslat.


Automaticky přeloženo:
rzgpkb49bn
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte problém s úplným ověřením v kasinu. Tento problém potrápil mnoho hráčů a chápu, že v některých zemích nemáte šanci takový dokument se všemi informacemi získat.

Zkoušeli jste však zavolat do banky, abyste zjistili, zda by to bylo možné, pokud to nemůžete získat prostřednictvím aplikace?

Případně, pokud nemůžete ověřit a kasino vám stále říká to samé, můžete nám podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Pokud máte zájem, stačí klepnout na tento odkaz . ⬅️

Takže myslíte, že se to pokusíte vyřešit, nebo požádáte o pomoc?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hrál jsem v kasinu snatch, zadal jsem bonus, vyhrával jsem, točení neskončilo, stále mě to vyhodilo a vstoupil jsem znovu a neměl jsem ani peníze, ani bonus


Automaticky přeloženo:
1...13 14 1516
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky