Dobrý den, vidím, že máte problém s úplným ověřením v kasinu. Tento problém potrápil mnoho hráčů a chápu, že v některých zemích nemáte šanci takový dokument se všemi informacemi získat.
Zkoušeli jste však zavolat do banky, abyste zjistili, zda by to bylo možné, pokud to nemůžete získat prostřednictvím aplikace?
Případně, pokud nemůžete ověřit a kasino vám stále říká to samé, můžete nám podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.
Pokud máte zájem, stačí klepnout na tento odkaz . ⬅️
Takže myslíte, že se to pokusíte vyřešit, nebo požádáte o pomoc?
Hello, I see you have a problem with fully verifying yourself in the casino. This problem has plagued many players and I understand that in some countries you don't have a chance to get such a document with all the information.
However, have you tried calling the bank to see if it would be possible if you can't get it through the app ?
Alternatively, if you can't verify and the casino keeps telling you the same thing, you can lodge a complaint with us and our team will try to help you.
If you are interested, just tap on this link. ⬅️
So do you think you'll try to resolve it or will you ask for help ?
Automaticky přeloženo: