FórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před rokem od caiods20221
|
35823 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...14 15
Přidat příspěvek
efreu
před 2 měsíci

Jasně, pokud máš čas, můžeš do toho jít. Uvidíme, jak se s tím poperou. Co jsem viděl, tak se snaží reklamace řešit, tak snad to dobře dopadne. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Doufám, že se to podaří objasnit, protože jak jsem řekl, nemohu hrát tuto hru s bonusem a získat jackpot bez záruky. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
efreu
před 2 měsíci

Chápu, uvidíme, co náš tým zjistí a kam to půjde. Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, ano, uvidíme. Nikdy jsem tam neměl problémy, výplaty jsou velmi rychlé a jinak se mi to líbí. Nechápu, proč to tak teď je. Tento jackpot jsem měl již dříve, ale hrál jsem bez bonusu a získal jsem výhru. počkám a uvidím

Automaticky přeloženo:
efreu
před 2 měsíci

To je asi nejrozumnější věc. Doufám, že se vše brzy vyřeší, když řeknete, že kasino je v podstatě v pohodě a můžete si tu užívat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Včera jsem si znovu prohlédl všechny své pokroky. Měl jsem něco podobného loni, ale nic jsem nedělal, protože jsem byl v práci moc vystresovaný. Už mě to ani nenapadlo a teď to nechám tak. Když nedostanu peníze, tak to tak je. Peníze jsem určitě dostal zpět, ale se vším se prostě smířit nedá. Doufám, že máte hezký víkend.

Automaticky přeloženo:
efreu
před 2 měsíci

Souhlasím, nemůžete to nechat jen tak a možná budete muset trochu bojovat. Pokud jediné, co obětujete, je čas, pak si nemyslím, že je to tak špatné. Uvidíme, co se z toho nakonec vyklube. Doufám, že to dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, ano také v to doufám a zdá se, že ostatní to cítí stejně jako já. Počkej a uvidíš, usmívej se. Přeji krásný týden

Automaticky přeloženo:
efreu
před 2 měsíci

Děkuji a přeji stejně úspěšný týden s dobrými zprávami. 😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o výběr 11. července. Dokumenty byly ověřeny, ale KYC mě žádá o zaslání bankovního výpisu s adresou.

Nedostávám výpis poštou ..... již jsem poslal výpis, který jsem si stáhl z aplikace banky, screenshot platby, screenshot výpisu, screenshot mých bankovních údajů ... a už jsem ve svém emailu uvedl, že tento výpis s adresou nemám, ale jejich odpověď je vždy, že tento dokument musím odeslat.


Automaticky přeloženo:
rzgpkb49bn
před měsícem

Dobrý den, vidím, že máte problém s úplným ověřením v kasinu. Tento problém potrápil mnoho hráčů a chápu, že v některých zemích nemáte šanci takový dokument se všemi informacemi získat.

Zkoušeli jste však zavolat do banky, abyste zjistili, zda by to bylo možné, pokud to nemůžete získat prostřednictvím aplikace?

Případně, pokud nemůžete ověřit a kasino vám stále říká to samé, můžete nám podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Pokud máte zájem, stačí klepnout na tento odkaz . ⬅️

Takže myslíte, že se to pokusíte vyřešit, nebo požádáte o pomoc?

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Hrál jsem v kasinu snatch, zadal jsem bonus, vyhrával jsem, točení neskončilo, stále mě to vyhodilo a vstoupil jsem znovu a neměl jsem ani peníze, ani bonus


Automaticky přeloženo:
ntousai17
před 5 dny

Dobrý den, také vám přišla zpráva, když vás to vyhodilo ze hry, protože jste měli nějakou chybu? Máte nějakou historii bonusů nebo něco podobného, kde by bylo vidět, že bonus je dokončen nebo stále není dokončen? Kontaktovali jste podporu ohledně tohoto problému?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 dny

Nemám tpt ani jsem nic nedostal, prostě nic nebylo, bonus mi nic nezískal, chtělo to dohrát ještě 3 zatočení, vyhrál jsem kolo za 78 eur a od té doby nebyly ani peníze , ani bonus, ani nic, měl jsem těch 5 eur, co mi dali za pobyt

Automaticky přeloženo:
ntousai17
před 5 dny

Jistě, a kontaktovali jste podporu, co musíte v tomto případě udělat?

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Jde o to, že nevím, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
ntousai17
před 4 dny

Pravděpodobně je rozumné počkat, až budete mít stížnost u nás.

Každopádně jsem se vás zeptal, jestli jste se s problémem obrátili na kasino a co vám řekli? To by bylo první místo, kam bych šel.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Díky

Automaticky přeloženo:
1...14 15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky