FórumKasinaSlootz Casino - všeobecná diskuze

Slootz Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Youssf
|
16895 zobrazení 135 odpovědí |
|
12 3 4...7
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ahoj,

mít stejný problém! Čekám na 24 000 €. Tuto neděli už čekám 2 týdny. Dosud nebyla provedena žádná výplata. Správná e-mailová adresa kasina je support@slootz.io . Na info@slootz.io nedostanete žádnou odpověď. Neustále mi také říkají, že kasino v současné době pracuje na výplatním seznamu a že moje výplata bude mít nejvyšší prioritu...

Automaticky přeloženo:
Asof15
před 11 měsíci

No, je to opravdu smutné.

Teď jen nahlas přemýšlím – kdyby vám bylo řečeno, že kasino je pozastaveno s platbami kvůli vyššímu počtu hráčů s aktivními výběry, nemůžeme nic udělat, abychom to urychlili, co říkáte?

Upřímně řečeno, toto je nejčastější problém před Vánoci; kasina mívají nedostatek zaměstnanců, což může mít za následek zpoždění. Ale řekl bych, že kdybyste hned věděli příčinu, možná byste se cítili lépe.

Informuj nás pravidelně!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Předpokládám, že k výplatě nikdy nedojde! Nyní mi bylo zablokováno mnoho poskytovatelů slotů na tomto webu. Zřejmě kvůli SIGMA vznikla velká fronta výběrů. Ale to si nedovedu představit, když SIGMA byla před chvílí!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj výběr čekal na zpracování více než 7 týdnů. Myslím, že se to řešit nebude

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stále jsem nic neobdržel, prosím opravte tento problém pro ussss.....

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Předpokládám, že k výplatě nikdy nedojde! Nyní mi bylo zablokováno mnoho poskytovatelů slotů na tomto webu. Zřejmě kvůli SIGMA vznikla velká fronta výběrů. Ale to si nedovedu představit, když SIGMA byla před chvílí!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že v tom případě si budeme muset počkat a uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne. Viděl jsem, že máte otevřenou stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci.

Jak ale Radka zmínila, tento proces už asi nepůjde urychlit, takže nezbývá než se obrnit trpělivostí, i když vím, že je to těžké, protože to trvá už delší dobu.

Snad se vše vyřeší a peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj výběr čekal na zpracování více než 7 týdnů. Myslím, že se to řešit nebude

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je extrémně dlouhá doba a viděl jsem, že jste u nás měli stížnost, kterou kasino nakonec nevyřešilo, což je škoda. Je zřejmé, že v takovém případě bych byl smířen s tím, že peníze nedostanu.

Mimochodem, komunikujete s kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stále jsem nic neobdržel, prosím opravte tento problém pro ussss.....

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Doporučil jsem Vám podat stížnost u nás, ale vidím, že jste tak dosud neučinili. Můžete tak učinitkliknutím na tento odkaz .

Náš tým se vám bude snažit pomoci a doufejme, že své peníze dostanete.

Jste na to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

ano, byl jsem v kontaktu s kasinem. Odstoupení stále čeká na zpracování. Poslal jsem jim e-mail a dne 15. 12. 23 jsem obdržel odpověď: Vážíme si vaší trpělivosti, protože zpracováváme nevyřízené platby. Ujišťujeme vás, že problém aktivně řešíme a vaši platbu zpracujeme co nejdříve


s pozdravem

Slootz

Automaticky přeloženo:
cool3r
před 11 měsíci

Tuto odpověď obdrží každý v e-mailu. Kopírování a vkládání

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Poté, co jsem znovu kontaktoval Slootz.io prostřednictvím e-mailu a uvedl, že nikdo nikdy neobdržel platbu, byl jsem odhlášen ze svého účtu a již se nemohu přihlásit! Momentálně jsem stále přihlášen s jedním zařízením. Nejde mi resetovat heslo ani nic podobného!!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Odstraňte své kontaktní údaje ze svých účtů, aby toto kasino nemohlo ukládat vaše data.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

ano, byl jsem v kontaktu s kasinem. Odstoupení stále čeká na zpracování. Poslal jsem jim e-mail a dne 15. 12. 23 jsem obdržel odpověď: Vážíme si vaší trpělivosti, protože zpracováváme nevyřízené platby. Ujišťujeme vás, že problém aktivně řešíme a vaši platbu zpracujeme co nejdříve


s pozdravem

Slootz

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

V tomto případě jsem velmi zvědavý, zda se dočkáte svých peněz, protože je to docela čerstvá informace. Byl bych moc rád, kdyby se vám to podařilo. Dejte mi prosím vědět, až budete mít další informace nebo dostanete peníze.

Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Tyto informace jsou zasílány znovu s každým e-mailem. Tuto zprávu jsem obdržel více než 10krát, ale na můj účet nikdy nepřišly žádné peníze.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Poté, co jsem znovu kontaktoval Slootz.io prostřednictvím e-mailu a uvedl, že nikdo nikdy neobdržel platbu, byl jsem odhlášen ze svého účtu a již se nemohu přihlásit! Momentálně jsem stále přihlášen s jedním zařízením. Nejde mi resetovat heslo ani nic podobného!!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

No, to je docela smutné. Předpokládám, že ti neuvedli přesný důvod, proč ti zablokovali účet. Nemyslím si, že takhle by se kasino mělo chovat.

Věřím však, že pomocí reklamace by se to dalo vyřešit, i když na druhou stranu mám pocit, že to bude ještě boj do kopce.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Stále mám přístup k účtu z mobilního telefonu, protože jsem stále přihlášen. K účtu se již nelze znovu přihlásit.

Pochybuji, že kasino vyplatí jednoho hráče! Informace, které obdržíte v e-mailech podpory, jsou vždy stejné. Identické kopie. Všechny mé výběry byly zrušeny, ale peníze jsou stále k dispozici na účtu.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Taky se už nemůžu normálně přihlásit. Musím stisknout zapomenuté heslo a na email mi přijde nové heslo, se kterým se mohu znovu přihlásit.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Na mobilu jsem stále přihlášený ke Slootzovi. Moje peníze, které byly na účtu v transakcích, jsou nyní smazány!! Kredit 0 € místo 24 000 €

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mých 1000 eur stále čeká, stále tam jsou, ale mám problém se přihlásit.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky