FórumKasinaSlootz Casino - všeobecná diskuze

Slootz Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Youssf
|
8473 zobrazení 135 odpovědí |
|
1 2...7
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slootz Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Vzhledem k tomu, že kasino má licenci, kterou nelze ověřit, existuje způsob, jak to Casino Guru může zkontrolovat?


Nyní to vypadá, že ano, toto kasino má licenci, ale ne, nevíme, zda je to pravda.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Ahoj 🙂

udělali jsme to před pár týdny:

file

S největší pravděpodobností čekáme na potvrzení licence poskytovatelem licence. Dokud si nebudeme 100% jisti, že je platný, zůstane tak, jak je, protože se snažíme mít důkaz jako první.

Dává vám to prosím smysl?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nikdy nereagují na žádnou žádost prostřednictvím e-mailu info@slootz.io a jednoduše ignorují stížnosti, myslím, že je to další podvodná operace

Automaticky přeloženo:
JWholland
před 9 měsíci

Kontaktovali jste jejich „poskytovatele licence"?


Protože tvrdí, že jsou licencováni, ale zatím bez potvrzení, že je to pravda nebo nepravda, můžete vždy kontaktovat poskytovatele licence, na kterého kasino odkazuje, a předat mu váš případ/stížnost, což mu může pomoci přinutit ho k odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No, já nevím

dva dny na ověření účtu

druhý den vybral peníze za kryptoměnu

Celkově ne špatné, ale ne špičkové.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Už 4 dny čekám na odstoupení od smlouvy, může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 5 měsíci

Ahoj. No, myslím, že to bude chtít víc než to.

Mohl byste prosím popsat celou situaci? Mnoho důležitých aspektů může ovlivnit rychlost stahování, víte.

Začněme od základů, je prosím váš účet plně ověřen, vaše herní historie zkontrolována a možnost platby schválena? Hráli jste s bonusem?

Když už jsme u toho, jakou platební možnost jste si vybrali a vložili jste někdy v kasinu dříve?

Pokud ano, použili jste někdy stejnou platební možnost, kterou chcete nyní použít pro výběr?



Budu tu pro aktualizaci 🙏


Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Můj účet je plně ověřen, možnost platby je schválena, ale výběr čeká na vyřízení již před 5 dny, pokaždé, když se jich na živé podpoře zeptám, omlouvají se za zpoždění, pracujeme na tom. Vložil jsem v bance a je to poprvé, co tam vybírám...

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 5 měsíci

Vybíráte také stejným způsobem, jakým jste vkládali? Dalo vám kasino jiný důvod než se omluvit, že to trvá trochu déle? Rád bych však zmínil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže bych zatím nebyl skeptický. Neváhejte a dejte nám vědět, pokud máte nějaké aktualizace a pokud s vámi kasino nekomunikuje a nedostanete své peníze, pokusíme se vám pomoci.

Tak snad se to nakonec všechno vyřeší bez reklamace. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Vybírám stejným způsobem, jakým jsem vložil. Říkají, že jsou zaneprázdněni nedodělky, ale každý den dávají stejnou odpověď... nic se nemění. Také jsem četl spoustu stížností na tento výběr kasina... mám takový strach, protože ty peníze potřebuji

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 5 měsíci

Je mi tedy líto, že se nic neposunulo kupředu a kasino jen dává stále stejnou odpověď. Zmínil jsem však, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru.

Jak daleko jsi teď? Dejte mi vědět a pokusíme se vám pomoci, pokud se nic nevyřeší a poradím vám reklamaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

už čekám 5 dní

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 5 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Myslím, že 5 dní stále není katastrofa a doporučoval bych být chvíli trpělivý a uvidíme, jak to kasino nakonec vyřeší. Pokud to nepůjde, tak jak jsem již nastínil, bude řada na vás s reklamací a náš tým se vám pokusí pomoci.

Mezitím počkejme a uvidíme, jak to půjde. Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Od 5. prosince čekám na výplatu 🙁

Automaticky přeloženo:
ralinho
před 5 měsíci

Ahoj, tak ty máš taky stejný problém, tedy čekáš na výběr. Koukám, že už je to 8 dní a pomalu bych začal být nervózní. Každopádně, dalo vám kasino nějaký důvod, proč to trvá déle než týden? Máte již ověřený účet v kasinu?

Dejte mi vědět, kde stojíte.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj 🙂

Ano, jsem ověřený, zaplatil jsem přímo bankovním převodem a také jsem provedl platbu bankovním převodem. Bonusové podmínky dodrženy. Odehrál jsem maximálně 1€ za zatočení a žádné zakázané hry, ve skutečnosti jsem hrál jen 3-4 hry 😀. Když se zeptám na chatu, vždy říkají, že spěchají a vše jen vyřizují a podobně

Automaticky přeloženo:
ralinho
před 5 měsíci

Mám to. Měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry v kasinu?

Podle toho, co píšeš, jsi využil nějaký bonus a tedy říkáš, že se ti podařilo splnit všechny požadavky, ano?

V tomto případě bych doporučil být chvíli trpělivý, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Pokud se ani v této lhůtě nic nestane, pokusíme se vám pomoci.

Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte a dejte mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, bonus jsem implementoval.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

taky stále čekám

Automaticky přeloženo:
1 2...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky