FórumKasinaSlootz Casino - všeobecná diskuze

Slootz Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Youssf
|
16871 zobrazení 135 odpovědí |
|
1 2 3...7
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ne, to byla moje první výplata

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, bonus jsem implementoval.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, určitě by bylo fajn, kdybyste použili tlačítko "odpovědět", protože se v budoucnu vyhneme zmatkům a budeme vědět, komu odpovídáte.

Od vás jsem však zjistil, že jste ověřený, je to váš první výběr a bonus jste splnili. Nyní tedy nezbývá než čekat, jak se tato situace vyvine a kdy se dočkáte svých peněz. Pokud se vyskytnou nějaké další problémy a kasino stále říká, že musíte počkat a že vše je stále v procesu i po 14 dnech od vašeho výběru, dejte mi prosím vědět a pokusíme se vám pomoci.

Doufejme, že nebudete muset podnikat žádné další kroky a své peníze dostanete. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Rozuměl. Omlouvám se. Teď už vím, jak odpovědět 🤣

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

taky stále čekám

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Komunikujete také s kasinem o svém výběru nebo jen čekáte a zatím se nic nestalo?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Rozuměl. Omlouvám se. Teď už vím, jak odpovědět 🤣

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vůbec žádné problémy, to byl spíš tip než obvinění. 😀

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano, někdy se ptám na živé podpoře, ale stále dávají stejnou odpověď „toto jsme poslali finančnímu oddělení" ….

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 11 měsíci

Hmm, a jak dlouho jsi zatím čekal? Vzhledem k tomu, že se pomalu blíží prázdniny, řekl bych, že můžeme opět očekávat nějaké zpoždění kvůli dovoleným, dříve nebo později nebude mít mnoho kasin lidí nazbyt.

Opakuje se to každý rok. Nejsem si jistý, zda je to i tento případ, ale doufám, že se to brzy zlepší.

Pokud se nepletu, tak před týdnem to byly čtyři dny. Každopádně počkám na nějaké podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Je tu někdo, kdo obdržel výplatu od Slootze?

Automaticky přeloženo:
ralinho
před 11 měsíci

Jsem si jistý, že mnoho hráčů dostalo zaplaceno; jde jen o to, že se zde obvykle setkáváme s hráči, kteří se potýkají s problémy.

Asi je to trend.

Našel jsem dvě vyřešené stížnosti – pokud máte zájem dozvědět se více , použijte tento odkaz . Alespoň tedy mohu potvrdit alespoň pár hráčů.

Buďme vážnější, pokud jste přesvědčeni, že něco není v pořádku a na peníze čekáte téměř celých 14 dní, doporučuji podat reklamaci prostřednictvím našeho webu.

Jak vám to zní?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Počkám do středy a pak uplynou přesně 2 týdny. 🙂

Automaticky přeloženo:
ralinho
před 11 měsíci

Oh, tak dlouho?

Opravdu doufám, že vám vaše trpělivost přinese peníze dříve, než bude reklamace nutná! 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

čekám od 12 10 2023 a nic jsem o tom neslyšel, stále se čeká

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 11 měsíci

Nepřemýšleli jste o podání stížnosti? Vím, že jste před dvěma týdny psali, že máte 4 dny na stažení, takže si myslím, že je čas udělat další krok. Náš tým se vám pokusí pomoci.

Jeden můžete začít zde .

Myslíte, že to stojí za to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Snažím se tu reklamovat celou dobu, ale po poslední otázce na tlačítko nic nepřijde. Zadní. Ale jak jim můžete pomoci? Vidím, že píšete do kasina, abyste zde chatovali, ale neodpovídají

Automaticky přeloženo:
ralinho
před 11 měsíci

Omlouvám se. Můžete se třeba podělit o snímek obrazovky? Snažím se přijít na problém s podáním stížnosti, ale zde by se mi hodila pomoc.

Také jsem si zcela jistý, že se nikdo nepokusil chatovat s kasinem; zde na fóru nikdy nebyl žádný zástupce kasina, který by aktivně oslovoval hráče. Pokud vidím. 🤷‍♀️

Každopádně si počkám na screenshot.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano, to je to, co mám na mysli, snaží se dostat do kontaktu s kasinem, ale nedostanou se do kontaktu, pak ani vy nemůžete pomoci, že?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Nemůže to být tak, že výplata trvá tak dlouho. Myslím samozřejmě v pořádku, ne 2-3 dny, ale nejpozději po 2 týdnech se musí něco stát. Nemyslím si, že se ke mně ty peníze někdy dostanou. To je důvod, proč bych toto kasino nedoporučoval

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, to je to, co mám na mysli, snaží se dostat do kontaktu s kasinem, ale nedostanou se do kontaktu, pak ani vy nemůžete pomoci, že?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Teď vidím, že mluvíte o otevřených stížnostech. No, vypadá to, že kasino se o to moc nestará.

Na druhou stranu je ignorováno více stížností, což vede k vyšším sankcím pro kasino. Jsem tedy přesvědčen, že na všech stížnostech záleží, i když šance jsou nízké.

Hlavním účelem stížností je samozřejmě podpora hráčů, přesto jsou zde ještě další aspekty, které stojí za zvážení.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

No, jsem zmaten, protože toto není formulář stížnosti, který byste měli odeslat.


Připadá mi to jako zápatí.


Zkoušel jsem to právě teď a dostal jsem se k tomuto bodu, když přidám "Ano, můj problém byl vyřešen."


Musíte zvolit opak; problém stále existuje. Můžete to zkusit teď?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky