Dobrý den, určitě by bylo fajn, kdybyste použili tlačítko "odpovědět", protože se v budoucnu vyhneme zmatkům a budeme vědět, komu odpovídáte.
Od vás jsem však zjistil, že jste ověřený, je to váš první výběr a bonus jste splnili. Nyní tedy nezbývá než čekat, jak se tato situace vyvine a kdy se dočkáte svých peněz. Pokud se vyskytnou nějaké další problémy a kasino stále říká, že musíte počkat a že vše je stále v procesu i po 14 dnech od vašeho výběru, dejte mi prosím vědět a pokusíme se vám pomoci.
Doufejme, že nebudete muset podnikat žádné další kroky a své peníze dostanete. Hodně štěstí.
Hello, it would certainly be nice if you used the "reply" button because we'll avoid confusion in the future and we'll know who you're replying to.
However, I found out from you that you are verified, this is your first withdrawal and you have fulfilled the bonus. So now we just have to wait and see how this situation develops and when you will get your money. If there are any other problems and the casino just keeps saying that you have to wait and that everything is still in process even after 14 days after you have made your withdrawal, please let me know and we will try to help you.
Hopefully, you will not have to take any further steps and you will get your money. Good luck.
Rozuměl. Omlouvám se. Teď už vím, jak odpovědět 🤣
Understood. I'm sorry. Now I know how to answer 🤣
Alles klar. Tut mir leid. Jetzt weis ich wie es geht mit dem antworten 🤣
Ano, někdy se ptám na živé podpoře, ale stále dávají stejnou odpověď „toto jsme poslali finančnímu oddělení" ….
Yes sometimes I ask in live support but they keep giving the same answer " we sent this to the financial department " ….
Hmm, a jak dlouho jsi zatím čekal? Vzhledem k tomu, že se pomalu blíží prázdniny, řekl bych, že můžeme opět očekávat nějaké zpoždění kvůli dovoleným, dříve nebo později nebude mít mnoho kasin lidí nazbyt.
Opakuje se to každý rok. Nejsem si jistý, zda je to i tento případ, ale doufám, že se to brzy zlepší.
Pokud se nepletu, tak před týdnem to byly čtyři dny. Každopádně počkám na nějaké podrobnosti.
Hmm, and for how long have you been waiting so far? As the holidays are slowly approaching, I'd say we can again expect some delays due to vacations, sooner or later, many casinos won't have people to spare.
It repeats every year. I'm not sure whether this is the case here, but I hope it will improve soon.
If I'm not mistaken, a week or so ago, it was four days back then. Anyway, I'll wait for some details.
Je tu někdo, kdo obdržel výplatu od Slootze?
Is there anyone who has received a payout from Slootz?
Gibt es überhaupt eine Person die von Slootz eine Auszahlung erhalten hat ?
Jsem si jistý, že mnoho hráčů dostalo zaplaceno; jde jen o to, že se zde obvykle setkáváme s hráči, kteří se potýkají s problémy.
Asi je to trend.
Našel jsem dvě vyřešené stížnosti – pokud máte zájem dozvědět se více , použijte tento odkaz . Alespoň tedy mohu potvrdit alespoň pár hráčů.
Buďme vážnější, pokud jste přesvědčeni, že něco není v pořádku a na peníze čekáte téměř celých 14 dní, doporučuji podat reklamaci prostřednictvím našeho webu.
Jak vám to zní?
I'm sure many players have been paid; it's just that we usually encounter players facing issues here.
It's a trend, I guess.
I found two resolved complaints - use this link if you are interested in learning more. So, at least I can confirm at least a few players.
Let's be more serious, if you are convinced that something is wrong and you have been waiting almost 14 full days to see the money, I recommend submitting a complaint through our website.
How does that sound to you?
Počkám do středy a pak uplynou přesně 2 týdny. 🙂
I'll wait until Wednesday then exactly 2 weeks will be over. 🙂
Ich warte noch bis Mittwoch dann sind genau 2 Wochen um. 🙂
Oh, tak dlouho?
Opravdu doufám, že vám vaše trpělivost přinese peníze dříve, než bude reklamace nutná! 🤞🤞
Oh, that long?
I truly hope your patience brings you the money sooner than the complaint is necessary! 🤞🤞
čekám od 12 10 2023 a nic jsem o tom neslyšel, stále se čeká
i wait since 12 10 2023, and i didnt hear anything about it its still on pending
Nepřemýšleli jste o podání stížnosti? Vím, že jste před dvěma týdny psali, že máte 4 dny na stažení, takže si myslím, že je čas udělat další krok. Náš tým se vám pokusí pomoci.
Myslíte, že to stojí za to?
Haven't you thought about filing a complaint? I know you wrote two weeks ago that you have 4 days to withdraw, so I think it's time to take the next step. Our team will try to help you.
Do you think it's worth it?
Snažím se tu reklamovat celou dobu, ale po poslední otázce na tlačítko nic nepřijde. Zadní. Ale jak jim můžete pomoci? Vidím, že píšete do kasina, abyste zde chatovali, ale neodpovídají
I try to file a complaint here all the time, but after the last question nothing comes up with the button. Back. But how can you help them? I see that you write to the casino to chat here but they don't answer
Ich versuche die ganze Zeit hier eine Beschwerde einzureichen nur nach der letzten Frage kommt nichts mehr mit der Button. Zurück. Aber wie könnt ihr den helfen ? Ich sehe das sie das Casino anschreiben hier mit zu Chatten aber die melden sich ja nicht
Omlouvám se. Můžete se třeba podělit o snímek obrazovky? Snažím se přijít na problém s podáním stížnosti, ale zde by se mi hodila pomoc.
Také jsem si zcela jistý, že se nikdo nepokusil chatovat s kasinem; zde na fóru nikdy nebyl žádný zástupce kasina, který by aktivně oslovoval hráče. Pokud vidím. 🤷♀️
Každopádně si počkám na screenshot.
I'm sorry. Can you perhaps share a screenshot? I'm trying to figure out the problem with submitting the complaint, but I could use some help here.
Also, I'm quite sure no one has tried to chat with the casino; there was never a casino representative actively approaching players here on the forum. As far as I can see. 🤷♀️
Anyway, I'll wait for the screenshot.
Ano, to je to, co mám na mysli, snaží se dostat do kontaktu s kasinem, ale nedostanou se do kontaktu, pak ani vy nemůžete pomoci, že?
Yes, that's what I mean, they're trying to get in touch with the casino but they don't get in touch, then you can't help either, can you?
Ja das meine ich ja sie versuchen mit dem Casino in Kontakt zu treten aber die melden sich ja nicht dann könnt ihr ja auch nicht helfen oder ?
Nemůže to být tak, že výplata trvá tak dlouho. Myslím samozřejmě v pořádku, ne 2-3 dny, ale nejpozději po 2 týdnech se musí něco stát. Nemyslím si, že se ke mně ty peníze někdy dostanou. To je důvod, proč bych toto kasino nedoporučoval
It can't be that a payout takes that long. I mean, of course, okay, not 2-3 days, but something has to happen after 2 weeks at the latest. I don't think the money will ever reach me. That's why I wouldn't recommend this casino
Es kann ja nicht sein das eine Auszahlung so lange dauert ich meine klar ok natürlich nicht 2-3 Tage aber nach spätestens 2 Wochen muss doch was geschehen. Ich glaube nicht das das Geld jemals bei mir ankommen wird. Deswegen würde ich dieses Casino nicht empfehlen
Ano, to je to, co mám na mysli, snaží se dostat do kontaktu s kasinem, ale nedostanou se do kontaktu, pak ani vy nemůžete pomoci, že?
Yes, that's what I mean, they're trying to get in touch with the casino but they don't get in touch, then you can't help either, can you?
Ja das meine ich ja sie versuchen mit dem Casino in Kontakt zu treten aber die melden sich ja nicht dann könnt ihr ja auch nicht helfen oder ?
Teď vidím, že mluvíte o otevřených stížnostech. No, vypadá to, že kasino se o to moc nestará.
Na druhou stranu je ignorováno více stížností, což vede k vyšším sankcím pro kasino. Jsem tedy přesvědčen, že na všech stížnostech záleží, i když šance jsou nízké.
Hlavním účelem stížností je samozřejmě podpora hráčů, přesto jsou zde ještě další aspekty, které stojí za zvážení.
I see now that you are talking about open complaints. Well, it sounds like the casino does not care much.
On the other hand, more complaints are ignored, resulting in higher penalties for the casino. Thus, I'm convinced all complaints matter, even if the chances are low.
Of course, the main purpose of the complaints is to support players, yet there are still other aspects worth considering.
No, jsem zmaten, protože toto není formulář stížnosti, který byste měli odeslat.
Připadá mi to jako zápatí.
Zkoušel jsem to právě teď a dostal jsem se k tomuto bodu, když přidám "Ano, můj problém byl vyřešen."
Musíte zvolit opak; problém stále existuje. Můžete to zkusit teď?
Well, I'm confused, because this is not the complaint form you are supposed to submit.
It seems like a footer to me.
I tried that just now, and I got to this point if I add "Yes, my issue has been resolved."
You must choose the opposite; the problem still exists. Can you try it now?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.