Dobře.
Jak vidím, nemáme ani informace o tom, kdo je vlastníkem tohoto kasina, takže si opravdu nejsem jistý.
Někdy je obtížné i pro náš datový tým zjistit všechny informace.
Hráli jste však v tomto kasinu?
Alright.
As I can see, we don't even have the information regarding who the owner of this casino is, though, so I am really not sure.
Sometimes it is difficult even for our data team to find out all the info.
Did you play at this casino, though?
Vrátil jsem se v čase, ale nikdy mi nezaplatili. Snažil jsem se hledat další informace křížením některých informací, které jsem našel v obou jejich kasinech a na některých stránkách, a nakonec jsem narazil do stejných dvou osob, které vytvořily stejnou společnost v různých zemích poté, co se dostaly do platební neschopnosti. Ale protože si těmi informacemi nemohu být 100% jistý, není dobrý nápad je sdílet. každopádně to vypadá, že jsou opět offline.
I did back in time but they did never paid me.I tried to search for more information crossing some information that I did find in both of their casinos and in some pages, and I did end up crashing into the same two persons creating the same companie in different countries after going insolvent. But since i can't be 100% sure about that information it's not a good idea to share it. anyway, looks like they are offline again.
Ano, myslím, že máš pravdu. Ale s takovými zkušenostmi bych za kasinem asi udělal hrubý řez, protože bych neměl chuť vůbec nic zjišťovat.
Taky víš, proč ti nezaplatili, když jsi tam měl peníze?
Yes, I think you're right. But with that kind of experience, I would probably make a rough cut behind the casino, because I would have no desire to find out anything at all.
Also, do you know why they didn't pay you when you had money there?
Ano, myslím, že máš pravdu. Ale s takovými zkušenostmi bych za kasinem asi udělal hrubý řez, protože bych neměl chuť vůbec nic zjišťovat.
Taky víš, proč ti nezaplatili, když jsi tam měl peníze?
Yes, I think you're right. But with that kind of experience, I would probably make a rough cut behind the casino, because I would have no desire to find out anything at all.
Also, do you know why they didn't pay you when you had money there?
Ahoj Jaro. Nevím, protože podpora nikdy neodpověděla na mé e-maily. Upřímně si myslím, že obě kasina (slootz a bogamba) jsou podvod. Ale už je to nějaký čas, co jsem hrál v tomto kasinu, když jsem se pokusil vybrat výběr, přišel jsem do kasina guro zkontrolovat kasino a poté jsem kasino jednoduše opustil
Hi Jaro. i don't know because support did never respond to my emails. Honestly I think both Casinos (slootz and bogamba) are a scam. But it's been a while since I did play in this casino, when I tried to withdraw I came to casino guro to check about the casino and I simply left the casino after that
Možná jste potom našli nějaké lepší místo?
Have you found some better place after that, perhaps?
Ahoj
Mám stejný problém od ledna loňského roku. Nedostal jsem ani cent, ale pracuji se svým právníkem. V mém případě je to asi 168 000 EUR. Budu moc vděčný za jakoukoliv pomoc a jakoukoliv informaci.
Hello
I've had the same problem since January last year. I haven't received a cent, but I'm working with my lawyer. In my case, it's about €168,000. I would be very grateful for any help and any information.
Hallo
ich habe das selbe Problem seit letztem Jahr Januar habe ich keinen Cent erhalten bin aber mit meinem Anwalt dran. Bei mir geht es um 168.000€ ich wäre für jedigliche Hilfe sehr dankbar für alle Informationen
To je spousta peněz. Viděl jsem, že jsme se ti taky snažili pomoct, ale nakonec to nedopadlo dobře, protože kasino nereagovalo.
Vzhledem k tomu, že s právníkem spolupracujete už poměrně dlouho, podařilo se vám v něčem posunout kupředu?
That's a lot of money. I saw that we tried to help you too, but in the end it didn't turn out well because the casino didn't respond.
Since you've been working with a lawyer for quite a long time, have you been able to move forward on anything?
Za rok bych očekával nějaký posun, ale vím, že to nebude jednoduché.
Budu rád, když se mi ozvete, kdykoli budete mít nějakou drobnou.
Doufám, že to pro tebe dobře dopadne. ☘️
In a year I would expect some kind of shift but I know it is not easy.
I'll be glad if you get in touch whenever you have a little change.
I hope it turns out well for you. ☘️
Moc děkuji
Chtěl jsem se zeptat ostatních hráčů, jestli mají informace o Slootzovi.
Thank you very much
i wanted to ask other players if they have informations about Slootz
Čekám 18 měsíců na 21 000 eur. Posílám lidi na adresu, nic, osoba stojící za tímto kasinem, její účetní společnost.
Zkuste všechno, stejní majitelé, také bogamba a spousta dalších různých platforem se stejným majitelem. Kéž bych vám mohl pomoci, přeji vám také hezký den.
I wait 18 months on 21000 euro I have send people to adres nothing the person behind this casino its account company
try everthing the same owners also bogamba and lot of other different platforms with same owner I wish I can help you wish you also good day
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.