FórumKasinaSkycrown Casino - všeobecná diskuze

Skycrown Casino - všeobecná diskuze

před rokem od carsix79
|
7551 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Skycrown Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Proč Kristina již nepokračuje v mé stížnosti? Už je to 9 dní bez pokroku.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Je to pravděpodobně proto, že vaše stížnost byla uzavřena:

https://casino.guru/skycrown-casino-player-s-account-has-not-been-blocked

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano viděl jsem. Gratulujeme Kristině!! Po 10 dnech, přestože poskytl všechny důkazy o kriminálním chování kasina tváří v tvář mé trvalé žádosti o sebevyloučení, rozhodl se stížnost uzavřít podporou práce kasina. To znamená, že jste na straně těch kasin, že když se hráč chce vyloučit, nabídnou mu bonus, který je přiměje upustit od svého rozhodnutí a jít proti svým vlastním T & C.

Kristina píše, že bych o bonus požádala, když jsem odeslala žádost o sebevyloučení, když mi ho místo toho navrhli oni. Samozřejmě zakryl všechny snímky obrazovky e-mailů, které dokazovaly skutečnosti, které jsem popsal. Jste zastáncem dodržování pravidel odpovědného hazardu a pak jste spoluviníky v těchto kasinech, která je nerespektují.

Postupoval jsem podle postupu popsaného v jejich T & C pod "Self Exclusion", zatímco kasino udělalo opak toho, co mělo dělat.

Nepopírám, že cítím naprosté pohrdání tím, jak řešíte stížnosti, zejména pokud se týkají kasin, která vás sponzorují.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádal jsem o znovuotevření stížnosti s následující komunikací:

Zajímalo by mě, proč jste moji stížnost zamítli. Poslal jsem vám všechny důkazy, že to bylo kasino, které mi nabídlo bonus po mé žádosti o TRVALÉ SEBE-VYLOUČENÍ. Poslal jsem vám také důkaz, že jsem kasinu poskytl důvod mé žádosti o sebevyloučení je, že nechci přijít o další peníze! Poskytl jsem vám snímek obrazovky jejich T&C o samovyloučení, který uvádí, že když o to hráč požádá, kasino musí přijmout veškerá opatření k uzavření účtu!

Takže podle vašeho názoru je nabízení bonusu přijetím všech opatření k uzavření účtu tváří v tvář jasné a opakované žádosti o sebevyloučení?

Děláš si srandu?

Žádám, aby byla stížnost znovu otevřena za účelem získání mé legitimní náhrady, jinak si musím myslet, že vaše činy jsou ve špatné víře jako kasino.

file

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Ahoj carsix79,

Domnívám se, že jde o to, že nevidíme žádný relevantní důvod pro vrácení peněz. To je podle mě důvod konečného verdiktu.

Upřímně počkám znovu na vyřízení reklamace. Pokud se tak stane, vidím stížnost v tuto chvíli pouze jako uzavřenou.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Místo toho se domnívám, že jde o to, že jste vydán na milost a nemilost kasinům a ztratili jste veškerou důvěryhodnost v očích těch, kteří vám posílají stížnosti a vy je odmítáte s nepodloženými důvody. Jen ztrácejte čas lidí a raději řekněte, která kasina jsou pro vás nedotknutelná, protože vidím tolik neuvěřitelných nesmyslných stížností. To znamená, že souhlasit s kasinem, které nabízí bonusy, spíše než vyloučit hráče, který je výslovně požaduje, je naprosto šílené.

Každý den jsou lidé, kteří páchají sebevraždu kvůli hazardním hrám, a toto je váš způsob, jak se vypořádat se stížnostmi na sebevyloučení! Nejen můj případ, viděl jsem mnoho dalších velmi podobných. Doufám, že karma jednou splní svou povinnost..


Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Dobrý den, carsix79,

Jen pro vyjasnění: Nejsme vydáni na milost žádnému kasinu – jsme nezávislí.

Na druhou stranu souhlasím, že mi to přijde opravdu nezodpovědné. Pokud vám váš VIP manažer nabídne bonus, zatímco vy řešíte sebevyloučení, nenazval bych to správnou reakcí.

Každopádně věřím, že pokud začnete používat správnou šablonu pro své budoucí žádosti o sebevyloučení, nebudou k věci žádné otázky. Již jsme vysvětlili, že nejdůležitější je, jak o trvalé sebevyloučení požádáte a jaký důvod uvedete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobře mě poslouchej. Nevím, jestli máte potíže s porozuměním nebo děláte, že nečtete a nezobrazujete e-maily, které jsem poslal do kasina.

Sledoval jsem jejich T&C o sebevyloučení a poslal e-mail se žádostí o trvalé sebevyloučení (tj. navždy!!) ze všech jejich kasin. Pak jsem poslal další a další. Jakmile pochopili můj požadavek, zeptali se mě také proč a já jsem to vysvětlil (nechtěl jsem přijít o další peníze!). V tu chvíli, místo toho, aby se řídili svými T & C a doživotně mi zakázali vstup do jejich kasin, uznali za vhodné nabídnout mi bonus, abych si to rozmyslel. Tady jsou to oni, kdo se dopouští porušení svých T & Cs o sebevyloučení a já jsem toho zjevně obětí.

Tváří v tvář tomu všemu vám jako kasinovému guru záleží na tom, že hráč musí do předmětu e-mailu uvést „sebevyloučení" a uvést „problémy s hazardními hrami", když to v jejich T&C nevyžaduje!! A stejně se hráč chce doživotně vyloučit z kasina, z jakého důvodu si myslíte? Vymysleli jste toto pravidlo, že musíte takový požadavek podrobně specifikovat, vzhledem k tomu, že to není napsáno ve smlouvě o kasinu? Zaměřili jste se na formalitu, kterou toto kasino nepředpokládá, jinak by to zapsalo do svých podmínek. Ale to, co pro vás udělali, je v pořádku.

Je však zbytečné o tom dále diskutovat. Znepokojuje mě, jak řešíte určité stížnosti týkající se tohoto aspektu.

Ztratili jste veškerou důvěryhodnost a vyvolali mnoho podezření ohledně své práce.

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Bohužel souhlasím - nemá smysl pokračovat v jakékoli další debatě na toto téma.

Zkuste jen přijmout toto:

1) žádost o trvalé sebevyloučení BEZ problémů s hazardními hrami uvedená jako důvod LZE kdykoli odvolat a kasino se snaží přimět hráče, aby zůstal, nabízením exkluzivit.

2) žádost o trvalé sebevyloučení S problémy s hazardními hrami uvedenými jako důvod, NELZE odvolat, účet je uzavřen, žádné obchody.

Pro další žádosti o sebevyloučení použijte prosím formulář poskytnutý prostřednictvím stížnosti.




Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Opět možná máte vážné problémy s porozuměním. V mém případě nebylo samovyloučení aktivováno podle mé žádosti, takže odvolatelnost nebo neodvolatelnost s tím nemá nic společného.

Ohledně problémů s hazardem, když jsem byl dotázán na sebevyloučení, napsal jsem, že už nechci prohrát žádné peníze. A stejně v jejich T&C není napsáno, že musíte uvádět důvod (což jsem stejně uvedl), takže jsem se jejich pravidly řídil dokonale. Pokud mi najdete bod, kde je tato věc napsána, dejte mi prosím vědět, jinak mluvíte o ničem.

Já hlásím důkazy, zatímco vy ne!

filefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Věřím, že služba, kterou kasino guru nabízí, je pro nás hráče skvělá a často řešíte mnoho případů díky privilegovaným kontaktům, které s kasiny máte. V mém případě jsem však velmi naštvaný na to, jak byla stížnost vyřízena, protože místo toho, abyste se soustředili na to, že kasino nevyhovělo mé žádosti o sebevyloučení tím, že mi nabídlo bonus z vlastní iniciativy, jste se zaměřili na formality které se neshodují. Sebevyloučení samo o sobě znamená problémy s hazardními hrami a nechtít prohrát další peníze, jinak bych jednoduše požádal o uzavření účtu! Stačilo se spojit s kasinem a případ by byl pravděpodobně s ohledem na důkazy uzavřen v můj prospěch. Místo toho nic z toho a to vyvolává četné pochybnosti z mé strany.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Posuzování případů, kdy jde o sebevyloučení a problémové hraní, pro nás bylo vždy problematické, protože každý případ je trochu jiný. Abychom nakreslili nějakou linii, která by nám umožnila být při řešení reklamací konzistentní, museli jsme nastavit nějaká obecná pravidla.

Říkáte, že „sebevyloučení samo o sobě znamená problémy s hazardem". Někteří specialisté na závislosti by tvrdili, že v podstatě každý hráč kasina má problém s hazardem, takže by podle nich měly být všechny účty uzavřeny a hazard zakázán. Před časem jsme provedli výzkum ohledně sebevyloučení mezi hráči a také jsme si uvědomili, že existují obrovské rozdíly v tom, jak hráči chápou funkci sebevyloučení. Pak jsme se museli podívat na to, co je obchodní standard a postupy zodpovědného hraní.

Obecně řečeno, když se chcete sebevyloučit, automaticky to neznamená, že máte problém s hazardem. Někteří hráči se chtějí vyloučit, aby ochránili své výhry. Jen aby se ujistili, že nezruší svůj čekající výběr a nepřijdou o výhru. Někteří hráči tak využívají funkci sebevyloučení.

Když se na to podívám z pohledu kasina, dokážu pochopit, co udělali. Měli VIP hráče, který chtěl opustit kasino. Ne proto, že by byl závislý na hazardu, ale jednoduše proto, že se mu nelíbí jejich kasino, možná hodně prohrál, má pocit, že nic nevyhrál. Strategie je tedy celkem jednoduchá – zkusme dát hráči něco zdarma, aby neodešel.

Pamatuji si, že když jsem pracoval v kasinu, pokyny týkající se zodpovědného hraní byly extrémně jednoduché. Kdykoli hráč zmíní „závislost na hazardu", „problémy s hazardem", „prohrané peníze a nyní nemůže platit nájem", „sebevražedné myšlenky" atd., účet definitivně zrušte a hráče o tom informujte.

Kdykoli chce hráč zavřít účet, protože není spokojený, podívejte se na účet. Pokud je to pro nás dobrý hráč, který opravdu nedostával mnoho bonusů a měl prostě smůlu na hry, můžete nabídnout bonus nebo požádat staršího agenta o přidání bonusu. Kdykoli se jedná o VIP hráče, okamžitě kontaktujte VIP manažera. A je to.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Řekl bych, že vaše představa o sebevyloučení a o tom, jak to kasino řeší, je docela znepokojivé. Takže podle vašeho názoru, hráč, který žádá o doživotní zákaz vstupu do kasina, aby neztratil další peníze, má pravdu, když nabízí bonusy, které ho udrží v klidu s možností, že v budoucnu znovu prohraje. Šílený! Tady je vše vysvětleno a upřímně zůstávám beze slov. Neměl jsem žádné výběry ani výhry, které bych chránil, a vysvětlil jsem, že už nechci ztratit žádné další peníze. Řídil jsem se pokyny jejich T & C, které jsem vám opakovaně dával, zatímco oni je zcela porušili a urazili mě jako bonus. To ne, T & C by se měly používat pouze ve prospěch kasina, když je porušuje hráč! Místo toho si můžou dělat co chtějí..

Děkuji za vysvětlení, nyní je vše jasnější a znepokojivější.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Řekli jste kasinu, že nechcete prohrát další peníze. Reagovali tak, že vám nabídli bonus, abyste mohli hrát s penězi, které vám půjčili. Nedává to smysl?

Jsem opravdu citlivý na případy, kdy se kasino snaží zneužít hráče, který se cítí špatně a chce přestat hrát, protože mu to ničí život. Necítil jsem, že tomu tak je. Cítil jsem to spíš jako: "Prohrál jsem peníze, nic jsem nevyhrál, jsem naštvaný, nelíbí se mi vaše kasino, tak chci odejít a už mě tu neuvidíte."

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Nabídli mi bonus 200 EUR s 10násobným převrácením, protože už věděli, že v 95 % případů to nebudu moci dokončit tak, jak to ve skutečnosti bylo. Nenabídli mi žádné peníze k zapůjčení, ale nabídli mi způsob, jak mě nalákat, abych znovu hrál a prohrál. Které kasino na světě má bonusovou politiku, díky které můžete vyhrávat a prohrávat? Teď to také vypadá, že mi udělali laskavost, když místo toho bylo jejich záměrem vyhnout se mému sebevyloučení... Neuvěřitelné!

Podívej, radši toho nech být, protože mi to, co píšeš, připadá trapné.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

filefile

Jste skutečnými fenomény. V tomto případě pochvalte kasino (sponzora?) Za zablokování hráčského účtu, aniž byste o to požádali. Hráč potřeboval peníze a chtěl vybrat rychleji, aniž by požádal o sebevyloučení, kasino mu zablokuje účet a vy mu tleskáte, protože slovy hráče (přes chat!!!) jste viděli vysoké riziko, jako by to byla žádost o sebe sama -vyloučení.

Místo toho oficiálně a výslovně žádám o sebevyloučení prostřednictvím e-mailu podle VOP a kasino mi místo zablokování nabízí bonus a místo odsouzení kasina hodnotíte jeho práci jako legitimní a normální! Stejně jako další případy ostatních hráčů, ke kterým jste se chovali stejně.

A naštěstí také píšete, že hazard může způsobit vážné škody !!!

Důvěryhodnost a konzistentnost, kterou máte, je stejná jako u kasin, která chráníte.

Výborně!!

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Našel jsem případ, ze kterého jste pořídili snímky obrazovky: https://casino.guru/bluvegas-casino-the-player-s-account-got-blocked

Takže hráč hrál s bonusem, takže výhry byly omezeny kvůli max. pravidlo limitu výběru - to je v pořádku, je to standardní pravidlo, pokud jde o bonusy. Kasino vyplatilo výhry a zablokovalo hráčský účet, protože někdo z jejich odpovědného týmu hazardních her viděl tohoto hráče jako problémového hráče na základě toho, co hráč řekl v chatu.

Osobně bych hráčský účet neuzavřel, pokud by na živém chatu požádal o 'málo zaplaceno', protože 'potřebujete nutně nějaké peníze'. Pro mě to znamená, že hráč chce dostat zaplaceno co nejrychleji, což není nic divného. Pokud kasino vidělo toto chování jako potenciální riziko a rozhodlo se po vyplacení výhry účet uzavřít, jsem s tím v pohodě. Kasina mohou z jakéhokoli důvodu uzavřít váš účet, ale výhry musí být nejprve vyplaceny.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky