FórumKasinaSkycrown Casino - všeobecná diskuze

Skycrown Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od carsix79
|
12230 zobrazení 68 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
annettelachat75
před 9 měsíci

Děkuji za aktualizaci.

Pokud jde o vašich 6000 $, které jste zadali jako svůj první výběr a nedostali jste, říkáte, že kasino zmínilo podvod, řekli vám konkrétněji, co to bylo? Pochopil bych, že při tak velké výhře musí kasino provést nějaké kontroly a pokud něco najdou, dají vám o tom vědět.

Pokud nedostanete žádnou odpověď a vše je jen obecné a máte pocit, že jste neudělali nic špatného, doporučil bychpodat stížnost na tomto odkazu.

Přikládám také průvodce , který by se vám mohl hodit, abyste věděli, co od procesu očekávat.

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro,

Ne, je to vygenerovaná zpráva, kterou posílají v chatu podpory.

Děkujeme vám za vaši trpělivost! Chci vás informovat, že všechny žádosti o výběr jsou zpracovávány podle zásady „kdo dřív přijde, je dřív na řadě". Snažíme se dělat vše co nejrychleji, ale naše finanční oddělení kontroluje každou hotovost, aby se zabránilo podvodům. Takže to chce čas. Chápeme, že čekání může být obtížné, a děkujeme za vaši trpělivost během tohoto procesu.

pokud by šlo o podvod nebo něco podobného, nezaplatili by těch 1500 dolarů.

Nemám žádný záznam. Zaplatil jsem za hraní - žádný bonus a měl jsem štěstí.

Mám ještě počkat 14 dní před podáním nebo mám počkat.

S přátelským pozdravem,

Automaticky přeloženo:
annettelachat75
před 9 měsíci

Jelikož dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru, nejlepší by bylo samozřejmě počkat a pokusit se zjistit, v jaké fázi se váš výběr nachází.

Pokud byste však neobdrželi žádnou odpověď, kasino s vámi nekomunikovalo a vy jste nic nevěděli, podal bych stížnost na odkaz, který jsem zveřejnil ve své předchozí odpovědi.

Nicméně jsem také trochu zmatený, proč vám bylo přiděleno 1500 $ a vyšetřován byl pouze další výběr. Napadlo mě, že možná kasino "menší" výběry nekontroluje a dělá to jen u větších.

Každopádně určitě dej vědět, jak to jde a jestli máš něco nového. Pevně věřím, že své peníze co nejdříve uvidíte. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro,

stále žádná platba a 36 000 dolarů v nevyřízených 6 000 dolarech a poslali mi e-mail, že čekejte a buďte trpěliví, uplynulo 11 dní. Mělo to být hodinu po ověření, protože šlo o výběr Litecoinu.

„Ujišťují mě, že to bude v pořádku. Ale když jsem se zeptal, jaká je maximální doba, kterou mohu čekat. Řekli, že tyto informace nemohou poskytnout.


ještě jednou díky - zklamání

Automaticky přeloženo:
annettelachat75
před 9 měsíci

Chápu, že jste zklamaný, zvláště když se jedná o poměrně velkou sumu peněz. Blíží se však doba 14 dnů a uvažoval bych o podání reklamace, protože v podstatě nikdy neslyšíte nic nového kromě toho, že musíte čekat. Na druhou stranu vím, že když něco takového vyhrajete, kasino provede nějaké kontroly a když skončí, dají vám aktualizaci.

Také jsem viděl, že kasino má docela vysoký bezpečnostní index a všiml jsem si, že zatím nemělo jedinou stížnost , kterou by se nepokusilo vyřešit, takže pevně věřím, že až kontrola projde a bude vše v pořádku, dostane vaše peníze. Pokud ne, náš tým vám pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobře, v sobotu napíšu zprávu znovu, pokud jsem nic neslyšel, v této fázi jsem si docela jistý, že ne. Nyní znovu napíšu zprávu na podporu a pak vám dám vědět. Ještě jednou vám děkuji za vaši pomoc, velmi si toho vážím, protože v online kasinu hraji již rok a toto je poprvé, co jsem vyhrál hodně, ale nikdy jsem neměl takové problémy s výběrem z žádného z nich.

Minulý týden jsem vyhrál 2 000 $ v kasinu Stay a už jsem si vybral peníze. Poprvé, takže si nejsem jistý, co se tady děje.

Automaticky přeloženo:
annettelachat75
před 9 měsíci

Nezapomeňte zkontrolovat, jak výběr probíhá, a pokud stále nevíte nic nového nebo vás kasino ignoruje, pak bude ve vzduchu stížnost.

Budu čekat na vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro,

Dnes jsem znovu požádal o výplatu nebo když očekávají, že ji zaplatí, a poznamenal jsem, že z výhry zaplatili 1 500 $. Poté poslali zpět obecný e-mail s uvedením 24 hodin normálně - pak jsem odpověděl, že mému trvalo 14 dní, na které podpora neodpověděla a ukončila chat.

Předtím jsem poslal tento e-mail na e-mail podpory a obdržel jsem tuto odpověď.


Drahé kasino koruny nebe

4. února 2024 jsem vyhrál jackpot za 40 250, tento den jsem byl tak nadšený a vděčný, že jsem utratil spoustu peněz hraním automatů.

Prošel jsem přísným ověřovacím procesem a ke svému zklamání jsem nedostal zaplaceno, i když jsem byl ověřen – kromě částky 1500 $. Což nebyl ani můj první výběr, ale druhý výběr

To samo o sobě dokazuje, že mě vaši zaměstnanci přehlédli nebo se rozhodli mi bezdůvodně nezaplatit.

II hrál v Stay Casino online minulý týden a vyhrál menší jackpot a již byl úspěšně schválen a vyplacen. Pro váš tým a procesy to mnoho neříká. Jste jedním z kasin s větším jménem. Snažil jsem se pravidelně kontaktovat podporu a nedostal jsem žádnou pomoc, kromě laskavého čekání s vygenerovanou zprávou o ochraně proti podvodům a dokonce mi bylo řečeno, abych počkal, až na mě přijde řada. Při více než jedné příležitosti jsem měl chat uzavřený.

Můžete mi prosím zaplatit, co mi dlužíte, protože jsem vyhrál peníze spravedlivě a zaplatil jsem vám za hraní a zdá se, že neděláte správnou věc.

Od té doby jsem neprovedl vklad a rozhodl jsem se hrát jinde, dokud nezaplatíte, protože nerespektujete, co jste řekli. Nejprve to bylo 1 hodinu po ověření, pak to bylo 24-48 hodin a v mém případě je to nyní 10 dní. Můžete mi prosím odpovědět, kdy bude moje platba uhrazena.

S přátelským pozdravem

Annette Doughty

první odpověď -

Milá Annette

můžete mi laskavě říct, zda je to stále aktuální

Druhá odpověď

Milá Annette,

Děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Vše, co potřebujete, je počkat, až dostanete své prostředky.

Mějte se krásně a přeji hodně štěstí!

soni jsem nyní připravena podat stížnost.

Dovolte mi. Vědět, co musím udělat

Děkuji

Automaticky přeloženo:
annettelachat75
před 9 měsíci

Ahoj.

Upřímně řečeno, nejsem příliš přesvědčen, že zástupce kasina pravidelně kontroluje toto fórum a vlákno.

Podání stížnosti je tedy opravdu dobrý krok, mohu-li dodat. Abyste měli představu o tom, jak to vlastně funguje a co můžete očekávat, podívejte se prosím na tento návod 👈

Samotnou reklamaci lze uplatnit zde 👈

Doufám, že vám tým bude schopen pomoci!

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky