FórumKasinaSkycrown Casino - všeobecná diskuze

Skycrown Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od carsix79
|
7547 zobrazení 68 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před rokem

Další stížností byla skutečnost, že jsem vyhrál 121 000 randů, chtěl jsem vybrat 80 000 randů a poté začalo ověřování. Problém byl obrázek z mé použité karty vzadu ... je to kreditní karta .. takže výběr neschválili. Ale moje výpisy z účtu ukazovaly přesně transakce s mou kartou. Tak jsem si později šel pro novou debetní kartu. Pak se ale číslo karty změní. Protože množství a ověření bylo nemožné, hrál jsem… jako jeden z ostatních si také stěžuje. Nyní vkládám zcela nový, ověření proběhlo v pořádku. Proto jsem řekl, že budu hrát znovu. Nějaká důvěra. Hraji s jiným kasinem také nulové problémy ... ale vidím, že moje stížnosti se velmi podobají jiné stížnosti ... přesně stejný problém

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ahoj,


právě zkontrolováno… můj účet je plně ověřen.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Radjo, jen nulová interakce, pak rozumné odpovědi. Můžu ti poslat něco soukromého? Nikdy nevyhrajete a nedostanete výplatu.


S přátelským pozdravem ,


Franciscus

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj ,


někdo komu mohu poslat nějaké informace?


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
Beast777
před rokem

Ahoj!

Zveřejněte prosím všechny relevantní informace do vlákna stížností – to je hlavní zdroj informací, který zpracovatel stížností používá.

Víte, že neřeším stížnosti ani recenze kasina, já se starám o fórum.

Pokud však narazíte na něco, co si myslíte, že bychom měli zkontrolovat, použijte prosím tuto e-mailovou adresu:

data@casino.guru


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ahoj,


ok, budu … zatím opět kruhy … řekli, že můj účet je plně ověřen. Ale když je požádám, aby vložili částku, která chybí, na mou banku .. žádná odpověď .... Myslím , že to dají na účet .. pak je částka na výběr podle mě příliš malá . Takže jste zpět v kruhu. Měl jsem nějaké informace z mé banky, do které jsem šel. Zatím je to o důvěře… pokud je kasino spravedlivé, řeknu… ale po situaci 80 000 randů. Po uzavření jsem zabrzdil… a pak jsem to zkusil znovu. Takže ani pro hráče s téměř 6. úrovní to prostě není v pořádku.


tak počkám znovu... možná mohu říci, že brzy bude pohádka vyřešena

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Aktualizace 21. dubna!!!!


Stejná odpověď: nic


Zdá se, že opravdu mluvíte s robotem.


speciální oddělení je zaneprázdněno tím.



Automaticky přeloženo:
Beast777
před rokem

Nulová dobrá zpětná vazba z kasina: 21. dubna.


opravdu se zdá , že s odpověďmi nejsou zapleteni žádní lidé . Speciální oddělení je zaneprázdněné……


S přátelským pozdravem .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem obdržel 800 randů na svůj účet, nikoli na můj bankovní účet.



Automaticky přeloženo:
Beast777
před rokem

Omlouvám se, ale ztratil jsem se. Já už té problematice nerozumím.

Reklamace se týká chybějící zálohy. Nyní jsou peníze konečně zobrazeny na vašem kasinovém účtu. Tak problém vyřešen, ne?

Doufejme, že osoba, která se zabývá vaší stížností, bude na tom lépe než já.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak to myslíš .. radja ano peníze jsou zpět .. ale pamatuj si , že jsem je požádal , aby mi je dali na účet . Také nezapomeňte, že mezi kasiny je hodně komunikace, i když si myslím, že získat peníze zpět je příliš intenzivní. To jsem Vám chtěl říct ..neurážejte se za vyřizování reklamace, je to jen můj názor s předchozí zkušeností. Berete to jako osobní… není to první kasino, které hraji, a ani poslední. Cítíte se uražen. A vaše odpověď o tom, že si stěžujete lépe, není vhodná.


přeji vám hezký víkend

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Beast777
před rokem

Ahoj,

Soustřeďte se laskavě na mé světy, protože si evidentně dobře nerozumíme.

Stížnost byla uzavřena: "Stížnost označím jako vyřešenou, protože vklad byl připsán na váš zůstatek v kasinu."

To je to, co mám na mysli, když píšu sem do fóra:

"Stížnost se týká chybějícího vkladu. Nyní jsou peníze konečně zobrazeny na vašem účtu v kasinu. No, problém vyřešen, ne?"

Promiň, ale nerozumím většině věcí, které jsi napsal, prostě kvůli těm výrazům. 🙂

Jsem rád, i když reklamace byla vyřešena.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, možná je to špatná komunikace. Jo, byl jsem šťastný, ale mezi mnou a kasinem trval dlouhý e-mailový proces. Problém voor guru je vyřešen. A uzavřel jsem účet. Hrajte nyní s velmi pěkným kasinem.


mějte dobrou neděli.


Dave

Automaticky přeloženo:
Beast777
před rokem

No, taková nepříjemná zkušenost se občas může stát, ale bohužel nemám žádnou radu, jak se takové situaci v budoucnu vyhnout.

Doufám, že váš další zážitek z kasina bude mnohem lepší!🤞✨

Hodně štěstí při hraní v kasinu, dejte nám vědět, jak to dopadlo.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji ⭐️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zveřejnil(a) recenzi popisující mou negativní zkušenost s tímto kasinem, která byla od té doby po přijetí na vyřízení. Stručně řečeno, provedl jsem vklad pomocí LTC na adresu mého účtu a kasino odmítá připsat na účet / vrátit částku. Od té doby převedli celou částku do své osobní peněženky, aby si ji nechali pro sebe. Toto kasino je absolutní vtip, který se zabývá kriminálními krádežemi. Vysoké hodnocení kasinového guru je jednoznačně zaujaté a více než pravděpodobné, že za něj bylo zaplaceno. Nevkládejte/nehrajte zde, pokud nechcete, aby byly vaše prostředky ukradeny!

Automaticky přeloženo:
jimpegs9319
před 9 měsíci

Dobrý den a vítejte!

Myslím, že není fér říkat, že hodnocení nebo recenze byla zakoupena - takto nefungujeme. Je mi líto, že máte spor s kasinem, ale na základě ostatních stížností se toto kasino o hráče stará.

Problém můžete zažít i v tom nejlepším kasinu na světě. Zatím si myslím, že by ses měl uklidnit.

Pokud zjistíme, že kasino udělalo něco nesprávného nebo nespravedlivého, bude to mít důsledky. Více čtěte zde .

Vaše uživatelská kontrola čeká kvůli probíhající stížnosti, nebojte se, jedná se o standardní postup. A přezkoumání bude zváženo, jakmile bude stížnost uzavřena.

Možná bych vám mohl ještě s něčím pomoci?

Jen se ptám.




Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj guruové,


Vyhrál jsem 40 250 AUD v korunovém kasinu na Royal Joker. Musel jsem ověřit svou selfie, která trvala několik a oni poslali e-mail, že by to mělo být hodinu po procesu ověření.

nebylo to na bonusu.

Nemám více účtů a během posledních několika dní jsem provedl chatovou podporu a žádají mě, abych laskavě počkal a budu e-mailem zasílán v po sobě jdoucích objednávkách, jak jednají se zákazníky.

Ještě mi nebyl zaslán e-mail a podpora zavěsí, když je požádám, aby mi poskytli časový rámec. Mám z toho celý screenshot.

tak moje otázka zní.. kdy mám očekávat výplatu. Kolik času by to mělo trvat, prosím, pokud někdo ví. Děkuji a s pozdravem.

Annette

Automaticky přeloženo:
annettelachat75
před 3 měsíci

Ahoj, nejprve bych ti chtěl pogratulovat k pěkné výhře. Jsem rád, že jsi měl štěstí.

Pokud jde o samotný výběr, prošel jsi úspěšně ověřením podle toho, co jsi napsal, ano?

Na zpracování výběru dáváme kasinům 14 dní, takže kdy jste nějaký zadali? Doporučil bych, abyste zůstali v kontaktu s kasinem, abyste zjistili, jak se věci mají, a zkuste být trochu trpěliví. Pokud vás kasino ignoruje a zmíněný čas uplyne, můžete následně podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Co myslíš? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro,

to je za komentář, bylo mi zaplaceno 1500 $

součet, když jsem provedl výběry za 6 000 $ a 1 500 $ loty - Litecoin umožňuje pouze 6 000 $ najednou a je to 7 500 $ za den.

nezaplatili těch 6000 dolarů, aby dosáhli limitu 7500 dolarů. A podpora stále říká, že jde o podvod, ale všechny výběry byly v jedné transakční výhře.

Proč by to dělali? Zaplatili jeden, ale ne ostatní, a zaplatili druhý výběr, ne ten první ve výši 6 000 $.

Jsem plně ověřen, že zaplatili jeden výběr a zbývající transakce ve výši 39 000 USD zůstávají nezaplacené.

mám mít obavy?

ještě jednou děkuji.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky