Další stížností byla skutečnost, že jsem vyhrál 121 000 randů, chtěl jsem vybrat 80 000 randů a poté začalo ověřování. Problém byl obrázek z mé použité karty vzadu ... je to kreditní karta .. takže výběr neschválili. Ale moje výpisy z účtu ukazovaly přesně transakce s mou kartou. Tak jsem si později šel pro novou debetní kartu. Pak se ale číslo karty změní. Protože množství a ověření bylo nemožné, hrál jsem… jako jeden z ostatních si také stěžuje. Nyní vkládám zcela nový, ověření proběhlo v pořádku. Proto jsem řekl, že budu hrát znovu. Nějaká důvěra. Hraji s jiným kasinem také nulové problémy ... ale vidím, že moje stížnosti se velmi podobají jiné stížnosti ... přesně stejný problém
The other complaint was the fact I won 121.000 Rand , I wanted to cash out ) 80.000 Rand then the verification started . The problem was the picture from my used card at the back … it’s a credit card .. so they didn’t approve the withdraw. But my bankstatements showed exactly transactions with my card . So I went for a new debit card later . But then the card number is changerd . Because the amount and verification was impossible I played … like one of the other complains also . Now I deposit with brand new , the verification went fine . So that’s why I stated to play again . Sort of trust . I play with other casino also zero problems … but I see my complaints look very much on the other complaint … exactly the same issue
- Social Media & Community Specialist