FórumKasinaSkycrown Casino - všeobecná diskuze

Skycrown Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od carsix79
|
7550 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před rokem

Čtu vaše komentáře a dovolte mi, abych vám řekl svůj příběh o SkyCrown..otevřel jsem si účet a vložil jsem 20 euro (nevyužil jsem žádný bonus) hraji brány Olympu (bonus k nákupu) prvních 20 euro bonus k nákupu malý zisk.. druhý nákupní bonus dosáhl jsem maximální výhry 5000X (1000 eur), než jsem přešel na hru Wantend Dead or Wild ..hrál jsem duel s bonusem k nákupu .. 3krát jsem dosáhl 6000X ..takže poté, co jsem hrál jednu hodinu v kasinu Vydělal jsem přes 2000 eur (s vkladem pouhých 20 eur) ..všechny sloty jsou hra o štěstí..a tentokrát jsem měl štěstí!!! Poté ověření proběhlo velmi rychle (do hodiny a můj výběr byl zpracován včera ve stejný den, nyní potřebuji obdržet své výhry pravděpodobně v pondělí… filefile

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před rokem

Gratulujeme! 👏👏👏

Byl byste tak laskav a dejte nám vědět, až obdržíte výhru, prosím? Myslím, že to je něco, co chceme všichni vědět 🙂.

Každopádně jakou možnost platby byste v dnešní době doporučili?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dnes jsem obdržel peníze!! Takže můj výběr byl požádán 03.09.22 v sobotu..a dnes jsem obdržel své peníze..

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před rokem

Nejste si jisti, zda je to pravé nebo napsané zástupcem kasina, zdá se, že je to pravda!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemusíš mi věřit!! Ale je to pravda!! file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes jsem obdržel peníze!! Takže můj výběr byl požádán 03.09.22 v sobotu..a dnes jsem obdržel své peníze..

Automaticky přeloženo:
před rokem

Gratulujeme! Krásný začátek nového týdne říkám 😀

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejste si jisti, zda je to pravé nebo napsané zástupcem kasina, zdá se, že je to pravda!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milý nigeljcu,

toto konkrétní kasino má stále dobrou pověst a všechny podané stížnosti - kromě těch, které jsme odmítli, byly uzavřeny jako vyřešené.

Není příliš laskavé předpokládat, že každý hráč, který získá své výhry, je nějaký "předstíraný".

Děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Opět mám problémy, poprvé jsem vyhrál, ale nepodařilo se mi to ověřit…. Nyní můj vklad není na mém účtu.


normálně to vypadá jako ok kasino

Automaticky přeloženo:
Beast777
před rokem

Chybějící záloha je opravdu nepříjemná zkušenost, připravte se, že vyřízení takové záležitosti může trvat minimálně pár dní, alespoň z mé zkušenosti. Mohl bych zjistit, zda jste prošli ověřením, nebo se stále trápíte.😕

Doufám, že reklamace bude brzy vyřešena!

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj ahoj,


Mít všechny výpisy z účtu… čemu nerozumím, je fakt, že a předchozí číslo, nejsem sám! .. nevracejí se .. teď mě najednou z nulového důvodu zablokovali .. a přesto skórují tak vysoko na Guru ... oba známe pokročilého hráče, takže už bych měl vědět, jak to funguje. Ale nulová zpětná vazba. Stále mám v hlavě „věc 4000 EUR". Abd, pokud čtu komentáře, nejsem jediný.


to mě frustruje,


GR . Dave

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Říkají, že ověření bylo v pořádku… poté, co jsem dostal novou kartu Mastercard atd…. Oni to schválili. Poté, co jsem ztratil 121 000 randů. Banka by mi neposkytla výpis, jak by chtělo nebe. Dokážete si představit, že vyhrajete nyní? Rád bych slyšel, že everting hráčů proběhl hladce.


možná jen moje smůla.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě mluvené chatem... slíbili, že to vyřeší přes speciální oddělení. 😳

Automaticky přeloženo:
před rokem

Znovu se jich zeptal, kolik dní potřebují. Také vidím spoustu stejných problémů… i když jsem nebyl schopen vybrat 80 000 4 000 EUR. Doufám , že to vrátí na mou bankovní kartu . Jinak jsi už prohrál... Protože pokud vyhrajete, ověřování začíná znovu…



Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj ahoj,


Mít všechny výpisy z účtu… čemu nerozumím, je fakt, že a předchozí číslo, nejsem sám! .. nevracejí se .. teď mě najednou z nulového důvodu zablokovali .. a přesto skórují tak vysoko na Guru ... oba známe pokročilého hráče, takže už bych měl vědět, jak to funguje. Ale nulová zpětná vazba. Stále mám v hlavě „věc 4000 EUR". Abd, pokud čtu komentáře, nejsem jediný.


to mě frustruje,


GR . Dave

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Chápu vaše obavy, ve vaší kůži bych měl mnoho otázek, řekněme, že v některých případech kasina nijak zvlášť nesdílejí důvody pro uzavření účtu. Přes všechny nápady vám, nebo nám, může důvod plně vysvětlit pouze kasino.

Oba musíme počkat, jak se stížnost dále vyvine, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Říkají, že ověření bylo v pořádku… poté, co jsem dostal novou kartu Mastercard atd…. Oni to schválili. Poté, co jsem ztratil 121 000 randů. Banka by mi neposkytla výpis, jak by chtělo nebe. Dokážete si představit, že vyhrajete nyní? Rád bych slyšel, že everting hráčů proběhl hladce.


možná jen moje smůla.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale zdá se, že banka nyní vytváří problém. Požádat o výpis z bankovního účtu je běžnou praxí. Zajímalo by mě, proč vaše banka tento dokument zakazuje?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jo… to je nejvíc frustrující 😉…. Díky bohu to není 1000 euro... .


budeme Vás nadále informovat !


měj hezký den

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě mluvené chatem... slíbili, že to vyřeší přes speciální oddělení. 😳

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je zajímavé! Tomu bych řekl pokrok. 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Poslal jsem všechny své bankovní výpisy s dokladem… nebylo vůbec potřeba nevyplatit. Takže to není banka ... šel do banky . Kasino žádalo něco jiného než prohlášení.. chtěli mít písemné prohlášení. Nedělají... protože jde o bezpečnost. Moje karta byla jen poškozena vzadu.. vše bylo prokázáno bij výpisy všech posledních 90 dnů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Znovu se jich zeptal, kolik dní potřebují. Také vidím spoustu stejných problémů… i když jsem nebyl schopen vybrat 80 000 4 000 EUR. Doufám , že to vrátí na mou bankovní kartu . Jinak jsi už prohrál... Protože pokud vyhrajete, ověřování začíná znovu…



Automaticky přeloženo:
před rokem

Cítím, že by bylo dobré rozlišovat ověření KYC (poznej svého zákazníka), které se obvykle spouští úplně první žádostí o výběr s dalšími dodatečnými kontrolami, které se použijí, když vyhrajete velkou výhru.

To jsou různé procesy.

Každopádně vaše nedávná stížnost se týká chybějícího vkladu ve stejnou dobu, zmínil jste se, že kasino řeklo, že jste jej již ztratili.

Problém je tedy v tom, že tvrdíte, že vklad byl ztracen, zatímco kasino tvrdí, že byl odehrán. Je to správně, prosím?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jo, ale právě jsem odpověděl na otázku.. ne, peníze jsou pryč. To je nová věc. Můj bankovní výpis s kolky (v Jižní Africe) je vše oficiálně kolky..takže ukazuje moje chybějící peníze (také ukazoval,že přišly na bankovní účet z kasina...tak to je zvláštní věc

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky