DomůFórumKasinaSkycrown Casino - všeobecná diskuze

Skycrown Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

27 002 zobrazení 130 odpovědí |
před 3 roky
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
Mikeee33y
před 4 měsíci

Děkuji za vaši odpověď. Nejdříve jsem smazal vaše číslo, jméno a e-mailovou adresu, protože v dnešní době musíte být opatrní a není dobrý nápad zveřejňovat osobní údaje na veřejném fóru. Je to jen pro vaši ochranu, pro jistotu.

Co se týče vaší situace, musím říct, že mě vše, co jste popsal/a, ohromilo.

Na základě toho, co říkáte, jste se s kasinem moc daleko nedostal a takové náhodné mizení peněz z vašeho účtu pravděpodobně není v pořádku, zvláště pokud to kasino nedokáže prokázat.

Nicméně doporučuji, abyste nám ihned podali stížnost, aby se to z vaší strany neprotahovalo, a my zahájíme vyšetřování, pokud nemáte své peníze a nic jste neporušili.

Nejdřív jsem si myslel, že by tam mohl být nějaký bonus, ale jak říkáš, nebyl.

Tak co, požádáte nás o pomoc?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj kámo, díky za odpověď. Ano, požádám tě o pomoc! To by bylo úžasné, budu si muset znovu projít a podrobně rozepsat úplně všechno, co jsem právě napsal? Živím se řízením popelářského vozu a technika opravdu není moje silná stránka! Ale uchoval jsem si každou jednotlivou komunikaci, e-maily, důkazy atd. Zvažoval jsem refinancování mého domu (se souhlasem manželky) a zvažoval jsem právní možnosti, hrozil jsem týmu podpory ve SkyCrown tisícinásobnou úhradou, takže to bude 600 000 dolarů. Ani se nepohnuli, nezměnili způsob, jakým odpověděli...


Ano, nějaká pomoc by se hodila!! Můžu jen říct hodně štěstí! Dokonce jsem si založil účet na LinkedInu, což mě sice nezajímá, ani nechápu, k čemu to vlastně je, ale každopádně jsem to udělal. Napsal jsem generálnímu řediteli Curacao Gaming Cedricovi Pieterszovi a on mi odpověděl, abych podal stížnost u Curacao Gaming Authority a Curacao Gaming Board a také u Hollycorn NV. Udělal jsem to několikrát, dostal jsem potvrzovací e-maily se stížnostmi a na žádnou jsem nedostal odpověď!

Nemám žádné možnosti a vaše pomoc by byla skvělá! Nemůžu být ignorován, nebudu ignorován a zisky online kasin jsou neuvěřitelně obrovské!

Vím, že těch 6 000 dolarů přispělo k nim!!

Automaticky přeloženo:
Mikeee33y
před 4 měsíci

No, myslel jsem tím, že byste si měl/a požádat o pomoc v našem reklamačním centru.

Odkaz najdete zde ⬅️

Musíš popsat všechno, co se stalo, ale myslím, že jsi mi to na fóru docela dobře vysvětlil, takže kdybys to okopíroval, nic by se nestalo.

Náš tým se na to podívá a uvidí, jestli se s tím dá něco udělat.

Samozřejmě nezapomeňte na nic důležitého.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj kámo, díky za odpověď. Ano, požádám tě o pomoc! To by bylo úžasné, budu si muset znovu projít a podrobně rozepsat úplně všechno, co jsem právě napsal? Živím se řízením popelářského vozu a technika opravdu není moje silná stránka! Ale uchoval jsem si každou jednotlivou komunikaci, e-maily, důkazy atd. Zvažoval jsem refinancování mého domu (se souhlasem manželky) a zvažoval jsem právní možnosti, hrozil jsem týmu podpory ve SkyCrown tisícinásobnou úhradou, takže to bude 600 000 dolarů. Ani se nepohnuli, nezměnili způsob, jakým odpověděli...


Ano, nějaká pomoc by se hodila!! Můžu jen říct hodně štěstí! Dokonce jsem si založil účet na LinkedInu, což mě sice nezajímá, ani nechápu, k čemu to vlastně je, ale každopádně jsem to udělal. Napsal jsem generálnímu řediteli Curacao Gaming Cedricovi Pieterszovi a on mi odpověděl, abych podal stížnost u Curacao Gaming Authority a Curacao Gaming Board a také u Hollycorn NV. Udělal jsem to několikrát, dostal jsem potvrzovací e-maily se stížnostmi a na žádnou jsem nedostal odpověď!

Nemám žádné možnosti a vaše pomoc by byla skvělá! Nemůžu být ignorován, nebudu ignorován a zisky online kasin jsou neuvěřitelně obrovské!

Vím, že těch 6 000 dolarů přispělo k nim!!



Odpověď

Citovat



0




Jaroslav


Mikeee33y

Správce fóra a recenzí

Před 1 hodinou

No, myslel jsem tím, že byste si měl/a požádat o pomoc v našem reklamačním centru.

Odkaz najdete zde ⬅️

Musíš popsat všechno, co se stalo, ale myslím, že jsi mi to na fóru docela dobře vysvětlil, takže kdybys to okopíroval, nic by se nestalo.

Náš tým se na to podívá a uvidí, jestli se s tím dá něco udělat.

Samozřejmě nezapomeňte na nic důležitého.



Odpověď

Citovat

0


1

...

4 5


Přidat příspěvek




Mikeee33y

Nováček

Austrálie












0/5000


Předložit


SLEDUJTE NÁS






PRŮVODCE HAZARDNÍMI HRY


Jak si vybrat kasino


Hazardní hry: RTP a variance


Bonusy a propagační akce


Kodex férového hazardu


Pomoc s zodpovědným hraním a závislostí na hazardních hrách

PRŮVODCE HER


Výherní automaty


Ruleta


Blackjack


Video poker


Bakarat


Kostky

KASINO GURU


Online kasina


Hry


Bonusy


Bonusy bez vkladu


Stížnosti


Forum


Recenze


ZOOMin


Zprávy


Ocenění kasinového gurua

O NÁS


O nás


Dějiny


Tým


Kontakt


Podmínky použití


Mapa stránek

AKADEMIE CASINO GURU

Bezplatné profesionální vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení hráčské zkušenosti a férový přístup k hazardním hrám.


GLOBÁLNÍ INICIATIVA PRO SEBEVYLOUČENÍ

Iniciativu, kterou jsme spustili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který zranitelným hráčům umožní zablokovat si přístup ke všem online hazardním hrám.


INTEGRITA HRY

Platforma vytvořená k prezentaci veškerého našeho úsilí zaměřeného na uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.


Ocenění kasinového gurua

Ambiciózní projekt, jehož cílem je oslavit ty nejlepší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a vzdát jim uznání, které si zaslouží.


PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NAŠEHO NOVINKOVÉHO ZPRAVODAJE

Vložte svůj e-mail

VLOŽTE SVŮJ E-MAIL

Přihlásit se k odběruJe mi alespoň 18 let a mám legální oprávnění hrát v kasinu

HRAJTE ZODPOVĚDNĚ A S MÍROU.








Casino.guru je nezávislý zdroj informací o online kasinech a online kasinových hrách, který není kontrolován žádným provozovatelem hazardních her. Všechny naše recenze a průvodci jsou vytvářeny poctivě, podle nejlepšího vědomí a úsudku členů našeho nezávislého týmu odborníků; jsou však určeny pouze pro informativní účely a neměly by být vykládány jako právní poradenství ani se na ně spoléhat. Před hraním v jakémkoli vybraném kasinu byste se měli vždy ujistit, že splňujete všechny regulační požadavky. Copyright ©2025

CASINO GURU V JINÝCH JAZYCÍCH


Vyberte jazyk



Uživatelské recenze – Napište vlastní recenze kasina a podělte se o své zkušenosti



Jaký je váš názor na Casino Guru? Podělte se o svůj názor.



Sledujte nás na sociálních sítích – Denní příspěvky, bonusy bez vkladu, nové automaty a další






Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a získejte nejnovější bonusy bez vkladu, nové automaty a další novinky




Automaticky přeloženo:
Mikeee33y
před 4 měsíci

Nevím, co jsi sem sdílel a zkopíroval, ale nebylo to nutné.

Viděl jsem, že jste se pokusil podat stížnost, ale vždy neúspěšně.

Z toho, co jsem viděl, bohužel již nejsme schopni řešit starší případy, což je podle vašeho popisu i vaše situace.

Také podle našeho týmu se pravděpodobně jedná o případ kybernetické kriminality, což znamená, že nemáme jurisdikci a nemůžeme pomoci.

Takže bohužel, na základě toho, co jsem zjistil, se zdá, že vám nebudeme moci pomoci.

To mě mrzí. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

SkyCrown Casino – Budete muset bojovat, abyste dostali zaplaceno


V kasinu SkyCrown hraji už přes rok a vložil jsem kolem 25 000 dolarů nebo více. Provedl jsem čtyři úspěšné výběry po 1 000 dolarech – ale zpracování každého z nich trvalo asi 3 týdny.


V srpnu 2025 jsem zaznamenal několik velkých výher: 10 000 dolarů, poté 17 000 dolarů a naposledy 20 000 dolarů 1. srpna. Požádal jsem o dva výběry po 7 500 dolarech (celkem 15 000 dolarů). Tehdy jsem si všiml, že si nyní můžete vyvolat čekající výběry – něco, co dříve nebylo povoleno. Bohužel jsem tomu naletěl. Během čekání jsem se frustroval a peníze jsem si vybral, trochu jsem si zahrál a nakonec jsem o všechno přišel.


Odhodlaný to už neopakovat, zkusil jsem to znovu a rozdělil další výběr na menší částky: tři výběry po 2 000 dolarech, jeden po 1 500 dolarech a jeden po 1 000 dolarech. Z 1,5 tisíce dolarů jsem vybral 500 dolarů a zkusil jsem vybrat zbytek. Ale 1 000 dolarů bylo odmítnuto, protože jsem si místo bankovního převodu vybral Mastercard (i když mé ostatní výběry byly přes banku a stále čekají na vyřízení).


Když jsem kontaktovala svou VIP manažerku, navrhla mi, abych si výběry odvolala a znovu požádala o menší částky – což jsem už udělala. Zeptala jsem se, proč nebyly zpracovány ostatní čekající výběry. Žádná odpověď.


Buďme upřímní: hry jsou zábavné, ale když si nemůžete vybrat své výhry, jaký to má smysl? Zdá se, že SkyCrown záměrně odkládá výplaty, zvláště pokud cítí, že jste pravidelný nebo impulzivní hráč. Máte pocit, že čekají, až si peníze pustíte do hazardu – a mnoho z nich to pravděpodobně dělá.


Pokud nejste připraveni čekat týdny, vyhledávat podporu nebo veřejně podávat stížnosti na platformách třetích stran, pravděpodobně nedostanete zaplaceno. To je krutá pravda.


Mám všechny screenshoty a důkazy, které potvrzují vše, co jsem řekl. Jakmile dostanu, co mi dlužím, uzavřu svůj účet nadobro. Vkládal jsem peníze denně, ale oni si evidentně necení věrných hráčů – jen vašich peněz.


Toto je mé upřímné varování pro každého, kdo uvažuje o hraní: neztrácejte čas ani peníze, pokud nejste připraveni bojovat o každý vyhraný dolar.


Automaticky přeloženo:
Mikeee33y
před 4 měsíci

Promiňte, jen jsem ze zvědavosti. Četl jsem váš problém, mám s tímto kasinem taky problém, ale četl jsem, že říkali, že jste hrál 6k, zkontroloval jste si herní historii? Ukazuje se tam posledních 50 nebo 100 sázek? A pokud si vyžádáte kompletní přepis sázky, měli by vám ho dát, pak můžete zjistit, jestli se sázka skutečně hrála, nebo vám ji jen zabavili.

Automaticky přeloženo:
bkjk33est2097
před 4 měsíci

No, historie ukazuje, že jsem to hrál, ale nikdy jsem to neudělal! Vyhrál jsem peníze, odhlásil se, šel jsem spát a probudil se do práce. Vrátil jsem se z práce domů a zjistil, že peníze zmizely (podle jejich názoru jsem hrál), ruku na srdce, nikdy jsem nic takového nedělal, takže důkazy, které jsem shromáždil, jako jsou výplatní pásky, telefonní záznamy, záběry z bezpečnostních kamer z práce a odchodu, se také shodují s výplatními záznamy, jak jsem se držel v docházkovém systému. A kupodivu se shoduje s historií doby, kdy se ta zjevná hra odehrávala... Formuláře čestného prohlášení, které viděla a podepsala policie Nového Jižního Walesu, všechny byly shromážděny a odeslány do kasina v mém volném čase mimo pracovní dobu... Pracuji 6 dní v týdnu, dlouhé hodiny a velmi brzy začínám! Dostávám velmi dobře zaplaceno, moje žena je učitelka a také vydělává velmi, velmi dobré peníze! Vlastním dům a všechny 3 děti chodí do školy! Takže těch 6 tisíc nepotřebuji, kdybych je měl, utratil bych je, jinak by se moje strana stejně rychle vstřebala a byla by prostě absorbována jako náš kombinovaný příjem! Smyslem je, že jdu do krajnosti a ztrácím čas stále za tím! To není správné, nemůžou dělat to, co udělali a z čeho mě obvinili (já, kdo hraje o peníze a prohrává), z toho! Kámo, já bych neztrácel svůj čas a ani jejich, 7 měsíců po každodenním psaní e-mailů. A pak mi nedávno řekli, že mi peníze vrátí, jakmile to bude možné, několikrát mi to poslali e-mailem! Viz příloha snímku obrazovky e-mailu, který mi byl zaslán! Generální ředitel Cedric Pietersz z Curaçao Gaming Authority a Curaçao Gaming Board mi řekl, abych si stěžoval, a já jsem to udělal několikrát, ale nikdy mi nereagovali! Ani nereagovali! Ale snažil jsem se ho kontaktovat poté, co se to stalo, abych mu řekl, že jsem se nikdy neozval, a on se mi jen obtěžoval ozvat! Nejdřív byl skvělý, ale brzy poté zemřel!

Měl jsem problém s přihlášením těsně předtím, než jsem si uvědomil, že peníze nejsou! Obrazovka se divně rozzářila a hlásila, že zabezpečení mého zařízení potřebuje trochu vylepšit, a moje odpověď ukazovala, že mám a stále jsem prémiovým členem NordVPN. Jsme známí jako zdaleka nejlepší! Hlavně kvůli mým dětem a jejich bezpečnosti!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

SkyCrown Casino – Budete muset bojovat, abyste dostali zaplaceno


V kasinu SkyCrown hraji už přes rok a vložil jsem kolem 25 000 dolarů nebo více. Provedl jsem čtyři úspěšné výběry po 1 000 dolarech – ale zpracování každého z nich trvalo asi 3 týdny.


V srpnu 2025 jsem zaznamenal několik velkých výher: 10 000 dolarů, poté 17 000 dolarů a naposledy 20 000 dolarů 1. srpna. Požádal jsem o dva výběry po 7 500 dolarech (celkem 15 000 dolarů). Tehdy jsem si všiml, že si nyní můžete vyvolat čekající výběry – něco, co dříve nebylo povoleno. Bohužel jsem tomu naletěl. Během čekání jsem se frustroval a peníze jsem si vybral, trochu jsem si zahrál a nakonec jsem o všechno přišel.


Odhodlaný to už neopakovat, zkusil jsem to znovu a rozdělil další výběr na menší částky: tři výběry po 2 000 dolarech, jeden po 1 500 dolarech a jeden po 1 000 dolarech. Z 1,5 tisíce dolarů jsem vybral 500 dolarů a zkusil jsem vybrat zbytek. Ale 1 000 dolarů bylo odmítnuto, protože jsem si místo bankovního převodu vybral Mastercard (i když mé ostatní výběry byly přes banku a stále čekají na vyřízení).


Když jsem kontaktovala svou VIP manažerku, navrhla mi, abych si výběry odvolala a znovu požádala o menší částky – což jsem už udělala. Zeptala jsem se, proč nebyly zpracovány ostatní čekající výběry. Žádná odpověď.


Buďme upřímní: hry jsou zábavné, ale když si nemůžete vybrat své výhry, jaký to má smysl? Zdá se, že SkyCrown záměrně odkládá výplaty, zvláště pokud cítí, že jste pravidelný nebo impulzivní hráč. Máte pocit, že čekají, až si peníze pustíte do hazardu – a mnoho z nich to pravděpodobně dělá.


Pokud nejste připraveni čekat týdny, vyhledávat podporu nebo veřejně podávat stížnosti na platformách třetích stran, pravděpodobně nedostanete zaplaceno. To je krutá pravda.


Mám všechny screenshoty a důkazy, které potvrzují vše, co jsem řekl. Jakmile dostanu, co mi dlužím, uzavřu svůj účet nadobro. Vkládal jsem peníze denně, ale oni si evidentně necení věrných hráčů – jen vašich peněz.


Toto je mé upřímné varování pro každého, kdo uvažuje o hraní: neztrácejte čas ani peníze, pokud nejste připraveni bojovat o každý vyhraný dolar.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je mi líto, že jste neměl ideální zkušenost. Nakonec jste pravděpodobně přišel o spoustu peněz, protože jste čekal.

Nebylo by možné nastavit limit prohry, přerušení nebo něco, co by vám zabránilo v prohře o ty peníze v kasinu?

Někdy je to prostě tím, že kasino má zpoždění, limity a různé další věci, které zpomalují výběry. Někdy je to taktika a možná počítají s tím, že hráč přijde o peníze.

V každém případě je v takových situacích nejlepší nehrát s penězi, a pokud to trvá příliš dlouho, zkuste se sem obrátit a podat stížnost. Náš tým se vám v takové situaci pokusí pomoci.

Pokud ale o peníze přijdete a nic vám nezbude, pak s tím nemůžeme nic dělat, takže na to pamatujte. Chápu, že to není uživatelsky přívětivé, ani to, že můžete zrušit výběr, pokud to dříve nebylo možné, ale to je pravděpodobně přesně to, co kasino chtělo.

Nejlepší by bylo, kdyby to tak nefungovalo, ale hráči se také musí držet svého plánu a nehrát, pokud chtějí dostat své peníze.

Ještě jednou se omlouvám a jelikož vidím, že máte otevřenou stížnost, doufám, že se vše dobře vyřeší.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Věřte mi, že jsem to nacpal. Plánoval jsem si trvat na svém a uvidím, jak to dopadne, ale oni vědí, jak na mě, obzvlášť moje VIP manažerka. Ví, že miluji facky, protože každý den vkládám alespoň 200-300 a pak se někdy tak naštvem z prohry, že upadnu do fáze, kdy vkládám 2-3 tisíce za 24 hodin. Nastavil jsem si limit vkladu, jakmile jsem vyhrál, protože týden před touto výhrou jsem vyhrál 17 tisíc a pak jsem to celé prohrál. Byl jsem odhodlaný skutečně vidět nějaké peníze, tak jsem si nastavil limit prohry poté, co jsem požádal o 2 výběry po 7500 a pořád jsem měl 5 tisíc. Hrál jsem s limitem prohry 300 a pak jsem požádal o smazání. Čekal jsem 24 hodin, hrál jsem znovu a včera večer jsem prohrál zbytek 5 tisíc. Byl jsem frustrovaný, protože s mým výběrem nebyl žádný pokrok, takže jsem si v podstatě říkal, že tyhle peníze nejsou skutečné, je to podvod, tak jsem začal hrát znovu jako idiot, ale teď to, co mám, čeká na vyřízení. Uvidím, jak to dopadne, nebudu se toho dotýkat a budu jen čekat, jak dlouho budu muset. Pak si smažu účet, což je škoda, protože jsem na 8. úrovni ve VIP věrnostním programu.

Automaticky přeloženo:
Mikeee33y
před 4 měsíci

Jo, jsem tam VIP hráč už přes rok a upřímně jsem si myslel, že jsou dobří, dokud jsem si neuvědomil, že pokaždé, když si jdu vybrat, jim schválně trvá dlouho, než zpracují velké výhry (10 000-20 000), protože vědí, že miluju facky, a chtějí jen, abych výběry zrušil, takže to vsadím a oni mi neplatí. idc, co kdo říká, je to jejich taktika číslo 1. Poté, co se pokusí použít strategii ověření, ale víte, že přesně vidí, jaké zařízení bylo použito, a pokud bylo použito jiné zařízení, vidí to a vidí IP adresu, takže se jich zeptejte, ať mi v době, kdy jsem údajně vsadil peníze, pošlou screenshot, na jakém zařízení jsem byl v té době přihlášen, protože oni jsou zodpovědní za bezpečnost vašeho účtu, pokud se odchyluji od selského rozumu, myslím tím, že hackeři neútočí na samotné jednotlivce, ale na firmy a získávají spoustu dat, která mohou použít buď proti organizaci za výkupné, nebo k přihlášení k účtům lidí a stále peníze. Takže bych se ptal na podrobnosti o zařízení v době, kdy peníze mizí, a historie hry doslova uvádí přesný čas každého zatočení.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Takže pokud se jedná o kyberkriminalitu, provedl jsem si malý průzkum a myslím si, že by klidně mohla být... Stále musím chránit hráče, když jde o peníze a používají platformu kasina. Je to ale první takový případ, co jsem slyšel, mám prémiové předplatné NordVPN, které používám už roky a roky. Takže pokud mi nemůžete pomoci? Jaká je moje další možnost? Poskytl jsem důkazy a formuláře čestného prohlášení, které viděla a podepsala policie Nového Jižního Walesu, potvrdily, co jsem řekl, a na 100% jsem byl ten den přítomen v práci. Konkrétní důkazy, záběry z CCTV, které odpovídají času zjevné hry a mému příchodu a odchodu z pracoviště, což také odpovídá výplatní listině na mém pracovišti za daný den!

Pro někoho, kdo si dává čas obtěžovat mzdovou úřednici na pracovišti, nechat si vystavit 2 formuláře čestného prohlášení, záznamy z mobilních telefonů a fotografie z CCTV kamer v okolí mého pracoviště, je z mé strany hodně práce, tím spíše pro ty, kteří shromažďují důkazy, o které jsem požadoval! To všechno a i to, že se další snažili vyhrabat to, co jsem požadoval, se mi zdá trochu přitažené za vlasy, kdybych se je snažil oškubat! Chápu, že mají přísná opatření i proti podvodům, takže si jsem plně vědom důsledků, pokud by se prokázalo, že k podvodu došlo! Dokonce jsem zvažoval nákladné právní kroky proti kasinu, ale než jsem to udělal, měl jsem největší problém najít i adresu kasina Skycrown, držitele licence na adresu kasina nebo e-mail, kterého mohu kontaktovat od nejvyšší úrovně celé operace až po základy. Byl by to Curaçao Gaming Authority nebo Curaçao Gaming Board? Protože jsem oba e-maily poslal a mám v odpovědi potvrzovací e-maily, říkají mi, že zprávu dostali a včas mě kontaktují! Ještě jsem od obou neslyšel, ani jednou! Nejdříve jsem se několikrát pokusil kontaktovat VIP manažera přes WhatsApp, abych mu dal vědět, že při pokusu o přihlášení došlo k chybě, a jakmile se mi to podařilo, přišlo mi to vtipné (bez znalostí PC nebo jak na to) při zadávání hesla pro přihlášení. Zpožďovalo se to jako nikdy předtím, než jsem si uvědomil, že heslo je pryč, a okamžitě jsem se odhlásil.


Tak kam mám teď jít? Chápu, že je to příliš dlouho nebo už je časový rámec pro vaši pomoc, ale co, mám s tím dělat? V žádném případě, obrátím se na právníky, pokud budu mít správné informace, které předám právním zástupcům, aby mohli pokračovat. Požaduji kompenzaci 1000x jen za vynaložený čas, bolesti hlavy z mé strany, shromážděné důkazy a jejich úplné ignorování, denní e-maily, neustálé nesmysly a točení se kolem a kolem od podpory, stále nic.

Nemluvě o e-mailu s informací, že mi peníze budou vráceny co nejdříve, jakmile to bude možné, na principu „kdo dřív přijde, ten dřív mele"! Pro mě a pro všech, kterých jsem se asi desetkrát ptal, to bylo jasné, že mi sdělili, jestli mi peníze vrátili!

Já to nepsal, oni to napsali a poslali mi to na email, takže co k tomu říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Věřte mi, že jsem to nacpal. Plánoval jsem si trvat na svém a uvidím, jak to dopadne, ale oni vědí, jak na mě, obzvlášť moje VIP manažerka. Ví, že miluji facky, protože každý den vkládám alespoň 200-300 a pak se někdy tak naštvem z prohry, že upadnu do fáze, kdy vkládám 2-3 tisíce za 24 hodin. Nastavil jsem si limit vkladu, jakmile jsem vyhrál, protože týden před touto výhrou jsem vyhrál 17 tisíc a pak jsem to celé prohrál. Byl jsem odhodlaný skutečně vidět nějaké peníze, tak jsem si nastavil limit prohry poté, co jsem požádal o 2 výběry po 7500 a pořád jsem měl 5 tisíc. Hrál jsem s limitem prohry 300 a pak jsem požádal o smazání. Čekal jsem 24 hodin, hrál jsem znovu a včera večer jsem prohrál zbytek 5 tisíc. Byl jsem frustrovaný, protože s mým výběrem nebyl žádný pokrok, takže jsem si v podstatě říkal, že tyhle peníze nejsou skutečné, je to podvod, tak jsem začal hrát znovu jako idiot, ale teď to, co mám, čeká na vyřízení. Uvidím, jak to dopadne, nebudu se toho dotýkat a budu jen čekat, jak dlouho budu muset. Pak si smažu účet, což je škoda, protože jsem na 8. úrovni ve VIP věrnostním programu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vidím, že limity vkladů a ztrát nebyly moc efektivní. Během této doby byste neměli hrát s penězi, alespoň pokud jde o limity ztrát, pokud si nenastavíte velmi vysoký limit. V tom případě bych, upřímně řečeno, asi zvážil pauzu. Možná i úplně přestat hrát a pokud to nedokážete ovládat, zkuste si najít pomoc.

V každém případě bych se teď soustředil na to, abych neprodělal peníze a asi se všechno vyřeší.

Náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Takže pokud se jedná o kyberkriminalitu, provedl jsem si malý průzkum a myslím si, že by klidně mohla být... Stále musím chránit hráče, když jde o peníze a používají platformu kasina. Je to ale první takový případ, co jsem slyšel, mám prémiové předplatné NordVPN, které používám už roky a roky. Takže pokud mi nemůžete pomoci? Jaká je moje další možnost? Poskytl jsem důkazy a formuláře čestného prohlášení, které viděla a podepsala policie Nového Jižního Walesu, potvrdily, co jsem řekl, a na 100% jsem byl ten den přítomen v práci. Konkrétní důkazy, záběry z CCTV, které odpovídají času zjevné hry a mému příchodu a odchodu z pracoviště, což také odpovídá výplatní listině na mém pracovišti za daný den!

Pro někoho, kdo si dává čas obtěžovat mzdovou úřednici na pracovišti, nechat si vystavit 2 formuláře čestného prohlášení, záznamy z mobilních telefonů a fotografie z CCTV kamer v okolí mého pracoviště, je z mé strany hodně práce, tím spíše pro ty, kteří shromažďují důkazy, o které jsem požadoval! To všechno a i to, že se další snažili vyhrabat to, co jsem požadoval, se mi zdá trochu přitažené za vlasy, kdybych se je snažil oškubat! Chápu, že mají přísná opatření i proti podvodům, takže si jsem plně vědom důsledků, pokud by se prokázalo, že k podvodu došlo! Dokonce jsem zvažoval nákladné právní kroky proti kasinu, ale než jsem to udělal, měl jsem největší problém najít i adresu kasina Skycrown, držitele licence na adresu kasina nebo e-mail, kterého mohu kontaktovat od nejvyšší úrovně celé operace až po základy. Byl by to Curaçao Gaming Authority nebo Curaçao Gaming Board? Protože jsem oba e-maily poslal a mám v odpovědi potvrzovací e-maily, říkají mi, že zprávu dostali a včas mě kontaktují! Ještě jsem od obou neslyšel, ani jednou! Nejdříve jsem se několikrát pokusil kontaktovat VIP manažera přes WhatsApp, abych mu dal vědět, že při pokusu o přihlášení došlo k chybě, a jakmile se mi to podařilo, přišlo mi to vtipné (bez znalostí PC nebo jak na to) při zadávání hesla pro přihlášení. Zpožďovalo se to jako nikdy předtím, než jsem si uvědomil, že heslo je pryč, a okamžitě jsem se odhlásil.


Tak kam mám teď jít? Chápu, že je to příliš dlouho nebo už je časový rámec pro vaši pomoc, ale co, mám s tím dělat? V žádném případě, obrátím se na právníky, pokud budu mít správné informace, které předám právním zástupcům, aby mohli pokračovat. Požaduji kompenzaci 1000x jen za vynaložený čas, bolesti hlavy z mé strany, shromážděné důkazy a jejich úplné ignorování, denní e-maily, neustálé nesmysly a točení se kolem a kolem od podpory, stále nic.

Nemluvě o e-mailu s informací, že mi peníze budou vráceny co nejdříve, jakmile to bude možné, na principu „kdo dřív přijde, ten dřív mele"! Pro mě a pro všech, kterých jsem se asi desetkrát ptal, to bylo jasné, že mi sdělili, jestli mi peníze vrátili!

Já to nepsal, oni to napsali a poslali mi to na email, takže co k tomu říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zkusil bych kontaktovat licenční úřad, například GCB, a pokud to nepůjde, zkusil bych se obrátit na právníka.

Myslím, že to je asi jediná cesta.

Je mi opravdu líto, že v takových situacích nemůžeme pomoci.

Co se týče formulace a toho, že za všechno, co se stalo, chcete 1000x, tak bych se o všem poradil s právníkem, pokud se rozhodnete do toho pokračovat.

Abych byl upřímný, nevím, jak to přesně funguje a co vám řeknou o vašich právech.

Ale aspoň budeš moct říct, že jsi zkusil všechno.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hledám radu. Včera jsem na Skycrown zaznamenal významnou výhru (65 000 AUD) - většinou díky bonusu 1x 6 $ za sázku s Big Catch Bonaza (díky 10x rybám za 6 000 $).

V minulosti jsem provedl několik výběrů a peníze byly zhruba vyplaceny do 12 hodin. Můj plán byl řídit se jejich předchozí radou při rozhovoru s týmem podpory a mým VIP manažerem a dodržovat podmínky s omezením na 2 výběry po 800 $ denně, dokud nedosáhnu týdenního maxima 7500 $ a měsíčního maxima 45 000 $. Pomalu se k výběru této částky propracovávám. To mě netrápí, ale teď už mám asi 36 hodin čekajících výběrů (3x 800 $ a 1x 1500 $).

Vzhledem ke zpožděním, která jsem zde zaznamenal, a vzhledem k tomu, že bych po jakémkoli pohybu musel čekat 14 dní, než bych zde mohl podat stížnost, bylo by v mém zájmu nyní provést výběr o několik vyšších částek, aby se to urychlilo a neprotahovalo se to celé měsíce?

Zákaznická podpora sice reaguje, a tedy i můj VIP manažer, ale už to dosáhlo fáze obecné odpovědi. Chápu, že to může chvíli trvat, ale pokud budu čekat týdny na každou částku výběru a budu provádět nižší částky, mohlo by se to protáhnout navždy. Co si o tom myslíte? Rady? Pokyny?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Woods22
před 3 měsíci

Velká gratulace k vítězství! To je skvělé.

Chápu, proč je to čekání frustrující, zvláště když jste předtím měli výplaty mnohem rychlejší.

Z toho, co jste řekl, ale vyplývá, že vaše výběry stále čekají na vyřízení, nikoli byly zamítnuty, a podpora alespoň reaguje.

Dává smysl, že byste chtěl přijmout nějaká opatření. Řekl bych jen, že stížnost je spíše vyjádřením nespokojenosti s nespravedlivým zacházením, a to se na současnou situaci moc nehodí.

Vyzkoušet si větší výběry by teoreticky mohlo dávat smysl, ale pokud kasino už teď zpomaluje, mohl by se vám tento krok dokonce vymstít. Mohlo by naopak pomoci, kdyby vám kasino nastínilo nějaký jasný plán pro výběry do budoucna, abyste přesně věděli, co můžete očekávat, a mohli se podle toho řídit.

Prozatím je asi nejlepší držet se limitů, které stanovili, a dát tomu trochu více času, i když se to bude zdát pomalé. Jen pro upřesnění, samozřejmě můžete vždycky podat žádost, pokud vám to zajistí klid. Také bych vám doporučil zůstat v kontaktu, abyste měli přehled o tom, zda výběry probíhají.

Doufám, že to trochu pomůže!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Souhlasím a jsem ochotný počkat požadovaných 14 dní, než zde podám stížnost. Dále jsem kontaktoval svého VIP manažera, který mě požádal, abych kontaktoval zákaznickou podporu e-mailem kvůli nevyřízeným transakcím.


Stále to čeká na vyřízení a já budu čekat na jejich odpověď. Doufejme, že nebude nutné se dostat až k podávání stížnosti, ale je jasné, že proces z neznámých důvodů úmyslně zdržují.

Automaticky přeloženo:
Woods22
před 3 měsíci

Určitě si od tebe počkáme na další novinky.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mám 100% ověřený účet, ale mám problémy s přijímáním výher ze Skycrown. Přestože mé dokumenty k ověření byly přijaty a účet v kasinu ověřen, po 15 dnech používají každou možnou výmluvu, aby zrušili mé žádosti o výběr 7 000 dolarů. Opět po potvrzení, že můj výběr probíhá a že můj účet v kasinu je v závěrečné fázi převodu peněz na můj bankovní účet, opět proces zastavili s oznámením, že mé ověřovací dokumenty jsou nyní nepřijatelné. Najednou nejsou schopni můj výběr zpracovat a musím své dokumenty podesáté znovu nahrát, abych celý proces začal znovu. Zákaznická podpora mě dnes e-mailem ujistila, že ode mě není potřeba nic dalšího k zajištění hladkého zpracování mé výhry, a o několik hodin později jsem dostal další e-mail s tím, že žádný z mých dokumentů není přijatelný a nejasný a že mám znovu nahrát peníze. Nikdy jsem doposud neměl jediný problém s ověřením ani s výběrem výher, a to ani do výše 23 000 dolarů, z jiných kasin. Možná zkusím znovu odeslat žádost o výběr menší částky a uvidím, jak to půjde?


Teď se velmi obávám, že od Skycrown nikdy nedostanu ani cent ze svých výher, na které mám nárok.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Aktualizace: Znovu si vyžádali další selfie, tak jsem se pokusil nahrát další fotku a zjistil jsem, že mi pozastavili účet. Znovu jsem napsal e-mail na oddělení podpory, kde mi řekli, že můj e-mail přeposlali příslušnému oddělení a čekají na odpověď. Tohle už je víc než vtip.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.