Mám 100% ověřený účet, ale mám problémy s přijímáním výher ze Skycrown. Přestože mé dokumenty k ověření byly přijaty a účet v kasinu ověřen, po 15 dnech používají každou možnou výmluvu, aby zrušili mé žádosti o výběr 7 000 dolarů. Opět po potvrzení, že můj výběr probíhá a že můj účet v kasinu je v závěrečné fázi převodu peněz na můj bankovní účet, opět proces zastavili s oznámením, že mé ověřovací dokumenty jsou nyní nepřijatelné. Najednou nejsou schopni můj výběr zpracovat a musím své dokumenty podesáté znovu nahrát, abych celý proces začal znovu. Zákaznická podpora mě dnes e-mailem ujistila, že ode mě není potřeba nic dalšího k zajištění hladkého zpracování mé výhry, a o několik hodin později jsem dostal další e-mail s tím, že žádný z mých dokumentů není přijatelný a nejasný a že mám znovu nahrát peníze. Nikdy jsem doposud neměl jediný problém s ověřením ani s výběrem výher, a to ani do výše 23 000 dolarů, z jiných kasin. Možná zkusím znovu odeslat žádost o výběr menší částky a uvidím, jak to půjde?
Teď se velmi obávám, že od Skycrown nikdy nedostanu ani cent ze svých výher, na které mám nárok.



Moc děkuji za vaši odpověď. Dnes jsem obdržel e-mail od zákaznické podpory, ve kterém mi oznámili, že jsem pozastaven, protože nemohou ověřit můj účet, i když momentálně ověřený jsem. Zřejmě je to kvůli úpravě mých fotek, ale nejsem si jistý, o kterých fotkách mluví, protože jak můj řidičský průkaz, tak i nová selfie, kterou jsem nahrál před pár dny, byly nyní přijaty. Znovu po mně žádají o průkaz totožnosti, který již byl ověřen a já nevlastním cestovní pas. V případě potřeby jsem nabídl svůj rodný list, ale nepožádali o něj. To se točí v kruhu.




