DomůFórumKasinaSkycrown Casino - všeobecná diskuze

Skycrown Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

26 999 zobrazení 130 odpovědí |
před 3 roky
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Mám 100% ověřený účet, ale mám problémy s přijímáním výher ze Skycrown. Přestože mé dokumenty k ověření byly přijaty a účet v kasinu ověřen, po 15 dnech používají každou možnou výmluvu, aby zrušili mé žádosti o výběr 7 000 dolarů. Opět po potvrzení, že můj výběr probíhá a že můj účet v kasinu je v závěrečné fázi převodu peněz na můj bankovní účet, opět proces zastavili s oznámením, že mé ověřovací dokumenty jsou nyní nepřijatelné. Najednou nejsou schopni můj výběr zpracovat a musím své dokumenty podesáté znovu nahrát, abych celý proces začal znovu. Zákaznická podpora mě dnes e-mailem ujistila, že ode mě není potřeba nic dalšího k zajištění hladkého zpracování mé výhry, a o několik hodin později jsem dostal další e-mail s tím, že žádný z mých dokumentů není přijatelný a nejasný a že mám znovu nahrát peníze. Nikdy jsem doposud neměl jediný problém s ověřením ani s výběrem výher, a to ani do výše 23 000 dolarů, z jiných kasin. Možná zkusím znovu odeslat žádost o výběr menší částky a uvidím, jak to půjde?


Teď se velmi obávám, že od Skycrown nikdy nedostanu ani cent ze svých výher, na které mám nárok.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vysvětlili vám alespoň, proč by vaše dokumenty neměly být nepřijatelné?

Zní mi to opravdu divně, takže doufám, že náš tým pro vyřizování stížností bude schopen zjistit více o vašem případu .

Omlouvám se, ale nepochopil jsem, jestli jste z tohoto kasina už někdy vybírali, nebo jestli je to váš první pokus. 🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Tohle je poprvé, co jsem na Skycrown něco vyhrál a pokusil jsem se vybrat 7 000 dolarů. Odešli s tím, že fotky mého řidičského průkazu nebyly čisté a vypadala upravená, chyběly na ní informace, nebyl na ní můj loket, a teď mě obviňují z pozměňování nahraných souborů. Můj účet je ověřený a zákaznický servis mě informoval, že jsem mohl vybrat peníze, ale jakmile jsem se o výběr pokusil, najednou potřebují další dokumentaci k opětovnému nahrání, protože teď už nejsou akceptovatelné. V posledních e-mailech chtěli nové fotografie mého řidičského průkazu, fotku bankovní karty a další selfie. Včera jsem zjistil, že můj účet je pozastaven a nemohu znovu odeslat žádné nové dokumenty. Napsal jsem e-mail zákaznické podpoře s vysvětlením důvodu pozastavení a zatím jsem se nedočkal žádné odpovědi ohledně toho, co se děje.

Automaticky přeloženo:
GingerNinja82
před 2 měsíci

Doufám, že náš tým pro vyřizování stížností bude schopen kontaktovat kasino, pokud od nich nezískáte žádné informace.

Prosíme o trpělivost, prověříme to. Dejte nám prosím vědět, pokud budou nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

file


file Moc děkuji za vaši odpověď. Dnes jsem obdržel e-mail od zákaznické podpory, ve kterém mi oznámili, že jsem pozastaven, protože nemohou ověřit můj účet, i když momentálně ověřený jsem. Zřejmě je to kvůli úpravě mých fotek, ale nejsem si jistý, o kterých fotkách mluví, protože jak můj řidičský průkaz, tak i nová selfie, kterou jsem nahrál před pár dny, byly nyní přijaty. Znovu po mně žádají o průkaz totožnosti, který již byl ověřen a já nevlastním cestovní pas. V případě potřeby jsem nabídl svůj rodný list, ale nepožádali o něj. To se točí v kruhu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
GingerNinja82
před 2 měsíci

A co občanský průkaz, nebo ve vašem případě řidičský průkaz?

To se jistě dá akceptovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Pořád mi posílají e-maily, v nichž mě obviňují z úpravy fotografií mého řidičského průkazu, které ale upravené nebyly. Znovu jsem poslal další 3 různé fotografie mého řidičského průkazu, přestože už byly přijaty a ověřeny. Nemám žádný jiný doklad totožnosti s fotografií a nemám ani heslo. Točím se v kruhu, dělám znovu všechno, co po mně chtějí, ale nakonec jsem zase na začátku.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
GingerNinja82
před 2 měsíci

V tomto případě prosím nechte náš tým pro vyřizování stížností věc prošetřit a zjistit, proč si myslí, že váš průkaz totožnosti byl upraven.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Aktualizace: Skycrown mi zrušili účet a výběr peněz a obvinili mě z úpravy dokumentů. Na žádném dokumentu nebylo absolutně nic upraveno. Jedna selfie byla oříznuta, aby se odstranil můj obývací pokoj za mnou, takže obviňovat mě z úpravy dokumentů je naprostá lež. Jsem naprosto znechucen tím, jak Skycrown naložil s mým výběrem peněz. Po 15 letech hraní v online kasinech jsem nikdy neměl problém s žádným z mých ověřovacích dokumentů ani s výběrem jakékoli částky výhry a nikdy jsem nebyl obviněn z podvodu. To je nechutné.

Automaticky přeloženo:
GingerNinja82
před 2 měsíci

Brzy budeme ohledně vaší stížnosti kontaktovat kasino a doufejme, že s námi samozřejmě budou komunikovat.

Možná by bylo dobré, kdybyste ty samé dokumenty, které jste poslali do kasina, poslali i svému řešiteli stížností, abychom si byli jisti, že jsou v pořádku. Teprve pak budeme schopni zjistit, proč si myslí, že jste je upravili. 🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Žádný strach, to zvládnu. Kam mám dokumenty poslat e-mailem?

Automaticky přeloženo:
GingerNinja82
před 2 měsíci

Požádali mě, abych před výplatou poskytl dlouholetý doklad z Paysafe, který neměl nic společného s žádným vkladem nebo výběrem, který jsem prováděl. Nechal jsem si ho a předvedl jsem jeho živou fotografii v ruce s datovanými novinami vedle něj, ale oni to stále popírali. Kasina si myslí, že jsou Bůh, pokud jde o vyplácení, ale já si myslím, že jsou správci našich peněz. Věříme jim, že rozdělí naše poctivě vydělané výhry, ale oni se snaží, aby si je udrželi, a najdou jakékoli způsoby, jak neplatit.

Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Žádný strach, to zvládnu. Kam mám dokumenty poslat e-mailem?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Udělej to přes vlákno tvé stížnosti. 😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Vyřešil jsem svůj problém. Jsem právní asistent a služby jsem jim poskytoval na vlastní náklady. Trvalo to několik měsíců přes online mediaci, ale vyhrál jsem.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Požádali mě, abych před výplatou poskytl dlouholetý doklad z Paysafe, který neměl nic společného s žádným vkladem nebo výběrem, který jsem prováděl. Nechal jsem si ho a předvedl jsem jeho živou fotografii v ruce s datovanými novinami vedle něj, ale oni to stále popírali. Kasina si myslí, že jsou Bůh, pokud jde o vyplácení, ale já si myslím, že jsou správci našich peněz. Věříme jim, že rozdělí naše poctivě vydělané výhry, ale oni se snaží, aby si je udrželi, a najdou jakékoli způsoby, jak neplatit.

Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ale nakonec ti zaplatili, že?

Vidím, že máte dvě vyřešené stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ano. Ale stálo mě to čas a peníze.

Jde o to, že když kasina pořádají týdenní schůzky, aby si vydělala cílové provize, a den nebo dva před dosažením svého cíle se jim nedaří, vymyslí metody, jak platby odklonit. To je v kasinech velmi běžné. Ve všech kasinech.

Automaticky přeloženo:
Shellyputt217
před 2 měsíci

Je mi líto, že jste musel zajít tak daleko, abyste získal svou výhru. Také mě požádali, abych udělal něco podobného, ​​ale abych si pořídil selfie s řidičským průkazem a vzkazem na linkovaném papíře s nápisem „Ahoj Skycrown" a datem pod ním. Selfie muselo jasně ukazovat můj účet Skycrown, který je na pozadí čitelný, a vzkaz i řidičský průkaz musel být držen v jedné ruce, přičemž jsem měl celou ruku až k lokti. Nahrál jsem 8 různých selfie a oni každou z nich odmítli. Právě jsem od nich dostal další e-mail s žádostí o opětovné nahrání všech dokumentů, přestože byly původně všechny přijaty a ověřeny, což nemůžu udělat, protože mi zrušili účet a stáhli mi výhru. Je nechutné, jakou moc mají nad financemi obyčejných lidí. Jsem rád, že jste konečně dostal, co vám náleželo.

Automaticky přeloženo:
GingerNinja82
před 2 měsíci

Ano, to se u Skycrown stalo několikrát. Platily asi šest měsíců, pak se výběry najednou protáhly o den nebo dva déle než obvykle. Pak proces identifikace, který to trochu protáhl. Pak zpožděné e-maily s oznámením, že fotografie byla přijata. Proces tak jednoduchý, kdy všechny dokumenty (pokud neprošly) stále čekají na vyřízení a datum platnosti se ani zdaleka neblíží datu expirace, na které by se dalo položit otázku.

Pak přišel „dočasný problém, kdy nelze provádět vízové ​​převody, otevřete si bezhotovostní bankovní účet".

Neměli bychom se nechávat chovat s tak rozhořčenými výmluvami. Kasino je tu od toho, aby vydělávalo peníze. Jsme tam od toho, abychom vyhrávali! Na tomto světě je samozřejmostí, že kasino vždycky vyhrává. Dáváme a bereme, ne jen bereme!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano. Ale stálo mě to čas a peníze.

Jde o to, že když kasina pořádají týdenní schůzky, aby si vydělala cílové provize, a den nebo dva před dosažením svého cíle se jim nedaří, vymyslí metody, jak platby odklonit. To je v kasinech velmi běžné. Ve všech kasinech.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nejsem si jistý, jak kasina fungují interně, ale jsem rád, že jste nakonec dostal své peníze.

Jistě by bylo lepší, kdyby každé kasino mohlo platit včas. Chápu, co říkáte, ale bohužel někdy existují problémy. Jen kdybychom to mohli změnit, že?

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Dluží mi 21 000 a vůbec mi nic nezaplatí, čekám od 13. 11. 2025. file

Automaticky přeloženo:
Fletch1981
před 6 dny

Zdravím, řekli vám v kasinu, proč ještě nemáte své peníze? Řekl bych, že je to docela dlouhé čekání. Neověřují nějak vaše výhry, když se vám podařilo tolik vyhrát?

Je dobře, že jste podali stížnost na toto kasino a nyní jste ve fázi, kdy bude kasino kontaktováno. Věřím, že celá situace bude úspěšně vyřešena.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.