FórumKasinaRoyalGame Casino - všeobecná diskuze

RoyalGame Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od nebojsasavic12
|
2189 zobrazení 49 odpovědí |
|
1 2 3
Gerhardopel
před 3 měsíci

Takže když zrušili druhý výběr, nic vám neřekli? Jelikož u nás máte reklamaci, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho potřebného a pevně věřím, že zbytek dostaneme.

Co se týče uzavření účtu, většinou mám zkušenost, že je to možné, když máte zůstatek 0, je to v tomto kasinu jiné?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Moje poslední žádost o výběr je z 9. srpna.

Nevím přesně, co se stane s uzavřením účtu, musíte očekávat COKOLI.....

Ano, prostě to zrušili.

(Chtěli, abych hrál dál 😂😂😂😀)

To můžu jen já, že?

Tady to můžete vidět.

Obecně se držte dál od takových kasin.

Počkejme a uvidíme

Díky!!!!


Automaticky přeloženo:
Gerhardopel
před 3 měsíci

Ano máš pravdu, uvidíme jak to všechno dopadne, doufám, že to bude fér. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizovat:

Zrušených 200 € bylo rychle vyplaceno.

Moje rada: pokud nechcete bonus, nevkládejte, to byl s největší pravděpodobností důvod zrušení.

Teď čekám na zbytek.

Hezký víkend.!!

PS Samozřejmě bych v budoucnu o všechno přišel, takže raději ruce pryč...

Automaticky přeloženo:
Gerhardopel
před 3 měsíci

Dobrá zpráva, taky se těším. Doufám, že zbytek přijde brzy.

Co se týče bonusů, zmiňuji to často, někdy je s nimi více problémů než výhod.

Budu čekat na vaše další aktualizace. 😉 🤞🎉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizovat:

Všechno jsem dostal, i když zase všechno zrušili.

Byla podána nová žádost o výběr.

Získejte to ještě dnes.

Kdy jim to bude pořádně lézt na nervy? .. 🙂😀

Přesto prosím buďte opatrní.

Zatím děkuji za vlákno zde..lg

Automaticky přeloženo:
Gerhardopel
před 3 měsíci

Tak to jsou skvělé zprávy, jsem rád, že máš to, co ti dlužíme. Někdy není potřeba ustupovat a být trochu otravný. Nevím, jestli to pomáhá, ale myslím, že někdy se vyplatí to nevzdávat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Již jsem požádal o platbu ve výši 1500 EUR, ale stále mám připraveno k vyplacení 18 500 EUR? Opravdu do toho nechci zatahovat svého právníka! Vše jsem také zdokumentoval, abych to předložil svému právníkovi, protože částky, které popisujete, jsou velmi malé – prosím, pomozte mi.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
sebastianpieber
před 2 měsíci

Ahoj...takže 3x500?

Tučná suma...celkem.

Jak dlouho čekáte na výplatu? Pište každý den do živého chatu... a buďte přátelští.. Zatím hodně štěstí....





Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Přesně třikrát 500, přesně tento povinný limit výběru! Stále mám připraveno 18 500 k výběru a kupodivu nelze otevřít live chat, který byl k dispozici již v minulých dnech!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Jen jsem trochu na roztrhání, když dojde na vaši výplatu! Toho bych se nebál

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Již jsem požádal o platbu ve výši 1500 EUR, ale stále mám připraveno k vyplacení 18 500 EUR? Opravdu do toho nechci zatahovat svého právníka! Vše jsem také zdokumentoval, abych to předložil svému právníkovi, protože částky, které popisujete, jsou velmi malé – prosím, pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nebudu mluvit jménem vašeho právníka a neznám „popsané částky", ale obvykle kasino stanoví limity pro jejich použití. Nyní, když vidíme, že kasino má vůli vám zaplatit, je to jen otázka času. Předpokládám správně, že toto kasino je ve zpoždění s výplatami?

v každém případě svou stížnost řádně aktualizujte - můžete tak učinit přímo zde 👈

Těším se na další vývoj v této věci.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci


ahoj všichni.


Tomu nerozumím. Drahé kasino Royalgame kontroluje můj účet, ale musí být uzavřen? Navíc platba byla zrušena!

Mám pocit, že to zase není fér postup :)

Poslal jsem e-mail, ale zatím jsem nedostal žádnou odpověď!




Automaticky přeloženo:
janeska1009
před 2 měsíci

Zdravím vás.

Tato situace, kterou jste zde popsali, se stává mnohokrát, kdykoli kasino kontroluje vše, co potřebuje. Věříme, že hráč by měl být samozřejmě vždy informován o všech situacích, ale bohužel ne každé kasino tak činí.🤷‍♀️

Mohu se zeptat, jak dlouho čekáte na ověření a zda je to váš první pokus o výběr v tomto kasinu?

Dejte nám prosím vědět, jak to celé probíhá, a pokud budete potřebovat pomoc od našeho reklamačního týmu, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi! filefilefile


Ve skutečnosti byla první platba provedena v pondělí 9. září asi 31 000 HUF. Zde jsem dostal převod 80 000 HUF. Včera jsem pak obdržel e-mail, že moje platba byla zrušena a od té doby nemám přístup ke svému účtu na stránkách Royalgame ani ke své stránce jackpotfrenzy. obě stránky říkají, že váš účet je pod kontrolou! Poslal jsem 2 e-maily Royalgam, ale žádná odpověď! nemohou poskytnout vysvětlení v zákaznickém servisu.

Jsem VIP na stránce jackpotfrenzy, mluvil jsem se svým VIP manažerem, ale ani on mi nedokázal odpovědět, můj účet nevidí žádný ban.

Tak co teď??

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
janeska1009
před 2 měsíci

Je mi líto, že tím vším musíte projít.

Zkuste chvíli počkat, až se vám kasino ozve, a pokud vůbec žádná komunikace nebude, měli byste podat stížnost, počítám.

Náš tým se pokusí najít řešení; jen mějte na paměti, že nebudou moci zasáhnout dříve, než uplyne 14denní lhůta.

Takže možná v pondělí nám dejte vědět, jak se věci mají, a doufáme, že najdeme řešení.

Šlo by ti tohle všechno? co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, vybral jsem si v tomto kasinu před 4 dny 500e stále čekají, nic se neděje,-na chatu a e-mailech jen slibují a pokračují v kontaktu s finančním oddělením, ale absolutně nic !!Netuším, že dostanu zaplaceno nebo jak dlouho ještě budu musím počkat. Je to naprostý vtip, jak fungují. Možná nějaká rada nebo co dělat... Díky

Automaticky přeloženo:
Vova1983
před 2 měsíci

Ahoj.


Myslím, že byste měli počkat 6-7 pracovních dnů. Pokud stále nedorazilo, podejte reklamaci. Jakmile obdržíte doporučení, vyhněte se stránkám rbidi nv. Nedrží se svých vlastních pravidel! Na stránkách Softgenius nv (zip casino, spinaro) hraju už docela dlouho a 72 hodin je u nich 72 hodin. 3 dny a peníze máte na účtu bez ohledu na částku. je pravda, že kontrola je s nimi podrobná, ale dodržují to, co je v jejich předpisech.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, vybral jsem si v tomto kasinu před 4 dny 500e stále čekají, nic se neděje,-na chatu a e-mailech jen slibují a pokračují v kontaktu s finančním oddělením, ale absolutně nic !!Netuším, že dostanu zaplaceno nebo jak dlouho ještě budu musím počkat. Je to naprostý vtip, jak fungují. Možná nějaká rada nebo co dělat... Díky

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, řeklo ti také kasino, proč čekáš nějakou dobu na svůj výběr? Když jste kontaktovali finanční oddělení, napsali vám něco? Zkusil bych se postupně naučit, co je na mém odvykání špatného a být trpělivý. Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je kolem výběru potřeba, a dali hráči peníze. Pokud se tak nestane, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Už by to mělo být hotovo, uplynulo 5 pracovních dní a žádné známky !!!Řeklé, že za 3 pracovní dny by se to mělo stát skutečností, ale nic, stále to čeká. Ano, uvidíme, co se děje. Díky

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky