FórumKasinaRoyalGame Casino - všeobecná diskuze

RoyalGame Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od nebojsasavic12
|
1936 zobrazení 43 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s RoyalGame Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Provedl jsem výběr a asi týden čekám na odpověď. Nic neudělají, můj výběr se stále zpracovává, podpora taky nepomáhá, pořád říkají to samé. Byl bych rád, kdybyste mi pomohli!


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Požádal jsem o výběr a splnil jsem všechny požadavky na ověření, protože to byl můj první výběr.

Výplata by měla být zřejmě provedena do 3 dnů. Je to týden a živý chat mi stále říká, že může dojít ke zpoždění. Ale nemůžou mi říct, kdy přijde výplata.


Potřebuji vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

O ROYALGAME ONLINE kasinu


Ahoj dobré odpoledne!

O kasinu jsem zde již četl hodně.

Bohužel až poté, co jsem hrál.

Taky jsem vyhrál.

Teď nechtějí vyplatit, nebo to 6 dní nebylo zpracováno...

Vloženo kreditní kartou, takže není nutné žádné ověření, se také objeví na účtu...

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Provedl jsem výběr a asi týden čekám na odpověď. Nic neudělají, můj výběr se stále zpracovává, podpora taky nepomáhá, pořád říkají to samé. Byl bych rád, kdybyste mi pomohli!


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pokud vidím, nejste jediný hráč, který čelí opožděné platbě v tomto kasinu. Obávám se, že v tuto chvíli je míč stále na straně kasina. Možná nám můžete říct, zda se jim alespoň podařilo ověřit váš účet.

Navzdory skutečnosti, že chápu, že je to skutečná bolest, pokud jde o pomalé výběry, naše centrum pro řešení problémů se řídí určitými postupy, z nichž jedním je zajistit 14 celých dní pro jakékoli kasino, aby záležitost vyřešilo samo.

Vzhledem ke své malé velikosti se kasino může potýkat s nedostatkem zaměstnanců v důsledku množství žádostí, které dostávají. Bylo by rozumné vás alespoň o něčem informovat, abychom nebyli nuceni dělat si domněnky.

Buďme trpěliví; uvidíme, co se bude dít.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

O ROYALGAME ONLINE kasinu


Ahoj dobré odpoledne!

O kasinu jsem zde již četl hodně.

Bohužel až poté, co jsem hrál.

Taky jsem vyhrál.

Teď nechtějí vyplatit, nebo to 6 dní nebylo zpracováno...

Vloženo kreditní kartou, takže není nutné žádné ověření, se také objeví na účtu...

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj!

Obávám se, že vám musím říct přesně to samé, co jsem právě řekl druhému hráči.

Mohu prosím vědět, jak jste zjistil, že ověření není nutné? Mám doufat, že podpora byla alespoň trochu podpůrná?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

TAK JSEM TO ZJISTIL

A potvrdila to i podpora.

S pozdravem

Gerhard

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Píše, že jsem již ověřen, což mi přijde velmi divné, protože jsem jim nemusel ukazovat žádné dokumenty a oni řekli, že to nepotřebují, protože můj účet je již ověřený?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

TAK JSEM TO ZJISTIL

A potvrdila to i podpora.

S pozdravem

Gerhard

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

U mě úplně to samé

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zajimalo by me jakou maji licenci?????

Protože na to nedokázali nebo nechtěli odpovědět. 😉😉

Automaticky přeloženo:
Gerhardopel
před 3 měsíci

Myslím, že ne, brácho

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

TAK JSEM TO ZJISTIL

A potvrdila to i podpora.

S pozdravem

Gerhard

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, podle screenshotu to není nutné, rozumím. Ptali jste se kasina, proč to trvá déle než týden? Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše kolem výběru vyřešili, tak snad vám to do té doby stihnou poslat.

Mezitím budeme muset být trpěliví a pokud se nic nestane, kontaktujeme kasino.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Píše, že jsem již ověřen, což mi přijde velmi divné, protože jsem jim nemusel ukazovat žádné dokumenty a oni řekli, že to nepotřebují, protože můj účet je již ověřený?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hmm, to by bylo divné i mně, kdybyste jim nic neposlal. Kdyby řekli, že to ještě není nutné, tak bych to pochopil, ale pokud neobdrželi žádné dokumenty a jste ověřeni, považoval bych to za chybu. Zkusili jste se jich zeptat, jak je to možné, když jste jim nic nedodali?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zajimalo by me jakou maji licenci?????

Protože na to nedokázali nebo nechtěli odpovědět. 😉😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto je licence, kterou vidím v naší recenzi. Všimli jste si toho taky? Vypadá to trochu útržkovitě, když mají jeden neověřitelný a jsou to také Filipíny. 😕

file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Párkrát jsem se ptal, jak je možné, že jsem ověřený, aniž bych poslal nějaké dokumenty o půjčce. Ale ano, pořád říkali "Podle systému jsi ověřený", takže mi to obecně přijde divné. Bojím se o své peníze, tato stránka kasina mě přivádí k šílenství, nikomu to nedoporučuji, doufám, že jen dostanu své peníze, nic víc. Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zde vklady končí.

Prý partneři.



https://www.buton.com/

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Párkrát jsem se ptal, jak je možné, že jsem ověřený, aniž bych poslal nějaké dokumenty o půjčce. Ale ano, pořád říkali "Podle systému jsi ověřený", takže mi to obecně přijde divné. Bojím se o své peníze, tato stránka kasina mě přivádí k šílenství, nikomu to nedoporučuji, doufám, že jen dostanu své peníze, nic víc. Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snad to nepovažují za nutné, a proto vám zatím říkají, že jste „ověřeni". Uvidíme, možná budou chtít doklady.

Pokud jde o stažení a vy se necítíte dobře, nedivím se. Ale dáváme kasinům 14 dní, jak je uvedeno ve stížnosti, kterou jste podali. Pokud vám kasino nepošle peníze, pak je budeme kontaktovat, takže si myslím, že to nebude nutné.

Pokud se něco změní, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zde vklady končí.

Prý partneři.



https://www.buton.com/

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hmm, informovali jste podporu, co se stane, když tam vaše peníze skončí? Hráli jste někdy v takovém kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizovat:

100 eur, nejmenší vyplacená částka, samozřejmě.😂😂

Ale bylo to okamžitě na účtu (alespoň něco)

180 z nějakého důvodu zrušeno 😂😂😂😂





Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

1. a naposledy.

Na začátku vás nechali vyhrát a pak víte.


Můj tip: nechte na účtu alespoň 1 euro, abyste ho nemohli zavřít.

To jsou partneři, myslím, že je to v pořádku...lg

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky