Informujte nás o všech změnách, prosím. Počkáme zde na zprávy.
Keep us updated about any changes, please. We'll wait here for the news.
Mám také 1500e na výběr a bojím se! Když jsem naposledy zkusil 250 eur, peníze se mi vrátily na účet v kasinu po 2 týdnech! Kasino řeklo, že moje banka platbu neschválila! Takže mám problémy! Doufám, že někdo z vás má peníze na bankovní účet
I also have 1500e to withdrawall, and im afaraid ! Last time i tryed 250 Euros the the money came back in my casino account After 2 weeks ! The Casino sayd my bank didnt aproved the paymant! So i have issues ! I hope anyone of you has get they money in the bank account
Dobrý den a nepodařilo se vám vybrat těch 25€? Nyní, když jste zadali výběr, jak to je? Použili jste stejnou platební metodu? Kontaktovali jste také banku, zda je to skutečně pravda, a ta peníze odmítla?
Dejte mi vědět.
Hello and so you didn't manage to withdraw the €25? Now that you've entered the withdrawal, how is it? Did you use the same payment method? Did you also contact the bank to see if this is really true and it refused the money?
Let me know.
Ahoj všichni,
Vyhrál jsem celkem 3 000 €, které bych si rád nechal vyplatit. Nehledě na to, že můžete žádat pouze o výběr 500 € najednou a pouze každý den (maximálně 3 probíhající výběry), čekám na své peníze již 12 dní.
Stav výplat se zatím nezměnil (stále se ověřuje).
Podle podpory jsem byl již 5x zařazen na prioritní seznam, proces byl již několikrát eskalován podle podpory a měl by mě kontaktovat "VIP manažer" - již je to 5 dní.
Na tomto webu se NIC neděje, je to zdaleka nejhorší podpora a proces, jaký jsem kdy v kasinu zažil, každý den slyším „dnes by to tu mělo být" nebo „finanční oddělení aktivně pracuje na vaší výplatě" – NESMYSL!
Má někdo nějakou radu, co ještě můžu udělat? Pomalu nabývám pocitu, že se zde (nikomu) nevyplácejí žádné peníze a stránky jsou obrovský podvod!
Má někdo nějakou radu?
*V chatu mi bylo písemně slíbeno, že to bude eskalováno - to bylo před 4 dny
Hello everyone,
I won a total of €3000, which I would like to have paid out. Regardless of the fact that you can only request a withdrawal of €500 at a time and only every day (maximum of 3 ongoing withdrawals), I have been waiting for my money for 12 days now.
The status of the payouts has not changed yet (still being verified).
According to support, I have already been put on a priority list 5 times, the process has already been escalated several times according to support and a "VIP Manager" should contact me - it has already been 5 days.
NOTHING is happening on this site, it is by far the worst support and process I have ever experienced in a casino, every day I hear "it should be here today" or "the finance department is actively working on your payout" - NONSENSE!
Does anyone have any advice on what else I can do? I'm slowly getting the feeling that no money is being paid out here (to anyone) and that the site is a huge scam!
Does anyone have any advice?
*In the chat I was promised in writing that it would be escalated - that was 4 days ago
Hallo zusammen,
ich habe insgesamt 3000€ gewonnen, welche ich mir gerne auszahlen lassen würde. Unabhängig der Tatsache, dass man nur 500€ auf einmal und auch nur jeden Tag eine Auszahlung beantragen kann (höchstens 3 laufende Auszahlungen), warte ich nun seit 12 Tagen auf mein Geld.
Der Status der Auszahlungen hat sich noch nicht verändert (wird noch immer Überprüft).
Ich wurde laut Support bereits 5x in eine Prio-Liste geschoben, der Prozess wurde laut Support bereits mehrfach eskaliert und es sollte sich ein "VIP Manager" bei mir melden - ist bereits auch 5 Tage her.
Es passiert GAR NICHTS auf dieser Seite, es ist mit großem Abstand der schlechteste Support und auch Prozess den ich je in einem Casino erlebt habe, jeden Tag höre ich "heute sollte es da sein" oder "die Finanzabteilung arbeitet aktiv an Ihrer Auszahlung" - PUSTEKUCHEN!
Hat jemand einen Rat was ich noch unternehmen kann? So langsam habe ich das Gefühl, dass hier gar kein Geld (bei niemanden) ausgezahlt wird und die Seite ein Riesen Scam ist!
Hat jemand einen Rat?
*Im Chat wurde mir schriftlich zugesagt das es eskaliert wird - das war vor 4 Tagen
Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?
Pokud ano, nevidím důvod, proč došlo k takovému zpoždění, zvláště pokud vám podpora říká, že to bude brzy zpracováno.
Pokud mohu navrhnout: možná byste měli počkat do pondělí, protože o víkendu obvykle žádné finanční oddělení nepracuje, a pokud ani poté nedojde k aktualizaci, podejte stížnost zde na našem webu.
Co říkáte na toto řešení?🤔
Náš tým zasáhne do vašeho případu a kontaktuje kasino ohledně toho. Doufáme, že s námi budou komunikovat a budou ochotni problém vyřešit.
Zde je odkaz, kterým se musíte řídit a podat stížnost, kde popíšete celou situaci.
Dejte nám prosím vědět, pokud jsou nějaké novinky.
May I ask if your account is fully verified at this casino?
If so, I don't see the reason why there has been such a delay, especially if the support tells you that it will be processed soon.
If I may suggest: maybe you should wait until Monday, as usually there is no financial department working during the weekend, and if there is no update even then, submit a complaint here on our site.
What do you say about this solution?🤔
Our team will intervene in your case and contact the casino regarding it. Hopefully they will communicate with us and will be willing to solve the issue.
Here is the link you need to follow and file a complaint where you describe the whole situation.
Let us know if there is any news, please.
Ahoj Romi,
mnohokrát děkuji za rychlou odpověď.
Ještě jsem se neověřil a nemám na ověření nárok nebo se v tuto chvíli nemohu ověřit.
Podpora říká, že v tuto chvíli nevidí žádný požadavek na ověření, a když na stránce kliknu na ověření, dostanu následující informace: "Zdá se, že váš účet není třeba ověřit. Bavte se s našimi hrami."
Nemám tedy ani možnost si to ověřit.
Už jsem se včera pokusil podat stížnost, ale když chci přejít k další otázce, nefunguje to.
Vždy se musím vrátit a nemohu podat stížnost - co mohu dělat?
Děkuji mnohokrát !
Hello Romi,
many thanks for the quick response.
I have not yet verified myself and I am not entitled to verification or am unable to verify myself at this time.
Support says they can't see any verification request at the moment and when I click on verification on the page I get the following information: "It looks like your account does not need to be verified. Have fun with our games."
So I don't even have the option to verify myself.
I already tried to submit a complaint yesterday but when I want to move on to the next question it doesn't work.
I always have to go back and can't file a complaint - what can I do?
Thank you very much !
Hallo Romi,
vielen Dank für die schnelle Antwort.
Ich habe mich noch nicht verifiziert und eine Verifizierung steht mir auch nicht zu bzw. ich kann mich zurzeit nicht verifizieren.
Der Support sagt, er könne zurzeit keine Aufforderung zur Verifizierung sehen und wenn ich auf der Seite auf Verifizierung gehe bekomme ich folgende Info: "Es sieht so aus, als ob dein Konto nicht verifiziert werden muss. Viel Spaß mit unseren Spielen".
Ich habe also nicht mal die Möglichkeit mich zu verifizieren.
Eine Beschwerde habe ich bereits gestern versucht einzureichen aber wenn ich mit der nächsten Frage fortfahren möchte geht es nicht weiter.
Ich muss immer zurück und kann keine Beschwerde einreichen - was kann ich da tun?
Besten Dank !
Chápu, pokud ještě nepotřebujete být ověřeni, tak zpoždění je poměrně velké a nechápeme, co může kasinu tak dlouho zpracovat.
Pokud jde o reklamaci, pokud ji nelze podat, zkuste vymazat soubory cookie nebo ji podejte na jiném zařízení. Můžete také zkusit jiný prohlížeč a zjistit, zda to pomůže nebo ne.
Pokud váš problém přetrvává, pokusím se zjistit, co by mohlo být.
Budu čekat, jestli ti to bude fungovat nebo ne.
I see, if you don't need to be verified yet, then the delay is quite big and we don't understand what the casino can take so long to process.
As for the complaint, if it is not possible to file it, try to clear your cookies or file it with another device. You can also try a different browser to see if that helps or not.
If your problem persists I will try to find out what might be the matter.
I'll be waiting to see if it works for you or not.
Dobrý den Jaro,
Dnes je to 14. den, co čekám na výplatu a podpora mě stále odrazuje s „Brzy by tu mělo být" – zatím se nic nestalo a všechny mé požadavky jsou stále „V procesu".
Požádal jsem o výplaty 3., 4. a 5. listopadu - žádné dosud nebyly zpracovány a nic se neděje.
Nyní podávám stížnost - s Firefoxem to funguje
Hello Jaro,
Today is the 14th day I've been waiting for my payout and support is still putting me off with "It should be here soon" - so far nothing has happened and all my requests are still "In process".
I requested my payouts on November 3rd, 4th and 5th - none have been processed yet and nothing is happening.
I am now filing a complaint - with Firefox it works
Hallo Jaro,
heute ist der 14 Tag auf den ich auf meine Auszahlung warte und ich werde weiterhin vom Support vertröstet mit "Es sollte bald da sein" - bislang ist nichts passiert und alle meine Anfragen stehen weiterhin auf "In Bearbeitung".
Meine Auszahlungen habe ich am 03.11. / 04.11. und 05.11. beantragt - keine wurde bisher bearbeitet und es tut sich einfach nichts.
Ich reiche nun eine Beschwerde ein - mit Firefox geht es
Jsem rád, že jste našli způsob, jak podat svou stížnost , a náš tým se nyní může pokusit ve vašem případě zasáhnout a doufejme, že brzy zjistíme důvod tohoto zpoždění.
Pokud dojde k nějaké aktualizaci, dejte nám prosím určitě vědět, abychom mohli být informováni o všech pohybech z kasina, pokud nějaké jsou.
Budeme držet palce k co nejrychlejšímu vyřešení.🤞
I am glad you found out a way to submit your complaint and now our team can try to intervene in your case and hopefully soon find out the reason for this delay.
If there is any update please let us know for sure, so we can be informed about every movements from the casino, if any.
We'll keep our fingers crossed for the fastest resolution.🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.