FórumKasinaRoyalGame Casino - všeobecná diskuze

RoyalGame Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 měsíci od nebojsasavic12
|
2195 zobrazení 49 odpovědí |
|
12 3
před 2 měsíci

Nemám na výběr, v tuto chvíli jen čekat, doufám, že se to vyřeší!! Díky

Automaticky přeloženo:
Vova1983
před 2 měsíci

Informujte nás o všech změnách, prosím. Počkáme zde na zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mám také 1500e na výběr a bojím se! Když jsem naposledy zkusil 250 eur, peníze se mi vrátily na účet v kasinu po 2 týdnech! Kasino řeklo, že moje banka platbu neschválila! Takže mám problémy! Doufám, že někdo z vás má peníze na bankovní účet

Automaticky přeloženo:
jivanrolandjrd
před měsícem

Dobrý den a nepodařilo se vám vybrat těch 25€? Nyní, když jste zadali výběr, jak to je? Použili jste stejnou platební metodu? Kontaktovali jste také banku, zda je to skutečně pravda, a ta peníze odmítla?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

filefile Ahoj všichni,

Vyhrál jsem celkem 3 000 €, které bych si rád nechal vyplatit. Nehledě na to, že můžete žádat pouze o výběr 500 € najednou a pouze každý den (maximálně 3 probíhající výběry), čekám na své peníze již 12 dní.

Stav výplat se zatím nezměnil (stále se ověřuje).

Podle podpory jsem byl již 5x zařazen na prioritní seznam, proces byl již několikrát eskalován podle podpory a měl by mě kontaktovat "VIP manažer" - již je to 5 dní.


Na tomto webu se NIC neděje, je to zdaleka nejhorší podpora a proces, jaký jsem kdy v kasinu zažil, každý den slyším „dnes by to tu mělo být" nebo „finanční oddělení aktivně pracuje na vaší výplatě" – NESMYSL!


Má někdo nějakou radu, co ještě můžu udělat? Pomalu nabývám pocitu, že se zde (nikomu) nevyplácejí žádné peníze a stránky jsou obrovský podvod!


Má někdo nějakou radu?


*V chatu mi bylo písemně slíbeno, že to bude eskalováno - to bylo před 4 dny


Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Ickel
před týdnem

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Pokud ano, nevidím důvod, proč došlo k takovému zpoždění, zvláště pokud vám podpora říká, že to bude brzy zpracováno.

Pokud mohu navrhnout: možná byste měli počkat do pondělí, protože o víkendu obvykle žádné finanční oddělení nepracuje, a pokud ani poté nedojde k aktualizaci, podejte stížnost zde na našem webu.

Co říkáte na toto řešení?🤔

Náš tým zasáhne do vašeho případu a kontaktuje kasino ohledně toho. Doufáme, že s námi budou komunikovat a budou ochotni problém vyřešit.

Zde je odkaz, kterým se musíte řídit a podat stížnost, kde popíšete celou situaci.

Dejte nám prosím vědět, pokud jsou nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Ahoj Romi,

mnohokrát děkuji za rychlou odpověď.

Ještě jsem se neověřil a nemám na ověření nárok nebo se v tuto chvíli nemohu ověřit.

Podpora říká, že v tuto chvíli nevidí žádný požadavek na ověření, a když na stránce kliknu na ověření, dostanu následující informace: "Zdá se, že váš účet není třeba ověřit. Bavte se s našimi hrami."


Nemám tedy ani možnost si to ověřit.

Už jsem se včera pokusil podat stížnost, ale když chci přejít k další otázce, nefunguje to.


Vždy se musím vrátit a nemohu podat stížnost - co mohu dělat?


Děkuji mnohokrát !



Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Ickel
před týdnem

Chápu, pokud ještě nepotřebujete být ověřeni, tak zpoždění je poměrně velké a nechápeme, co může kasinu tak dlouho zpracovat.

Pokud jde o reklamaci, pokud ji nelze podat, zkuste vymazat soubory cookie nebo ji podejte na jiném zařízení. Můžete také zkusit jiný prohlížeč a zjistit, zda to pomůže nebo ne.

Pokud váš problém přetrvává, pokusím se zjistit, co by mohlo být.

Budu čekat, jestli ti to bude fungovat nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 dny

Dobrý den Jaro,

Dnes je to 14. den, co čekám na výplatu a podpora mě stále odrazuje s „Brzy by tu mělo být" – zatím se nic nestalo a všechny mé požadavky jsou stále „V procesu".

Požádal jsem o výplaty 3., 4. a 5. listopadu - žádné dosud nebyly zpracovány a nic se neděje.


Nyní podávám stížnost - s Firefoxem to funguje




Automaticky přeloženo:
Ickel
před 4 dny

Jsem rád, že jste našli způsob, jak podat svou stížnost , a náš tým se nyní může pokusit ve vašem případě zasáhnout a doufejme, že brzy zjistíme důvod tohoto zpoždění.

Pokud dojde k nějaké aktualizaci, dejte nám prosím určitě vědět, abychom mohli být informováni o všech pohybech z kasina, pokud nějaké jsou.

Budeme držet palce k co nejrychlejšímu vyřešení.🤞

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky