před 6 dny
Kolik dní po žádosti o výběr vám zaplatili? Mám 3 nevyřízené
How many days after the withdrawal request did they pay you? I have 3 pending
Quanti giorni dopo ti hanno pagato dalla riwchiesta di prelievo? Io ne ho 3 in sospeso
0
Kolik dní po žádosti o výběr vám zaplatili? Mám 3 nevyřízené
How many days after the withdrawal request did they pay you? I have 3 pending
Quanti giorni dopo ti hanno pagato dalla riwchiesta di prelievo? Io ne ho 3 in sospeso
Ahoj Luca Luca,
Trvalo mi to věčnost – celkem asi měsíc.
V určitém okamžiku (protože jsem neviděl jinou možnost) jsem zde podal stížnost a vyhrožoval právními kroky.
O den později tam byly peníze.
Nyní jsem svůj účet smazal - přeji hodně úspěchů 🙏
Hey Luca Luca,
It took me forever - about a month in total.
At some point (because I saw no other option) I filed a complaint here and threatened to take legal action.
One day later the money was there.
I have now deleted my account - I wish you much success 🙏
Hey Luca Luca,
es hat bei mir ewigkeiten gedauert - insgesamt knapp einen Monat.
Ich habe irgendwann (weil ich keine andere Möglichkeit mehr gesehen habe) hier Beschwerde eingereicht und gedroht rechtliche Schritte einzuleiten.
schwupps einen Tag später war das Geld da.
ich habe mein Konto da nun gelöscht - ich wünsche dir viel Erfolg 🙏
Děkuji za odpověď, myslíte, že bych jim měl také vyhrožovat jako vy?
Thanks for the reply, do you think I should threaten them too like you did?
Grazie della risposta, credi che dovrò minacciarli anch’io come hai fatte te?
Děkuji za odpověď, myslíte, že budu muset podat stížnost a obrátit se na soud? Kolik času jim mám ještě věnovat? Moje výběry se datují od 1.-2.-3. prosince, ale na chatu a e-mailu mi vždy odpoví stejně..
Thanks for the reply, do you think I will have to file a complaint and go to court? How much more time do I have to give them? My withdrawals date back to December 1-2-3 but in chat and by email they always answer me the same thing..
Grazie della risposta, pensi che anch’io dovrò sporgere denuncia e andare per le vie legali ? Quanto tempo gli devo dare ancora? I miei prelievi risalgono al 1. -2-3 dicembre ma in chat e per e-mail mi rispondono sempre la stessa cosa ..
Možná ještě chvíli počkejte, zatím bych jen řekl, že jste s problémem kontaktovali Casino-Guru a podali stížnost.
Maybe wait a little longer, for now I would just say that you have contacted Casino-Guru with the issue and filed a complaint.
Warte vielleicht noch ein wenig ab, ich würde vorerst vielleicht nur mitteilen, dass du dich mit dem Anliegen an Casino-Guru gewendet hast und Beschwerde eingereicht hast.
Děkuji za odpověď, myslíte, že budu muset podat stížnost a obrátit se na soud? Kolik času jim mám ještě věnovat? Moje výběry se datují od 1.-2.-3. prosince, ale na chatu a e-mailu mi vždy odpoví stejně..
Thanks for the reply, do you think I will have to file a complaint and go to court? How much more time do I have to give them? My withdrawals date back to December 1-2-3 but in chat and by email they always answer me the same thing..
Grazie della risposta, pensi che anch’io dovrò sporgere denuncia e andare per le vie legali ? Quanto tempo gli devo dare ancora? I miei prelievi risalgono al 1. -2-3 dicembre ma in chat e per e-mail mi rispondono sempre la stessa cosa ..
Být tebou bych ještě počkal. Máte u nás podanou reklamaci a já bych alespoň počkal, jak to dopadne. Pokud se nám nepodaří vám pomoci, pak bych přemýšlel o dalších krocích, protože věřím, že budou časově náročnější.
co myslíš? 🙂
I'd still wait if I were you. You have a complaint filed with us and I would at least wait to see how it turns out. If we fail to help you, then I would think about the next steps, as I believe they will be more time consuming.
What do you think? 🙂
Samozřejmě jsem vám věřil... každopádně je kontaktuji každý den a bohužel vždy dostávám stejné odpovědi, které vám přeposílám
Of course I trusted you... anyway I contact them every day and unfortunately I always get the same answers that I forward to you
Certamente mi sono affidato a voi .. comunque tutti i giorni li contatto e purtroppo sempre le stesse risposte che ti inoltro
No v podstatě jste se nic nenaučili, mám pocit, že je to pořád stejná písnička. Stačí zachovat chladnou hlavu a uvidíme, co bude dál. Pokud nic, náš tým se pokusí pomoci.
Co se týče výběrů, je mi jasné, že většina kasin je o víkendech nezpracovává. A agent živého chatu nemá pravomoc věci urychlit nebo něco podobného. Výběry řeší finanční oddělení, takže na druhou stranu chápu, že ti nemají moc co říct.
Well basically you didn't learn anything, it's still the same song I have a feeling. You'll just have to keep a cool head and we'll see what happens next. If nothing, our team will try to help.
As far as withdrawals go, it's clear to me that most casinos don't process them on weekends. And the live chat agent doesn't have the authority to speed things up or anything like that. There is a finance department to deal with withdrawals, so on the other hand, I understand that they don't have much to tell you.
Dobré ráno, toto je odpověď, kterou mi poslali na můj e-mail…
O víkendu se určitě nebudou zpracovávat, takže budu muset počkat do pondělí, jestli nejsou nějaké novinky.
Good morning this is the answer they sent me to my email…
They definitely won't be processed over the weekend so I'll have to wait until Monday to see if there's any news.
Buongiorno questa è la risposta che mi hanno mandato alla mia e-mail …
nel weekend non verranno processati di sicuro quindi dovrò aspettare lunedì per vedere se ci sono novità.
Jasně, tak mi dejte vědět, jestli se něco pohne dnes nebo v příštích dnech.
To doufám.
Hodně štěstí.☘️
Sure, so let me know if anything moves today or in the next few days.
I hope so.
Good luck.☘️
Ani dnes nic obvyklé příběhy a uplynulo 15 dní přikládám jejich odpovědi..
Co musím udělat, abych získal zpět své výhry?
Even today nothing the usual stories and 15 days have passed I attach their answers ..
What do I have to do to recover my winnings?
Anche oggi nulla le solite storie e sono passati 15 giorni allego le loro risposte ..
che cosa devo fare per recuperare le mie vincite?
Vidím, že je to pořád stejné.
Každopádně, i když vím, že to asi nechceš slyšet, budeš muset být trpělivý. Bez toho to nepůjde. Náš tým od vás zjišťuje vše, co potřebujeme, a zasáhne, jakmile to bude možné.
I see it's always the same.
Anyway, even though I know you probably don't want to hear it, you'll have to be patient. It won't work without that. Our team is finding out everything we need from you and will intervene as soon as we can.
Doufejme... nevím co víc říct... pořád mi říkají, že brzy zaplatí, ale já už tomu nevěřím
Let's hope... I don't know what else to say... they keep telling me they'll pay soon but I don't believe it anymore
Speriamo .. non so più che dire .. mi ripetono che pagheranno presto ma ormai non ci credo piu
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.